Ашық сабақ "Екі өрнектің квадраттарының айырмасы" 7сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Екі өрнектің квадраттарының айырмасы" 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып математика пән мұғалімдеріне пайдасы бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

«Бекітемін»


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3А Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп: №59 орта мектеп


Күні:17.01.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Жаукеева Акмарал Нысановна


Сынып: 7 А Пәні: Алгебра

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.10

,

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;



Сабақтың мақсаттары

- қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;


Бағалау критерийлері

Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады.

Дәлелдеуді жүргізе алады.


Тілдік мақсаттар

Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

- қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;

Пәнге тән лексика мен терминология:

- қысқаша көбейту формулалары;

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы .... тең;


Құндылықтарды дарыту

Бір-бірінің ойларын бағалау, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластық, бір ұжымда жұмыс істей білу, көшбасшылық сапасын дамыту, жеке тұлға ретінде қалыптасу құндылықтарын дарыту.


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, презентация


Бастапқы білім


Бірмүшелер және көпмүшелермен амалдар орындай алу.


Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану / сергіту сәтінде/



Сабақтың барысы:


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин


І.Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Түгелдеу.

Сыныпта психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

«Әр елдің сәлемдесуі әр түрлі» сергіту сәті.



Тақырыпқа шығу

3 мин

«Қарлы кесек» әдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау.

Кеспе қағаз түстері арқылы 3 топқа бөлініп отырады.

кеспе қағаз


Топтық жұмыс

10 мин

Мұғалім әр топқа келесі карточкаларды таратады

«Шашылған өрнектерді сәйкестендір»

1 топ тапсырмалары:

ІІ топ тапсырмалары:

ІІІ топ тапсырмалары:

Топтың тапсырмаларын бірлесе тексеру.

Слайд 4

rеспе қағаздар, плакат, желім


Жұптық жұмыс

10 минут

5.38, №5.39 есептерді әр жұпқа 2 есептен орындату. Дұрыс жауаптарымен слайдта көрсетіп, бір-бірінің жұмысын «сағат тілі бағытында» алмасып тексертіп, «смайликтер» арқылы бірін-бірі бағалау.

5.38

  1. =(x-2y)(x+2y)


5.39

  1. =(3a-5b)(3a+5b)

Слайд 5,6 ,

оқулық



Ұжымдық жұмыс 7 минут

540 есеп. 3 топтан 2 білім алушыдан тақтаға шығып орындайды.

1 топқа: /1,5/

2 топқа: /2,6/

3 топқа: /3,7/

Білім алушы жұмысы «бармақпен бағалау» әдісімен бағаланады.

Слайд 7,

оқулық


Жеке жұмыс

5 минут

Қалыптастырушы бағалау парақшасымен жұмыс.

1-тапсырма:

  1. (a-b)(a+b)

  2. (5a-3b)(5a+3b)

Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көбейткіштерге жіктейді

2-тапсырма:

  1. 81-

Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көпмүше түрінде жазады

Слайд 9,10

үлестірмелі парақша



Тапсырмаларды озық орындап отырған оқушыларға А деңгейлік №5.43 есеп, В деңгейлік №5.46, №5.47 есептерді орындату. Смайликпен бағалау.



Кері байланыс

1 мин

Оқушылар бағдаршам түсіне сәйкес кері байланыс жасайды.

жетон


Үй тапсырмасы

1 мин

5.44 есеп


Оқулық

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жаңа тақырыпты меңгеру кезіңде дифференциациясын өткіземін

Жаңа тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға жеке көмек жасаймын

Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз-өзін тексереді, мұғалім оқушыларды тексеріп мақтайды немесе кеңес береді

BilimLand интернет ресурсі қолданылған, қауіпсіздік техникасы сақталды. Жылы, жарық бөлмеде сабақ өтілді.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.



Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.

Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.


Жалпыбаға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Психологиялық ахуалды жасау

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
























Білім алушының аты-жөні:

Сыныбы: 7 А

Күні: 17.01.2018


Бөлім: «Қысқаша көбейту формулалары»


Оқу мақсаты: 7.2.1.10 , қысқаша

көбейту формулаларын білу және қолдану;

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Көпмүшелермен амалдар орындау үшін қысқаша көбейту

формуласын қолданады

  • Көбейткіштерге жіктей алады

  • Көпмүше түрінде жаза алады

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану


1-тапсырма:


2)


Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көбейткіштерге жіктейді


2-тапсырма:


Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көпмүше түрінде жазады








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2018
1609
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі