Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Дүниетану 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:17.11.2022 ж |
Мектеп: «Бексейіт орта мектебі» КММ |
|
||
Сынып: 2 |
Мұғалім: Нұрғалиева Б.Қ. |
|
||
Пәні:дүниетану |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
|
||
Бөлім: |
Менің мектебім |
|
||
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп ережелері |
|
||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
2.1.2.3 Мектептің ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық ережелерін түсіндіру |
|
||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар мектептегі міндеттерін, мектепте өзін-өзі ұстаудың ережелерін біледі. |
|
||
Бағалау критерийі |
|
|
||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, жүрекшелер, стикер, түрлі түсті қағаздардан қиылған алақан бейнесі |
|
||
Әдіс-тәсілдер |
«Ұяшықтар» әдісі, «Сөзді жазып аяқта» тапсырмасы, «» әдісі |
|
||
АКТ |
Слайд, бейне көрсетілім |
|
||
Алдыңғы білім |
Біздің мектеп |
|
||
Сабақ барысы |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ҚБ |
Ресурстар |
|
Басталуы |
Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері Қуан, шаттан! Қуан, шаттан! Қуанатын күн келді! Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! Топқа бөлу Оқушылар өздеріне ұнаған түстерінен жүрекшелер таңдап алады. Ондағы «Білім» және «Тәрбие» деген сөздері бойынша екі жұпқа бөлініп отырады. |
«Мадақтау сөздер» арқылы бағалау |
|
|
Ортасы Білу Түсіну Қолдану |
Үй тапсырмасын тексеру «Ұяшықтар» ойыны Оқушылар жүрекшелердің артында жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы үй жұмысы тексеріледі. Әр оқушы жауап берген соң басқа оқушылар оның жауабын бағдаршамның түстері арқылы бағалайды.
Суретпен жұмыс
Суреттерді көрсете отыра бүгінгі сабақтың тақырыбын болжау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Мектеп – білім алатын оқу орны және қоғамдық орын. Себебі мұнда оқушылар, мұғалімдер және т.б мамандық иелері қызмет істейді. Мектепте бәріне ортақ ережелер болады.Сол ережелерді барлығымыз сақтай білуіміз керек. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Жаңа сабақты түсіндіру. Интерактивті тақтадан мектеп ережелерінің суреттерін көрсете отырып, жаңа сабақты түсіндіремін.
Оқушының сабаққа кешікпей келуі үлкен жауапкершілікке жатады. Оқушы сабақ басталатын уақыттан 10-15 минут бұрын келуі тиіс.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесу үшін орындарынан тұрады. Мұғалім «Сәлеметсіңдер ме, балалар!» деп басын изегенде оқушылар орындарына қайта отырады.
Сабақта қойылған сұраққа жауап бергің келсе шуламай қолымызды көтереміз.
Парта дұрыс отыру деген денені тік ұстап отыруымыз керек. Қисық отырсақ сүйектеріміз қисық бітуі мүмкін.
Сабақ кезінде басқа іспен айналысу білім алуға кедергі келтіреді. Ол сонымен қатар өзіне ғана емес, жанындағы оқушыларға да кедергі келтіреді.
Үзіліс кезінде досыңмен мектеп ішінде серуендеп, әңгімелес, сырлас, ешкімді мазақтама, біреуді итеріп, алыспа, жерге қоқыс тастама, өзіңнен кішілере қамқор бол. Оқулықпен жұмыс Суреттермен жұмыс - Оқушылар қандай негізгі ережені есте сақтау керек? - Партада қалай отыру керек? - Оқушы партада дұрыс отырмаса, қандай жағдайға душар болады? Жағдаяттарды шешу
Сен білесің бе? Ыбырай Алтынсарин – қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы. Ол 1841 жылы Қостанай облысының Қостанай ауданы Арқарағай ауылында дүниеге келген. Ыбырай Алтынсарин бүкіл өмірін ағартушылық-педагогтық қызметімен бастады. Тікелей өзінің араласуымен халықтан жинаған қаржыға мектеп үйін және интернат салып, 1864 жылы 8 қаңтарда мектептің жаңа ғимаратын салтанатты түрде ашады.
(Ж.Ж) «Сөзді жазып аяқта» тапсырмасы Көмекші сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді аяқтап жазады. Сабақта ынталы, байсалды және зейінді бол. Жазу жазғанда үлгеруге тырыс, айтылған сөзді бөлмей тыңда. Жауап бергің келсе, қолыңды көтер. Математикадан санайды, қоңырауда демалады. Сабақта ұқыпты бол, тыныш отыр. Егер досың жауап берсе, жауабын сен бағала. Досыңа көмектескің келсе, жауабын сен жанына келіп түсіндір. Қоңыраудың соғылғаны, сабақтың аяқталғаны. Қоңырау соғылса, сабаққа дайындалып, мұғалімді күт. Қоңырауда басқалардың мазасын алып, айғайлама. Дескриптор: 1.Тірек сөздер ішінен керектісін тауып, қолдана алады. 2.Мектеп ережесін дұрыс құрап, жаза алады. 3.Сөйлемдегі сөздерді орындарына қоя алады. Өздік жұмыс
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |