Мектеп: «К.Төгісов атындағы орта мектебі»КММ Мұғалімнің аты-жөні:Ж.БаяхметоваКүні: 18.01.19 жПән: Дүниетану |
Сабақтың тақырыбы: | Дұрыс тамақтана біл. |
| Қатысқан оқушылар саны: 15
| Қатыспаған оқушы саны:0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зияндытағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау,дұрыс тамақтану ережесін құру |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | жаратылыстану, қазақ тілі, биология |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Сәлемдесу:М:Балалар сыныпқа келген қонақтармен амандасайықБ: Үлкенге де сіз,кішіге де сіз,Бәрінеде құрметпен ,бас иеміз біз.Сәлеметсіздер ме?Топқа бөлуМ:Балалар,менің қасыма жинала қалыңдар. Сендер шаршаған сияқтысыңдар.Мен сендерің бүгінгі көңіл күйлерің қандай екенін білу үшін арнайы сиқырлы шырын алып келдім.Шырынды асықпай ішіп,ыдыстың түбіне қарай қойыңдар!/оқушылар шырынды ішеді көңіл күй стикер-жемістер арқылы топқа бөлінеді /Бағалау парақшасын таратуҮй тапсырмасы/Тест жұмысы | Көңіл-күйді білдіретін стикерлер
Бағалау парақшасыТест парақшалары |
Ортасы 10 минут
10 минут
3 минут
2 минут
3-минут
Соңы .Сабақты бекіту 2 минут | Ой шақыру/Үш топқа суреттер таратып топтастыру жұмысын жүргізу/1-тапсырма1-топ Адам денсаулығына пайдалы тағамдар Дескриптор-Тағамдарды тауып жапсыра алады- аттарын атайды-неден жасалғандығына сипаттама бере алады2-топАдам денсаулығына зиянды тағамдарДескриптор-Тағамдарды тауып жапсыра алады- аттарын атайды- сипаттама бере алады3-топТағам түрлерінің пирамидасын жаса
/ыстық тамақ,сұйық тамақ, сусындар, жеміс-жидектер ,көкеністер, сүт тағамдары,ет тағамдары/Дескриптор-тағам түрлерін тауып ,жапсыра алады- аталған тағам түрлеріне нелер жататынын айта алады- сипаттама бере аладыБілу және түсінуМ: Балалар, айтыңдаршы ,біздің денсаулығымыз мықты, ақыл-ойымыздың жақсы жетілуі үшін ең алдымен не істеуіміз керек?/Дұрыс тамақтана білу керек, уақытымен ұйықтау керек, спортпен айналысу керек,зиянды әрекеттерден аулақ болу керек/ҚолдануОқулықтағы негізгі мәтінмен танысуНегізгі тақырыпты үшке бөліп ,оқып үш топ талдайдыДескриптор-мәтінді тізбектей оқи алады- жаңа сөздерді таба алады,айта алады- нелер жататындығын ажыратады
Сергіту сәті/Оқушылар шеңбер жасап поезд боп жүреді,музыка ойнап тұрады,әуен өшкенде мұғалім станцияға тоқтадық,тамақтан дейді сол кезде қағаздарын бір-бірінің арқасына қойып тағам аттарын жазады,әуен қосылғанда қайта жүреді ,солай жалғасады үш рет айналады,неше тағам аттарын жазғандарын санайды./Дәптермен жұмыс./Жаңа сөздерді түртіп алу/Ақуыздар,майлар,көмірсуларТапсырмаҮш тамақтану уақытының менюін жасау1-топ таңғы ас2-топ түскі ас3-топ кешкі асТамақтану кезіндегі ереже құрастыруДәптермен жұмыс | Суреттер, қажетті құралдар
Оқулық,дәптер, ватмандар,түрлі-түсті маркерлер
Видеоролик/дұрыс тамақтанудың 5 әдісі/
Қағаз,қалам,музыка әуені |
| «Тілші»әдісі арқылы | микафон |
|
|
|
Бағалау 2 минут
Кері байланыс 3 минут
| Бағалау парақшасы арқылы, топ басшылары,өз өздерін бағалау
Себет «Көңіл күй стикерлері» | Жапсырмалы себет суреті, стикерлер |
Қосымша ақпарат
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
АВС деңгейлі оқушыларға көңіл бөліп,тапсырмаларды саралап отыру.
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын. Материалды меңгергенін кері байланыс алу арқылы тексеремін. |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Сабақ смарт мақсатқа сай жүргізілдіОқушылар пайдалы тағамдар мен зиянды тағамдарды ұғына отырып,көркемдегіш құралдарды пайдаланып мәтін жазды.Сыныптағы оқушылар жақсы көңіл күймен атсалысып отырды.Сабақ мақсатын саралау бойынша жүргізген жұмыстарымды АВС деңгейлі оқушылармен тиімді жүргізілді.Сабақ смарт мақсатқа жоспарланғандықтан 40минуттық сабаққа үлгердім.Жоспарыма сурет бойынша тапсырмалар берілді.Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін жетілдіру үшін.
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. «Суретті сөйлетеміз» әдісі бойынша екі оқушы сол сурет кейіпкерінің атынан диалогке түсе білуі.2. Мәтінмен жұмыста тірек сөздерді тауып,бір жай сұрақ пен бір күрделі сұрақ қоя білуі.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. Бейне жазбадағы дәрігер кеңесі2.Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана алуыСабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.Сынып белсенділігі керемет,сабаққа деген қызығушылығы жоғары2.Деңгейлі оқушылармен жұмысты жалғастыру |