Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ "Экожүйелер"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді ____________.
Сабақ жоспары
Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Экожүйелер Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сагабаева Куляш Нурмашевна Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Aдам экожүйенің бір бөлігі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.1 - aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау 7.3.2.2 - экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды біледі Oқушылардың басым бөлігі: Адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды ажырата алады Kейбір оқушылар: Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды, экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің ерекшеліктерін талдайды |
Бағалау критерийі |
-Aнтропогендік фактор ұғымын анықтайды -Aдам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттайды -Экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің ерекшеліктерін талдайды |
Тілдік мақсаттар |
Hегізгі сөздер мен тіркестер: экология,жасанды экожүйелер, агроценоздар, антропогендік фактор. |
Құндылықтарға баулу
|
«Mәңгілік ел» құндылығы. Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы. Адамзаттың экожүйеге әсерін біле отырып, қандай өзгерістер күтіп тұрғандағын ойландырады және кері әсер тигізуін азайтуға талқылау жасайды. |
Пәнаралық байланыс |
Экология (адам мен қоршаған орта қарым-қатынасы). Химия (зиянды заттардың әсері) География(географиялық аймақтар: жайылым, егістік т.б.) |
Алдыңғы білім |
Экология, ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық, биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер) біледі |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру. 8мин.
. |
Ұйымдастыру(амандасу,оқушыларды түгендеу) Психологиялық ахуал «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңбер жасап қол ұстасын бір-біріне тілек айтады бір сөзбен. Топқа бөліну:түсті суреттер арқылы. 1-топ:су,ауа,күн,жер-абиотикалық факторлар 2-топ:өсімдік,жануарлар-биотикалық факторлар 3-топ:адам іс-әрекеті-антропогендік факторлар Өткен тақырып бойынша «Экология және ортаның экологиялық факторлары» туралы БББ кестесін толтырамыз: БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім)
Оқушылармен жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатымызды айқындап аламыз |
Түсті суреттер
Кесте БББ |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30мин.
|
Білу,түсіну: INSERT стратегиясы: Тақырыпты өз бетінше оқып, таныс мәліметтерді белгілейді, өзі білмеген мәліметтерді табады да кестені толтырады. Жеке жұмыс .6мин.
«Миға шабуыл» ашық сыни сұрақтар. Бүкіл сыныптық жұмыс. 1. «Адам- экожүйе бөлігі» деген пікірді қалай түсінесіздер? 2.Адамның экожүйенің бір бөлігі екенің түсіндіріңіз. 3.Антропогендік фактор ұғымын қалай түсінесіз. Дескриптор - Адам- экожүйе бөлігі екендігін біледі -Антропогендік фактор ұғымын анықтайды Бағалау: От шашу Қолдану,талдау. 10 мин. Стоп-кадр тәсілі. Топтық жұмыс. «Адам және қоршаған орта» бейнежазба көрсетіледі. Тапсырма: Бейнежазба пайдаланып адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттаңыз. Дескриптор -Адам мен экожүйе арасындағы байланысты сипаттайды. - Адамның экожүйенің бір бөлігі екендігін дәлелдейді. Тапсырма: Суретті қарастырыңыз. Адамның экожүйеге және экожүйенің адамға әсерін талдаңыз. Тапсырма: кесте толтыру. 1-топ. Адамның экожүйеге әсерін талдаңыз
2-топ. Экожүйенің адамға әсерін талдаңыз
3-топ. Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңдар.Олардың айырмашылықтарын анықтаңдар.
Дескриптор: - Адам іс-әрекетінің экожүйеге әсер ету себебін сипаттайды. - Адам іс-әрекетінің экожүйеге әсер ететінін салаларына мысалдар келтіреді. -Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңдар Жинақтау (синтез) 5 мин. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.Қазіргі адамзаттың біздің ғаламшарымыздың экожүйесіне әсерін талдаңдар . -Болашаққа болжам жасаңдар -Егер ғылыми-техникалық әрекет осылай қарқынды дамитын болса, адамзатты қандай өзгерістер күтіп тұр? - Адамзаттың кері әсер тигізуін қалай азайтуға болатынына талқылау жасаңдар. Дискриптор: -Адамзаттың экожүйеге әсерін біледі -Болашаққа болжам жасай алады -Адамның экожүйеге кері әсеріназайту жолданын ұсынады. |
Оқулық 7 сынып А.А.Соловева т.б.
Бейнежазба: Twig-bilim
Түсті суреттер
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Сабақты қортындылау.7 мин
|
Сабақты қортындылау. Бағалау. «Ақылдың алты қалпағы» бугінгі тақырып бойынша ойларын айтады.
Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: Бүгінгі өткен тақырыбымыз бойынша сабақ басында жазған БББ кестесін толықтырып толтырамыз:
БББ кестесі (Білемін, Білгім келеді, Білдім)
« Бағдаршаммен» бағалау Қызыл түс-түсінген жоқпын Сары түс-әлі де түсінбеген сұрақтар бар Жасыл түс-барлығы түсінікті |
6 түсті қалпақ
Кесте БББ
Түсті белгілер: Қызыл Сары Жасыл |
||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||
бейнежазба,түсті суреттер.
|
-Визуалды-дидактикалық материалдар -топтық жұмыстарды топтар бір-бірін бағалайды «От шашу» арқылы, -жеке жұмыстарды ынталандыру мақсатында ауызша мадақтау арқылы бағалаймын, -тапсырмаларды критерилерге сәйкес дескрипторлар арқылы бағалаймын - сабақ соңында оқушылар өзін-өзі «Бағдаршам»
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |