Сабақтың басы
9мин.
Өткен тарауды тексеру
8мин.
Топпен жұмыс
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың
сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы
"
Топқа бөлу:
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
Өткен тарауды тексеру
Сұрақтарға жауап беру
Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап
жүргіземіз.
1.Электр заряды дегеніміз
не?
2.Кулон заңы дегеніміз не? Ол қалай
өрнектеледі?
3.Электр зарядының сақталу заңын
түсіндір.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын
ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу.
Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац
арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс
береді.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне
тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар
келтіреді.
Әр
топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды,
бір-бірімен, жұппен, топпен өзара
талқылайды.
|
Дескриптор:
-Өткен бөлімдегі ережелерді
қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
-
Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары
Үлестірме
ДК
экран Сұрақтар
Әр
топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер
беріледі.
|
Сабақтың ортасы.
10
мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырма:
1-тапсырма:
Зарядтары q және -q болатын екі нүктелік заряд
бір-бірінен r арақашықтықта орналасқан. Оларды қосатын түзудің
тең ортасында орналасқан нүктедегі екі зарядтың туғызған электр
өрісінің кернеулігін сызып көрсетіңдер және жалпы түрде есептеп
шығарыңдар.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырмаларға оқушылар жауап
жазады.
|
Дескриптор:
-Тапсырманы орындайды.
-Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар
жазады.
Жалпы балл -3
|
Слайд
Сызғыш
Ақ
парақ
|
Сабақтың соңы.
10 мин
Синтез
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
8мин
Рефлекция
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
Электр өрісінің ақиқаттығын қандай тәжірибелер
дәлелдейді? Мысал келтіріңдер.
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!»,
«Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар»
деп аталады.
Әр
тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс
жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе
смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне
жабыстырады.
|
Дескриптор
Электр өрісінің ақиқаттығына мысалдар келтіре
алады.
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Дк
экран
Дәптер
Стикерлер
смайликтер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|