Ұйымдастыру кезеңі.
Сергіту сәті: Шаттық
шеңбері
Топқа бөлу
: «Қағаз қиындылары»
арқылы 3 топқа бөлу.
І топ «X»
ІІ топ «Y»
ІІІ топ «Z»
I.Білімді жаңғырту.
Миға шабуыл.
Оқушылар 6 сынып курсынан екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеудің анықтамасын біледі.
Тапсырма:
6- сынып курсы материалын қайталау.
Электронды оқулық
бойынша тапсырмалар.
ІІ.Жұптық
жұмыс.
Белсенді әдіс: «Серіктестік
оқыту»
Тапсырма
-1: жаңа материалмен танысу. Постермен
жұмыс
Әрбір оқушыға
координаталық жазықтық салынған мөлдір пленка мен екі айнымалысы
бар теңдеу жазылған карточка ұсынамын. Пленкада әрбір оқушы өз
теңдеуінің графигін бейнелейді. Мұғалімнің айтуымен оқушылар
кездейсоқ таңдаған оқушымен жұп құрады да, өз теңдеулерінен жүйе
құрастырады. Мөлдір пленканы беттестіріп, құрастырған жүйенің
графиктік шешімін табады. Оқушылар өз дәптерлеріне шешімдерін
орындайды.
Әрі қарай алынған тәжірибенің негізінде
оқушылар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің алгоритмін
құрады.
Теңдеулер жүйесін
графиктік тәсілмен шешудің
алгоритмі
-
Екі теңдеуді де сызықтық функция y = kx + b түріне
келтіреміз.
-
Әрбір функция үшін мәндерді есептеу кестесін
құрамыз.
-
Функциялардың графиктерін бір координаталық жазықтықта
саламыз.
-
Графиктердің қиылысу нүктесінің координаттарын теңдеулер
жүйесінің жауабы деп жазамыз.
ҚБ: Бағдаршам
«Сәйкесін тап»
әдісі.
Тапсырма-2:
Өтілген материалды бекіту, теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен
шешу дағдысын
қалыптастыру.
Әрбір топқа жүйелерді графиктік тәсілмен шешуді ұсынамын,
ал тез тексеру үшін алынған жауаптарды көрші бағандағы сандар
жұбымен салыстырады.
1)
|
А(1; -2)
|
2)
|
В(–3; –1)
|
3)
|
С(2; 1)
|
4)
|
Е(1; 2)
|
5)
|
К(3; -1)
|
Жауаптары: 1-К, 2-Е, 3-А, 4-С,
5-В.
ҚБ:«Бас
бармақ» әдісі
Белсенді әдіс: «Өзіндік жұмыс» Whats
app Web ойыны.
Тапсырма-3
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен
шешіңіз:
«Смайлктер»
Тапсырма-4
Саралау:
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. Кітаппен
жұмыс
а,ә – суреттегі
графиктер бойынша:
-
Теңдеулер жүйесін
құрыңдар
-
Графиктен жүйенің
шешімін тауып және оның шешімі біреу ғана болатынын
дәлелдеңдер.
Бағалау критерий:
Кері
байланыс: «БББ
кестесі»
Білемін
|
Білгім келеді
|
Білдім
|
|
|
|
Үйге
тапсырма:
Рефлекция
|