|
Дүниетану |
Уақыты: 18.10.17 |
Кабинет:111 |
Тексерілді: |
|
Сабақтың атауы |
Жүйке жүйесі |
||
|
Мақсаты |
Білімділік: . Организмнің барлық жүйелерін еске түсіре
отырып, жүйке жүйесі мүшелерімен және оның ішінде ми, жұлын, жүйке
және олардың қасиеттерімен
таныстыру. Тәрбиелік: Жүйке жүйесінің бөлімдерінің маңызын түсіндіру арқылы оқушылардың дүниетанымын кеңейтіп, еңбек дағдысын қалыптастырып, салауатты өмір салтына тәрбиелеу. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Пәндік нәтижелер: жүйке жүйесін, адам
организмі мүшелерін, олардың маңызын білу; салауатты өмір салтын
сақтау; |
||
|
Психологиялық ахуал |
Тренинг |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғалімнің нұсқауын орындап, жаттығу барысында өз алған әсерлерімен бөліседі . |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушылар алдынөала үй тобына бөлінген. «Галереялық ой шарлау әдісі» бойынша үй тапсырмасын сұрау. 1-топ: «Адам ағзасы жайлы қызықты мәліметтер; 2-топ: Не үшін керек? Егер ...; 3-топ:Ежелгі адам мен қазіргі адамды салыстыру; 4-топ: Сарамандық жұмыс жасау. Әр топқа үйге берілген мәтін мазмұны бойынша тапсырмалар беру. 1-топ: «Ребусты шеш» Шешуі: «Асқорыту» Суреттің көмегімен түсінік айту 2-топ: «Адасқан әріптер» 1.Са урыоқт — (Ас қорыту) 2.Кітркеоқ разтта — (Қоректік заттар) 3.Менрефретт- (Ферменттер) 4.Зурынә — (Нәруыз) 5.Міскөру — (Көмірсу) 6.Мйа — (Май) 7.Инматив — (Витамин) 8.Дыреналим ратзат — (Минералды заттар) 9.Тікмісөкід тқама — (Өсімдікті тамақ) 3-топ: «Рас па?» стратегиясы. Шарты: егер тұжырым дұрыс болса, онда «+», ал тұжырым қате болса «-» таңбасын қояды.
1. Адам жанды табиғаттың бір бөлігі екендігі
рас па? 1.Ферменттер а)организмдегі негізгі құрылыс материалы 2.Нәруыздар ә)организмдегі негізгі энергия көзі 3.Көмірсулар б)нәруыз текті зат 4.Майлар в)өсімдікті, жануартекті тамақ өнімдері 5.Витаминдер г)әрі құрылыс материалы,әрі энергия көзі 6.Тағамның құрамы д)организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы Жауаптары: 1-б, 2-а, 3-ә, 4-г, 5-д, 6-в. |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Көңіл-күй суреттері көрсетіледі: ашулану, қуану, күлу, жылау т.б. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
||
|
Мағынаны тану |
Видио-ролик : «Жүйке жүйесі» Сөздік жұмыс: рецептор — ішкі және сыртқы ортаның түрлі әсерлерін қабылдайтын сезім жүйесі талдағыштардың (анализаторлардың) шеткі бөлігі; Рефлекс(лат reflexus — кері қайтарылған, шағылысқан) — ағзаның ішкі немесе сыртқы тітіркендіргіштер әсеріне орталық жүйке жүйесінің қатысуымен қайтаратын жауабы. Жұлын - орталық жүйке жүйесіне жатады. Жұлын цилиндр пішінді омыртқа жотасының өзегінде орналасқан, ұзындығы 42 - 45см, салмағы 34 - 38 г. Жоғарғы шеті сопақша мимен жалғасады, төменгі шеті екінші арқа омыртқаға дейін созылын жатады. Жұлынның алдыңғы және артқы жағында ұзынынан созылған тік жүлгелері болады. Ол жұлынды оң және сол жақ жартыға бөліп тұрады. Жұлынның дәл ортасында іші жұлын сұйықтығына толы жұлын өзегі бар. Өзектің айналасында пішіні көбелекке ұқсаған жұлынның сұр заты (нейронның денесі мен қысқа өсінділерінің жиынтығы) бар. Сұр заттың сыртын ақ заты (нейронның ұзын өсіндісінің жиынтығы) қоршап жатады. Сонымен жұлын құрылысында ақ заты сыртында, сұр заты ішкі жағында орналасады. Оқулықпен жұмыс. Әр топтан бір оқушы берілген мәтіннің белгілі бір бөлігін оқып түсінгенін айтып береді. |
||
|
Сергіту сәті |
Көңілді күн |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Әр команда өз тобының атын қорғайды . (ми, жұлын, жүйке, бұйрық) Эксперт парағы (әр оқушыға таратылады және жауаптарын тақтамен тексереді) Берілген тесті белгілеп, жауабын барлығы
бірге тексереді. |
||
|
Бекіту |
Денсаулық әлеміне саяхат |
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы мидың, жүйке жүйесінің жұмысы туралы мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру. Спорт, шынығу туралы мақалдар және сезім мүшелері туралы жұмбақтар дайындау. |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасына балл қойылып отырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Дүниетану Жүйке жүйесі
Ашық сабақ Дүниетану Жүйке жүйесі
|
Дүниетану |
Уақыты: 18.10.17 |
Кабинет:111 |
Тексерілді: |
|
Сабақтың атауы |
Жүйке жүйесі |
||
|
Мақсаты |
Білімділік: . Организмнің барлық жүйелерін еске түсіре
отырып, жүйке жүйесі мүшелерімен және оның ішінде ми, жұлын, жүйке
және олардың қасиеттерімен
таныстыру. Тәрбиелік: Жүйке жүйесінің бөлімдерінің маңызын түсіндіру арқылы оқушылардың дүниетанымын кеңейтіп, еңбек дағдысын қалыптастырып, салауатты өмір салтына тәрбиелеу. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Пәндік нәтижелер: жүйке жүйесін, адам
организмі мүшелерін, олардың маңызын білу; салауатты өмір салтын
сақтау; |
||
|
Психологиялық ахуал |
Тренинг |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғалімнің нұсқауын орындап, жаттығу барысында өз алған әсерлерімен бөліседі . |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушылар алдынөала үй тобына бөлінген. «Галереялық ой шарлау әдісі» бойынша үй тапсырмасын сұрау. 1-топ: «Адам ағзасы жайлы қызықты мәліметтер; 2-топ: Не үшін керек? Егер ...; 3-топ:Ежелгі адам мен қазіргі адамды салыстыру; 4-топ: Сарамандық жұмыс жасау. Әр топқа үйге берілген мәтін мазмұны бойынша тапсырмалар беру. 1-топ: «Ребусты шеш» Шешуі: «Асқорыту» Суреттің көмегімен түсінік айту 2-топ: «Адасқан әріптер» 1.Са урыоқт — (Ас қорыту) 2.Кітркеоқ разтта — (Қоректік заттар) 3.Менрефретт- (Ферменттер) 4.Зурынә — (Нәруыз) 5.Міскөру — (Көмірсу) 6.Мйа — (Май) 7.Инматив — (Витамин) 8.Дыреналим ратзат — (Минералды заттар) 9.Тікмісөкід тқама — (Өсімдікті тамақ) 3-топ: «Рас па?» стратегиясы. Шарты: егер тұжырым дұрыс болса, онда «+», ал тұжырым қате болса «-» таңбасын қояды.
1. Адам жанды табиғаттың бір бөлігі екендігі
рас па? 1.Ферменттер а)организмдегі негізгі құрылыс материалы 2.Нәруыздар ә)организмдегі негізгі энергия көзі 3.Көмірсулар б)нәруыз текті зат 4.Майлар в)өсімдікті, жануартекті тамақ өнімдері 5.Витаминдер г)әрі құрылыс материалы,әрі энергия көзі 6.Тағамның құрамы д)организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы Жауаптары: 1-б, 2-а, 3-ә, 4-г, 5-д, 6-в. |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Көңіл-күй суреттері көрсетіледі: ашулану, қуану, күлу, жылау т.б. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
||
|
Мағынаны тану |
Видио-ролик : «Жүйке жүйесі» Сөздік жұмыс: рецептор — ішкі және сыртқы ортаның түрлі әсерлерін қабылдайтын сезім жүйесі талдағыштардың (анализаторлардың) шеткі бөлігі; Рефлекс(лат reflexus — кері қайтарылған, шағылысқан) — ағзаның ішкі немесе сыртқы тітіркендіргіштер әсеріне орталық жүйке жүйесінің қатысуымен қайтаратын жауабы. Жұлын - орталық жүйке жүйесіне жатады. Жұлын цилиндр пішінді омыртқа жотасының өзегінде орналасқан, ұзындығы 42 - 45см, салмағы 34 - 38 г. Жоғарғы шеті сопақша мимен жалғасады, төменгі шеті екінші арқа омыртқаға дейін созылын жатады. Жұлынның алдыңғы және артқы жағында ұзынынан созылған тік жүлгелері болады. Ол жұлынды оң және сол жақ жартыға бөліп тұрады. Жұлынның дәл ортасында іші жұлын сұйықтығына толы жұлын өзегі бар. Өзектің айналасында пішіні көбелекке ұқсаған жұлынның сұр заты (нейронның денесі мен қысқа өсінділерінің жиынтығы) бар. Сұр заттың сыртын ақ заты (нейронның ұзын өсіндісінің жиынтығы) қоршап жатады. Сонымен жұлын құрылысында ақ заты сыртында, сұр заты ішкі жағында орналасады. Оқулықпен жұмыс. Әр топтан бір оқушы берілген мәтіннің белгілі бір бөлігін оқып түсінгенін айтып береді. |
||
|
Сергіту сәті |
Көңілді күн |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Ой толғаныс |
Әр команда өз тобының атын қорғайды . (ми, жұлын, жүйке, бұйрық) Эксперт парағы (әр оқушыға таратылады және жауаптарын тақтамен тексереді) Берілген тесті белгілеп, жауабын барлығы
бірге тексереді. |
||
|
Бекіту |
Денсаулық әлеміне саяхат |
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы мидың, жүйке жүйесінің жұмысы туралы мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру. Спорт, шынығу туралы мақалдар және сезім мүшелері туралы жұмбақтар дайындау. |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасына балл қойылып отырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














