|
Мектеп: «К.Төгісов атындағы орта мектебі»КММ Мұғалімнің аты-жөні:Ж.Баяхметова Күні: 18.01.19 ж Пән: Дүниетану |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дұрыс тамақтана біл. |
|||||
|
|
Қатысқан оқушылар саны: 15 |
Қатыспаған оқушы саны:0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау,дұрыс тамақтану ережесін құру |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
жаратылыстану, қазақ тілі, биология |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған сабақ барысы : |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу: М:Балалар сыныпқа келген қонақтармен амандасайық Б: Үлкенге де сіз,кішіге де сіз, Бәрінеде құрметпен ,бас иеміз біз. Сәлеметсіздер ме? Топқа бөлу М:Балалар,менің қасыма жинала қалыңдар. Сендер шаршаған сияқтысыңдар.
Мен сендерің бүгінгі
көңіл күйлерің қандай екенін білу үшін арнайы сиқырлы шырын алып
келдім.Шырынды асықпай ішіп,ыдыстың түбіне қарай қойыңдар!/оқушылар
шырынды ішеді көңіл күй стикер-жемістер арқылы топқа б Бағалау парақшасын тарату Үй тапсырмасы/Тест жұмысы |
Көңіл-күйді білдіретін стикерлер
Бағалау парақшасы Тест парақшалары |
||||
|
Ортасы 10 минут 10 минут 3 минут 2 минут 3-минут Соңы .Сабақты бекіту 2 минут |
Ой шақыру /Үш топқа суреттер таратып топтастыру жұмысын жүргізу/ 1-тапсырма 1-топ Адам денсаулығына пайдалы тағамдар Дескриптор -Тағамдарды тауып жапсыра алады - аттарын атайды -неден жасалғандығына сипаттама бере алады 2-топ Адам денсаулығына зиянды тағамдар Дескриптор -Тағамдарды тауып жапсыра алады - аттарын атайды - сипаттама бере алады 3-топ Тағам түрлерінің пирамидасын жаса
/ыстық тамақ,сұйық тамақ, сусындар, жеміс-жидектер ,көкеністер, сүт тағамдары,ет тағамдары/ Дескриптор -тағам түрлерін тауып ,жапсыра алады - аталған тағам түрлеріне нелер жататынын айта алады - сипаттама бере алады Білу және түсіну М: Балалар, айтыңдаршы ,біздің денсаулығымыз мықты, ақыл-ойымыздың жақсы жетілуі үшін ең алдымен не істеуіміз керек? /Дұрыс тамақтана білу керек, уақытымен ұйықтау керек, спортпен айналысу керек,зиянды әрекеттерден аулақ болу керек/ Қолдану Оқулықтағы негізгі мәтінмен танысу Негізгі тақырыпты үшке бөліп ,оқып үш топ талдайды Дескриптор -мәтінді тізбектей оқи алады - жаңа сөздерді таба алады,айта алады - нелер жататындығын ажыратады Сергіту сәті /Оқушылар шеңбер жасап поезд боп жүреді,музыка ойнап тұрады,әуен өшкенде мұғалім станцияға тоқтадық,тамақтан дейді сол кезде қағаздарын бір-бірінің арқасына қойып тағам аттарын жазады,әуен қосылғанда қайта жүреді ,солай жалғасады үш рет айналады,неше тағам аттарын жазғандарын санайды./ Дәптермен жұмыс./Жаңа сөздерді түртіп алу/ Ақуыздар,майлар,көмірсулар Тапсырма Үш тамақтану уақытының менюін жасау 1-топ таңғы ас 2-топ түскі ас 3-топ кешкі ас Тамақтану кезіндегі ереже құрастыру Дәптермен жұмыс |
Суреттер, қажетті құралдар Оқулық,дәптер, ватмандар,түрлі-түсті маркерлер Видеоролик/дұрыс тамақтанудың 5 әдісі/ Қағаз,қалам,музыка әуені |
||||
|
«Тілші»әдісі арқылы |
микафон |
|||||
|
|
|
|||||
|
Бағалау 2 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы арқылы, топ басшылары,өз өздерін бағалау
Себет «Көңіл күй стикерлері» |
Жапсырмалы себет суреті, стикерлер |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
АВС деңгейлі оқушыларға көңіл бөліп,тапсырмаларды саралап отыру.
|
|||||
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын. Материалды меңгергенін кері байланыс алу арқылы тексеремін. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Сабақ смарт мақсатқа сай жүргізілді Оқушылар пайдалы тағамдар мен зиянды тағамдарды ұғына отырып,көркемдегіш құралдарды пайдаланып мәтін жазды. Сыныптағы оқушылар жақсы көңіл күймен атсалысып отырды. Сабақ мақсатын саралау бойынша жүргізген жұмыстарымды АВС деңгейлі оқушылармен тиімді жүргізілді. Сабақ смарт мақсатқа жоспарланғандықтан 40минуттық сабаққа үлгердім. Жоспарыма сурет бойынша тапсырмалар берілді.Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін жетілдіру үшін. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. «Суретті сөйлетеміз» әдісі бойынша екі оқушы сол сурет кейіпкерінің атынан диалогке түсе білуі. 2. Мәтінмен жұмыста тірек сөздерді тауып,бір жай сұрақ пен бір күрделі сұрақ қоя білуі. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Бейне жазбадағы дәрігер кеңесі 2.Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана алуы Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1.Сынып белсенділігі керемет,сабаққа деген қызығушылығы жоғары 2.Деңгейлі оқушылармен жұмысты жалғастыру |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Дұрыс тамақтана біл 2 сынып Дүниетану
Ашық сабақ Дұрыс тамақтана біл 2 сынып Дүниетану
|
Мектеп: «К.Төгісов атындағы орта мектебі»КММ Мұғалімнің аты-жөні:Ж.Баяхметова Күні: 18.01.19 ж Пән: Дүниетану |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дұрыс тамақтана біл. |
|||||
|
|
Қатысқан оқушылар саны: 15 |
Қатыспаған оқушы саны:0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау,дұрыс тамақтану ережесін құру |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
жаратылыстану, қазақ тілі, биология |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған сабақ барысы : |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу: М:Балалар сыныпқа келген қонақтармен амандасайық Б: Үлкенге де сіз,кішіге де сіз, Бәрінеде құрметпен ,бас иеміз біз. Сәлеметсіздер ме? Топқа бөлу М:Балалар,менің қасыма жинала қалыңдар. Сендер шаршаған сияқтысыңдар.
Мен сендерің бүгінгі
көңіл күйлерің қандай екенін білу үшін арнайы сиқырлы шырын алып
келдім.Шырынды асықпай ішіп,ыдыстың түбіне қарай қойыңдар!/оқушылар
шырынды ішеді көңіл күй стикер-жемістер арқылы топқа б Бағалау парақшасын тарату Үй тапсырмасы/Тест жұмысы |
Көңіл-күйді білдіретін стикерлер
Бағалау парақшасы Тест парақшалары |
||||
|
Ортасы 10 минут 10 минут 3 минут 2 минут 3-минут Соңы .Сабақты бекіту 2 минут |
Ой шақыру /Үш топқа суреттер таратып топтастыру жұмысын жүргізу/ 1-тапсырма 1-топ Адам денсаулығына пайдалы тағамдар Дескриптор -Тағамдарды тауып жапсыра алады - аттарын атайды -неден жасалғандығына сипаттама бере алады 2-топ Адам денсаулығына зиянды тағамдар Дескриптор -Тағамдарды тауып жапсыра алады - аттарын атайды - сипаттама бере алады 3-топ Тағам түрлерінің пирамидасын жаса
/ыстық тамақ,сұйық тамақ, сусындар, жеміс-жидектер ,көкеністер, сүт тағамдары,ет тағамдары/ Дескриптор -тағам түрлерін тауып ,жапсыра алады - аталған тағам түрлеріне нелер жататынын айта алады - сипаттама бере алады Білу және түсіну М: Балалар, айтыңдаршы ,біздің денсаулығымыз мықты, ақыл-ойымыздың жақсы жетілуі үшін ең алдымен не істеуіміз керек? /Дұрыс тамақтана білу керек, уақытымен ұйықтау керек, спортпен айналысу керек,зиянды әрекеттерден аулақ болу керек/ Қолдану Оқулықтағы негізгі мәтінмен танысу Негізгі тақырыпты үшке бөліп ,оқып үш топ талдайды Дескриптор -мәтінді тізбектей оқи алады - жаңа сөздерді таба алады,айта алады - нелер жататындығын ажыратады Сергіту сәті /Оқушылар шеңбер жасап поезд боп жүреді,музыка ойнап тұрады,әуен өшкенде мұғалім станцияға тоқтадық,тамақтан дейді сол кезде қағаздарын бір-бірінің арқасына қойып тағам аттарын жазады,әуен қосылғанда қайта жүреді ,солай жалғасады үш рет айналады,неше тағам аттарын жазғандарын санайды./ Дәптермен жұмыс./Жаңа сөздерді түртіп алу/ Ақуыздар,майлар,көмірсулар Тапсырма Үш тамақтану уақытының менюін жасау 1-топ таңғы ас 2-топ түскі ас 3-топ кешкі ас Тамақтану кезіндегі ереже құрастыру Дәптермен жұмыс |
Суреттер, қажетті құралдар Оқулық,дәптер, ватмандар,түрлі-түсті маркерлер Видеоролик/дұрыс тамақтанудың 5 әдісі/ Қағаз,қалам,музыка әуені |
||||
|
«Тілші»әдісі арқылы |
микафон |
|||||
|
|
|
|||||
|
Бағалау 2 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы арқылы, топ басшылары,өз өздерін бағалау
Себет «Көңіл күй стикерлері» |
Жапсырмалы себет суреті, стикерлер |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
АВС деңгейлі оқушыларға көңіл бөліп,тапсырмаларды саралап отыру.
|
|||||
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын. Материалды меңгергенін кері байланыс алу арқылы тексеремін. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Сабақ смарт мақсатқа сай жүргізілді Оқушылар пайдалы тағамдар мен зиянды тағамдарды ұғына отырып,көркемдегіш құралдарды пайдаланып мәтін жазды. Сыныптағы оқушылар жақсы көңіл күймен атсалысып отырды. Сабақ мақсатын саралау бойынша жүргізген жұмыстарымды АВС деңгейлі оқушылармен тиімді жүргізілді. Сабақ смарт мақсатқа жоспарланғандықтан 40минуттық сабаққа үлгердім. Жоспарыма сурет бойынша тапсырмалар берілді.Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін жетілдіру үшін. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. «Суретті сөйлетеміз» әдісі бойынша екі оқушы сол сурет кейіпкерінің атынан диалогке түсе білуі. 2. Мәтінмен жұмыста тірек сөздерді тауып,бір жай сұрақ пен бір күрделі сұрақ қоя білуі. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Бейне жазбадағы дәрігер кеңесі 2.Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана алуы Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1.Сынып белсенділігі керемет,сабаққа деген қызығушылығы жоғары 2.Деңгейлі оқушылармен жұмысты жалғастыру |
||||||
шағым қалдыра аласыз
өлінеді
/













