|
ҰМЖ бөлімі: Ежелгі Грекия |
Мектебі: «Жібек жолы» ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:07.02.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Джуманбаева А.К |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
5.3.1.1 –ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау; 5.3.1.2 – Афины мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлығы: Ежелгі Грекия мемлекеттерін атай отырып, ерекшелікте-рін түсінеді; - демократияның мәнін ұғынады; - ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын зерделейді; Көпшілігі: көптеген елдердің демократияны таңдаудағы себептерін тұжырымдайды; Көбісі: ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктері мен қоғамның әлеуметтік ұйымдасуына өзіндік баға береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, Түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Афина мемлекетінің саяси құрылымын сипаттау 2. Афина мемлекетінің сайланбалы органдарын анықтау. Афины мемлекетіндегі демократияның пайда болу себептерін түсіну 3. Афина қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар топтық талдауда дәлелдерге сүйеніп, өз тұжырымын дәйектейді Негізгі сөздер мен тіркестер: полис, демократия, архонт, метек Талқылауға арналған сұрақтар: Афиныда адамдар қалай өмір сүрді? Неліктен бүкіл әлемнің көптеген елдері демократияны таңдады? Неліктен ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атады? Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер Бір жағынан, Афинадағы адамдар еркін болды, себебі…
Екінші
жағынан, Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰМЖ бөлімі: Ежелгі Грекия
Мектебі: «Жібек жолы»
ЖОМ
Күні:07.02.2019ж
Мұғалімнің аты-жөні: Джуманбаева
А.К
Сынып: 5
«А»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды
Оқу мақсаттары
5.3.1.1 –ежелгі
мемлекеттердің
саяси
құрылымының ерекшеліктерін
сипаттау;
5.3.1.2 – Афины
мемлекетінде
демократияның
пайда
болуын
түсіндіру;
5.1.2.1 – ежелгі
қоғамның
әлеуметтік
ұйымдасуын
сипаттау.
Сабақ мақсаттары:
Барлығы: Ежелгі
Грекия
мемлекеттерін атай отырып,
ерекшелікте-рін
түсінеді;
- демократияның
мәнін
ұғынады;
- ежелгі
қоғамның
әлеуметтік
ұйымдасуын
зерделейді;
Көпшілігі: көптеген елдердің
демократияны
таңдаудағы
себептерін
тұжырымдайды;
Көбісі: ежелгі
мемлекеттердің
саяси
құрылымының ерекшеліктері
мен
қоғамның
әлеуметтік
ұйымдасуына
өзіндік
баға береді.
Ойлау дағдылары
Білу,
Түсіну,
қолдану
Бағалау критерийлері
1.Афина
мемлекетінің
саяси
құрылымын
сипаттау
2. Афина
мемлекетінің
сайланбалы
органдарын
анықтау.
Афины
мемлекетіндегі
демократияның
пайда
болу
себептерін
түсіну
3. Афина
қоғамның
әлеуметтік
құрылымын
анықтау
Тілдік мақсат
Оқушылар топтық
талдауда
дәлелдерге
сүйеніп,
өз
тұжырымын
дәйектейді
Негізгі сөздер мен тіркестер: полис,
демократия,
архонт,
метек
Талқылауға арналған сұрақтар:
Афиныда
адамдар қалай
өмір
сүрді?
Неліктен
бүкіл
әлемнің
көптеген елдері
демократияны
таңдады?
Неліктен
ежелгі
Грекияны
демократияның
отаны деп
атады?
Диалог/жазылым
үшін пайдалы тіркестер
Бір жағынан,
Афинадағы
адамдар
еркін болды,
себебі…
Екінші
жағынан, | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













