Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:
Динамиканегіздері
Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:9 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы
Ньютонныңекіншізаңы.Масса
Осысабақтақол
жеткізілетіноқу
мақсаттары(оқу
бағдарламасынасілтеме)
9.2.2.2–НьютонныңІІзаңынтұжырымдаужәнеоныесептер
шығарудақолдану.
Сабақтыңмақсаты 1.Ньютонныңекіншізаңынтұжырымдау.
2.Ньютонныңекіншізаңыныңформуласынесептершығаруда
қолдану.
3.Шамаларарасындағытәуелділіктіанықтау.
Бағалаукритерийі Ньютонныңекіншізаңынтұжырымдайды;
Ньютонныңекіншізаңыныңформуласынқолданып
есептершығарады;
Шамаларарасындағытәуелділіктіанықтайды.
Тілдікмақсаттар Пәнгеқатыстысөздікқорментерминдер:
Ньютонныңекіншізаңы,үдеу,масса,теңәсерлікүш.
Диалогтерменжазуүшінқолданылатынтіркестер:
Неліктентезқозғалыпкележатқанкөліктіңалдынкесіпжолдан
өтугеболмайды?
Шауыпкележатқансалтаттысүрініпкетсеқандайжағдай
болуымүмкін?
Құндылықтарғабаулу Ньютонныңекіншізаңынайналадағыболыпжатқанқұбылыстар
менөзгерістерденанықтайалуғабаулу.
Пәнаралықбайланыс Математика–есептершығарудаматематикалықамалдарды
қолдану.
Алдыңғыбілім Механикадағыкүштер,масса,үдеу,инерттілік,масса
Сабақтың
жоспарланға
нкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
10мин
2мин
8мин
«Пазл»әдісібойыншаоқушылар3топқабөлінеді.
Құрастырғансуреттербойыншатопатынанықтайды.
1-топ:«Ауырлықкүші»
2-топ:«Үйкеліскүші»
3-топ:«Серпімділіккүші»
«7W»немесе«7неліктен»әдісіарқылыалдыңғы
тақырыптыескетүсіріп,жаңатақырыптыңмақсатынашады.
1.Неліктенкүшвекторлықшамаболыпсаналады?
2.Неліктенденелердіңбір-бірінеәрекетітүрлішесипат
алады?
3.Неліктенеркінтүсутекауырлықкүшіәрекетіненболады?
4.Неліктенсерпімділіккүшідененіңкөлеміменпішіні
өзгергенкездепайдаболады?
5.Неліктенүйкеліскүшіқозғалысбағытынақарама-қарсы
болады?
6.Неліктентезқозғалыпкележатқанкөліктіңалдынкесіп
жолданөтугеболмайды?(Бұлсұрақтыңтолықжауабын
алуүшіноқушыларғабейнероликұсынылады)
Үйтапсырмасы«бағдаршамәдісі»арқылыбағаланады.
Сабақтың
ортасы24мин
4мин
6мин
8мин
Ойқозғау.Тақырыптытүсінуүшіноқушыларғабейнеролик
көрсетіледі.
1тапсырма.«Өкіл»әдісібойыншаәртопқабейнероликтен
түсінгендерібойынша3ұғымберіледі.Алдыменұғымды
топтаталқылайды.Топтыңбірадамы«елші»болыпбасқа
топтаөзақпаратыменбөліседі,басқаларменпікірлесіп
Ньютонныңекіншізаңынтұжырымдайды.
Топтардыңтапсырмалары:
1-топқа:Инерттілікұғымынтұжырымдау.
2-топқа:Массаұғымынтұжырымдау.
3топқа:Ньтонныңекіншізаңынтұжырымдау.
Тапсырма«басбармақбелгісі»әдісіменбағалайды.
2тапсырма.«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісібойынша
топтарғаесептерберіледі.Оқушылартапсырманы
Ньютонныңекіншізаңыныңформуласынқолдануарқылы
жекеорындап,жұптаталқылайды.Топішіндеүздігі
анықталып,тақтағашығарылады.
1топ
Массасы1500кгавтомобиль0,5м/с
2
үдеуменгоризонталь
бағыттақозғалабасталы.Қозғалысқакедергіжасайтынкүш
500Н-ғатең.Қозғалтқыштыңөндіретінтартукүшін
анықтаңдар.
2топ
Массасы500тпойызбірқалыптыбаяуқозғаладыжәне1
минутішіндеөзініңжылдамдығын40км/сағ-тан28км/сағ-
қаазайтты.Тежелукүшінанықтаңдар.
3топ
Массасы4кгденеқандайдабіркүштіңәрекетінен2м/с
2
үдеуалады.Массасы8кгденегедәлосындайкүшпенәрекет
еткенде,олқандайүдеуалады?
Бағалаукритерийі Дескриптор
Ньютонныңекінші
заңыныңформуласын
қолданыпесептер
шығарады.
1.Күштердіңбағытын
ажыратады,шамаларды
ХБЖ-ғакелтіреді.
2.Ньютонныңекінші
заңыныңформуласын
пайдаланыпкүшті
есептейді.
3тапсырма.«Миғашабуыл»әдісіменоқушылардене
массасы,үдеуіжәнеәсеретушікүштіңарасындағы
https://www.yout
ube.com/watch?v
=miTVLMMNTe
E&feature=share
Оқулық
Саралау–Сізқандай
тәсілменкөбірекқолдау
көрсетпексіз?Сіз
басқаларғақарағанда
қабілеттіоқушыларға
қандайтапсырмалар
бересіз?
Бағалау–Сізоқушылардың
материалдыигерудеңгейін
қалайтексерудіжоспарлап
отырсыз?
Денсаулықжәне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау
Топтықжұмысжасаған
кездеәроқушыөздеңгейінде
жұмысжасайды.
Практикалықтапсырманы
орындағанкездеоқушының
деңгейінеқарайсаралау
өткізіледі.Тапсырманы
орындағанкездемұғалім
оқушығажетекшісұрақарқылы
қолдаукөрсетеді.
Қабілеттіоқушылар
сыныптастарынаөздерінің
көмегінкөрсетеалады.
Бағалаусабақтыңәркезеңіндеөтеді.
Оқушылардыңжауаптарын
топтықжұмысжасағанкезде
бақылайотырыпқолдаукөрсету.
Есептершығарукезеңіндебағалау
дескрипторларарқылыжүзегеасады.
Сабақтыңсоңындаөзжұмысына
рефлексияретіндебағаланады.
Шаршаудыңалдыналу
үшінклассбелсенді
қызмет,топтықжұмыс,
жоспарланған дене
жаттығуларынқамтамасыз
етеді.