Материалдар / ашық сабақ. Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады. Жаратылыстану 2-сынып

ашық сабақ. Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады. Жаратылыстану 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ үлгісі
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тақырыбы: Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?


Мектеп:М.Жүнісов атындағы НЖББ мектебі


Пәні: Жаратылыстану

Сыныбы: 2 сынып

Күні:25.04.2018ж

Мұғалім:Куттыгулова Индира Талапкалиевна Қатысты:8


Оқу мақсаттар:

2.5.3.1.Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.2.2.Бақылаудың басты белгілерін анықтау(мақсат,нысан,жоспар,мерзім, нәтиже)


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Мәтінді мәнерлеп оқи алады

Оқушылардың көпшілігі:

Мәтін мазмұнына талдау жасай алады

Кейбір оқушылар:

Мәтінді мәнерлеп оқи аладымазмұнына талдау жасай алады және сахналап қоя алады.



Тілдік мақсат

Қаттырақ ,бәсеңірек


Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды топтық жұмыс кезінде бір –біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.Оқушыларды сабақ барысында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын


Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу


Керекті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:

Оқулық, маркерлер,карточкалар,суреттер, плакттар


Бастапқы білім

Дыбыстар қандай болады?


Уақыт

Мұғалімнің әрекеті



5-7 минут

Ширату

«Өрмекші торы»

Топқа бөлу:

Әлди әлди

Жау жау жаңбыр


Мағынаны тану

5-6 минут

Оқулықпен жұмыс.
Сабақтың басында оқушылардан дыбыстарды қалай қатты және бәсең шығаруға болатыны жайлы сұралады.Жауаптарың тыңдаған соң , тәжірбме жүзінде айтқандарын көрсету.Жаттығуды алдымен жұппен, содан кейін мұғаліммен ілесе отырып оқушылар партаны, орындықты жай, қатты , бәсең ырғақты түрде тықылдатады.Соңында нені байқағандарын айтады?


Оқушылардың назарын суретке аудару.Суретпен жұмыс

ҚБ: Басбармақ әдісі


Сергіту сәті.

Атомдар мен молекулалар


Суретті нөмірле

Әрбір бағандағы суретті дыбыстың қаттылығына байланысты 1-ден 3-ке дейін нөмірле.

  1. Бәсең дыбыс

  2. Қаттырақ дыбыс

  3. Қатты дыбыс


Сабақты бекіту

3-4 минут



  1. Топ шылдырмақ

  2. Ысқырық

  3. қоңырау

ҚБ: От шашу

2-3 минут

Рефлексия.

Post it


Қосымша мәліметтер






Өткізілген сабақ бойынша мұғалімжазбасы:

Сабақ барысында қолданылған әдісәсілдер : Бас бармақ әдісі, Өзін –өзі бағалау әдісі, от шашу.

Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді: Оқушылардың белсенділігі:



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі