|
ТАҚЫРЫБЫ: Достық көмек. Д дыбысы мен əрпі. |
Мектеп/МҰ: |
|
Саны: |
Педагогтің аты-жөні: Тлепова А.З |
|
СЫНЫП-ТОП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.1.3.1. Сұрақтарға жауап беріп берілген сурет бойынша əңгіме құрастыру. 0.2.1.2. Берілген суреттерден мəліметті тауып, аттарын атау. 0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
||
|
Күтілетін нəтиже |
Сұрақтарға жауап қайтарады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады. Д дыбысы – дауыссыз дыбыс, д дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі д дыбысының орнын ажыратады. Д əрпінің жазбаша түрін жазады. |
||
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Дос болайық Әкел досым қолыңды Татуласқан орынды. Корсет, кәне, соныңды, Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі, Кел қосылып күлейік . |
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады.
Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Д дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Д əрпінің баспа түрін таниды, жаза алады. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Тəрбиеленушілер: Дос болайық Әкел досым қолыңды Татуласқан орынды. Корсет, кәне, соныңды, Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі, Кел қосылып күлейік . Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Бадминтон, домино,бассейн, |
||
|
|
ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Балалар қайда оқиды? Балалар немен ойнайды? Доптың пішіні қандай? Бассейнде Д əрпіне ұқсап отырған бала қайсысы?
|
|
|
Өткен ҰОҚ- дан алған білім |
Сөз, сөйлем құрайды. Əріптердің баспа түрін жаза алады. Сұрақтарға толық жауап береді. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.
3–5 мин. |
Педагог балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады. Дос болайық Әкел досым қолыңды Татуласқан орынды. Корсет, кәне, соныңды, Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі, Кел қосылып күлейік Топқа бөлу. I Бірлік II Татулық III Достық Педагог балаларға «Екі дос» ертегісін АКТ -дан корсетеді.Екі достың ормандағы іс-əрекетін талқылайды. Балаларға ертегі бойынша сұрақ қояды. Балалар сұраққа жауап беріп, ертегіні мазмұндайды. |
|
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин. |
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Сурет бойынша балалар сұраққа жауап беріп, əңгіме құрайды. Балалар қайда ойнады? Сызба бойынша үш сөзден тұратын сөйлем құрайды. Балалар немен ойнады? Сызба бойынша үш сөзден сұратын сөйлем құрайды. Доптың пішіні қандай? |
Əліппе-дəптер.
Сөйлем сызбасы жазылған плакат.
Доптың суреті, слайд. Сызба. |
|
|
Сызбаға қарап екі сөзден тұратын сөйлем құрайды. Сұраққа жауап беру кезінде Д дыбысы естілетін сөздерді ажыратады. Д дыбысын видеомен таныстыру 2-тапсырма. Топтық жұмыс. Суреттегі ойын құралдарын айтады.
Дартс, доп,домино. Сөздік жұмысы Дартс – спорттық ойын түрі. Қабырғаға дөңгелек нысана ілінеді. Қандай да бір қашықтықтан нысанаға садақшаларды лақтырады.
Ойын құралдарының атауын түсіндіріп,ойын құралдарының атауын буынға бөледі.
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Д əрпін бейнелейміз. Үш топқа үш түрлі тапсырма беріледі
Балалар түрлі пішіндерден Д əрпінің баспа түріне қарап отырып, əріпті бейнелейді. – Д – ұяң дауыссыз дыбыс. Д дыбысын айтқанда тілдің ұшы төмен түседі жəне астыңғы тістерге барып тіреледі, дауыс желбезектері дірілдейді.
Ұ) Сергіту сəті «Достар әнін» айту
4-тапсырма. Педагог тапсырмада берілген сөздерді оқып береді. Балалар қимылды білдіретін сөздерді суретпен сəйкестендіріп, бірнеше сөйлем құрастырады. Мысалы: Айгүл келді. Сəкен жүзді. Асан мен Досан жарысты. Айман дірілдеді. Досжан секірді.
«Бассейнде Д əрпіне қай бала ұқсайды?» сұрағына жауап алады. Д əрпіне отырған бала ұқсайды.
«Демалыс күні» өлеңін оқып береді. Дір-дір етті сөзін қимылмен көрсетуге тапсырма береді.
Д əрпінің баспа түрін жазу жолдарына жазады. |
Əліппе-дəптер.
Үнтаспадан музыка тыңдату.
Əліппе-дəптер.
|
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин. |
Педагог балалардың белсенділігін, үлгерім деңгейін бақылап, оқу қызметін қорытындылайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз жұмыстарын смайликтер арқылы бағалайды, және д дыбысын стикерге жазып блоб ағашына жапсыру. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ достық көмек . Д дыбысы
Ашық сабақ достық көмек . Д дыбысы
|
ТАҚЫРЫБЫ: Достық көмек. Д дыбысы мен əрпі. |
Мектеп/МҰ: |
|
Саны: |
Педагогтің аты-жөні: Тлепова А.З |
|
СЫНЫП-ТОП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.1.3.1. Сұрақтарға жауап беріп берілген сурет бойынша əңгіме құрастыру. 0.2.1.2. Берілген суреттерден мəліметті тауып, аттарын атау. 0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
||
|
Күтілетін нəтиже |
Сұрақтарға жауап қайтарады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады. Д дыбысы – дауыссыз дыбыс, д дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі д дыбысының орнын ажыратады. Д əрпінің жазбаша түрін жазады. |
||
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Дос болайық Әкел досым қолыңды Татуласқан орынды. Корсет, кәне, соныңды, Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі, Кел қосылып күлейік . |
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады.
Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Д дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Д əрпінің баспа түрін таниды, жаза алады. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Тəрбиеленушілер: Дос болайық Әкел досым қолыңды Татуласқан орынды. Корсет, кәне, соныңды, Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі, Кел қосылып күлейік . Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Бадминтон, домино,бассейн, |
||
|
|
ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Балалар қайда оқиды? Балалар немен ойнайды? Доптың пішіні қандай? Бассейнде Д əрпіне ұқсап отырған бала қайсысы?
|
|
|
Өткен ҰОҚ- дан алған білім |
Сөз, сөйлем құрайды. Əріптердің баспа түрін жаза алады. Сұрақтарға толық жауап береді. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.
3–5 мин. |
Педагог балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады. Дос болайық Әкел досым қолыңды Татуласқан орынды. Корсет, кәне, соныңды, Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі, Кел қосылып күлейік Топқа бөлу. I Бірлік II Татулық III Достық Педагог балаларға «Екі дос» ертегісін АКТ -дан корсетеді.Екі достың ормандағы іс-əрекетін талқылайды. Балаларға ертегі бойынша сұрақ қояды. Балалар сұраққа жауап беріп, ертегіні мазмұндайды. |
|
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин. |
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Сурет бойынша балалар сұраққа жауап беріп, əңгіме құрайды. Балалар қайда ойнады? Сызба бойынша үш сөзден тұратын сөйлем құрайды. Балалар немен ойнады? Сызба бойынша үш сөзден сұратын сөйлем құрайды. Доптың пішіні қандай? |
Əліппе-дəптер.
Сөйлем сызбасы жазылған плакат.
Доптың суреті, слайд. Сызба. |
|
|
Сызбаға қарап екі сөзден тұратын сөйлем құрайды. Сұраққа жауап беру кезінде Д дыбысы естілетін сөздерді ажыратады. Д дыбысын видеомен таныстыру 2-тапсырма. Топтық жұмыс. Суреттегі ойын құралдарын айтады.
Дартс, доп,домино. Сөздік жұмысы Дартс – спорттық ойын түрі. Қабырғаға дөңгелек нысана ілінеді. Қандай да бір қашықтықтан нысанаға садақшаларды лақтырады.
Ойын құралдарының атауын түсіндіріп,ойын құралдарының атауын буынға бөледі.
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Д əрпін бейнелейміз. Үш топқа үш түрлі тапсырма беріледі
Балалар түрлі пішіндерден Д əрпінің баспа түріне қарап отырып, əріпті бейнелейді. – Д – ұяң дауыссыз дыбыс. Д дыбысын айтқанда тілдің ұшы төмен түседі жəне астыңғы тістерге барып тіреледі, дауыс желбезектері дірілдейді.
Ұ) Сергіту сəті «Достар әнін» айту
4-тапсырма. Педагог тапсырмада берілген сөздерді оқып береді. Балалар қимылды білдіретін сөздерді суретпен сəйкестендіріп, бірнеше сөйлем құрастырады. Мысалы: Айгүл келді. Сəкен жүзді. Асан мен Досан жарысты. Айман дірілдеді. Досжан секірді.
«Бассейнде Д əрпіне қай бала ұқсайды?» сұрағына жауап алады. Д əрпіне отырған бала ұқсайды.
«Демалыс күні» өлеңін оқып береді. Дір-дір етті сөзін қимылмен көрсетуге тапсырма береді.
Д əрпінің баспа түрін жазу жолдарына жазады. |
Əліппе-дəптер.
Үнтаспадан музыка тыңдату.
Əліппе-дəптер.
|
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин. |
Педагог балалардың белсенділігін, үлгерім деңгейін бақылап, оқу қызметін қорытындылайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз жұмыстарын смайликтер арқылы бағалайды, және д дыбысын стикерге жазып блоб ағашына жапсыру. |
|
шағым қалдыра аласыз













