Оқушылармен
сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды
жақсарту.
2.Үш тілдікті қолданып, санау
арқылы топқа біріктіру:
1-топ:
«Дифференциал»
2-топ:
«Алғашқы
функция»
3-топ:
«Интеграл»
4.Алдыңғы
білімді «Ыстық
орындық» әдісімен
анықтау:
1.у=1/х функциясының алғашқы
функциясы?
2.у=х функциясының
алғашқы функциясы?
3.у=к функциясының алғашқы
функциясы?
4.у=1/соs²x функциясының алғашқы
функциясы?
5.y=1/sin²x функциясының алғашқы
функциясы?
6.y= функциясының
алғашқы функциясы?
Дифференциалдық
теңдеулер —
ізделінетін функцияны оның әр түрлі
ретті туындыларымен (немесе дифференциалдарымен) және тәуелсіз
айнымалылармен байланыстыратын теңдеулер.
Алгебралық теңдеулермен
салыстырғанда, дифференциалдық теңдеулерді шешу кезінде функция
(функциялар отбасы) ізделінеді, ал алгебралық теңдеулерді шешу
нәтижесінде сан (бірнеше сан) ізделінеді.
Біріншісінен жоғары ретті
дифференциалдық теңдеуді бірінші ретті теңдеулер жүйесіне
айналдыруға болады. Бұл жүйесіне кіретін теңдеулер саны бастапқы
дифференциалдық теңдеудің ретіне тең.
Ізделінді функцияның ең жоғарғы туындысы
(дифференциалы) теңдеудің
реті деп аталады. Теңдеуді
қанағаттандыратын, яғни тепе-теңдікке айналдыратын
функция теңдеудің
шешімі деп
аталады.
Слайдта мысалдар
көрсетіледі.
2.Топтық
жұмыс. «Оқы,ойлан,бөліс»
әдісі
Оқулықпен жұмыс: №27.1; 27.2; (ауызша
орындайды)
27.3-тақтада шешуін
көрсетеді.
Дескриптор:
Білім алушы
Жеке
жұмыс
- Дифференциалдық теңдеулер
туралы түсінігі болады.
-Дербес және жалпы шешімдерінің айырмашылғын
біледі және есеп шығаруда қолдана алады.
-
1/х dх+уdy=0 теңдеуінің жалпы
шешімін табыңыз.
-
Dy/dx=y/x теңдеуінің шешімін
табыңыз.
-
yy'= теңдеуінің шешімін табыңыз.
(шешімі слайдта
беріледі,өздері тексереді)
-
(х+2) dy+(у-1) dх=0 теңдеуінің
у (1) =2 алғашқы шартын қанағаттандыратын дербес шешімін
табыңыз.
Үй жұмысы:
№27.4
Бағалау
парағы бойынша
сабақты қорытындылау: топ жетекшілеріне
сөз беру, оқушыларды бағалау.
Рефлексия:
Көңіл- күй ағашына жапырақтар
жабыстырамыз.
Жасыл-жапырақ маған
ұнады,түсінікті болды
Қызыл –сабақ маған
ұнамады,түсініксіз болды
Сары –орташа деңгейде
түсіндім
.
|