Материалдар / Ашық сабақ Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 сынып

Ашық сабақ Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
735
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 32+45,77-32Мұғалімнің аты-жөні:Койлыбаева АКүні:
СЫНЫП: 2 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары2.1.2.8.Мынадай жағдайларда: 34+23, 57-23, 47-33, 80-47, 100-35 екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, жұмыс дәптерлер, топқа бөлуге арналған түрлі түсті асықтар және  әртүрлі үлкен,кіші шарлар , топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерлер,фламастерлер ,фламастерлер ,А3 ламинатталған парақтар, түймедақ гүлі,қалыптастырушы бағалауға арналған тақта.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс қазақ тілі, әдебиеттік оқу,көркем еңбек.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Ресурстар

Басталуы

Шаттық шеңберін құруҮлкенге құрмет.Кішіге ізетСіздерге бізденҚұрметпен сәлем.- Ал, енді шаттық шеңберін құрайық!Біз білімді баламыз,Күнде бестік аламыз.Жалқаулықты тастаймыз,Жаңа сабақ бастаймыз.Біз баламыз.Бүгін неше аламыз?Бір керегі жоқ,Екі керегі жоқ,Үш керегі жоқ,Төрт орташа,Бес тамаша!Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. «Түрлі-түсті асықтар арқылы »Төрт түсті асықтар алу арқылы топқа бөлуКөк түсті асықтарҚызыл түсті асықтарКүлгін түсті асықтарАқ түсті асықтарСабақта топтардың ережелерін еске салу.1 - ереже: Сабақта бір - бірімізді тыңдаймыз!2 - ереже: Математика пәні нақты ғылымдар болғандықтан нақты, дәл жауап береміз!3 - ереже: Сабақта өзіміздің тапқырлығымызды, шапшаңдығымызды көрсетеміз!4 - ереже: Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!



Шаттық шеңбері

























Түрлі-түсті асықтар,қоржынтопқа бөлу1-топ: 2-топ: 3-топ: 4-топ

Ереже жазылған А4 парақтары.
Жаңа білім



























































Ортасы



























































































Сергіту сәті



Білу және түсіну Алгоритм - жұмыстың,істің жасалу реті1.Үлкен жіне кіші шариктердің көмегімен сандардың разрядтық қосылғыштарға жіктеуМысалы, 23=20+3 т.б.2.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға ажырату 34=3онд. 4 бірл.77=7 онд 7 бірл.45= 4 онд 5 бірл.32=3онд 2бірл45=4онд 5бірл т.б.Ондықтарды ондықтардың астына,ал бірліктерді бірліктердің астына жазамын32+45Бірліктерді қосамын: 2+5=77-ні бірліктердің астына жазамын.Ондықтарды қосамын:Ондықтарды қосамын: 3 онд + 4 онд = 7 онд7-ні ондықтарды4 астына жазамын.Жауабы: қосындының мәні 77-ге теңОНДЫҚТАРДЫ ОНДЫҚТАРДЫҢ АСТЫНА,АЛ БІРЛІКТЕРДІ БІРЛІКТЕРДІҢ АСТЫНА ЖАЗАМЫН77-32БІРЛІКТЕРДІ АЗАЙТАМЫН: 7-2=55-ТІ БІРЛІКТЕРДІҢ АСТЫНА ЖАЗАМЫНОНДЫҚТАРДЫ АЗАЙТАМЫН:7 онд. - 3 онд.= 4 онд.4-ті ОНДЫҚТАРДЫҢ АСТЫНА ЖАЗАМЫН.ЖАУАБЫ: айырманың мәні 45-ке теңҚолдануДәптермен , тақтамен жұмыс.1-тапсырмаБаған түрде есептеу36+23 96-42 54+32 89-25 Әр топтан бір оқушы шығарады2-тапсырма Тиімді тәсілмен есепте54+15+8+2 = 7052-(30-+12)=10100-(25+25)=50100-(37+20)=4367+14+3+15=99(41+9)-30=20

3-тапсырмаСпорт жарысына 27 қыз қатысты.12 қыз жүгірді,ал қалғандары ұзындыққа секірді. Неше қыз ұзындыққа секірді?

1-топ Есептің шартын жазадыҚатысты-27 қызЖүгірді- 12 қыз

2-топ Сұрағын жазадыСекірді-?қыз

3-топ Шешуін жазады Шешуі: 27-12=15

4-топ Жауабын анықтайдыЖауабы: 5 қыз

«Арқаға сурет салу» Барлық әрекеттерді үнсіз жасайды Оқушылар жұппен жұмыс жасайды.Бір-бірінің арқасына баған түрде екі таңбалы сандар жазады.Екінші бала жазылған санды оқып айтады,тексереді.Саусақтар шынжыр болады,Үзілмейді тартсаңда.Ал, піл келіп шынжырды,Үзіп кетті басқанда.Тұмсығымен доп іздеп,Ойнағысы келіп тұр.Достық үшін пілге мен,Гүл сыйлағым келіп тұр.











Үлкен,кіші шариктер арқылы ондықтар мен бірліктерді ажырату













Баған түрде қосу,азайту алгоритмінинтербелсенді тақтадан көрсету





























Жұмыс дәптерлер















Топпен жұмысА3 парағына есептеп шығару





Жұмыс дәптер14-15-бет













«Арқаға сурет салу» әдісі









Сергіту жаттығуына арналған жинақтан










Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 19-бет№3 тапсырмаБаған түрде жаза отырып есепте Әр оқушы берілген есептерді баған түрде орындап көбелектерді гүлге қондырады36+23 59-23 89-28 51+2343+25 63-23 57+22 72-2175+23 67-36 59-45 86-3398-65 44+42 43+24 54+25



19-бет №4 тапсырма Топпен жұмыс Кім жылдамТүсіндіре отырып есепте5дм 3см+3дм 2см=8дм 5см7дм 9см -2дм 5 см= 5дм 4 см53 см+32 см =85 см79 см – 26 см =53 см

Топпен жұмысОқулықтағы тапсырмаларшариктерде жазылғанТүймедақ гүлдеріне көбелектер қондыру

Топпен жұмыс Кім жылдамА3 ламинатталған парақ
Аяқталуы

















Сабақты бекіту

Қалыптастырушы бағалау дәптерге тапсырмалар орындау

34+12 63+15 5дм 3см+3дм 2см=7дм 5см24+13 52+45 53см +32см =85см




Қалыптастырушы бағалауға арналған дәптер







Бағалау









Кері байланыс

Қалыптастырушы бағалау тақтасына топпен жұмыстың қорытынды баллын шығару Жеке оқушыларды бағалау,мадақтау.

«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?




  • Қалыптастырушы бағалау тақтасы Смайликтер







    Рефлексиялық шеңбер

    Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.




















    Алматы қаласы Медеу ауданы КММ №53 мектеп-гимназиясы

    «Бектемін»КММ №53 мектеп-гимназия директоры:___________О.Айтуган.









    Ашық сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 32+45,77-32Пәні: МатематикаСыныбы: 2 «Ә»Пән мұғалімі: Койлыбаева Алтын Молдановна









    «Тексерілді» ӘБ жетекшісі:О.І.Ж орынбасары ________Жиренбаева Ж.Р.________Тоқыбет Ж. Б.















    2018-2019 оқу жылы

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ