|
Сынып: 6 |
Пән: Ежелгі Қазақстан тарихы
|
Пән мұғалімі: Жасулан Хасангалиев |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қаңлылардың шаруашылығы мен тұрмысы |
|
|
Жалпы мақсаттар: |
Қаңлылар елінде жан-жақты дамыған, егін шаруашылығы, мал шаруашылығы, қала мәдениеті, көп салалы қолөнерлер, сауда қатынастары болғандығын ашып көрсету. |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Топтық жұмысты үйренеді, бірін-бірі тыңдайды, белсенді болады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Тапсырмалар: |
І. Білу. Мақсат қою кезеңі. Үй тапсырмасы. Алмадағы сұрақтарға жауап беру. ІІ. Түсіну. «Ой қозғау» сыни тапсырмалар ІІІ. Қолдану. «Жаңа сабақ тапсырмалары» ІҮ. Талдау, жинақтау. Қаңлылар туралы сипаттау. Ү. Бағалау. Оқушыларға бағалау парақшасы беріледі. |
|
|
Сабақ барысы |
||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
|
2 минут |
|
|
|
4 минут |
Әрбір ұрпақтың өз шежіресі болады. Сол секілді бұл талдың өз шежіресі болады. Бұл тал жеміс салу үшін , алманың артындағы артындағы сұраққа жауап берілсе ол алманы талға ілуге болады, яғни өсіп жеміс салады. Егер жауап бере алмаса жеміс салмайды. Үй тапсырмасының сұрақтары: 1.Битянь қаласы қай да орналасқан? (Қазіргі Түркістан) 2.Қаңлы елі өз ішінен неше иелікке бөлінген? (бес иелікке бөлінген) 3.Жазба деректер бойынша қаңлы елін кім билеген? (Хан) 4.Қаңлы тайпаларында билік қалай берілген? (Әкеден балаға мұра ретінде берілген) 5.Қаңлы елінің астанасы? (Битянь) |
|
|
10 минут |
ІІ. Түсіну. «Қызығушылықты ояту» сатысы Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойып сол сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақты түсіндіру. Сұрақтар:
|
|
|
10 минут |
ІІІ. Қолдану. «Ойлан, топтас, талқыла» постер қорғау 1-топ Егіншілік, мал шаруашылығы, қосалқы кәсіптер 2-топ Металл өңдеу және сауда 3-топ Мәдениеті және діни наным-сенімдері |
|
|
2 минут |
Психологиялық дайындық Оқушылар ақ бетті төбелеріне қойып, оған қаламмен арал суретін, талдың және өздерінің талдың түбінде демалып жатқандарын салады. |
|
|
13минут |
ІҮ.Талдау, Жинақтау. Үш топқа тапсырма тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлем құрау. «Қаңлылар» туралы сипаттап береді. Тірек сөздер: 1.Сиыр, қой, жылқы, ешкі, 2.Метал, 3.Сүйек, 4.Кәсіптері, 5.Сырдария 2 тапсырма. Сиқырлы жұмбақ. Оқушылар жұмбақтарды шешу арқылы сұрақтарға жауап береді. Оқушылар сыныптың әр жерінде орналасқан заттарды тауып, сол заттың артындағы сұрақтарға жауап береді.
1.Доп сынды келбеті 2. Қысқа
таяқ діңі бар Глобустағы сұрақ. Қарандаштағы сұрақ. 1. Қаңлылардың сауда жасасқан елдерін ата? 2.Металл өндірісінің орталығын ата?
3.Тiл жоқ өзiнде, 4. Сағат
сайын қағылады Қаламсаптағы сұрақ. Қоңыраудағы сұрақ 3.Қаңлылардың негізгі 4. Қаңлылар жерді немен өңдеді? шаруашылығы қалай аталады? |
|
|
2 минут |
Ү. Бағалау. «Бас бармақ» тәсілі
Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім |
|
|
1 минут |
Рефлексия. Оқушының сабақтан алған әсерін білу. 1-топ: Егер мен шаруа адамы болсам...................................(күрек суреті) 2-топ: Егер мен саудагер болсам ........................................ (бұлттың суреті) 3-топ: Егер мен дінтанушы болсам......................................(күннің суреті) |
|
|
1 минут |
Үйге тапсырма: «Қаңлылардың шетелдермен байланысы» эссе жазып келу. |
|
Атырау облысы
Қызылқоға ауданы
Жангелдин ауылы
Миялы орта мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі
Жасулан Хасангалиев

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы" 7 сынып
Ашық сабақ "Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы" 7 сынып
|
Сынып: 6 |
Пән: Ежелгі Қазақстан тарихы
|
Пән мұғалімі: Жасулан Хасангалиев |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қаңлылардың шаруашылығы мен тұрмысы |
|
|
Жалпы мақсаттар: |
Қаңлылар елінде жан-жақты дамыған, егін шаруашылығы, мал шаруашылығы, қала мәдениеті, көп салалы қолөнерлер, сауда қатынастары болғандығын ашып көрсету. |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Топтық жұмысты үйренеді, бірін-бірі тыңдайды, белсенді болады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Тапсырмалар: |
І. Білу. Мақсат қою кезеңі. Үй тапсырмасы. Алмадағы сұрақтарға жауап беру. ІІ. Түсіну. «Ой қозғау» сыни тапсырмалар ІІІ. Қолдану. «Жаңа сабақ тапсырмалары» ІҮ. Талдау, жинақтау. Қаңлылар туралы сипаттау. Ү. Бағалау. Оқушыларға бағалау парақшасы беріледі. |
|
|
Сабақ барысы |
||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
|
2 минут |
|
|
|
4 минут |
Әрбір ұрпақтың өз шежіресі болады. Сол секілді бұл талдың өз шежіресі болады. Бұл тал жеміс салу үшін , алманың артындағы артындағы сұраққа жауап берілсе ол алманы талға ілуге болады, яғни өсіп жеміс салады. Егер жауап бере алмаса жеміс салмайды. Үй тапсырмасының сұрақтары: 1.Битянь қаласы қай да орналасқан? (Қазіргі Түркістан) 2.Қаңлы елі өз ішінен неше иелікке бөлінген? (бес иелікке бөлінген) 3.Жазба деректер бойынша қаңлы елін кім билеген? (Хан) 4.Қаңлы тайпаларында билік қалай берілген? (Әкеден балаға мұра ретінде берілген) 5.Қаңлы елінің астанасы? (Битянь) |
|
|
10 минут |
ІІ. Түсіну. «Қызығушылықты ояту» сатысы Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойып сол сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақты түсіндіру. Сұрақтар:
|
|
|
10 минут |
ІІІ. Қолдану. «Ойлан, топтас, талқыла» постер қорғау 1-топ Егіншілік, мал шаруашылығы, қосалқы кәсіптер 2-топ Металл өңдеу және сауда 3-топ Мәдениеті және діни наным-сенімдері |
|
|
2 минут |
Психологиялық дайындық Оқушылар ақ бетті төбелеріне қойып, оған қаламмен арал суретін, талдың және өздерінің талдың түбінде демалып жатқандарын салады. |
|
|
13минут |
ІҮ.Талдау, Жинақтау. Үш топқа тапсырма тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлем құрау. «Қаңлылар» туралы сипаттап береді. Тірек сөздер: 1.Сиыр, қой, жылқы, ешкі, 2.Метал, 3.Сүйек, 4.Кәсіптері, 5.Сырдария 2 тапсырма. Сиқырлы жұмбақ. Оқушылар жұмбақтарды шешу арқылы сұрақтарға жауап береді. Оқушылар сыныптың әр жерінде орналасқан заттарды тауып, сол заттың артындағы сұрақтарға жауап береді.
1.Доп сынды келбеті 2. Қысқа
таяқ діңі бар Глобустағы сұрақ. Қарандаштағы сұрақ. 1. Қаңлылардың сауда жасасқан елдерін ата? 2.Металл өндірісінің орталығын ата?
3.Тiл жоқ өзiнде, 4. Сағат
сайын қағылады Қаламсаптағы сұрақ. Қоңыраудағы сұрақ 3.Қаңлылардың негізгі 4. Қаңлылар жерді немен өңдеді? шаруашылығы қалай аталады? |
|
|
2 минут |
Ү. Бағалау. «Бас бармақ» тәсілі
Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім |
|
|
1 минут |
Рефлексия. Оқушының сабақтан алған әсерін білу. 1-топ: Егер мен шаруа адамы болсам...................................(күрек суреті) 2-топ: Егер мен саудагер болсам ........................................ (бұлттың суреті) 3-топ: Егер мен дінтанушы болсам......................................(күннің суреті) |
|
|
1 минут |
Үйге тапсырма: «Қаңлылардың шетелдермен байланысы» эссе жазып келу. |
|
Атырау облысы
Қызылқоға ауданы
Жангелдин ауылы
Миялы орта мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі
Жасулан Хасангалиев

шағым қалдыра аласыз
ілу. Мақсат
қою кезеңі. «Үй тапсырмасы» Алмадағы сұрақтарға жауап береді.
Кешегі мен бүгінгіні
салыстыру.














