Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    Заттардың бөлшектері

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып:

    10сынып


    Сабақтың тақырыбы

    «Электртерістілік және байланыс полярлығы»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.4.6 атомдардың электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіру және оның негізінде химиялық байланыстың түрін болжау;

    10.1.4.7 ковалентті байланысты қосылыстар үшін «нүктелер мен айқыштар» диаграммасын құрастыру

    Сабақтың мақсаты

    • Элемент атомдарының электртерістілік қабілетін түсіндіру

    • Химиялық байланыс түрін болжау

    • Ковалентті байланысты қосылыстар үшін «нүктелер мен айқыштар» диаграммасын құрастыру

    Бағалау критерийлері

    • атомдардың электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіреді

    • қосылыстар негізінде химиялық байланыстың түрін болжайды.

    • ковалентті байланысты қосылыстар үшін «нүктелер мен айқыштар» диаграммасын құрастырады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Алдыңғы білім

    8.1А Атомдағы электрондар қозғалысы

    10.1.4.3ковалентті байланыстың қасиеттерін сипаттау


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    2мин

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, психологиялық жағымды ахуал туғызу,түрлі-түсті стикерлер пайдалану.



    Мұғаліммен амандасады.

    Оқушылар тақтаға ілінген түрлі-түсті стикерлерді таңдайды,стикердің артында құпия сөздер бар, сол сөздер арқылы 2 топқа бөлінеді:


    Стикерлер

    Слайд1

    Өтілген материалды қайталау

    минут


    5 минут


























    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау тапсырмаларына ұжымдық жауап.

    Тапсырма1

    А)Мoлeкулaның гeoметриялық пішінін aнықтап, қaй гибpидтену типтеріне тән екенін жазыңыз





    Тапсырма 2

    Теориялық ақпараттар негізінде молекулалардың гибридтелуін анықтау үшін алгоритм құру

    Гибридтелу түрі

    Молекуланың кеңістіктегі конфегурациясы

    Молекуладағы атомдардың орналасуы









    Берілген молекулалардың геометриялық пішіндерін атап, қай гибридтену типтеріне тән екенін көрсетеді


    ЕБҚ оқушысыда осы тапсырманы орындайды









    Берілген кестені толтырады

    Дескриптор:

    1.Берілген молекулалардың геометриялық пішіндерін анықтайды,

    2.гибридтену типтерін дұрыс көрсетеді

    (2б)








    Дескриптор:

    1.Берілген молекулалардың гибридтелу түрлерін анықтайды

    2.Берілген молекулалардың кеңістіктегі конфигурациясын анықтайды

    3.Берілген молекулалардвғы атомдардың орналасуын анықтайды (3б)


    Презентация(Слайд2)



    https://www.polnaja-jenciklopedija.ru/wp-content/uploads/2018/06/Gibridizatsiya-orbitalej.jpg






    Жаңа білім


    10мин











    Топтық жұмыс

    5 мин










    Оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.Бейне материал арқылы тақырыпты түсіндіреді.














    Тапсырма 3

    «Ойлан-бөліс- жұптас» әдісі


    ЭТ шкаласы мен ПЖ пайдаланып, электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіріңдер және берілген химиялық элементтерді өсу реті бойынша орналастырыңдар:

    1-Топ:Фосфор, магний, бор, цезий, оттек,кальций

    2-топ : Кремний, калийй, көміртек, сутек, литий, фтор



    Оқулықты оқиды, жаңа сабақ мәтінімен танысып шығады. Тірек сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады. Бейне материал арқылы жаңа тақырыппен танысады





    Топ бойынша

    Электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіреді,берілген химиялық элементтерді өсу реті бойынша орналастырады






















    Дискриптор

    1.электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіреді

    2.берілген химиялық элементтерді өсу реті бойынша орналастырады





    Презентация слайд 3

    Оқулық, жұмыс дәптері

    https://youtu.be/Ny6N6IDCjeA











    Слайд 4

    А3 қағаз.қарандаштар








    Жеке жұмыс

    5мин

    Тапсырма4

    a)Ойлан тап!

    H2, HCL, Br2,H2O ,CL2,O3,SO3 ,SO2,N2,O2 HI, H2SO4- берілген химиялық қосылыстарды ковалентті полюсті, ковалентті полюссіз және cутектік байланысты 3 топқа бөліп жазыңдар.

    Ковалентті полюсті

    Ковалентті полюссіз

    Сутектік байланыс















    ЕБҚ оқушысы осы тапсырманы орындайды


    Берілген қосылыстардың байланыс түрін ажыратады, 3 топқа бөліп жазады. Электртерістіліктері бірдей болғандықтан электрондар бір-біріне тартылмайды, яғни полюс жоқ екенін түсінеді

    Дескриптор:

    1.ковалентті полюсті қосылыстарды дұрыс анықтайды

    2. ковалентті полюссіз қосылыстарды дұрыс анықтайды

    3.Сутектік қосылыстарды дұрыс анықтайды


    10 сынып оқулық,

    Жұмыс дәптері

    Үлестірмелі қағаз


    b) ЕБҚ бар оқушыға функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған тапсырма

    Шындық жалған ойыны :

    Электртерістілік - қосылыстағы химиялық элемент атомдарының ортақ электрон жұбын өзіне тарту қабілеті.

    Шындық-Жалған

    - Электртерістілік период бойынша солдан оңға қарай, ал топ бойынша төменнен жоғары қарай артады.

    Шындық-Жалған

    - Байланыс түзуші элементтердің электртерістілігі бірдей болса, ковалентті полюссіз байланыс түзеді.

    Шындық-Жалған

    - Байланыс түзуші элементтердің электртерістіліктерінің айырмашылығы аз болса, ковалентті полюсті байланыс түзіледі.

    Шындық-Жалған

    Иондану энергиясы –бейтарап атомнан бір электронды жұлып алуға жұмсалатын энергия.

    Шындық-Жалған

    Берілген сөйлемнің Шындық немесе жалғандығына жауап береді


    Дескриптор:

    1.Тұжырымдаманың дұрыс екендігін анықтайды

    2.Тұжырымдаманың жалған екендігін анықтайды


    Слайдта көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы өзін өзі бағалайды


    Жұптық жұмыс

    5 мин

    Тапсырма 5

    «Өзіңді тексер»

    Электртерістілік қасиетке сүйене отырып, қосылыстардағы химиялық байланыстың түрін болжа.


    SO2,P2 O5, HCl,H2, SPCL5,HCL,SO3,HI



    ЭТ қасиетке сүйене отырып, қосылыстағы химиялық байланыстың түрін болжай алады



    Дескриптор:


    1.Қосылыстағы химиялық байланыстың түрін болжайды(Әр дұрыс жауап 1 б)


    Өзара тексеру


    10 сынып оқулық,

    Жұмыс дәптері

    Топтық жұмыс

    5 мин

    Тапсырма 6

    «Кім жылдам»

    NH3,HCl молекулаларындағы байланысты «нүктелер мен айқыштар» диаграммасы арқылы көрсетіңдер

    Топ бойынша NH 3 ,HCl молекулаларындағы байланысты «нүктелер мен айқыштар» диаграммасы арқылы көрсетеді

    Дескриптор:

    1.Хлорсутек молекуласындағы байланысты «нүктелер мен айқыштар» диаграммасы арқылы дұрыс көрсетеді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Габдилманенова Жансая Габдилманенқызы
    19 Желтоқсан 2022
    830
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Электіртерістілік

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Электіртерістілік

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Электіртерістілік 10 сынып. ЕБҚ оқушы тапсырмалары бар. Функционалдық сауаттылық тапсырмалары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    Заттардың бөлшектері

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Сынып:

    10сынып


    Сабақтың тақырыбы

    «Электртерістілік және байланыс полярлығы»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.1.4.6 атомдардың электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіру және оның негізінде химиялық байланыстың түрін болжау;

    10.1.4.7 ковалентті байланысты қосылыстар үшін «нүктелер мен айқыштар» диаграммасын құрастыру

    Сабақтың мақсаты

    • Элемент атомдарының электртерістілік қабілетін түсіндіру

    • Химиялық байланыс түрін болжау

    • Ковалентті байланысты қосылыстар үшін «нүктелер мен айқыштар» диаграммасын құрастыру

    Бағалау критерийлері

    • атомдардың электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіреді

    • қосылыстар негізінде химиялық байланыстың түрін болжайды.

    • ковалентті байланысты қосылыстар үшін «нүктелер мен айқыштар» диаграммасын құрастырады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Алдыңғы білім

    8.1А Атомдағы электрондар қозғалысы

    10.1.4.3ковалентті байланыстың қасиеттерін сипаттау


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    2мин

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, психологиялық жағымды ахуал туғызу,түрлі-түсті стикерлер пайдалану.



    Мұғаліммен амандасады.

    Оқушылар тақтаға ілінген түрлі-түсті стикерлерді таңдайды,стикердің артында құпия сөздер бар, сол сөздер арқылы 2 топқа бөлінеді:


    Стикерлер

    Слайд1

    Өтілген материалды қайталау

    минут


    5 минут


























    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау тапсырмаларына ұжымдық жауап.

    Тапсырма1

    А)Мoлeкулaның гeoметриялық пішінін aнықтап, қaй гибpидтену типтеріне тән екенін жазыңыз





    Тапсырма 2

    Теориялық ақпараттар негізінде молекулалардың гибридтелуін анықтау үшін алгоритм құру

    Гибридтелу түрі

    Молекуланың кеңістіктегі конфегурациясы

    Молекуладағы атомдардың орналасуы









    Берілген молекулалардың геометриялық пішіндерін атап, қай гибридтену типтеріне тән екенін көрсетеді


    ЕБҚ оқушысыда осы тапсырманы орындайды









    Берілген кестені толтырады

    Дескриптор:

    1.Берілген молекулалардың геометриялық пішіндерін анықтайды,

    2.гибридтену типтерін дұрыс көрсетеді

    (2б)








    Дескриптор:

    1.Берілген молекулалардың гибридтелу түрлерін анықтайды

    2.Берілген молекулалардың кеңістіктегі конфигурациясын анықтайды

    3.Берілген молекулалардвғы атомдардың орналасуын анықтайды (3б)


    Презентация(Слайд2)



    https://www.polnaja-jenciklopedija.ru/wp-content/uploads/2018/06/Gibridizatsiya-orbitalej.jpg






    Жаңа білім


    10мин











    Топтық жұмыс

    5 мин










    Оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.Бейне материал арқылы тақырыпты түсіндіреді.














    Тапсырма 3

    «Ойлан-бөліс- жұптас» әдісі


    ЭТ шкаласы мен ПЖ пайдаланып, электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіріңдер және берілген химиялық элементтерді өсу реті бойынша орналастырыңдар:

    1-Топ:Фосфор, магний, бор, цезий, оттек,кальций

    2-топ : Кремний, калийй, көміртек, сутек, литий, фтор



    Оқулықты оқиды, жаңа сабақ мәтінімен танысып шығады. Тірек сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады. Бейне материал арқылы жаңа тақырыппен танысады





    Топ бойынша

    Электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіреді,берілген химиялық элементтерді өсу реті бойынша орналастырады






















    Дискриптор

    1.электртерістілік ұғымының физикалық мәнін түсіндіреді

    2.берілген химиялық элементтерді өсу реті бойынша орналастырады





    Презентация слайд 3

    Оқулық, жұмыс дәптері

    https://youtu.be/Ny6N6IDCjeA











    Слайд 4

    А3 қағаз.қарандаштар








    Жеке жұмыс

    5мин

    Тапсырма4

    a)Ойлан тап!

    H2, HCL, Br2,H2O ,CL2,O3,SO3 ,SO2,N2,O2 HI, H2SO4- берілген химиялық қосылыстарды ковалентті полюсті, ковалентті полюссіз және cутектік байланысты 3 топқа бөліп жазыңдар.

    Ковалентті полюсті

    Ковалентті полюссіз

    Сутектік байланыс















    ЕБҚ оқушысы осы тапсырманы орындайды


    Берілген қосылыстардың байланыс түрін ажыратады, 3 топқа бөліп жазады. Электртерістіліктері бірдей болғандықтан электрондар бір-біріне тартылмайды, яғни полюс жоқ екенін түсінеді

    Дескриптор:

    1.ковалентті полюсті қосылыстарды дұрыс анықтайды

    2. ковалентті полюссіз қосылыстарды дұрыс анықтайды

    3.Сутектік қосылыстарды дұрыс анықтайды


    10 сынып оқулық,

    Жұмыс дәптері

    Үлестірмелі қағаз


    b) ЕБҚ бар оқушыға функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған тапсырма

    Шындық жалған ойыны :

    Электртерістілік - қосылыстағы химиялық элемент атомдарының ортақ электрон жұбын өзіне тарту қабілеті.

    Шындық-Жалған

    - Электртерістілік период бойынша солдан оңға қарай, ал топ бойынша төменнен жоғары қарай артады.

    Шындық-Жалған

    - Байланыс түзуші элементтердің электртерістілігі бірдей болса, ковалентті полюссіз байланыс түзеді.

    Шындық-Жалған

    - Байланыс түзуші элементтердің электртерістіліктерінің айырмашылығы аз болса, ковалентті полюсті байланыс түзіледі.

    Шындық-Жалған

    Иондану энергиясы –бейтарап атомнан бір электронды жұлып алуға жұмсалатын энергия.

    Шындық-Жалған

    Берілген сөйлемнің Шындық немесе жалғандығына жауап береді


    Дескриптор:

    1.Тұжырымдаманың дұрыс екендігін анықтайды

    2.Тұжырымдаманың жалған екендігін анықтайды


    Слайдта көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы өзін өзі бағалайды


    Жұптық жұмыс

    5 мин

    Тапсырма 5

    «Өзіңді тексер»

    Электртерістілік қасиетке сүйене отырып, қосылыстардағы химиялық байланыстың түрін болжа.


    SO2,P2 O5, HCl,H2, SPCL5,HCL,SO3,HI



    ЭТ қасиетке сүйене отырып, қосылыстағы химиялық байланыстың түрін болжай алады



    Дескриптор:


    1.Қосылыстағы химиялық байланыстың түрін болжайды(Әр дұрыс жауап 1 б)


    Өзара тексеру


    10 сынып оқулық,

    Жұмыс дәптері

    Топтық жұмыс

    5 мин

    Тапсырма 6

    «Кім жылдам»

    NH3,HCl молекулаларындағы байланысты «нүктелер мен айқыштар» диаграммасы арқылы көрсетіңдер

    Топ бойынша NH 3 ,HCl молекулаларындағы байланысты «нүктелер мен айқыштар» диаграммасы арқылы көрсетеді

    Дескриптор:

    1.Хлорсутек молекуласындағы байланысты «нүктелер мен айқыштар» диаграммасы арқылы дұрыс көрсетеді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Химия Ашық сабақ 10 сынып
    19.12.2022
    830
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Габдилманенова Жансая Габдилманенқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации