Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Дұрыс тамақтану" 2 - сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Дүниетану Ортақ тақырып: Дені саудың – жаны сау Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дұрыс тамақтану Күні: Сынып: 2 |
Мектеп: «Балғын негізгі орта мектебі» КММ Мұғалімнің аты-жөні: К.Садыкова Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақ тақырыбы |
Дұрыс тамақтана біл |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:. Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды. Көптеген оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарын ажыратады. Кейбір оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығына қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре отырып талқылайды. |
||
Бағалау критерийлері |
Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарын айтады және жазады.
Диета - тамақтың құрамы, өңделуі, дайындау тәсілдері, тамақ ішу мезгілдері және уақытына қарай тамақ қабылдау әдісі. Көміртектер –молекулалары көміртек пен сутек атомдарынан тұратын органикалық қосылыстар. Жемістер – бақта өседі. Көкөністер – бақшада өседі. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||
Құндылықтарды дарыту |
Ұжымда жұмыс дағдыларын құру, денсаулық, жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық атмосферасын құру сынып, мектеп, жергілікті қоғамдастық төңірегіндегі ынтымақтастық ұйымдастыру |
||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану, қазақ тілі, музыка |
||
АКТ қолдану дағдылары |
https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y сайты, АКТ |
||
Бастапқы білім |
Пайдалы тағам мен зиянды тағамдар туралы негізгі ойы қалыптасқан. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 минут 2 минут 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал. Шуағын шашады, Күн шықса жиектен. Жылу алып нұрынан Денсаулықты түлеткем, Денсаулық – ол күлуің, Көңіл – күйің жадырай, Денсаулық – ол жүруің, Ешбір жерің ауырмай. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы оқу мақсаты жарияланады. Балалар үстел үстіндегі әріптерден сөз құрайды. Шыққан сөздін мағынасын түсіндіреді. «Дәрумендер» Балалар шыққан сөзден не айтуға болады? Иә, дұрыс тамақтану үшін адам денсаулығына дәрумендер қажет екен. Мысал келтіріп айтындаршы қане. (балалар жауабы) А- дәрумені көздің көру процесіне жақсы әсері бар. В – дәрумені күнделікті тағамда жеткіліксіз болса, көбінесе жүйке жүйесі зақымданады. С – дәрумені жеткіліксіз болса адамның тістері, қызыл иектерің зақымдалуы мүмкін. Д – дәрумені кальций мен фосфордың алмасуын ретке келтіреді. Адам тамақтанбай қысқа уақыт өмір сүреді.Жақсы сондықтан да пайдалы тағамдарды дұрыс пайдаланып тамақтануымыз қажет. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы топқа бірігеді. 1-топ : «Жемістер мен көкөністер» тобы 2-топ: «Сүт өнімдері» тобы (Ж) 1-тапсырма «Әңгімелеу» әдісі арқылы орындалады. Суреттерге қарап анықтайды. Балалар берілген суреттер бойынша ағзаға қажетті өнімдердің қайсысы пайдалы және зиянды екендігін анықтап шағын әңгіме құрастырып айтады. 1.Сенің ағзана қажетті өнімдердің құрамында қандай дәрумендер бар? 2. Банан неге пайдалы? 3.Сенің ас мәзірінде тағамның қай түрі көп, қай түрі аз? 4. Сен ағзана қажетті қоректік заттарды білесің бе? 5. Чипсы, кола, кириешки неге зиянды? 6. Өздерін зиянды тағамдарды қолданасындар ма? Дескриптор: - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтайды, әңгімелейді. ҚБ: « Себеттер» әдісі арқылы жүзеге асады. Үлкен жемісі толық себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтап, әңгімелеп берсе. Жемісі орта себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екендігін суреттерден анықтап, әңгімелеуде қате жіберсе. Бос себет - Адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екенін суреттерден анықтай алмай көмек қажет етсе. Саралаудың: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. - Не себепті адам ағзасына қажетті өнімдердің құрамында қайсысы пайдалы және зиянды екен деп ойлайсың? Көмек қажет ететін оқушыларға жабық сұрақтар қойылады. - Өзің зиянды тағамдарды пайдаланасын ба? |
Қимылмен көрсету
Қима қағаздар суреттер |
|
Сабақтың ортасы 15 минут 2 минут 9 минут |
(Т) 2- тапсырма «Постер» әдісімен жүзеге асырылады. «Ас адамның -арқауы» дегендей, үйге қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындар қоясыңдар? Ендеше, балалар қазір осы видеоны тамашалап алайық. Мен сендерге қосымша мәлімет беріп тұрмын. Мұқият қараймыз. Дескриптор: -суреттен дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындар қолданатындығын постерге түсіреді, қорғайды. ҚБ: «Сиқырлы аспазшы» әдісі. Табағы толық аспазшы – Қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды постерге дұрыс түсірсе, қорғаса. Табағы жарты аспазшы – қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды қорғауда қиналса. Табағы жоқ аспазшы – қосымша мәлімет арқылы қонақ келгенде дастарханға қандай пайдалы тағамдар мен сусындарды қорғауда көмек қажет етсе. Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі көрінеді. Кейбір оқушыларға: анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Кейбір баяу оқушыларға: қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін сөздерден ауытқып отырады Сергіту сәті «Сағаттың тілімен»ойыны. Оқушылар әуен жүріп жатқанда жерде жатқан сөздерді айналып жүреді. Әуен тоқтағанда қай сөздің қасында болса, сол сөздерде пайдалы немесе зиянды тағам екендігін түсіндіріп айтады. Дене қимылдарын жасау арқылы жүргізіледі. ( Т) 3 - тапсырма. «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы жүзеге асады. Берілген тірек сөздерді пайдаланып мақал- мәтелдер мен жұмбақтар құастырады. 1-топ. Денсаулық туралы мақал- мәтелдер құрастырады. 1.Дені саудың – жаны сау. 2.Тазалық – денсаулық кепілі. 3.Денсаулық – зор байлық. 2-топ. Жемістер туралы жұмбақ құрастырады. 1.Әрі қызыл, әрі тәтті, Жеген жанды таңырқатты.(алма) 2.Жасыл шатыр астында Кететіндей үзіліп. Тұр көп маржан тасындай Мойыл моншақ тізіліп.(жүзім) 3.Өзі қызыл, өзі қызық Ортасында бір сызық.(шабдалы) Дескриптор: -Дәрумендер туралы мақал - мәтелдер құрастырады. -Дәрумендер туралы жұмбақтар құрастырады. ҚБ: « Сусындар» әдісі бойынша бағаланады. «Компот шырыны» - мақал – мәтелдер мен жұмбақтарды құрастырғанда толық және дұрыс орындаса «Су » - мақал – мәтелдер мен жұмбақтарды құрастырғанда қателік жіберсе. «Кола» - тапсырманы орындауда көмек қажет етсе Саралаудың: «Қарқын» тәсілі қолданылады. Кейбір қарқыны жақсы оқушыларға: басқаларға қарағанда қосымша тапсырмаларды жылдам орындайды. Кейбір оқушыларға: тапсырма орындағанда біршама уақыт беріледі. |
Ватман, маркер, түрлі –түсті қарындаштар, қима қағаздар, қалам https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y сайты Аудио, дене қимылымен жасайды Денсаулық, жемістер мен көкөністер сөздері жазылған қима қағаздар |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Кері байланыс «Банан жемісі» әдісі арқылы жүзеге асады. - Көп банан жемісі: сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды. -
Үш банан
жемісі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |