Материалдар / Ашық сабақ Дүниетану 2-сынып

Ашық сабақ Дүниетану 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзара тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2023
140
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:17.11.2022 ж

Мектеп: «Бексейіт орта мектебі» КММ


Сынып: 2

Мұғалім: Нұрғалиева Б.Қ.


Пәні:дүниетану

Қатысқандар саны: Қатыспағандар:


Бөлім:

Менің мектебім


Сабақтың тақырыбы:

Мектеп ережелері


Сабақ негізделген оқу мақсаты

2.1.2.3 Мектептің ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық ережелерін түсіндіру


Сабақ мақсаттары

Оқушылар мектептегі міндеттерін, мектепте өзін-өзі ұстаудың ережелерін біледі.


Бағалау критерийі

  • мектепте өзін ұстау ережесін біледі;

  • мектеп ережелерін құрастырады;

  • мектеп ережелерінің маңыздылығын түсінеді.


Ресурстар

Оқулық, суреттер, жүрекшелер, стикер, түрлі түсті қағаздардан қиылған алақан бейнесі


Әдіс-тәсілдер

«Ұяшықтар» әдісі, «Сөзді жазып аяқта» тапсырмасы, «» әдісі


АКТ

Слайд, бейне көрсетілім


Алдыңғы білім

Біздің мектеп


Сабақ барысы

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар


ҚБ

Ресурстар


Басталуы



Психологиялық ахуал

Шаттық шеңбері

Қуан, шаттан!

Қуан, шаттан!

Қуанатын күн келді!

Қайырлы таң!

Қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін!

Топқа бөлу

Оқушылар өздеріне ұнаған түстерінен жүрекшелер таңдап алады. Ондағы «Білім» және «Тәрбие» деген сөздері бойынша екі жұпқа бөлініп отырады.

«Мадақтау сөздер» арқылы бағалау





Ортасы


Білу























Түсіну



























































Қолдану



Үй тапсырмасын тексеру

«Ұяшықтар» ойыны

Оқушылар жүрекшелердің артында жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы үй жұмысы тексеріледі. Әр оқушы жауап берген соң басқа оқушылар оның жауабын бағдаршамның түстері арқылы бағалайды.


  • Мектеп қандай орын?

  • Мектеп қандай болуы керек?

  • Мектептегі негізгі тұлға кім?

  • Мектепті кім басқарады?

  • Мектебіміз қалай аталады?

  • Мектепке не үшін келеміз?

  • Кітапхана қайда орналасқан?

Суретпен жұмыс

  • Балалар, мектепте кімдер жұмыс істейді?

  • Суретте кімдер бейнеленген?

  • Олардың қайсысы мектепте жұмыс істейді?

  • Олар қандай жұмыс істейді?


Суреттерді көрсете отыра бүгінгі сабақтың тақырыбын болжау.

Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Мектеп – білім алатын оқу орны және қоғамдық орын. Себебі мұнда оқушылар, мұғалімдер және т.б мамандық иелері қызмет істейді. Мектепте бәріне ортақ ережелер болады.Сол ережелерді барлығымыз сақтай білуіміз керек.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Жаңа сабақты түсіндіру.

Интерактивті тақтадан мектеп ережелерінің суреттерін көрсете отырып, жаңа сабақты түсіндіремін.

  1. Оқушының сабаққа кешікпей келуі.

Оқушының сабаққа кешікпей келуі үлкен жауапкершілікке жатады. Оқушы сабақ басталатын уақыттан 10-15 минут бұрын келуі тиіс.

  • Сендер күнделікті осы ережені сақтап жүрсіңдер ме?

  1. Сабақ беруге келген мұғаліммен сәлемдесу.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдесу үшін орындарынан тұрады. Мұғалім «Сәлеметсіңдер ме, балалар!» деп басын изегенде оқушылар орындарына қайта отырады.

  1. Мұғалім сұрақ қойған кезде қол көтеріп жауап беру.

Сабақта қойылған сұраққа жауап бергің келсе шуламай қолымызды көтереміз.

  1. Партада дұрыс отыру керек.

Парта дұрыс отыру деген денені тік ұстап отыруымыз керек. Қисық отырсақ сүйектеріміз қисық бітуі мүмкін.

  1. Сабақ кезінде мұғалімді мұқият тыңдау.

Сабақ кезінде басқа іспен айналысу білім алуға кедергі келтіреді. Ол сонымен қатар өзіне ғана емес, жанындағы оқушыларға да кедергі келтіреді.

  1. Үзіліс кезіндегі ережелерді сақтау.

Үзіліс кезінде досыңмен мектеп ішінде серуендеп, әңгімелес, сырлас, ешкімді мазақтама, біреуді итеріп, алыспа, жерге қоқыс тастама, өзіңнен кішілере қамқор бол.


Оқулықпен жұмыс

Суреттермен жұмыс

- Оқушылар қандай негізгі ережені есте сақтау керек?

- Партада қалай отыру керек?

- Оқушы партада дұрыс отырмаса, қандай жағдайға душар болады?

Жағдаяттарды шешу


Сен білесің бе?

Ыбырай Алтынсарин – қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы. Ол 1841 жылы Қостанай облысының Қостанай ауданы Арқарағай ауылында дүниеге келген.

Ыбырай Алтынсарин бүкіл өмірін ағартушылық-педагогтық қызметімен бастады. Тікелей өзінің араласуымен халықтан жинаған қаржыға мектеп үйін және интернат салып, 1864 жылы 8 қаңтарда мектептің жаңа ғимаратын салтанатты түрде ашады.


(Ж.Ж) «Сөзді жазып аяқта» тапсырмасы

Көмекші сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді аяқтап жазады.

Сабақта ынталы, байсалды және зейінді бол.

Жазу жазғанда үлгеруге тырыс, айтылған сөзді бөлмей тыңда.

Жауап бергің келсе, қолыңды көтер.

Математикадан санайды, қоңырауда демалады.

Сабақта ұқыпты бол, тыныш отыр.

Егер досың жауап берсе, жауабын сен бағала.

Досыңа көмектескің келсе, жауабын сен жанына келіп түсіндір.

Қоңыраудың соғылғаны, сабақтың аяқталғаны.

Қоңырау соғылса, сабаққа дайындалып, мұғалімді күт.

Қоңырауда басқалардың мазасын алып, айғайлама.


Дескриптор:

1.Тірек сөздер ішінен керектісін тауып, қолдана алады.

2.Мектеп ережесін дұрыс құрап, жаза алады.

3.Сөйлемдегі сөздерді орындарына қоя алады.


Өздік жұмыс

  • Мектепке апаруға болатын заттарды жасыл түспен бояу.

  • Мектепке апаруға болмайтын заттарды қызыл түспен бояу.

  • Бос шеңберлерге тағы қандай заттарды салар едің?

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды






























<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ