Материалдар / Ашық сабақ "Дұрыс көпбұрыштарды салу" 9-сынып

Ашық сабақ "Дұрыс көпбұрыштарды салу" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 9-сынып геометрия пәнінен "Дұрыс көпбұрыштарды салу" тақырыбында өткізілген ашық сабақ. 9-сыныпта сабақ беретін ұстаздарға көмегі тиер деген үмітпен жариялап отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1936
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарыКүні: 11.02.16ж

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніАкенева Асем Жумагалиевна9 сыныпЖ.Болғанбаев атындағы Самар орта мектебі
Сабақтың атауы Дұрыс көпбұрыштарды салу
Сілтеме1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2.Оқыту әдістемесі 3.Оқулық, геометрия 9 сынып А.В. Погорелов
Жалпы мақсаты  «Көпбұрыштар» тарауынан оқушылардың алған білімдерін тиянақтап, пысықтау, оларды салу жұмыстары кезінде пайдалана білуге үйрету.
Міндеттер

1. Дұрыс көпбұрыштарды салу әдіс – тәсілін меңгереді;2. Теориялық білімін практикада қолдана  білу және білім – білік дағдыларын қалыптастыру, оқушының танымын кеңейту, ойлау қабілетін арттыру3. Эстетикалық тәрбие беру және ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, жылдамдыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
  • Оқушылардың өз бетімен тақырыпты түсінуі
  • Берілген тапсырмаларды топта, жұпта орындауға үйрету.
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыландыру
  • Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы математикалық тілде сөйлеу қабілеттері.
  • Күтілетін нәтиже-Өзінің құнды пікірін айтуға, барлық пікірдің құнды екенін үйренеді.- Қатынастың негізгі қасиетін меңгеру;-Екі санның қатынасын процент түрінде көрсетуге болады;-Бөлшек сандарды натурал сандардың қатынасы түрінде жазуға болады;-Алған теориялық білімдерін есеп қолдана білуге дағдыландыру; – пікір алмасуға үйренеді . -жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, балалар сыни ойлауға қалыптасады.
    Туындайтын идеяларҚатынасқа берілген есептерді практикалық жұмыс арқылы топпен, жұппен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі
    ТапсырмаларІ: Ұйымдастыру кезеңі 1. Қайталау сұрақтары.(Білу)2. Топтық жұмыс .(Түсіну)ІІ: 3.Жұппен жұмыс. (Қолдану)ІІІ: 4. Жеке жұмыс. Постер жасау(Талдау)5. Өздік жұмыс. Математикалық диктант (Жинақтау)6.Тақырып бойынша сұраққа жауап беру.7.Үйге тапсырма8.Бағалау. Рефлексия(Бағалау)9.Сабақты қорытындылау.-Топқа бөлінеді.-пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді. -топпен жұмыс-деңгейлік тапсырма-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау- рефлексия.



    Сабақтың түрі, әдіс тәсілдеріАКТ, топпен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, Блум таксонономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, СТО, оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды оқыту.
    Сабақтың көрнекілігіпроектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, стикерлер,түрлі түсті кесінділер.


    Сабақтың барысы
    І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу 2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    АКТ











    Оқытуды басқару және көшбасшылық





    Сыныпты топқа бөлу: «Шаттық шеңберінде» тұрады. /Топ басшыларын өздері тағайындайды, бағалау парағы таратылады./

    Үй тапсырмасын сұрау

    Қайталау сұрақтары1.Дұрыс көпбұрыш дегеніміз не және ол қандай формуламен беріледі.Анықтама: Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары тең дөңес көпбұрышты дұрыс көпбұрыш деп атайды. 

    2. Дұрыс көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неге тең ? /180˚(n – 2) /3. Дұрыс көпбұрыштың әбір бұрышы қандай формуламен анықталады?

    4. Көпбұрыштың сыртқы бұрыштарының қосындысы неге тең ? /360˚ / 5. Қабырғасы а-ға, ал қабырғалар саны п болатын дұрыс көпбұрыш үшін оған сырттай, іштей сызылған шеңбердің радиустарының формуласын жаз.



    6. Центрлік бұрыш дегеніміз не?Центрлік бұрыш деп төбесі шеңбердің центрінде жататын жазық бұрышты атайды.




    Топтарға бөлу









    Сұрақтарға жауап береді































    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

    ТҮСІНУ-3мин Диалогтық оқыту2-тапсырма: Топпен жұмыс . Алгоритм бойынша тақырыпты өз беттерімен игеру.Алгоритм бойынша шеңберге іштей дұрыс көпбұрыш салу.Шеңберге іштей сызылған дұрыс көпбұрыш салу үшін, оның центрлік бұрышын салу жеткілікті.Дұрыс алтыбұрышты салу.1. Центрлік бұрышын есепте.2.Шеңбер бойынан қалауыңша А1 төбесін ал.3.Осы нүктеден шеңбердің радиусына тең радиуспен белгі сал. Ол нүкте А2 төбесі.4.Қалған төбелерді осыған ұқсас түрде сал.5. А3, А4, А5, А6 төбелерін белгіле.6.Төбелерді кесінділермен қос. Сырттай сызылған дұрыс алтыбұрышты салу үшін:1. Іштей сызылған дұрыс көпбұрыштың төбелерінен шеңберге жанамалар жүргіз.2.Жанмалардың қиылысу нүктелерін белгіле. Іштей сызылған дұрыс көпбұрыштың төбелерінен өтетін жанамалар сырттай сызылған дұрыс көпбұрыштың төбелері.Жеке жауап бередіӘр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады. ЕсептейдіДұрыс п-бұрышты салу үшін:1.Шеңберде 3600/n-ге тең центрлік бұрышты санап алу2.Шеңбер бойындағы нүктелерді белгілеу 3.Нүктелерді біріктіру Дұрыс 2n-бұрышты салу үшін: 1) Центрлік бұрыштардың биссектрисаны жүргізіп шеңбер бойында қиылысу нүктесін белгілеу 2) Шыққан нүктелерді n-бұрыштың төбелерімен біріктіру
    Сыни ойлауын дамытуОқыту үшін бағалау- ҚОЛДАНУ 7мин Сыни ойлауын дамытуЖұппен жұмыс№31 А.В. Погорелов. Шеңберге сырттай сегізбұрыш салыңдар



    Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады. Постер жасайды.Бұл мәтінді тақтадан балалар кезектесіп оқып береді.Есептер шығарады.
    Жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмаларТАЛДАУ Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар Жеке жұмысА – деңгей Шеңберге іштей, сырттай дұрыс ұшбұрышты салу В – деңгейШеңберге іштей, сырттай дұрыс төртбұрышты салуС – деңгей Шеңберге іштей, сырттай дұрыс бесбұрыш салуАлгоритм:1.AKMN диаметрін жүргіз.2.NL=LO3. (L,A) шеңберін жүргіз4. (L,A) MN, F нүктесін белгіле5.AF берілген шеңберге іштей сызылған бесбұрыштың қабырғасының ұзындығы6.Осы ұзындықпен А нүктесінен бастап төрт рет өлшеп сал.

    Постер жасауТақырыптың күнделікті өмірде қолданылуы

    ЖИНАҚТАУ-6мин Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет етуОқушылар сабақ кезінде тапсырмалар орындайы. Өздік жұмысІ- вариант1.Дұрыс 12-бұрыштың бұрыштарын тап.2. Әрбір бұрышы -қа тең дұрыс көпбұрыштың неше қабырғасы бар. ІІ- вариант1.Дұрыс 20-бұрыштың бұрыштарын тап.2. Әрбір бұрышы -қа тең дұрыс көпбұрыштың неше қабырғасы бар.

    Математикалық диктант.1.Кез келген дұрыс көпбұрышты тек сызғышпен салуға болады. /жоқ/2. Кез келген дөңес көпбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары тең болады./Иә/ 3.Дұрыс көпбұрышты қағаз бүктеу арқылы кесіп алуға болады/ Иә/4.Дұрыс көпбұрыштың центрлік бұрышы 90°-қа тең болса, оның қабырғалар саны 4 /Иә/5.Дұрыс көпбұрыштың қабырғалар саны 8-ге тең болса, онда ол трапеция болады. /жоқ, сегіз қабырғалы болады/БАҒАЛАУ—  Шеңбер не үшін керек? Дұрыс көпбұрыштар салу үшін грек математигі Евклид 257 көпбұрыш салуды көрсеткен. Жетібұрыш пен тоғызбұрыш салынбайтынын дәлелдей алған жоқ.К.Гаусс неміс математигі жетібұрыш пен тоғызбұрыш салынбайтынын дәлелдеген.Рефлексия стикерлерге жазу. Кері байланысШығу парағын кубтың қырларына жапсырады, ондағы молекулалар топтасқан.Оқушылар оз ойларын оқып, жапсырады.Топ жетекшілері бағалау парғының қорытынды бағасын айтады.Үй жұмысы.Деңгейлік тапсырмалар. Тұсаукесер 11

    Қорытынды жасау.Стикерлемен бағалау.


















    Дарынды оқушы орнында жұмыс жасайды.























  • n=12














  • n=20
















  • Дәптерлеріне есеп шығарады.



    Есептер шығарады.



    1-жұп оқушылары кезектесіп сұрақтарды оқып, жауап береді.



    2-жұп оқушылары кезектесіп сұрақтарды оқып, жауап береді.

    3-жұп оқушылары кезектесіп сұрақтарды оқып, жауап береді.







































    Талантты және дарынды балаларды оқыту






    Бекіту 5 мин


    3.Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті


    Стикерге пікірлерін жазу.Оқушылар кестені толтырады.


    Бағалау 3мин


    4.Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті


    Жұптардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару.Жұптағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды



    Үйге тапсырма 30 секунд


    5.Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті


    Үйге тапсырма: 213 бет, № 30 Дұрыс 12 бұрыш салу.Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу


    Рефлексия 30 секунд


    Оқушыларға смайликтер таратамын. Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады.






























    Тема. Построение правильных многоугольников.Цели урока. Научить учащихся строить правильные многоугольники с помощью циркуля и линейки, познакомить их с отдельными областями применения правильных многоугольников в жизни.Оборудование. Модели правильных многоугольников, технические детали, рисунки паркетов, коврики из лоскутков ткани, циркуль, линейка, карандаш, бумага.Ход урока.I. Организационный моментII. Актуализация знаний учащихся– Ребята, где вы могли видеть правильные многоугольники? (Паркеты, узоры, технические детали – болты, гайки…).Чтобы все это сделать, необходимо уметь строить правильные многоугольники. Для получения паркета или узора необходимы лекало или шаблон, а для технических деталей – чертеж. (Демонстрируются болт, гайка и соответствующий чертеж; узор, паркет и соответствующий шаблон). Для построения правильных многоугольников будем использовать связь с окружностью. Научимся рисовать орнаменты с помощью циркуля.III. Повторение пройденного материала.1. Теоретический опрос.Какой многоугольник называется правильным? (Выпуклый многоугольник называется правильным, если все его углы равны и все его стороны равны) [1]Какой треугольник является правильным? Почему? (Равносторонний т.к. все его стороны равны и все его углы).Является ли правильным четырехугольником прямоугольник, ромб, квадрат? Почему? (Хотя в прямоугольнике все углы равны, он не является правильным т.к. не все его стороны равны т.е. одно из условий правильного многоугольника не выполняется;в ромбе все стороны равны, но не все углы равны;квадрат – правильный многоугольник, т.к. все его стороны равны, все его углы равны).2. Работа в группах.Учащиеся делятся на группы по 3 – 4 ученика в каждой и решают тесты в течение 3 – 5 минут.Тест для самостоятельной работы.1. Какая из ломанных является многоугольником?2.Какой многоугольник выпуклый?3. Может ли пятиугольник иметь стороны длиной 3 см, 4 см, 8 см, 6см, 25 см?1) да; 2) нет.4. В правильном n-угольнике сумма внутренних углов равна 3600. Сколько сторон у этого многоугольника?1) 4; 2) 3; 3) 5.5. У правильного пятиугольника внешний угол равен:1) 360; 2) 45 0; 3) 72 0.2. Многоугольник является правильным, если все его ….1) углы равны; 2) углы и стороны равны; 3) стороны равны.IV. Объяснение новой темы.– Ребята, где вы могли видеть правильные многоугольники? (Паркеты, узоры, технические детали – болты, гайки…).Чтобы все это сделать, необходимо уметь строить правильные многоугольники. Для получения паркета или узора необходимы лекало или шаблон, а для технических деталей – чертеж. (Демонстрируются болт, гайка и соответствующий чертеж; узор, паркет и соответствующий шаблон).Для построения правильных многоугольников будем использовать связь с окружностью.Практическая работа.Учащиеся выполняют работу на альбомных листах с помощью циркуля, линейки и карандаша.Проведите в окружности два перпендикулярных диаметра и соедините отрезками их концы. Докажите, что полученный четырехугольник правильный.А теперь построим правильный пятиугольник. 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ