Ашық сабақ Ежелгі адамдардың өміріне саяхат.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ежелгі адамдардың өміріне саяхат.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы



ҚМЖ

Пәні: Қазақстан тарихы

Мектеп: А. Үсенов

Күні 24.10.2017 ж

Мұғалімнің аты жөні: А. Дуйсекеева

Сынып 5

Сыныптағы оқушылар саны: қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Ежелгі адамдардың өміріне саяхат.

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

5.1.2.1 Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігін шығармашылық түрде (әңгімелеу) көрсету.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ежелгі адамдардың тұрмыс тіршілігін сипаттай алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың еңбек құралдарының жасалу тарихын анықтап, сипаттай алады.

Кейбір оқушылар: Еңбек құралдарын, тұрмыс тіршілігін шығармашылық түрде көрсете алады.

Бағалау критерийлері

1.Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігін анықтайды.

2. Терімшілік пен аңшылықты салыстыра отырып, ерекшеліктерін сипаттай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылардың оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуде мәтінмен жұмыс, еңбек құралдарын шағын топта талқылайды. Оқулықтан термин сөздерді дәптерге жаза отырып, жазылым дағдысы қалыптасады.

Құндылықтарға баулу

Оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті артады, жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

География, әдебиет, дінтану .

Алдыңғы оқу

Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері.

Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

І кезең.

10 минут

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі

- Сәлемдесу. «Мозайка» әдісі

Қырқылған түсті қағаздар арқылы 4 топқа бөлу.

1.Жас тарихшы

2.Шаңырақ

3.Жас археолог

4.Ғасыр

Мақсаты: оқушылардың зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту.

1 тапсырма: бейнематериалмен жұмыс

Ежелгі адамдардың өмірі туралы бейне көрініс көрсету


Суреттер, маркер, түрлі түсті қағаздар.





Ортасы

2-кезең

5 минут



15 минут








3 кезең

10 минут







2 тапсырма

«Аялдама» әдісі.

1-топ. Ежелгі адамдар тобырға, руға, тайпаға не себепті бірікті?

2-топ. Қазақстан аумағында алғашқы адамдар пайда болған кезең.

3-топ. Еңбек құралдары.

4-топ. Тас дәуірінің кезеңдерге бөлінуі.

Төрт топ тапсырмаларын өздері оқып, түсініп, өз топтарында талдайды.

Одан кейін түстер қайта бірігіп, өз тақырыптарын қайта талқылап, талдап түсінеді. Бұл оқылым, айтылым, тыңдалым дағдысын қалыптастырады. Содан кейін бастапқы топқа бірігіп, тірек сөздерді дәптерге жазады. Бұл жазылым дағдысын қалыптастырады.

3 тапсырма

«Еркін талқылау» әдісі

Топтық жұмыс

1-топ. «Жас тарихшы»

1. Картамен жұмыс.

а) Алғашқы адамдар өмір сүрген жерін көрсет.

ә) Алғашқы адамдар қандай жерлерді мекендеген?

б) Қазақстан аумағының қай жерінде өмір сүрді?

2-топ. «Шаңырақ»

1.Хронологиялық кезеңдерді тап.

Палеолит

Б.з.б. 40 мың жыл

Мезолит

Б.з.б.12-5мың жыл

Неолит

Б.з.б. 5-3 мың жыл

Энеолит

Б.з.б. 3000-1800 мың жыл


3-топ. «Жас археолог»

1. Ежелгі адамдардың өмірі туралы өз ойларыңды жазыңдар.

4-топ. «Ғасыр»

1. Суретке қарап әңгімелеу.

АКТ.Интерактивті тақта.Слайд.

Электрондық оқулық

Оқулықтың аты

Қазақстан тарихы 5 сынып С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева

А.С.Құлымбетова, Мағдунова

А.М.Марқабаева,

Қазақстан картасы

Суреттер

стикер

Сабақтың соңы

3 минут




2 минут

Кері байланыс

«БББ» кестесі

Білемін

Білгім келеді

Білдім





Үй тапсырмасы. Ежелгі адамдардың өмірі туралы қосымша деректермен танысу.


Маркер, А4 қағаз, сурет, стикер.


Қалаптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі адамдардың өміріне саяхат.

Оқу мақсаттары

5.1.2.1 Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігін шығармашылық түрде (әңгімелеу) көрсету .

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

1. Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігін анықтайды

2. Терімшілік пен аңшылықты салыстыра отырып, ерекшеліктерін сипаттай алады.

Тапсырмалар

  1. Алғашқы адамдар мекендеген жерлерді ата.

2.Алғашқы адамдардың айналысқан негізгі кәсібі.

3.Адамдардың тұрмыс тіршілігін сипаттап, әңгімелеу

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балдар

1. Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігін анықтайды


1. Алғашқы адамдардың қоғамдық құрылысын біледі.

2. Алғашқы адамдардың кәсібін біледі

3. Алғашқы адамдардың еңбек құралдары тастан жасалғандығын біледі.

4 .Қазіргі адамдардан алғашқы адамдардың ерекшеліктерін біледі

1



1

1



1

2. Терімшілік пен аңшылықты салыстыра отырып, ерекшеліктерін біледі

1.Қандай аңдарды аулағанын біледі.

2.Терімшілікте табиғаттағы дайын жемісті тергендігін сипаттай алады.

3.Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігінде аңшылық пен егіншіліктің дамығандығын ажырата алады

1

1


1

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың үйренгенін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс


  • Сабақ барысында уақытты тиімді пайдалана отырып барлық оқушыларды праблемалық сұрақтарды шешу зерттеу арқылы дағдыларды қалыптастыруға арналған , «Еркін талдау», әдісі бойынша оқушылардың жеке қабілеттерінің ілгерілеуіне өз бетінше ізденуіне жұмыс жасадым


Бағалау критерийлеріне сай жасалған

дискрипторлар арқылы бағалау.

Бас бармақ әдісі арқылы дескриптор негізінде

бағалау.

Кері байланыс. «Білемін, білгім келеді,

білдім»

Топтың жұмыс ережесімен таныстыру

1. Ұйымшылдық.


2. Бірінің ойын бірі тыңдау.


3. Сыйластық.


4. Қолдау көрсету


5. Белсенділік таныту


Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Оқу мақсаттары жүзеге асты деп ойлаймын.

Сыныпта сенімділік қарым-қатынас, жағымды кері байланыс орын алды.

Ежелгі адамдар қандай кәсіптермен айналысқанын білді.

Жануарларды қолға үйрету адамдарға қандай жаңа кәсіптерді игеруге мүмкіндік бергендігін түсінді.

Оқушылар энеолит кезеңінде адамдар қандай кәсіптермен айналысқанын толық біліп, түсінді

Иә, жоспарланған уақытымды тиімді пайдаландым

Жоспарыма еш өзгеріс енгізбедім.







Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Тақырыпты топпен талқылау.

2. Оқушылар ақпаратты өздігінен білім алуға, алынған ақпаратты бағалауға дағдыланды

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. «Еркін талдау» әдісі бойынша топтық жұмыс

2. Құрал-саймандар туралы мақал мәтелдер

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Оқыту үдерісінде барлық оқушыларды қатыстыру үшін түрлі әдістерді пайдалану.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.05.2018
1778
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі