Ашық сабақ Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 32+45,77-32

Мұғалімнің аты-жөні:Койлыбаева А

Күні:

СЫНЫП:

2 «Ә»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

2.1.2.8.Мынадай жағдайларда: 34+23, 57-23, 47-33, 80-47, 100-35 екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, жұмыс дәптерлер, топқа бөлуге арналған түрлі түсті асықтар және  әртүрлі үлкен,кіші шарлар , топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерлер,фламастерлер ,фламастерлер ,А3 ламинатталған парақтар, түймедақ гүлі,қалыптастырушы бағалауға арналған тақта.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі, әдебиеттік оқу,көркем еңбек.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар


Басталуы


Шаттық шеңберін құру
Үлкенге құрмет.
Кішіге ізет
Сіздерге бізден
Құрметпен сәлем.
- Ал, енді шаттық шеңберін құрайық!
Біз білімді баламыз,
Күнде бестік аламыз.
Жалқаулықты тастаймыз,
Жаңа сабақ бастаймыз.
Біз баламыз.
Бүгін неше аламыз?
Бір керегі жоқ,
Екі керегі жоқ,
Үш керегі жоқ,
Төрт орташа,
Бес тамаша!

Ұйымдастыру кезеңі

Топтарға бөлу. «Түрлі-түсті асықтар арқылы »

Төрт түсті асықтар алу арқылы топқа бөлу

Көк түсті асықтар

Қызыл түсті асықтар

Күлгін түсті асықтар

Ақ түсті асықтар

Сабақта топтардың ережелерін еске салу.
1 - ереже: Сабақта бір - бірімізді тыңдаймыз!
2 - ереже: Математика пәні нақты ғылымдар болғандықтан нақты, дәл жауап береміз!
3 - ереже: Сабақта өзіміздің тапқырлығымызды, шапшаңдығымызды көрсетеміз!
4 - ереже: Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!



Шаттық шеңбері














Түрлі-түсті асықтар,

қоржын

топқа бөлу

1-топ:

2-топ:

3-топ:

4-топ


Ереже жазылған А4 парақтары

.

Жаңа білім































Ортасы















































Сергіту сәті



Білу және түсіну

Алгоритм - жұмыстың,істің жасалу реті

1.Үлкен жіне кіші шариктердің көмегімен сандардың разрядтық қосылғыштарға жіктеуМысалы, 23=20+3 т.б.

2.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға ажырату

34=3онд. 4 бірл.

77=7 онд 7 бірл.

45= 4 онд 5 бірл.

32=3онд 2бірл

45=4онд 5бірл т.б.

Ондықтарды ондықтардың астына,

ал бірліктерді бірліктердің астына

жазамын

32+45

Бірліктерді қосамын: 2+5=7

7-ні бірліктердің астына жазамын.

Ондықтарды қосамын:

Ондықтарды қосамын:

3 онд + 4 онд = 7 онд

7-ні ондықтарды4 астына жазамын.

Жауабы: қосындының мәні 77-ге тең

ОНДЫҚТАРДЫ ОНДЫҚТАРДЫҢ АСТЫНА,

АЛ БІРЛІКТЕРДІ БІРЛІКТЕРДІҢ АСТЫНА

ЖАЗАМЫН

77-32

БІРЛІКТЕРДІ АЗАЙТАМЫН: 7-2=5

5-ТІ БІРЛІКТЕРДІҢ АСТЫНА

ЖАЗАМЫН

ОНДЫҚТАРДЫ АЗАЙТАМЫН:

7 онд. - 3 онд.= 4 онд.

4-ті ОНДЫҚТАРДЫҢ АСТЫНА ЖАЗАМЫН.

ЖАУАБЫ: айырманың мәні 45-ке тең

Қолдану

Дәптермен , тақтамен жұмыс.

1-тапсырма

Баған түрде есептеу

36+23 96-42 54+32 89-25

Әр топтан бір оқушы шығарады

2-тапсырма Тиімді тәсілмен есепте

54+15+8+2 = 70

52-(30-+12)=10

100-(25+25)=50

100-(37+20)=43

67+14+3+15=99

(41+9)-30=20


3-тапсырма

Спорт жарысына 27 қыз қатысты.12 қыз жүгірді,ал қалғандары ұзындыққа секірді. Неше қыз ұзындыққа секірді?


1-топ Есептің шартын жазады

Қатысты-27 қыз

Жүгірді- 12 қыз


2-топ Сұрағын жазады

Секірді-?қыз


3-топ Шешуін жазады

Шешуі: 27-12=15


4-топ Жауабын анықтайды

Жауабы: 5 қыз


«Арқаға сурет салу»

Барлық әрекеттерді үнсіз жасайды Оқушылар жұппен жұмыс жасайды.Бір-бірінің арқасына баған түрде екі таңбалы сандар жазады.Екінші бала жазылған санды оқып айтады,тексереді.

Саусақтар шынжыр болады,

Үзілмейді тартсаңда.

Ал, піл келіп шынжырды,

Үзіп кетті басқанда.

Тұмсығымен доп іздеп,

Ойнағысы келіп тұр.

Достық үшін пілге мен,

Гүл сыйлағым келіп тұр.







Үлкен,кіші шариктер арқылы ондықтар мен бірліктерді ажырату








Баған түрде қосу,азайту алгоритмін

интербелсенді тақтадан көрсету
















Жұмыс дәптерлер









Топпен жұмыс

А3 парағына есептеп шығару




Жұмыс дәптер

14-15-бет








«Арқаға сурет салу» әдісі






Сергіту жаттығуына арналған жинақтан






Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

19-бет№3 тапсырма

Баған түрде жаза отырып есепте Әр оқушы берілген есептерді баған түрде орындап көбелектерді гүлге қондырады

36+23 59-23 89-28 51+23

43+25 63-23 57+22 72-21

75+23 67-36 59-45 86-33

98-65 44+42 43+24 54+25



19-бет №4 тапсырма Топпен жұмыс Кім жылдам

Түсіндіре отырып есепте

5дм 3см+3дм 2см=8дм 5см

7дм 9см -2дм 5 см= 5дм 4 см

53 см+32 см =85 см

79 см – 26 см =53 см


Топпен жұмыс

Оқулықтағы тапсырмалар

шариктерде жазылған

Түймедақ гүлдеріне көбелектер қондыру


Топпен жұмыс Кім жылдам

А3 ламинатталған парақ

Аяқталуы










Сабақты бекіту


Қалыптастырушы бағалау дәптерге тапсырмалар орындау


34+12 63+15 5дм 3см+3дм 2см=7дм 5см

24+13 52+45 53см +32см =85см



Қалыптастырушы бағалауға арналған дәптер





Бағалау






Кері байланыс


Қалыптастырушы бағалау тақтасына топпен жұмыстың қорытынды баллын шығару

Жеке оқушыларды бағалау,мадақтау.


«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?



Қалыптастырушы бағалау тақтасы

Смайликтер





Рефлексиялық шеңбер


Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.





















Алматы қаласы Медеу ауданы КММ №53 мектеп-гимназиясы



«Бектемін»

КММ №53 мектеп-гимназия директоры:

___________О.Айтуган.






Ашық сабақ


Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 32+45,77-32

Пәні: Математика

Сыныбы: 2 «Ә»

Пән мұғалімі: Койлыбаева Алтын Молдановна






«Тексерілді» ӘБ жетекшісі:

О.І.Ж орынбасары ________Жиренбаева Ж.Р.

________Тоқыбет Ж. Б.









2018-2019 оқу жылы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
927
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі