Материалдар / Ашық сабақ Дүниетану Тақырыбы Өткенімізді білеміз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Дүниетану Тақырыбы Өткенімізді білеміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Дүниетану Тақырыбы Өткенімізді білеміз 2 сынып арналған сабақ жоспары.Жаңаша әдіс-тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2022
288
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Өткенімізді білеміз

Мұғалімнің аты-жөні: Бақтыбек Ж

Күні: 11.02.2021 ж

СЫНЫП: 2 «Ә»


Қатысқан оқушылар саны:27


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік

мерекелерінің мәнін түсіндіру

Сабақ нәтижесі:


Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, кері байланыс, суреттер

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі,музыка.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут


Сәлемдесу.


Психологиялық ахуал қалыптастыру




Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Балалар өткен, бүгінгі және келешек өмір дегенді қалай түсінесіңдер.

«Жариялау» әдісі

(Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)






Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Дәптермен жұмыс.

Археолог-ежелгі заман адамдарының мәдениеті мен тұрмыс-тіршілігін зерттейтін ғалым.

Саяхатшы ойыны

Сұрақ жауап әдісі

  • Естеріңе түсіріңдер, өткен сабақтарда біз қандай тарихи оқиғаларды әңгіме еттік?

  • Өткенімізді қалай білуге болады?

  • Археологиялық қазбалар ежелгі адамдардың немен айналысқанын, қалай өмір сүргенін білдіре ала ма?

  • Сен өткен тарихты қайдан оқып біле аласың?

  • Мұражайда болып көрдің бе?

  • Туған жеріңде қандай тарихи орындар бар?

Топтық жұмыс.

Туған жерлеріңде қандай тарихи орындар бар?Ежелгі қалалардан қалған дүниелер барма?Мысал келтіріңдер.

Оқулық,

ресурстар


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті.

Жолың болсын жолаушы әні



.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Тапсырма

Суретте қандай ғимараттар бейнеленген? Жаз.

  

________________ ____________________ ____________________

___________________ ____________________ ____________________

Топтық жұмыс

Өзің тұратын ауылда қандай мекемелерді білесің?

Дескриптор Білім алушы

- суретте бейнеленген ғимарат атауларын жазады;

- таңдалған ғимраттар туралы ақпарат жинақтайды;

- саяхат жайлы әңгімелейді.

.

Бағалау


5 минут




Кері байланыс

3 минут

«Білім ағашы» кері байланыс


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал

қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз

жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?











































«Үшқоңыр қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі







«Келісемін» «Бекітемін»

ДОӘІЖО: Мектеп директоры:

Н.Молдамуратов Г.Ж.Катубаева







Ашық сабақ

Тақырыбы: «Өткенімізді білеміз»













Пәні: Дүниетану

Сыныбы:2 «Ә»

Сынып жетекшісі: Бақтыбек Жансая Абайқызы









2020-2021 оқу жылы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!