Тексерілді: ДОІЖО Б.Күзембаев
|
Пәні: физика |
Мұғалім: Қ.Жүзбаев |
Сыныбы: 10 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электр өрісінің энергиясы |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.8.10. Қ.Б.Т. Электр өрісінің энергиясы жайлы түсінік беру |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Электр өрісінің энергиясы жайлы мағлұмат алады Көпшілігі: Электр өрісінің энергиясы және формулалары жайлы мағлұмат алады. Кейбірі: Электр өрісінің энергиясына берілген есептерді шығара алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Электр өрісінің энергиясы жайлы түсінеді. Күнделікті өмірде кездесетін мысалдарды келтіре алады. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика сабағы |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
таныстырылым. |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
|
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. |
Оқушыларға бір-бірінен көңіл күйін физикалық параметрлерді және шамаларды қатыстыра отырып сұрау, әңгімелестіру |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
Зарядталған конденсатор энергиясы:
ωэл – біртекті электр өрісі энергиясының көлемдік тығыздығы
Олай
болса Электр өрісі энегиясының тығыздығы осы өріс кернеулігінің квадратына тура пропорционал болады. Үйге тапсырма: §8,12 Оқушылардың білімін бағалау |
|
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Электр өрісінің энергиясы 10-сынып
Ашық сабақ Электр өрісінің энергиясы 10-сынып
Тексерілді: ДОІЖО Б.Күзембаев
|
Пәні: физика |
Мұғалім: Қ.Жүзбаев |
Сыныбы: 10 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Электр өрісінің энергиясы |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.8.10. Қ.Б.Т. Электр өрісінің энергиясы жайлы түсінік беру |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Электр өрісінің энергиясы жайлы мағлұмат алады Көпшілігі: Электр өрісінің энергиясы және формулалары жайлы мағлұмат алады. Кейбірі: Электр өрісінің энергиясына берілген есептерді шығара алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Электр өрісінің энергиясы жайлы түсінеді. Күнделікті өмірде кездесетін мысалдарды келтіре алады. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика сабағы |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
таныстырылым. |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
|
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. |
Оқушыларға бір-бірінен көңіл күйін физикалық параметрлерді және шамаларды қатыстыра отырып сұрау, әңгімелестіру |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
Зарядталған конденсатор энергиясы:
ωэл – біртекті электр өрісі энергиясының көлемдік тығыздығы
Олай
болса Электр өрісі энегиясының тығыздығы осы өріс кернеулігінің квадратына тура пропорционал болады. Үйге тапсырма: §8,12 Оқушылардың білімін бағалау |
|
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
шағым қалдыра аласыз


















