Сабақтың басы(2-5 минут)
|
І.Ұйымдастыру
Оқушыларды топқа
бөлу
«Дөңгелек сектор » және
«Дөңгелек сегмент»
Алтын ереже құру қажеттігі
туралы айту.
Әр топқа бағалау парағын
таратып беру.
Фигуралармен бағалау әдісімен
бағалау үшін фигуралар таратып беру
«Сандарды бейнеле»
ойыны
арқылы психологиялық ахуалды
жақсарту
II«Сөйлемді толықтыр»әдісі. Өткенді
қайталау
.
1.Берілген нүктеден бірдей
қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық
фигура .............
деп
аталады.
2.Қарсы жатқан бұрыштарының
қосындысы тең
болса,..................................болады.
3.
Егер төртбұрышқа іштей шеңбер сызуға
болса,................................болады.
4.Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусы н табу
формуласы
5.
Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер дегеніміз
....................................
6.
Ауданы S , ал жарты периметрі p болатын төртбұрышқа іштей сызылған
шеңбердің радиусын табу формуласы?
|
Оқушылар топқа бөлініп, өз
топбасшыларын сайлайды.
Топ ішінде тәртіп ережелері
талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін
құрады.
Бағалау парағы арқылы
топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап
отырады.
Екі топта бірдей қорап беріледі жинаған ұпай салып
отырады.
|
|
Компьютер;
Презентация;
Слайд
№1,2
11таратпалар,
қосымша№1
Слайд
№3,4,5
Топ атының
бейнесі
|
Сабақтың
ортасы (6-40 минут)
Жаңа білімді
игеру
Жаңа
мате
риалды
бекіту
(жұптық жұмыс, тақтамен
жұмыс)
7мин
|
III. Жаңа материалды
меңгерту бөлімі
Шеңберден және жазықтықтың осы шеңбермен шектелген
бөлігінен тұратын фигура дөңгелек
деп аталады.
Радиусы R болатын дөңгелектің ауданын табу
формуласы
Центрлік бұрышпен және ол тірелетін доғамен шектелген
дөңгелектің бөлігі дөңгелек сектор немесе сектор деп
аталады.
Сектордың ауданының формуласын табу кезінде
ектордың ауданы дөңгелектің ауданынан 360 есе кіші екенін
байқаймыз, яғни ол Сектордың ауданы:
Теорема. Сектордың аудан ы оны шектейтін доғаның
ұзындығы мен шеңбердің радиусының көбейтіндісіне
тең.
Сектордың ауданын табу формуласы:
Шеңбердің доғасымен және осы доғаның ұштарын қосатын
хордамен шектелген дөңгелектің бөлігі дөңгелек сегмент немесе
сегмент деп аталады.
IV. Жаңа сабақ бойынша практикалық
жұмыс
№1
Сектор Сегмент
D=4 D=10
S-? S-?
R=2;
S= R=5;
S=25
№2
R=2
R=4
№3
C=2
№4
№5
Дөңгелектің радиусы 1- ге тең.1)
центрлік бұрышқа сәйкес сектордың ауданын
табыңдар
№6
Дөңгелектің радиусы 2-ге тең.
центрлік бұрышқа сәйкес сегменттің ауданын
табыңыз.
Қосымша есеп
V.Топтық жұмыс
1.Егер шеңбердің радиусы 6 см болса, онда тіктөртбұрыштың
диагоналі неге тең?Жауабы :12с
2. Квадраттың қа
Сегментбырғасы . Шеңбердің радиусын тап .
Жауабы:1
3.
Тіктөртбұрыштың кіші қабырғасы 5см. Диагональдардың арасындағы
бұрыш 60о. Сырттай сызылған шеңбердің радиусын
тап.
Жауабы:5см
|
|
13Қосымша№3
Геометрия
8сынып
Ә.Н.
Шыныбеков
|
Сабақты қорытындылау
|
«Қағаздағы сұрақтар»
Бүгінгі тақырып бойынша түсінбеген сұрақтарын жазады. Қорапқа
салынып оқушылар ға қайта
таратылады.
Кері байланыс: «Интерьвю»
әдісі
1
|
Сабақ сізге ұнады
ма?
|
|
2
|
Өз пікіріңізді
дәлелдеңіз
|
|
3
|
Бүгінгі тақырыптың сіз үшін
қандай маңызы бар
|
|
4
|
Бүгін не
үйрендіңіз
|
|
5
|
Осы тақырып бойынша не
үйренгіңіз келеді?
|
|
Үйге тапсырма:9 есеп,
Тақырыпты оқу
Бағалау парақшасы
таратылады
|
|
Аяқталуы
...
минут
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Жеке тапсырмалар беру арқылы;
Критерийлер бойынша топтар
бір-бірін бағалайды және өзін-өзі
бағалайды
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|