Материалдар / Ашық сабақ: Е дыбысы мен әріпі

Ашық сабақ: Е дыбысы мен әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
санатка ұсыну
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: Мен және табиғат. Ее әрпі мен дыбысы.
Күні: 8.12.2017жылМұғалімнің есімі: Ержан Т
Сынып: 1 «А»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу.1.3.5.1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу.1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен).1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: мақалды оқи алады дыбысы бар сөздерді жазады.


Оқушылардың басым бөлігі: мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі және оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап бере алады. (мұғалім көмегімен)ас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып жаза алады.



Кейбір оқушылар: мақалды оқып, мағынасын түсіндіре алады. Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айта аладыас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып көркем жаза алады.
Тілдік мақсатОқушылар:
  • сөздерінің мағынасын ажырата алады.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі. , т.б,


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар:


    «Ер қанаты- ат» мақалдың мағынасын түсіндіреді.


    Жазылым бойынша ұсыныстар: жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
    Алдыңғы оқуСөз, сөйлем сызбасы туралы, сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгісін қою туралы жалпы түсінігі бар.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы
  • минут


  • 1.Сыныпта жағымды ахуал орнату.Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бір-бірімізге сәттілік тілейік.



    Шаттық шебері
    Ортасы6-30 мин























    Оқылым. МК; Ж; Қ) Мақалды түсініп оқып, мағынасын талдай алу білігін бағалау.«Ер қанатыат» мақалымен жұмысты «Ойлан, тап» ойыны арқылы ұйымдастырамынйынның шарты бойынша бір оқушы мақалды оқиды, екіншісі оның мағынасын қалай түсінетінін айтады. Қай жұп дұрыс оқып, мағынасын дұрыс түсіндерсе, сол жұп жеңімпаз атанады.Оқушылар бір-бірін басбармақ арқылы бағалайды.2.Айтылым.(МК; Т; Қ) Сюжетті суреттердегі негізгі идеяны түсініп, сызбаларға сүйеніп сөйлем құрау білігін бағалау.Суреттер мен сызбалардың көмегімен «Есен не істедісұрағына оқушылардың жауап беруіне мүмкіндік жасаймынсеннің сабақтан бос кезде не істегенін бейнелейтін суреттердің көмегімен әңгіме құратамынЕсен мұражайға барды. Атасымен шахмат ойнады».Оқушылар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.3. Тыңдалым.(МК; Ж 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ