Атырау облысы білім беру басқармасының
Қызылқоға ауданы білім бөлімінің
Миялы балалар өнер мектебінің домбыра-тенор мұғалімі Ғабдолла Наурызбек
|
Бөлім |
Аспатық |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ғабдолла Наурызбек Болатбекұлы |
|||||
|
Күні: |
3.09.2024 |
|||||
|
Сынып:1 |
Қатысушылар саны:1 Нүркенқызы Айәсел |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Домбыра аспабының шығу тарихы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Домбыра аспабының шығу тарихымен таныстыру; Оқушылардың қазақтың дәстүрлі күй өнерін түсіну қабілетін дамыту; Оқушылардың домбыраға деген қызығушылығын арттыру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар домбыраның тарихын біледі; Домбыраның маңыздылығын түсінеді; Домбырамен күй орындауға қызығушылығы артады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Білім алушылардың танымдық қасиеттерін дамыту |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, жағымды психологиялық ахуал туғызу. |
Мұғаліммен амандасып, жаңа тақырып туралы білетін мәліметтерді атайды. |
«Деңгейлі баспалдақ» әдісі |
|
||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
1.Тапсырма Мәтінмен жұмыс
|
Оқушылар мәтінді оқып, өз беттерінше сұрақтар құрастырады және бір-біріне қояды.
|
«Деңгейлі баспалдақ» әдісі Дескриптор: Жаңа тақырыпты талқылайды |
|
||
|
|
2.Сергіту сәті https://www.youtube.com/watch?v=rY-i9-aNevA
3.Тапсырма Проблемалық сұрақ: Неліктен күй өнері қазақ мәдениетінде маңызды орын алады? |
Проблемалық сұрақтың шешімін табады |
Дескриптор: тест сұрақтары-ның дұрыс шешімдерін анықтайды Дескриптор: Проблемалық сұрақты талқылайды |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: «Білім почтасы» әдісі
|
Оқушылар «Білім почтасы» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс парақшасын толтырады. |
Ресурстар: кері байланыс парақтары |
|||
|
Нәтижесінде: |
Домбыраның пайда болу тарихын,оның мәдени маңызын түсінеді. Домбыраның қазақ халқының рухани мұрасы екенің ұғынады. |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Домбыра аспабының шығу тарихы"
Ашық сабақ: "Домбыра аспабының шығу тарихы"
Атырау облысы білім беру басқармасының
Қызылқоға ауданы білім бөлімінің
Миялы балалар өнер мектебінің домбыра-тенор мұғалімі Ғабдолла Наурызбек
|
Бөлім |
Аспатық |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ғабдолла Наурызбек Болатбекұлы |
|||||
|
Күні: |
3.09.2024 |
|||||
|
Сынып:1 |
Қатысушылар саны:1 Нүркенқызы Айәсел |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Домбыра аспабының шығу тарихы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Домбыра аспабының шығу тарихымен таныстыру; Оқушылардың қазақтың дәстүрлі күй өнерін түсіну қабілетін дамыту; Оқушылардың домбыраға деген қызығушылығын арттыру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар домбыраның тарихын біледі; Домбыраның маңыздылығын түсінеді; Домбырамен күй орындауға қызығушылығы артады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Білім алушылардың танымдық қасиеттерін дамыту |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, жағымды психологиялық ахуал туғызу. |
Мұғаліммен амандасып, жаңа тақырып туралы білетін мәліметтерді атайды. |
«Деңгейлі баспалдақ» әдісі |
|
||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
1.Тапсырма Мәтінмен жұмыс
|
Оқушылар мәтінді оқып, өз беттерінше сұрақтар құрастырады және бір-біріне қояды.
|
«Деңгейлі баспалдақ» әдісі Дескриптор: Жаңа тақырыпты талқылайды |
|
||
|
|
2.Сергіту сәті https://www.youtube.com/watch?v=rY-i9-aNevA
3.Тапсырма Проблемалық сұрақ: Неліктен күй өнері қазақ мәдениетінде маңызды орын алады? |
Проблемалық сұрақтың шешімін табады |
Дескриптор: тест сұрақтары-ның дұрыс шешімдерін анықтайды Дескриптор: Проблемалық сұрақты талқылайды |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: «Білім почтасы» әдісі
|
Оқушылар «Білім почтасы» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс парақшасын толтырады. |
Ресурстар: кері байланыс парақтары |
|||
|
Нәтижесінде: |
Домбыраның пайда болу тарихын,оның мәдени маңызын түсінеді. Домбыраның қазақ халқының рухани мұрасы екенің ұғынады. |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз

















