Психологиялық
ахуал
1. Балалар бірігіп айтады
Қоңыраудың
сиқырлы,
Естіледі
сыңғыры
Қолыңды бер
дейді.
Шеңберге кел
дейді
2.
М: Қане балалар сіздерді
шеңбер бойына шақырамын.
Теңіз ханшайымы Інжу
-маржанның сіздерге ала келген тапсырмалары бар
екен
Әр -бір дұрыс орындалған
тапсырмаға бағалы сыйлықтары да бар екен

Інжу ішіндегі суреттерді алып
өз тобына отырады
3.
І топ Ежелгі
адамдар
ІІ топ Қазіргі
адамдар
ІІІ топ Болашақ
адамдар
1. «Миға шабуыл»
әдісі
М: Ежелгі адамдар тобына
-қолдарындағы суреттерін көтеруді
ұсынамын.
2.Суреттерді
көтереді
-Балалар суреттерге назар
аударайық
Қандай суреттер көріп
тұрсыңдар?(Садақ, шоқпар, найза, айбалта)
3.Балалар -Қазіргі кезде осындай құралдарды қолданамыз ба?
Балалардың ойын тыңдаймын.
-Олай болса балалар
назарымызды экранға аударайық.
-Мұғалімнің көмегімен
көрсетіледі. Балаларға арналған мультфильм
-Балалар сіздерге фильм
ұнадыма?
-Балалар бүгін біз 2
сағат бұрын қандай сабақ өттік? (естеріне
түсіреді)
Ал бұдан 2 жыл бұрын не
болғанын кім есіне түсіре алады?
-Өткен кезеңде не
болғанын зерттейтін ғылым бар екен. Бұл ғылым-тарих деп аталады.Ол
бізге адамзаттың өткені туралы әңгімелеп
береді»
М:
Ал енді балалар ең алғашқы
адамдар өте ертеде Шығыс Африкада пайда болған.Олар топтасып өмір
сүрді.Әйелдері мен балалары жеміс-жидектер,өсімдік тамырларын теріп
ал ерлері аң аулады. Ежелгі адамдар үңгірлерде, бұтақтардан, жануар
сүйектерінен жасалған баспаналарда өмір
сүрді.
№2 «Ойланып
көр» әдісі
М: Ал енді тақтадағы суретке назар
аударайық
Балалар мына заттарды
атап көрейік бұларды кімдер қолданған?
1.Алғашқы адамдар қайда пайда
болған?
2.Неліктен алғашқы адамдар топтасып өмір
сүруге мәжбүр болды?
3.Ертеде адамдар қандай кәсіппен
айналысты?(аңшылық, терімшілік)
4.Жиі-жиі қоныс аудару адамдар
тіршілігіне
өзгерістер әкелді ме? (Жаңа жерлерді игереді,
ой-өрісі дамыды)
5.Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар
кездесті?(аяздан тоңды, тамақ жоқ
болды)
М:
Аяздан тоңды, тамақ тауып жеу қиян болды деп
отырсыңдар
-Аяздан тонғанда олардың ойына не келді? (от
жағу әдісін ойлап тапты) Ол үшін олар тасты бір- біріне ұрғанда от
шығатындығын біліп,от жағып
жылынды.
№3
Т.Ж «Зерттеушілік
конференциясы» әдісі
М: Енді осы айтып өткендей от жағу әдісін адамдар қалай
пайдаланды, болашақта қалай жасайды деп ойлайсыз? Дәлелдеп көріңдер
«От жағу үшін…нені пайдаланды?»
Тас,сіріңке ,ағаш,найза,садақ,
айбалта,үңгір .Осы сөздердің ішінен керекті сөздерді кестеге
орналастыр.
Ежелгі
адамдар
|
Қазіргі
адамдар
|
Болашақ
адамдар
|
|
|
От жағу үшін қандай құрал
ойлап табар едіңдер?
|
|
|
|
Кестеден артылып қалған
суреттерді ежелгі адамдар неге пайдалануы
мүмкін?
ҚБ мақтау, мадақтап жұлдызша
беремін
М: Балалар сендер оттың
қауіпті екенін білесіңдер ме?
Үлкендердің көмегінсіз отты
пайдалануға сендерге тыйым салынады.
М: Балалар өзімізді бір сәтке
алғашқы адамдар сияқты сезініп көрейік. Мен сіздерге сөздер айтамын
сіздер іс-қимылдар арқылы
көрсетесіздер.
1 Бір орнында жүру.
Оқушылар бір орында біресе еңкейіп, біресе тіктеліп жүруді
жалғастырады)
2. Қол буындарына арналған жаттығу -«Жеміс
жина» (адамдар жоғары қарай тартылып, ағаштан жемістер
тереді)
3. Мойынға арналған жаттығу- «Аңға шыққан
адам)
(Жан-жаққа бұрыла қарап, алысқа мұқият көз
тастайды)
Ж.Ж
№4 «Шебер қолдар» ойыны
Ермексазбен ежелгі адамдардың тұрмыс
тіршілігінде қолданған заттарының моделін жасап естелік ретінде
сынып бұрышына қояды.

ҚБ: Жұлдызша арқылы
бағалаймын
№5
ЖЖ «Кім жылдам»
ойыны
Қане балалар бүгінгі
алған білімімізді тексеріп
көрейік.
Тапсырманың
шарты: Тапсырманы дауыстап оқимын
ежелгі адамдар тобына сәйкес келетін сипаттама
болса
түсті ал қазіргі адамдар
тобына сәйкес келетін болса түсті
көтерміз.
1.Оқушылардың қолына
жасыл,қызыл түсті қима қағаздарын
беремін
2.Сұрақтарды
оқимын,жауапқа сәйкес оқушылар оң және сол
қолдарындағы түстерді
көтереді.
3.
Олар
терімшілікпен айналысты…
Кір жуғыш
машинасын қолданады…
Ұялы телефонды
қолданады….
Топтасып аң
аулайды…
Сәнді
киінеді…
ҚБ
шапалақ
|