Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді ____________.

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Экожүйелер 

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сагабаева Куляш Нурмашевна

    Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Aдам экожүйенің бір бөлігі.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.1 - aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау

    7.3.2.2 - экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды біледі

    Oқушылардың басым бөлігі: Адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды ажырата алады

    Kейбір оқушылар:

    Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды, экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің ерекшеліктерін талдайды

    Бағалау критерийі

    -Aнтропогендік фактор ұғымын анықтайды

    -Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттайды

    -Экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің ерекшеліктерін талдайды

    Тілдік мақсаттар


    Hегізгі сөздер мен тіркестер: экология,жасанды экожүйелер, агроценоздар, антропогендік фактор.

    Құндылықтарға баулу




    «Mәңгілік ел» құндылығы.

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.

    Адамзаттың экожүйеге әсерін біле отырып, қандай өзгерістер күтіп тұрғандағын ойландырады және кері әсер тигізуін азайтуға талқылау жасайды.

    Пәнаралық байланыс

    Экология (адам мен қоршаған орта қарым-қатынасы).

    Химия (зиянды заттардың әсері)

    География(географиялық аймақтар: жайылым, егістік т.б.)

    Алдыңғы білім


    Экология, ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық, биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер) біледі























    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру. 8мин.







    .

    Ұйымдастыру(амандасу,оқушыларды түгендеу)

    Психологиялық ахуал

    «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңбер жасап қол ұстасын бір-біріне тілек айтады бір сөзбен.

    Топқа бөліну:түсті суреттер арқылы.

    1-топ:су,ауа,күн,жер-абиотикалық факторлар

    2-топ:өсімдік,жануарлар-биотикалық факторлар

    3-топ:адам іс-әрекеті-антропогендік факторлар

    Өткен тақырып бойынша

    «Экология және ортаның экологиялық факторлары» туралы БББ кестесін толтырамыз:

    БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім)



    Б (Мен не білемін?)

    Б (Менің не білгім келеді?)

    Б (Мен не білдім?)




    Оқушылармен жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатымызды айқындап аламыз







    Түсті суреттер









    Кесте БББ

    Сабақтың ортасы

    30мин.



    Білу,түсіну: INSERT стратегиясы:

    Тақырыпты өз бетінше оқып, таныс мәліметтерді белгілейді, өзі білмеген мәліметтерді табады да кестені толтырады. Жеке жұмыс .6мин.



    V

    -

    +

    ?

    Білемін

    Білмеймін

    Мен үшін жаңалық

    Мені таң қалдырды



    «Миға шабуыл» ашық сыни сұрақтар. Бүкіл сыныптық жұмыс.

    1. «Адам- экожүйе бөлігі» деген пікірді қалай түсінесіздер?

    2.Адамның экожүйенің бір бөлігі екенің түсіндіріңіз.

    3.Антропогендік фактор ұғымын қалай түсінесіз.

    Дескриптор

    - Адам- экожүйе бөлігі екендігін біледі

    -Антропогендік фактор ұғымын анықтайды

    Бағалау: От шашу

    Қолдану,талдау. 10 мин. Стоп-кадр тәсілі. Топтық жұмыс. «Адам және қоршаған орта» бейнежазба көрсетіледі.

    Тапсырма: Бейнежазба пайдаланып адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттаңыз.

    Дескриптор

    -Адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттайды.

    - Адамның экожүйенің бір бөлігі екендігін дәлелдейді.

    Тапсырма: Суретті қарастырыңыз. Адамның экожүйеге және экожүйенің адамға әсерін талдаңыз.

    Тапсырма: кесте толтыру.

    1-топ. Адамның экожүйеге әсерін талдаңыз

    Әсері

    Талдау

    Адам экожүйеге





    2-топ. Экожүйенің адамға әсерін талдаңыз

    Әсері

    Талдау

    Экожүйе адамға


    3-топ. Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңдар.Олардың айырмашылықтарын анықтаңдар.

    Табиғи экожүйе

    Жасанды экожүйе



    Дескриптор: - Адам іс-әрекетінің экожүйеге әсер ету себебін сипаттайды.

    - Адам іс-әрекетінің экожүйеге әсер ететінін салаларына мысалдар келтіреді.

    -Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңдар

    Жинақтау (синтез) 5 мин. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.Қазіргі адамзаттың біздің ғаламшарымыздың экожүйесіне әсерін талдаңдар

    . 

    -Болашаққа болжам жасаңдар

    -Егер ғылыми-техникалық әрекет осылай қарқынды дамитын болса, адамзатты қандай өзгерістер күтіп тұр?

    - Адамзаттың кері әсер тигізуін қалай азайтуға болатынына талқылау жасаңдар.

    Дискриптор: -Адамзаттың экожүйеге әсерін біледі

    -Болашаққа болжам жасай алады

    -Адамның экожүйеге кері әсеріназайту жолданын ұсынады.

    Оқулық

    7 сынып

    А.А.Соловева т.б.




























    Бейнежазба: Twig-bilim













    Түсті суреттер














































    Сабақтың соңы

    Сабақты қортындылау.7 мин









































    Сабақты қортындылау. Бағалау. «Ақылдың алты қалпағы» бугінгі тақырып бойынша ойларын айтады.




    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

    Бүгінгі өткен тақырыбымыз бойынша сабақ басында жазған БББ кестесін толықтырып толтырамыз:



    БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім)



    Б (Мен не білемін?)

    Б (Менің не білгім келеді?)

    Б (Мен не білдім?)






    « Бағдаршаммен» бағалау

    Қызыл түс-түсінген жоқпын

    Сары түс-әлі де түсінбеген сұрақтар бар

    Жасыл түс-барлығы түсінікті



    6 түсті қалпақ

























    Кесте БББ









    Түсті белгілер:

    Қызыл

    Сары

    Жасыл

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




    • Диалог және қолдау көрсету:сыни сұрақтар. Мадақтау,”Отшашу”

    • Ақпарат көздерімен жұмыс істеп, өзін дамытуға бағытталған тапсырмалар беру: сипаттау,талдау, кесте толтыру

    • Дереккөздер:оқулық,

    бейнежазба,түсті суреттер.

    • Қортынды:”Ақылдың алты қалпағы”

    • Бағалау:”Бағдаршам”; БББ-кестесі




    -Визуалды-дидактикалық материалдар -топтық жұмыстарды топтар бір-бірін бағалайды «От шашу» арқылы,

    -жеке жұмыстарды ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау арқылы бағалаймын,

    -тапсырмаларды критерилерге сәйкес дескрипторлар арқылы бағалаймын

    - сабақ соңында оқушылар өзін-өзі «Бағдаршам»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сагабаева Куляш Нурмашевна
    28 Қараша 2019
    897
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ "Экожүйелер"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ "Экожүйелер"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас мамандарға көмек береді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді ____________.

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Экожүйелер 

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сагабаева Куляш Нурмашевна

    Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Aдам экожүйенің бір бөлігі.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.1 - aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау

    7.3.2.2 - экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды біледі

    Oқушылардың басым бөлігі: Адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды ажырата алады

    Kейбір оқушылар:

    Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды, экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің ерекшеліктерін талдайды

    Бағалау критерийі

    -Aнтропогендік фактор ұғымын анықтайды

    -Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттайды

    -Экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің ерекшеліктерін талдайды

    Тілдік мақсаттар


    Hегізгі сөздер мен тіркестер: экология,жасанды экожүйелер, агроценоздар, антропогендік фактор.

    Құндылықтарға баулу




    «Mәңгілік ел» құндылығы.

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.

    Адамзаттың экожүйеге әсерін біле отырып, қандай өзгерістер күтіп тұрғандағын ойландырады және кері әсер тигізуін азайтуға талқылау жасайды.

    Пәнаралық байланыс

    Экология (адам мен қоршаған орта қарым-қатынасы).

    Химия (зиянды заттардың әсері)

    География(географиялық аймақтар: жайылым, егістік т.б.)

    Алдыңғы білім


    Экология, ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық, биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер) біледі























    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру. 8мин.







    .

    Ұйымдастыру(амандасу,оқушыларды түгендеу)

    Психологиялық ахуал

    «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңбер жасап қол ұстасын бір-біріне тілек айтады бір сөзбен.

    Топқа бөліну:түсті суреттер арқылы.

    1-топ:су,ауа,күн,жер-абиотикалық факторлар

    2-топ:өсімдік,жануарлар-биотикалық факторлар

    3-топ:адам іс-әрекеті-антропогендік факторлар

    Өткен тақырып бойынша

    «Экология және ортаның экологиялық факторлары» туралы БББ кестесін толтырамыз:

    БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім)



    Б (Мен не білемін?)

    Б (Менің не білгім келеді?)

    Б (Мен не білдім?)




    Оқушылармен жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатымызды айқындап аламыз







    Түсті суреттер









    Кесте БББ

    Сабақтың ортасы

    30мин.



    Білу,түсіну: INSERT стратегиясы:

    Тақырыпты өз бетінше оқып, таныс мәліметтерді белгілейді, өзі білмеген мәліметтерді табады да кестені толтырады. Жеке жұмыс .6мин.



    V

    -

    +

    ?

    Білемін

    Білмеймін

    Мен үшін жаңалық

    Мені таң қалдырды



    «Миға шабуыл» ашық сыни сұрақтар. Бүкіл сыныптық жұмыс.

    1. «Адам- экожүйе бөлігі» деген пікірді қалай түсінесіздер?

    2.Адамның экожүйенің бір бөлігі екенің түсіндіріңіз.

    3.Антропогендік фактор ұғымын қалай түсінесіз.

    Дескриптор

    - Адам- экожүйе бөлігі екендігін біледі

    -Антропогендік фактор ұғымын анықтайды

    Бағалау: От шашу

    Қолдану,талдау. 10 мин. Стоп-кадр тәсілі. Топтық жұмыс. «Адам және қоршаған орта» бейнежазба көрсетіледі.

    Тапсырма: Бейнежазба пайдаланып адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттаңыз.

    Дескриптор

    -Адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттайды.

    - Адамның экожүйенің бір бөлігі екендігін дәлелдейді.

    Тапсырма: Суретті қарастырыңыз. Адамның экожүйеге және экожүйенің адамға әсерін талдаңыз.

    Тапсырма: кесте толтыру.

    1-топ. Адамның экожүйеге әсерін талдаңыз

    Әсері

    Талдау

    Адам экожүйеге





    2-топ. Экожүйенің адамға әсерін талдаңыз

    Әсері

    Талдау

    Экожүйе адамға


    3-топ. Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңдар.Олардың айырмашылықтарын анықтаңдар.

    Табиғи экожүйе

    Жасанды экожүйе



    Дескриптор: - Адам іс-әрекетінің экожүйеге әсер ету себебін сипаттайды.

    - Адам іс-әрекетінің экожүйеге әсер ететінін салаларына мысалдар келтіреді.

    -Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңдар

    Жинақтау (синтез) 5 мин. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.Қазіргі адамзаттың біздің ғаламшарымыздың экожүйесіне әсерін талдаңдар

    . 

    -Болашаққа болжам жасаңдар

    -Егер ғылыми-техникалық әрекет осылай қарқынды дамитын болса, адамзатты қандай өзгерістер күтіп тұр?

    - Адамзаттың кері әсер тигізуін қалай азайтуға болатынына талқылау жасаңдар.

    Дискриптор: -Адамзаттың экожүйеге әсерін біледі

    -Болашаққа болжам жасай алады

    -Адамның экожүйеге кері әсеріназайту жолданын ұсынады.

    Оқулық

    7 сынып

    А.А.Соловева т.б.




























    Бейнежазба: Twig-bilim













    Түсті суреттер














































    Сабақтың соңы

    Сабақты қортындылау.7 мин









































    Сабақты қортындылау. Бағалау. «Ақылдың алты қалпағы» бугінгі тақырып бойынша ойларын айтады.




    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

    Бүгінгі өткен тақырыбымыз бойынша сабақ басында жазған БББ кестесін толықтырып толтырамыз:



    БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім)



    Б (Мен не білемін?)

    Б (Менің не білгім келеді?)

    Б (Мен не білдім?)






    « Бағдаршаммен» бағалау

    Қызыл түс-түсінген жоқпын

    Сары түс-әлі де түсінбеген сұрақтар бар

    Жасыл түс-барлығы түсінікті



    6 түсті қалпақ

























    Кесте БББ









    Түсті белгілер:

    Қызыл

    Сары

    Жасыл

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




    • Диалог және қолдау көрсету:сыни сұрақтар. Мадақтау,”Отшашу”

    • Ақпарат көздерімен жұмыс істеп, өзін дамытуға бағытталған тапсырмалар беру: сипаттау,талдау, кесте толтыру

    • Дереккөздер:оқулық,

    бейнежазба,түсті суреттер.

    • Қортынды:”Ақылдың алты қалпағы”

    • Бағалау:”Бағдаршам”; БББ-кестесі




    -Визуалды-дидактикалық материалдар -топтық жұмыстарды топтар бір-бірін бағалайды «От шашу» арқылы,

    -жеке жұмыстарды ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау арқылы бағалаймын,

    -тапсырмаларды критерилерге сәйкес дескрипторлар арқылы бағалаймын

    - сабақ соңында оқушылар өзін-өзі «Бағдаршам»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    28.11.2019
    897
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сагабаева Куляш Нурмашевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации