Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Екілік кодтау

    Мектеп: Қарашоқы орта мектебі

    Сынып: 6

    Мұғалімнің есімі:

    Бакирбаева Элмира Салимбаевна


    Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/

    6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Компьютерлік ақпараттардың екілік код түрінде берілетінін біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Сандық ақпараттарды екілік кодқа өзгерту туралы талқылай алады.

    Кейбір оқушылар:

    Ақпараттың екілік кодтық кестесін пайдаланып, талқылайды

    Бағалау критерийі

    Компьютерлік ақпараттардың екілік код түрінде берілетінін түсінеді.

    Екілік кодтаудың компьютерде қолданылатынын біледі, символдарды екілік кодқа түрлендіре алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: Екілік кодтауға қатысты барлық ұғымдар мен терминдарді атай алады.

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    қазақша

    орысша

    Ағылшынша

    Екілік кодтау

    Двоичное кодирование


    кодтау кестесі

    таблица кодирования



    шифрлау

    шифрование


    екілік алфавит

    двоичный алфавит



    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Ақпаратты бір тілден басқа тілге аудару, басқа әдіспен ұсыну ережесі ............. деп аталады. Ақпаратты ұсыну үшін қолданылатын, бір-бірінен өзара ерекшеленетін символдар немесе белгілер жиынтығы ............. деп аталады.




    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық

    пен шығармашылыққа, еңбекке баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Ақпаратты екілік кодтау математика пәні арқылы жүзеге асырылады.

    Алдыңғы білім

    Ақпаратты шифрлауды жүргізе алатындықтан, компьютерге арналған барлық ақпаратты екілік код түрінде берілетінін түсіндіре алады деп ұйғарылады.



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы











    Білу тапсырмасы

    5 мин




    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Ширату жаттығуы

    Психологиялық ахуал орнату.

    «Ыстық алақан» атты психологиялық тренинг өткізу. (Оқушылар алақандарын бір –біріне жақын ұстап, ыстық лебізін білдіреді. Мысалы: әдемісің, ақылдысың,т.б)

    Топтастыру: екі топқа. «Шифрлау»және «Кодтау» арқылы бөлу. Санамақ арқылы 1,2 деп топқа бөлем.

    1 –Шифрлау

    2- Кодтау

    (топқа бөлу әдісі сабақтың негізгі тақырыбымен байланысты, әріптерді құрастыру арқылы)

    Білу тапсырмасы «Ақиқат, жалған» ойыны.

    Осы ойыны арқылы әр оқушыға кесте берілеп, сұрақтарға жауап аламыз. Жауаптың дұрыстығын 0 және 1 сандарымен белгілеп отырамыз.

    сұрақ

    жауабы

    Ақпаратты бір тілден басқа тілге аудару, басқа әдіспен ұсыну ережесі ............. деп аталады.


    Ақпаратты ұсыну үшін қолданылатын, бір-бірінен өзара ерекшеленетін символдар немесе белгілер жиынтығы ............. деп аталады.













    Балалар неге біз «Шрифтау» және «Кодтау» деген топтарға бөліндік деп неге ойлайсыңдар деп сұраққа қоя отырып тақырыпты ашамыз және сабақтың мақсатын айқындаймыз

    ҚБ (проблемалық жағдаятты анықтаған кезде белсенділік көрсеткен балаларға басбармақ арқылы ҚБ ұсынамын)











    Сабақтың ортасы

    25 мин

    Түсіну























    Қолдану

    Жаңа сабақ

    «Кластер» әдісі. (Нұсқаулығы алдын ала таныстырылған) Мәтінмен жұмыс

    1-Топ Екілік кодтау деп нені айтамыз?

    Shape2 Shape1

    Shape4 Shape3

    Екілік кодтау



    Shape7 Shape6 Shape5



    2-Топ Екілік алвафит деп нені айтамыз?

    Shape8

    Shape11 Shape10 Shape9

    Екілік алвафит



    Shape12 Shape14 Shape13





    Спикерлер сөйлейді.

    ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» (топтар бірін-бірі осы әдіс арқылы бағалайды)



    Жеке жұмыс

    Саралау тапсырмалары 1. Тапсырма:

    1 . 5: 14; 456; сандарын екілік кодқа айналдырыңыздар.







    2.Тапсырма

    2. ASCI кестеге қарап сөздерді екілік кодта жазыңыз

    KOD, ALFAVIT, EDUCATION

    3. Тапсырма:

    3. Кестеде берілген екілік кодтарды пайдаланып, төмендегі кестеге сәйкес келетін бейнені анықта. Ол үшін 1 символы берілсе ұяшықтарды қара түске боя, 0 символы берілсе сол күйінде қалдыр.

    Екілік код

    Сурет

    10000001










    10000011










    10000001










    10001001










    10010001










    10100001










    11000001










    10000001












    Бағалау критерийлері

    Дескриптор

    Екілік кодтаудың компьютерде қолданылатынын біледі, символдарды екілік кодқа түрлендіре алады


    Екілік кщд кестесі арқылы сандарды кодтай алады.



    Берілген сөзді ASCII кодынан екілік кодқа аудара алады


    Кестеде берілген екілік кодтарды пайдаланып, төмендегі кестеге сәйкес келетін бейнені анықтайды.

    *ҚБ: Көршіні бағала (Дескриптор бойынша көршісін бағалайды)

    (С) Сергіту сәті: Көз жаттығулары


    Оқулық


    «Кластер» әдісі нұсқаулығы






















    Оқулық


    Тапсырмалар





    Сабақтың соңы

    10 мин


    Бағалау

    Желкенді кеме арқылы қорытындылау. Желкенді қажетті түстермен бояу.







    Толық жартылай мүлдем

    түсіндім түсіндім түсінбеді



    Түстерді бояу арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау





    Кеменің суреті салынған қағаз.

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.



    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бакирбаева Элмира Салимбаевна
    09 Маусым 2021
    913
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Екілік кодтау"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Екілік кодтау"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Информатика мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде ұсынамын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Екілік кодтау

    Мектеп: Қарашоқы орта мектебі

    Сынып: 6

    Мұғалімнің есімі:

    Бакирбаева Элмира Салимбаевна


    Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/

    6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Компьютерлік ақпараттардың екілік код түрінде берілетінін біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Сандық ақпараттарды екілік кодқа өзгерту туралы талқылай алады.

    Кейбір оқушылар:

    Ақпараттың екілік кодтық кестесін пайдаланып, талқылайды

    Бағалау критерийі

    Компьютерлік ақпараттардың екілік код түрінде берілетінін түсінеді.

    Екілік кодтаудың компьютерде қолданылатынын біледі, символдарды екілік кодқа түрлендіре алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: Екілік кодтауға қатысты барлық ұғымдар мен терминдарді атай алады.

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    қазақша

    орысша

    Ағылшынша

    Екілік кодтау

    Двоичное кодирование


    кодтау кестесі

    таблица кодирования



    шифрлау

    шифрование


    екілік алфавит

    двоичный алфавит



    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Ақпаратты бір тілден басқа тілге аудару, басқа әдіспен ұсыну ережесі ............. деп аталады. Ақпаратты ұсыну үшін қолданылатын, бір-бірінен өзара ерекшеленетін символдар немесе белгілер жиынтығы ............. деп аталады.




    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық

    пен шығармашылыққа, еңбекке баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Ақпаратты екілік кодтау математика пәні арқылы жүзеге асырылады.

    Алдыңғы білім

    Ақпаратты шифрлауды жүргізе алатындықтан, компьютерге арналған барлық ақпаратты екілік код түрінде берілетінін түсіндіре алады деп ұйғарылады.



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы











    Білу тапсырмасы

    5 мин




    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Ширату жаттығуы

    Психологиялық ахуал орнату.

    «Ыстық алақан» атты психологиялық тренинг өткізу. (Оқушылар алақандарын бір –біріне жақын ұстап, ыстық лебізін білдіреді. Мысалы: әдемісің, ақылдысың,т.б)

    Топтастыру: екі топқа. «Шифрлау»және «Кодтау» арқылы бөлу. Санамақ арқылы 1,2 деп топқа бөлем.

    1 –Шифрлау

    2- Кодтау

    (топқа бөлу әдісі сабақтың негізгі тақырыбымен байланысты, әріптерді құрастыру арқылы)

    Білу тапсырмасы «Ақиқат, жалған» ойыны.

    Осы ойыны арқылы әр оқушыға кесте берілеп, сұрақтарға жауап аламыз. Жауаптың дұрыстығын 0 және 1 сандарымен белгілеп отырамыз.

    сұрақ

    жауабы

    Ақпаратты бір тілден басқа тілге аудару, басқа әдіспен ұсыну ережесі ............. деп аталады.


    Ақпаратты ұсыну үшін қолданылатын, бір-бірінен өзара ерекшеленетін символдар немесе белгілер жиынтығы ............. деп аталады.













    Балалар неге біз «Шрифтау» және «Кодтау» деген топтарға бөліндік деп неге ойлайсыңдар деп сұраққа қоя отырып тақырыпты ашамыз және сабақтың мақсатын айқындаймыз

    ҚБ (проблемалық жағдаятты анықтаған кезде белсенділік көрсеткен балаларға басбармақ арқылы ҚБ ұсынамын)











    Сабақтың ортасы

    25 мин

    Түсіну























    Қолдану

    Жаңа сабақ

    «Кластер» әдісі. (Нұсқаулығы алдын ала таныстырылған) Мәтінмен жұмыс

    1-Топ Екілік кодтау деп нені айтамыз?

    Shape2 Shape1

    Shape4 Shape3

    Екілік кодтау



    Shape7 Shape6 Shape5



    2-Топ Екілік алвафит деп нені айтамыз?

    Shape8

    Shape11 Shape10 Shape9

    Екілік алвафит



    Shape12 Shape14 Shape13





    Спикерлер сөйлейді.

    ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» (топтар бірін-бірі осы әдіс арқылы бағалайды)



    Жеке жұмыс

    Саралау тапсырмалары 1. Тапсырма:

    1 . 5: 14; 456; сандарын екілік кодқа айналдырыңыздар.







    2.Тапсырма

    2. ASCI кестеге қарап сөздерді екілік кодта жазыңыз

    KOD, ALFAVIT, EDUCATION

    3. Тапсырма:

    3. Кестеде берілген екілік кодтарды пайдаланып, төмендегі кестеге сәйкес келетін бейнені анықта. Ол үшін 1 символы берілсе ұяшықтарды қара түске боя, 0 символы берілсе сол күйінде қалдыр.

    Екілік код

    Сурет

    10000001










    10000011










    10000001










    10001001










    10010001










    10100001










    11000001










    10000001












    Бағалау критерийлері

    Дескриптор

    Екілік кодтаудың компьютерде қолданылатынын біледі, символдарды екілік кодқа түрлендіре алады


    Екілік кщд кестесі арқылы сандарды кодтай алады.



    Берілген сөзді ASCII кодынан екілік кодқа аудара алады


    Кестеде берілген екілік кодтарды пайдаланып, төмендегі кестеге сәйкес келетін бейнені анықтайды.

    *ҚБ: Көршіні бағала (Дескриптор бойынша көршісін бағалайды)

    (С) Сергіту сәті: Көз жаттығулары


    Оқулық


    «Кластер» әдісі нұсқаулығы






















    Оқулық


    Тапсырмалар





    Сабақтың соңы

    10 мин


    Бағалау

    Желкенді кеме арқылы қорытындылау. Желкенді қажетті түстермен бояу.







    Толық жартылай мүлдем

    түсіндім түсіндім түсінбеді



    Түстерді бояу арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау





    Кеменің суреті салынған қағаз.

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.



    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 6 сынып
    09.06.2021
    913
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бакирбаева Элмира Салимбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации