Материалдар / Ашық сабақ "Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған бұл сабақ жоспарының ұстаздар қауымына көмегі тиер деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сынып: 6

Пән: Ежелгі Қазақстан тарихы


Пән мұғалімі:

Жасулан Хасангалиев

Сабақтың тақырыбы:

Қаңлылардың шаруашылығы мен тұрмысы


Жалпы мақсаттар:

Қаңлылар елінде жан-жақты дамыған, егін шаруашылығы, мал шаруашылығы, қала мәдениеті, көп салалы қолөнерлер, сауда қатынастары болғандығын ашып көрсету.

Күтілетін нәтиже:

Топтық жұмысты үйренеді, бірін-бірі тыңдайды, белсенді болады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.

Тапсырмалар:

І. Білу. Мақсат қою кезеңі. Үй тапсырмасы. Алмадағы сұрақтарға жауап беру.

ІІ. Түсіну. «Ой қозғау» сыни тапсырмалар

ІІІ. Қолдану. «Жаңа сабақ тапсырмалары»

ІҮ. Талдау, жинақтау. Қаңлылар туралы сипаттау.

Ү. Бағалау. Оқушыларға бағалау парақшасы беріледі.

Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

2 минут

  • Сыныпты ұйымдастыру (Сыныппен сәлемдесу, аудиторияны қалпына келтіру)

  • Топқа бөлу.

  • Топ басшысына бағалау парақшасын ұсыну.

4 минут

  1. Б ілу. Мақсат қою кезеңі. «Үй тапсырмасы» Алмадағы сұрақтарға жауап береді. Кешегі мен бүгінгіні салыстыру.

Әрбір ұрпақтың өз шежіресі болады. Сол секілді бұл талдың өз шежіресі болады. Бұл тал жеміс салу үшін , алманың артындағы артындағы сұраққа жауап берілсе ол алманы талға ілуге болады, яғни өсіп жеміс салады. Егер жауап бере алмаса жеміс салмайды.



Үй тапсырмасының сұрақтары:

1.Битянь қаласы қай да орналасқан? (Қазіргі Түркістан)

2.Қаңлы елі өз ішінен неше иелікке бөлінген? (бес иелікке бөлінген)

3.Жазба деректер бойынша қаңлы елін кім билеген? (Хан)

4.Қаңлы тайпаларында билік қалай берілген? (Әкеден балаға мұра ретінде берілген)

5.Қаңлы елінің астанасы? (Битянь)

10 минут

ІІ. Түсіну. «Қызығушылықты ояту» сатысы

Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қойып сол сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақты түсіндіру.

Сұрақтар:

  1. Қаңлылардың егін шаруашылығы қалай дамыған?

  2. Қаңлылардың шетелдермен сауда байланысы болды ма?

  3. Қаңлыларда мәдениеттің қандай түрлері жақсы дамыған?

10 минут

ІІІ. Қолдану. «Ойлан, топтас, талқыла» постер қорғау

1-топ Егіншілік, мал шаруашылығы, қосалқы кәсіптер

2-топ Металл өңдеу және сауда

3-топ Мәдениеті және діни наным-сенімдері

2 минут

Психологиялық дайындық

Оқушылар ақ бетті төбелеріне қойып, оған қаламмен арал суретін, талдың және өздерінің талдың түбінде демалып жатқандарын салады.

13минут

ІҮ.Талдау, Жинақтау. Үш топқа тапсырма тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлем құрау. «Қаңлылар» туралы сипаттап береді.

Тірек сөздер: 1.Сиыр, қой, жылқы, ешкі, 2.Метал, 3.Сүйек, 4.Кәсіптері, 5.Сырдария

2 тапсырма. Сиқырлы жұмбақ. Оқушылар жұмбақтарды шешу арқылы сұрақтарға жауап береді. Оқушылар сыныптың әр жерінде орналасқан заттарды тауып, сол заттың артындағы сұрақтарға жауап береді.

1.Доп сынды келбеті 2. Қысқа таяқ діңі бар
Онда бар түп-түгел, Шиырлаған ізі бар
Әлемнің әлпеті. (Глобус) Сайрап тұрған тілі бар (Қарандаш)

Глобустағы сұрақ. Қарандаштағы сұрақ.

1. Қаңлылардың сауда жасасқан елдерін ата? 2.Металл өндірісінің орталығын ата?


3.Тiл жоқ өзiнде, 4. Сағат сайын қағылады
Сөзi бар iзiнде. (Қаламсап) Тек мектептен табылады (Қоңырау)

Қаламсаптағы сұрақ. Қоңыраудағы сұрақ

3.Қаңлылардың негізгі 4. Қаңлылар жерді немен өңдеді?

шаруашылығы қалай аталады?

2 минут

Ү. Бағалау. «Бас бармақ» тәсілі

Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім

1 минут

Рефлексия. Оқушының сабақтан алған әсерін білу.

1-топ: Егер мен шаруа адамы болсам...................................(күрек суреті)

2-топ: Егер мен саудагер болсам ........................................ (бұлттың суреті)

3-топ: Егер мен дінтанушы болсам......................................(күннің суреті)

1 минут

Үйге тапсырма: «Қаңлылардың шетелдермен байланысы» эссе жазып келу.






Атырау облысы

Қызылқоға ауданы

Жангелдин ауылы

Миялы орта мектебінің

тарих пәнінің мұғалімі

Жасулан Хасангалиев















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!