Ашық сабақ "Дұрыс тамақтана біл"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Дұрыс тамақтана біл"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдері 2 сыныпқа, дүниетану сабағанынан "Дұрыс тамақтана біл" тақырыбында қажет болады. Оқу мақсатына жету үшін тиісді әдіс тәсілдер, оқушының жас ерекшелігіне сай тапсырмалар бар. Осы сабақтан алған білімдерін өмірде де қолдана алады. Себебі, ас мәзірін қалай құруды үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: дүниетану

Сабақтың тақырыбы: Дұрыс тамақтана біл

Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Қ.И

Күні 23.01.2019ж

СЫНЫП: 2 «Ә»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау.

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады.

Оқушылардың басым бөлігі: Дұрыс тамақтану адамның денсаулығы үшін қажет екенін түсінеді, зиянды тамақтардың зардаптарын атап береді.

Кейбір оқушылар: Қай тағамдардың ақуыздан, көміртектен, майдан тұратынын айта алады. Түрлі дәрумендерді адам ағзасына пайдасын айтып береді.

Тілдік мақсат

Пән лексикасы мен терминологиясы: Дұрыс тамақтану, пайдалы тағам, зиянды тағам, ақуыз, көміртек, дәрумен.

Диалог/жазу үшін қажетті лексика мен терминология:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Зиянды таған несімен «зиян»?

Пайдалы тағамдар қатарына нелер жатады?

Жетістік критерийі

Пайдалы және зиян тағамдарды біледі.

Адамның дұрыс өсіп жетілуі үшін дұрыс тамақтан қажет екенін түсінеді.

Дәруменің пайдасын атайды.

Құндылықтарды дарыту

Салауатты өмір салтын насихаттау

Оқыту әдістері

Топтық, жұптық.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, көркем еңбек.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы

7 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі.

1 тапсырма өткенді қайталау «Сұрақ – жауап» әдісі арқылы.

  • Мектеп дегеніміз не?

  • Қоңырау кезіндегі ережелерді ата.

  • Жер сілкінген жағдайда қандай қауіпсіздік ережелерін білеміз?

  • Шыға алмай қалған жағдайда не істеу керек?

  • Өрт кезіндегі қауіпсіздік ережелері?

ҚБ: мадақтау.


Жаңа сабақ.

2 тапсырма (Т) Сабақтың тақырыбын анықтау үшін

«Суреттер сөйлейді» - Бұл қандай тағамдар?

Оқушыларға интербелсенді тақтада суреттер көрсетіледі. Оқушылар тағамдарды топтастырады.

-Олай болса бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Дұрыс тамақтана біл».

(МК) Сабақтың мақсатын қоюға оқушыларды қатыстыру(оқушылар өз ойын айтады, мұғалім қортындылайды).

Сұрақ - жауап









Мадақтау



Слайд

Ортасы

25 минут





  • Күнделікті тамақтану режимін жайлы айтшы?(1-2 оқушы тыңдалады)

  • Интербелсенді тақтаға назар аударыңдар. Тамақтану пирамидасымен танысайық.

3 тапсырма (Ұ)Оқулықтың 50-беттегі «Дұрыс тамақтана біл» мәтінін оқыту.

Сұрақтар қою:

-Ақуыз қай тағам түрлерінде кездеседі?(сүт, жұмыртқа,ет)

-Май қай тағам түрлерінде кездеседі? (өсімдік майы, жаңғақтарда, етте)

-Көмірсу қай тағам түрлерінде кездеседі? (крахмал және қантКрахмал түрлі жармалардың, ұнның, картоптың құрамында көбірек кездеседі. Қант көбіне қант қызылшасында, сәбізде мол болады).

-А,В,С,Д дәрумендер несімен пайдалы сол тұсты тауып оқындар.

- Ең тиімдісі күніне 4 рет тамақтану екен.


4 тапсырма (Т)топтық жұмыс «Біздің ас мәзіріміз» дәрумендермен және тамақ пирамидасымен таныстыңдар. Енді адам денсаулығына пайдалы тамақтардың тізімін жасаңдар.

Дескриптор:

  • Адам денсаулығына пайдалы тағам қатарын біледі.

  • Режимге сәйкес тағамдарды дұрыс құрады.

ҚБ: Бас бармақ.


5 тапсырма (Ж) жұптық жұмыс «Пайдалы және зиян» тағам түрлерін жазыңдар.


Пайдалы тағам

Зиянды тағам












Дескриптор:

  • Пайдалы тағамдар қатарын біледі.

  • Зиянды тағамдар қатарын біледі.


-Пайдалы тағам несімен пайдалы?

-Зиян тағам несімен зиян? Адам өміріне қандай қаупі бар?

ҚБ: Мадақтау, шапалақ.

Сұрақ –жауап


Слайд


Оқулық











Слайд



Үлестірме қағаз А4



Слайд




Әр жұпқа үлестірме қағаз. Слайд

СОҢЫ

6 минут


Резерв тапсырма. Асқа байланысты қандай тыйым сөздер, мақал мәтелдер білесіңдер?

Тамаққа қарап түшкіру әдепсіздік.

Қол жумай асты ішпейді.

Аузында тамақ тұрғанда сөйлеме.

Тамақ үстінен аттамайды.

Дастарханға алдымен нан қойылады.

Тамақты сол қолмен жемейді.

Таңертеңгі асты тастама, кешкі асқа қарама.

Дастарханға бата бермей мұсылмандар тұрмайды.


6 тапсырма Қорытындылау сұрақтары:

  • Бүгінгі сабақтан не үйрендік?

Ендеше мына сөйлемді аяқтаңдар.


Мықты және ..........үшін

шыдамды болу

үшін Дұрыс тамақтану


.............үшін. ............үшін

Сұрақ - жауап


Бағалау

Кері байланыс

2 минут

Өзіңнің сабақта орындаған жұмысыңды бағала. Алмұртты бағалау қорытындысына қарай боя.

1.Менің ойым толығымен іске асты (қызыл түспен) 2. Мен тырыстым,бірақ қателіктер болды (екі түспен: қызыл және жасыл)

3.Менің жұмысым толығымен іске аспады,бірақ мен тырысамын (жасыл түспен)

Әр оқушыға алмұрт суретін тарату.

Слайд








Үйге тапсырма: 50-51 бетті оқу.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


____________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

____________________________________________________________________________________________________________

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2019
565
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі