Материалдар / Ашық сабақ "Екі өрнектің квадраттарының айырмасы" 7сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Екі өрнектің квадраттарының айырмасы" 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып математика пән мұғалімдеріне пайдасы бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2018
1520
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

«Бекітемін»


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3А Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп: №59 орта мектеп


Күні:17.01.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Жаукеева Акмарал Нысановна


Сынып: 7 А Пәні: Алгебра

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.10

,

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;



Сабақтың мақсаттары

- қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;


Бағалау критерийлері

Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады.

Дәлелдеуді жүргізе алады.


Тілдік мақсаттар

Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

- қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;

Пәнге тән лексика мен терминология:

- қысқаша көбейту формулалары;

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы .... тең;


Құндылықтарды дарыту

Бір-бірінің ойларын бағалау, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластық, бір ұжымда жұмыс істей білу, көшбасшылық сапасын дамыту, жеке тұлға ретінде қалыптасу құндылықтарын дарыту.


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, презентация


Бастапқы білім


Бірмүшелер және көпмүшелермен амалдар орындай алу.


Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану / сергіту сәтінде/



Сабақтың барысы:


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин


І.Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Түгелдеу.

Сыныпта психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

«Әр елдің сәлемдесуі әр түрлі» сергіту сәті.



Тақырыпқа шығу

3 мин

«Қарлы кесек» әдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау.

Кеспе қағаз түстері арқылы 3 топқа бөлініп отырады.

кеспе қағаз


Топтық жұмыс

10 мин

Мұғалім әр топқа келесі карточкаларды таратады

«Шашылған өрнектерді сәйкестендір»

1 топ тапсырмалары:

ІІ топ тапсырмалары:

ІІІ топ тапсырмалары:

Топтың тапсырмаларын бірлесе тексеру.

Слайд 4

rеспе қағаздар, плакат, желім


Жұптық жұмыс

10 минут

5.38, №5.39 есептерді әр жұпқа 2 есептен орындату. Дұрыс жауаптарымен слайдта көрсетіп, бір-бірінің жұмысын «сағат тілі бағытында» алмасып тексертіп, «смайликтер» арқылы бірін-бірі бағалау.

5.38

  1. =(x-2y)(x+2y)


5.39

  1. =(3a-5b)(3a+5b)

Слайд 5,6 ,

оқулық



Ұжымдық жұмыс 7 минут

540 есеп. 3 топтан 2 білім алушыдан тақтаға шығып орындайды.

1 топқа: /1,5/

2 топқа: /2,6/

3 топқа: /3,7/

Білім алушы жұмысы «бармақпен бағалау» әдісімен бағаланады.

Слайд 7,

оқулық


Жеке жұмыс

5 минут

Қалыптастырушы бағалау парақшасымен жұмыс.

1-тапсырма:

  1. (a-b)(a+b)

  2. (5a-3b)(5a+3b)

Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көбейткіштерге жіктейді

2-тапсырма:

  1. 81-

Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көпмүше түрінде жазады

Слайд 9,10

үлестірмелі парақша



Тапсырмаларды озық орындап отырған оқушыларға А деңгейлік №5.43 есеп, В деңгейлік №5.46, №5.47 есептерді орындату. Смайликпен бағалау.



Кері байланыс

1 мин

Оқушылар бағдаршам түсіне сәйкес кері байланыс жасайды.

жетон


Үй тапсырмасы

1 мин

5.44 есеп


Оқулық

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жаңа тақырыпты меңгеру кезіңде дифференциациясын өткіземін

Жаңа тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға жеке көмек жасаймын

Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз-өзін тексереді, мұғалім оқушыларды тексеріп мақтайды немесе кеңес береді

BilimLand интернет ресурсі қолданылған, қауіпсіздік техникасы сақталды. Жылы, жарық бөлмеде сабақ өтілді.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.



Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.

Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.


Жалпыбаға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Психологиялық ахуалды жасау

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
























Білім алушының аты-жөні:

Сыныбы: 7 А

Күні: 17.01.2018


Бөлім: «Қысқаша көбейту формулалары»


Оқу мақсаты: 7.2.1.10 , қысқаша

көбейту формулаларын білу және қолдану;

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Көпмүшелермен амалдар орындау үшін қысқаша көбейту

формуласын қолданады

  • Көбейткіштерге жіктей алады

  • Көпмүше түрінде жаза алады

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану


1-тапсырма:


2)


Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көбейткіштерге жіктейді


2-тапсырма:


Дескриптор Білім алушы

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- көпмүше түрінде жазады








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!