Ұзақмерзімді
жоспардың
тарауы:
Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:9 Қатысқандар Қатыспағанд
ар:
Сабақтыңтақырыбы
Дыбыс.Дыбыстыңсипаттамалары
Осысабақта
қолжеткізілетіноқу
мақсаттары(оқу
бағдарламасына
сілтеме)
9.2.5.15–дыбыстыңпайдаболужәнетаралушарттарынатау;
Сабақтыңмақсаты 1.Дыбыстыңпайдаболужәнетаралушарттарынбілу;
2.Дыбыссипаттамаларынмысалдаркелтіруарқылытұжырымдау;
3.Дыбыстыңсипаттамаларынөзарасалыстыруарқылыталдау;
Бағалаукритерийі 1.Дыбыстыңпайдаболуыментаралушарттарынатайды;
2.Дыбыссипаттамаларынтұжырымдайалады;
3.Дыбыссипаттамаларынсалыстыраотырып,талдайды;
Тілдікмақсаттар Пәнгеқатыстысөздікқорментерминдер.
Дыбысжәнеакустикалықтолқындар,тон,тембр,шу.
Диалогтерменжазуүшінқолданылатынтіркестер:
Кейбірадамдаркөзалмасыныңайналғандағыдыбысыннесебептіести
алады?
Дауысымызтаспаданегеөзгешеболыпшығады?
Құндылықтарға
баулу
Салауаттыөмірсалтынсақтайотырып,медицинададыбыстың
маңыздылығынескереотырып,бәсекегеқабілеттімамандардаярлау.
ПәнаралықбайланысБиология-естумүшесітуралыталдау;
Музыка-күйорындау;
Алдыңғыбілім Толқындыққозғалыс,механикалықтолқын,көлденеңтолқын,бойлықтолқын
Сабақтыңжоспарланғ
анкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар
Сабақтыңбасы
1мин
«Мозаика»әдісіарқылысыныпты3топқабөлу.
Суреттенебейнеленген?
Олтуралынеайтуғаболады?
Топтардыңатауы:Физиктер,Музыканттар,Дәрігерлер
Суретқиындылары
арқылытопқа
бөлінеді
4мин
Сабақтыңортасы
10мин
5мин
«Стикердегідиалог»тәсілібойыншаөткенді
қайталау.Оқушылардыңойлаудағдысын
қалыптастыру.
1.Механикалықтолқындегенімізне?
2.Көлденеңтолқындегенімізне?
3.Толқындегенімізне?
4.Толқынныңқандайтүрлерінбілесіңдер?
5.Жерсілкінісікезіндегітербелістердің
таралуынанпайдаболатынтолқынқалай
аталады?
6.Бойлықтолқындегенне?
7.Толқынжылдамдығыдепненітүсінесіңдер?
8.Толқынжылдамдығыныңформуласы
Бағалау«Мадақтау».Оқушылардыауызшамадақтау
арқылыбағалау.
Қызығушылықтыояту.
Оқушыларғаәртүрлідыбыстарды(құстардың
дыбысы,домбыраныңдыбысы,гитараныңдыбысы,
адамдардыңшуы,судыңдыбысын)слайдарқылы
естіртеотырып,«бізнеестіптұрмыз?»дегенсұраққа
жауапбереміз.(Дыбыс)
Тәжірибе,бейнероликарқылысабақтүсіндіру.
№1-тапсырма«Рlickers»бағдарламасыарқылы
тестсұрақтарынажауапберу
1.Дыбыстыңтаралужылдамдығынегетең?
А.300м/с
Б.340м/с
В,312м/с
2.Дыбысқаттылығықандайшамағатәуелді
А.тонныңбиіктігі
Б.Тербелісжиілігі
В.тербелісамплитудасына
3.Дыбысқаттылығыныңбірлігіқандай
А.метр
Б.Децибел
В.Герц
4.Адамныңестумүшесіқабылдайтындыбыс
толқындарыныңжоғарыжиілігі?
А.20000Гц
Б.200000Гц
В.200Гц
5..ГенрихГерцдегенсөзденқұралғанрадиограмманы
алғашқырет250мқашықтыққасымсыз
радиограммаменқандайғалымжеткізді
А.Генри
Б.Папов
В.Герц
https://bilimland.kz/
kk/courses/physics-
kk/mexanika/tolqynd
ar/lesson/dybys
https://bilimland.kz/
kk/courses/physics-
kk/mexanika/tolqynd
ar/lesson/auendegi-
dybystar
www.plickers.com
5мин
10мин
6.Шағылғанультрадыбыстыпайдаланып,нысананың
орнынаныұтаунедепаталады
А.Эхосеймолог
Б.Эхолокация
В.Эхолир
Бағалау«Күлегештер»
№2тапсырма.«Конверттегісұрақ»стратегиясы
бойыншаоқушыларғасұрақтарберіледі
1.Егерпианинаныңқасынакамертондықойсақ
неліктенпианиноөзінен-өзі«си»дыбысыншығарады
(резонансқабайланысты)камертонменмысалкөрсету.
2.Ауасысорыпалынғаныдыстыңішінденегесағаттың
дыбысышықпайды?
(Себебіауасыжоқжердедыбыстаралмайды.)
3.Найзағайойнағандабәзнегебіріншінайзағайды
көремізалдыбысынкейінестиміз?
(Дыбыстыңтаралужылдамдығыжарықтыңтаралу
жылдамдығынансанесекіші6бірақекіқұбылыстабір
мезеттеөтеді)
4.“Балықсияқтыүндемейді”дегенсалыстырумен
келісесізбе?Неге?
(Жоқ,себебібалықтардасаналуандыбысшығарады.
Теккитқанаүндемейді,мысалыдельфин
ультрадыбыстыжақсыестиді)
5.Негежаныпжатқанағашотынынансыртылдап
ұшқынұшады?(Ағаштаауақызғанкезде,кеңейедіде,
ағаштыжарыпшығады,осыданұшқыншығады.)
Бағалау«Басбармақ»
№3тапсырма«SWOT»талдауәдісіарқылы
қорытындылау,ҚӘМҚталдауы.Үштопқа3
тапсырмаберіледі.Шу,тембр,дыбысқаттылығының
жағымды,жағымсызжақтарынажәнеқауіпқатерлері
менмаңыздылығынсипаттайды.
Бағалау
критерийлері
Дескриптор
Дыбыс
сипаттамаларын
салыстыру
арқылы
талдайды;
-дыбыстың күшті, әлсіз
жақтарынаталдаужасайды;
-дыбысты пайдалану
мүмкіндіктерінайқындайды;
Интернетжелісі
Сабақтыңсоңы
5мин
Керібайланыс:
«Активатор3-2-1»әдісіарқылыоқушыларпікірлерін
стикерлергежазады.
Бүгінсабақтаұнаған3нәрсе
Бүгінсабақтақиынболған2нәрсе
Бүгінсабақтажаңаақпараталдым,бірақ
қызықтыемес1нәрсе.
Үйгетaпcыpмa:
«Дыбыстардыңадамденсаулығынапайдасымензияны
туралы»мәліметжинақтау.
Стикерлер
Саралау–Сізқандай
тәсілменкөбірек
қолдаукөрсетпексіз?
Сізбасқаларға
қарағандақабілетті
оқушыларғақандай
тапсырмаларбересіз?
Бағалау–Сізоқушылардыңматериалдыигеру
деңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
Денсаулықжәне
қауіпсіздік
техникасынсақтау
«Стикердегідиалог»
тәсілібойыншаөткен
тақырыптарбойынша
сұрақтар
беремін.Оқушылардың
ойлаудағдысын
қалыптастырады.
«Қызығушылықты
ояту»арқылыжаңа
тақырыптыәртүрлі
дыбыстардытыңдата
отырып,ашамын.
Тәжірибе,бейнеролик
арқылысабақ
түсіндіремін.«Рlickers»
бағдарламасыарқылы
тестсұрақтарынажауап
береді.«Конверттегі
сұрақ»стратегиясы
бойыншаоқушыларға
логикалықсұрақтар
беремін.
Өткентақырыптыескетүсірукезіндеоқушыларға
ауызшамадақтауарқылыкерібайланысберіледі.
«Рlickers»бағдарламасыарқылытесттергежауапберу
кезінде«күлегештер»әдісіарқылыбағалаймын.
«Конверттегісұрақ»стратегиясындаоқушыларды
«басбармақ»әдісіарқылыбағалаймын.
Сыныпбөлмесінің
тазалығы,физика
кабинетінің
қауіпсіздігі