Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Дүниетану

    Ортақ тақырып: Дені саудың – жаны сау

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дұрыс тамақтану

    Күні:

    Сынып: 2

    Мектеп: «Балғын негізгі орта мектебі» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: К.Садыкова

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Дұрыс тамақтана біл

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    • 2.1.4.1. Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау.

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар:. Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды.

    Көптеген оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарын ажыратады.

    Кейбір оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығына қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре отырып талқылайды.

    Бағалау критерийлері


    Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарын айтады және жазады.

    • Пәнге тән лексика мен терминология: диета, көміртектер, жемістер мен көкөністер;

    Диета - тамақтың құрамы, өңделуі, дайындау тәсілдері, тамақ ішу мезгілдері және уақытына қарай тамақ қабылдау әдісі.

    Көміртектер –молекулалары көміртек пен сутек атомдарынан тұратын органикалық қосылыстар.

    Жемістер – бақта өседі. Көкөністер – бақшада өседі.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • 1. Дұрыс тамақтану дегеніміз не?

    • 2. Дұрыс тамақтану үшін қандай дәрумендер қажет?

    Құндылықтарды дарыту


    Ұжымда жұмыс дағдыларын құру, денсаулық, жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық атмосферасын құру сынып, мектеп, жергілікті қоғамдастық төңірегіндегі ынтымақтастық ұйымдастыру

    Пәнаралық байланыстар


    Жаратылыстану, қазақ тілі, музыка

    АКТ қолдану дағдылары


    https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y сайты, АКТ


    Бастапқы білім


    Пайдалы тағам мен зиянды тағамдар туралы негізгі ойы қалыптасқан.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    2 минут

















    2 минут




















    8 минут

    Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал.

    Шуағын шашады,

    Күн шықса жиектен.

    Жылу алып нұрынан

    Денсаулықты түлеткем,

    Денсаулық – ол күлуің,

    Көңіл – күйің жадырай,

    Денсаулық – ол жүруің,

    Ешбір жерің ауырмай.

    «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқу мақсаты жарияланады. Балалар үстел үстіндегі әріптерден сөз құрайды. Шыққан сөздін мағынасын түсіндіреді. «Дәрумендер»

    Балалар шыққан сөзден не айтуға болады? Иә, дұрыс тамақтану үшін адам денсаулығына дәрумендер қажет екен. Мысал келтіріп айтындаршы қане.

    (балалар жауабы) А- дәрумені көздің көру процесіне жақсы әсері бар.

    В – дәрумені күнделікті тағамда жеткіліксіз болса, көбінесе жүйке жүйесі зақымданады.

    С – дәрумені жеткіліксіз болса адамның тістері, қызыл иектерің зақымдалуы мүмкін.

    Д – дәрумені кальций мен фосфордың алмасуын ретке келтіреді. Адам тамақтанбай қысқа уақыт өмір сүреді.Жақсы сондықтан да пайдалы тағамдарды дұрыс пайдаланып тамақтануымыз қажет.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы топқа бірігеді.

    1-топ : «Жемістер мен көкөністер» тобы

    2-топ: «Сүт өнімдері» тобы

    (Ж) 1-тапсырма «Әңгімелеу» әдісі арқылы орындалады.

    Суреттерге қарап анықтайды.

    Балалар берілген суреттер бойынша ағзаға қажетті өнімдердің қайсысы пайдалы және зиянды екендігін анықтап шағын әңгіме құрастырып айтады.

    1.Сенің ағзана қажетті өнімдердің құрамында қандай дәрумендер бар?

    2. Банан неге пайдалы?

    3.Сенің ас мәзірінде тағамның қай түрі көп, қай түрі аз?

    4. Сен ағзана қажетті қоректік заттарды білесің бе?

    5. Чипсы, кола, кириешки неге зиянды?

    6. Өздерін зиянды тағамдарды қолданасындар ма?

    Дескриптор:

    - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтайды, әңгімелейді.

    ҚБ: « Себеттер» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Үлкен жемісі толық себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтап, әңгімелеп берсе.

    Жемісі орта себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтап, әңгімелеуде қате жіберсе.

    Бос себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екенін суреттерден анықтай алмай көмек қажет етсе.

    Саралаудың: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

    - Не себепті адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екен деп ойлайсың?

    Көмек қажет ететін оқушыларға жабық сұрақтар қойылады.

    - Өзің зиянды тағамдарды пайдаланасын ба?



    Қимылмен көрсету











    Қима қағаздар суреттер



















































    Сабақтың ортасы

    15 минут



















































    2 минут










    9 минут














    (Т) 2- тапсырма «Постер» әдісімен жүзеге асырылады. «Ас адамның -арқауы» дегендей, үйге қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындар қоясыңдар?

    Ендеше, балалар қазір осы видеоны тамашалап алайық. Мен сендерге қосымша мәлімет беріп тұрмын. Мұқият қараймыз.



    Дескриптор:

    -суреттен дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындар қолданатындығын постерге түсіреді, қорғайды.

    ҚБ: «Сиқырлы аспазшы» әдісі.

    Табағы толық аспазшы – Қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды постерге дұрыс түсірсе, қорғаса.

    Табағы жарты аспазшы – қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды қорғауда қиналса.

    Табағы жоқ аспазшы – қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды қорғауда көмек қажет етсе.

    Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі көрінеді.

    Кейбір оқушыларға: анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады.

    Кейбір баяу оқушыларға: қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін сөздерден ауытқып отырады

    Сергіту сәті «Сағаттың тілімен»ойыны. Оқушылар әуен жүріп жатқанда жерде жатқан сөздерді айналып жүреді. Әуен тоқтағанда қай сөздің қасында болса, сол сөздерде пайдалы немесе зиянды тағам екендігін түсіндіріп айтады. Дене қимылдарын жасау арқылы жүргізіледі.

    ( Т) 3 - тапсырма.

    «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Берілген тірек сөздерді пайдаланып мақал- мәтелдер мен жұмбақтар құастырады.

    1-топ. Денсаулық туралы мақал- мәтелдер құрастырады.

    1.Дені саудың – жаны сау.

    2.Тазалық – денсаулық кепілі.

    3.Денсаулық – зор байлық.

    2-топ. Жемістер туралы жұмбақ құрастырады.

    1.Әрі қызыл, әрі тәтті,

    Жеген жанды таңырқатты.(алма)

    2.Жасыл шатыр астында

    Кететіндей үзіліп.

    Тұр көп маржан тасындай

    Мойыл моншақ тізіліп.(жүзім)

    3.Өзі қызыл, өзі қызық

    Ортасында бір сызық.(шабдалы)

    Дескриптор:

    -Дәрумендер туралы мақал - мәтелдер құрастырады.

    -Дәрумендер туралы жұмбақтар құрастырады.

    ҚБ: « Сусындар» әдісі бойынша бағаланады.

    «Компот шырыны» - мақал – мәтелдер мен жұмбақтарды құрастырғанда толық және дұрыс орындаса

    «Су » - мақал – мәтелдер мен жұмбақтарды құрастырғанда қателік жіберсе.

    «Кола» - тапсырманы орындауда көмек қажет етсе

    Саралаудың: «Қарқын» тәсілі қолданылады.

    Кейбір қарқыны жақсы оқушыларға: басқаларға қарағанда қосымша тапсырмаларды жылдам орындайды.

    Кейбір оқушыларға: тапсырма орындағанда біршама уақыт беріледі.

    Ватман, маркер, түрлі –түсті қарындаштар, қима қағаздар, қалам





    https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y сайты



































    Аудио, дене қимылымен жасайды











    Денсаулық, жемістер мен көкөністер сөздері жазылған қима қағаздар
























    Сабақтың соңы

    2 минут








    Кері байланыс «Банан жемісі» әдісі арқылы жүзеге асады.

    - Көп банан жемісі: сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды.

    - Үш банан жемісі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Садыкова Камария Зайнолдиновна
    11 Қаңтар 2021
    2280
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Дұрыс тамақтану" 2 - сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Дұрыс тамақтану" 2 - сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас мамандарға көмегі болады деп ойлаймын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Дүниетану

    Ортақ тақырып: Дені саудың – жаны сау

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дұрыс тамақтану

    Күні:

    Сынып: 2

    Мектеп: «Балғын негізгі орта мектебі» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: К.Садыкова

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Дұрыс тамақтана біл

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    • 2.1.4.1. Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау.

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар:. Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды.

    Көптеген оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарын ажыратады.

    Кейбір оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығына қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре отырып талқылайды.

    Бағалау критерийлері


    Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарын айтады және жазады.

    • Пәнге тән лексика мен терминология: диета, көміртектер, жемістер мен көкөністер;

    Диета - тамақтың құрамы, өңделуі, дайындау тәсілдері, тамақ ішу мезгілдері және уақытына қарай тамақ қабылдау әдісі.

    Көміртектер –молекулалары көміртек пен сутек атомдарынан тұратын органикалық қосылыстар.

    Жемістер – бақта өседі. Көкөністер – бақшада өседі.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • 1. Дұрыс тамақтану дегеніміз не?

    • 2. Дұрыс тамақтану үшін қандай дәрумендер қажет?

    Құндылықтарды дарыту


    Ұжымда жұмыс дағдыларын құру, денсаулық, жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық атмосферасын құру сынып, мектеп, жергілікті қоғамдастық төңірегіндегі ынтымақтастық ұйымдастыру

    Пәнаралық байланыстар


    Жаратылыстану, қазақ тілі, музыка

    АКТ қолдану дағдылары


    https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y сайты, АКТ


    Бастапқы білім


    Пайдалы тағам мен зиянды тағамдар туралы негізгі ойы қалыптасқан.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    2 минут

















    2 минут




















    8 минут

    Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал.

    Шуағын шашады,

    Күн шықса жиектен.

    Жылу алып нұрынан

    Денсаулықты түлеткем,

    Денсаулық – ол күлуің,

    Көңіл – күйің жадырай,

    Денсаулық – ол жүруің,

    Ешбір жерің ауырмай.

    «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқу мақсаты жарияланады. Балалар үстел үстіндегі әріптерден сөз құрайды. Шыққан сөздін мағынасын түсіндіреді. «Дәрумендер»

    Балалар шыққан сөзден не айтуға болады? Иә, дұрыс тамақтану үшін адам денсаулығына дәрумендер қажет екен. Мысал келтіріп айтындаршы қане.

    (балалар жауабы) А- дәрумені көздің көру процесіне жақсы әсері бар.

    В – дәрумені күнделікті тағамда жеткіліксіз болса, көбінесе жүйке жүйесі зақымданады.

    С – дәрумені жеткіліксіз болса адамның тістері, қызыл иектерің зақымдалуы мүмкін.

    Д – дәрумені кальций мен фосфордың алмасуын ретке келтіреді. Адам тамақтанбай қысқа уақыт өмір сүреді.Жақсы сондықтан да пайдалы тағамдарды дұрыс пайдаланып тамақтануымыз қажет.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы топқа бірігеді.

    1-топ : «Жемістер мен көкөністер» тобы

    2-топ: «Сүт өнімдері» тобы

    (Ж) 1-тапсырма «Әңгімелеу» әдісі арқылы орындалады.

    Суреттерге қарап анықтайды.

    Балалар берілген суреттер бойынша ағзаға қажетті өнімдердің қайсысы пайдалы және зиянды екендігін анықтап шағын әңгіме құрастырып айтады.

    1.Сенің ағзана қажетті өнімдердің құрамында қандай дәрумендер бар?

    2. Банан неге пайдалы?

    3.Сенің ас мәзірінде тағамның қай түрі көп, қай түрі аз?

    4. Сен ағзана қажетті қоректік заттарды білесің бе?

    5. Чипсы, кола, кириешки неге зиянды?

    6. Өздерін зиянды тағамдарды қолданасындар ма?

    Дескриптор:

    - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтайды, әңгімелейді.

    ҚБ: « Себеттер» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Үлкен жемісі толық себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтап, әңгімелеп берсе.

    Жемісі орта себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтап, әңгімелеуде қате жіберсе.

    Бос себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екенін суреттерден анықтай алмай көмек қажет етсе.

    Саралаудың: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

    - Не себепті адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екен деп ойлайсың?

    Көмек қажет ететін оқушыларға жабық сұрақтар қойылады.

    - Өзің зиянды тағамдарды пайдаланасын ба?



    Қимылмен көрсету











    Қима қағаздар суреттер



















































    Сабақтың ортасы

    15 минут



















































    2 минут










    9 минут














    (Т) 2- тапсырма «Постер» әдісімен жүзеге асырылады. «Ас адамның -арқауы» дегендей, үйге қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындар қоясыңдар?

    Ендеше, балалар қазір осы видеоны тамашалап алайық. Мен сендерге қосымша мәлімет беріп тұрмын. Мұқият қараймыз.



    Дескриптор:

    -суреттен дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындар қолданатындығын постерге түсіреді, қорғайды.

    ҚБ: «Сиқырлы аспазшы» әдісі.

    Табағы толық аспазшы – Қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды постерге дұрыс түсірсе, қорғаса.

    Табағы жарты аспазшы – қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды қорғауда қиналса.

    Табағы жоқ аспазшы – қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды қорғауда көмек қажет етсе.

    Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі көрінеді.

    Кейбір оқушыларға: анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады.

    Кейбір баяу оқушыларға: қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін сөздерден ауытқып отырады

    Сергіту сәті «Сағаттың тілімен»ойыны. Оқушылар әуен жүріп жатқанда жерде жатқан сөздерді айналып жүреді. Әуен тоқтағанда қай сөздің қасында болса, сол сөздерде пайдалы немесе зиянды тағам екендігін түсіндіріп айтады. Дене қимылдарын жасау арқылы жүргізіледі.

    ( Т) 3 - тапсырма.

    «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Берілген тірек сөздерді пайдаланып мақал- мәтелдер мен жұмбақтар құастырады.

    1-топ. Денсаулық туралы мақал- мәтелдер құрастырады.

    1.Дені саудың – жаны сау.

    2.Тазалық – денсаулық кепілі.

    3.Денсаулық – зор байлық.

    2-топ. Жемістер туралы жұмбақ құрастырады.

    1.Әрі қызыл, әрі тәтті,

    Жеген жанды таңырқатты.(алма)

    2.Жасыл шатыр астында

    Кететіндей үзіліп.

    Тұр көп маржан тасындай

    Мойыл моншақ тізіліп.(жүзім)

    3.Өзі қызыл, өзі қызық

    Ортасында бір сызық.(шабдалы)

    Дескриптор:

    -Дәрумендер туралы мақал - мәтелдер құрастырады.

    -Дәрумендер туралы жұмбақтар құрастырады.

    ҚБ: « Сусындар» әдісі бойынша бағаланады.

    «Компот шырыны» - мақал – мәтелдер мен жұмбақтарды құрастырғанда толық және дұрыс орындаса

    «Су » - мақал – мәтелдер мен жұмбақтарды құрастырғанда қателік жіберсе.

    «Кола» - тапсырманы орындауда көмек қажет етсе

    Саралаудың: «Қарқын» тәсілі қолданылады.

    Кейбір қарқыны жақсы оқушыларға: басқаларға қарағанда қосымша тапсырмаларды жылдам орындайды.

    Кейбір оқушыларға: тапсырма орындағанда біршама уақыт беріледі.

    Ватман, маркер, түрлі –түсті қарындаштар, қима қағаздар, қалам





    https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y сайты



































    Аудио, дене қимылымен жасайды











    Денсаулық, жемістер мен көкөністер сөздері жазылған қима қағаздар
























    Сабақтың соңы

    2 минут








    Кері байланыс «Банан жемісі» әдісі арқылы жүзеге асады.

    - Көп банан жемісі: сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды.

    - Үш банан жемісі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 2 сынып
    11.01.2021
    2280
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Садыкова Камария Зайнолдиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации