Материалдар / Ашық сабақ "Электр өрісінің кернеулігі және күш сызықтары" 10"ә" сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Электр өрісінің кернеулігі және күш сызықтары" 10"ә" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Электр өрісінің кернеулігі және күш сызықтары жайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2018
1027
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: физика

10 «ә»-сынып, Мерзімі:24.01.2018

Мектеп: «М.Дауленов атындығы мектеп-интернаты» КММ

Мұғалімнің аты- жөні: Ниязбек Каусар

Тақырыбы

Электр өрісінің кернеулігі және күш сызықтары

Оқу мақсаттары:

  1. Электр өрісінің кернеулігі және күш сызықтары түсініктеме бере отырып,негізгі формуласын қорытып шығару.Формуланы түрлендіре білу.

  2. Әртүрлі есептер шығарып, материалды ұзақ есте сақтауға дағдылану.

Табыс критерийлері:

Барлық оқушылар:

  1. Формуланы біледі.


Оқушылардың көпшілігі:

  1. Есеп шығаруда қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

  1. Кейбір күрделі есептерге қолдана алады.

Алдыңғы оқу:

  1. Элементар электр заряды.Электрлену.

  2. Кулон заңы

  3. Электр өрісі

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы






















































  1. Ұйымдастыру бөлімі.(2 мин) Ұйымдастыру: /2минут/ 1)Сәлемдесу.Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

2)Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

3) «Шаттық шеңбер» Бүгінгі сабаққа жағымды тілектер айтады.





4) Оқу шылар «Мозайка» тәсілі бойынша «КҮШ», «ЗАРЯД», «КЕРНЕУ», «КЕДЕРГІ» атты сөздерді құрай отырып топқа бөлінеді. Топ басшысы сайланады.











2.Үй тапсырмасы.Миға шабул (.Жеке оқушымен жұмыс.Мұнда әр оқушы физикалық диктант жазады да топта бір-бірінің жұмысын тексеріп бағалайды.5мин)



















Мозайка



Рисунок 1

















Рисунок 2





4.Жаңа білімді меңгеру.(15 мин)



Тыныштықтағы зарядтардың электр өрiсiн электростатикалық өріс деп атайды. Электр өрiсi осы зарядтармен қоршаған кеңiстiкте бар болады және онымен үздiксiз байланыста болады.



Электр өрiсiнiң кернеулiгi – берiлген нүктедегi электр өрiсiн сипаттайтын векторлық шама, және ол өрiстiң берiлген нүктесiнде орналасқан нүктелiк зарядқа әсер ететiн күштiң заряд шамасына q қатынасына тең:



Рисунок 3

E векторының бағыты оң зарядқа әсер ететiн күшке бағыттас, және терiс зарядқа әсер ететiн күш бағытына керi бағыттас.

Кернеулiк - электр өрiсiнiң күштiк сипаттамасы болып табылады. Электр өрiсi тарапынан әсер ететiн күш мынаған тең:

Рисунок 4

Кернеулік векторлары барлық нүктелерде бірдей электр өрісі біртекті өріс деп аталады.

Рисунок 10 - нүктелік заряд өрісінің кернеулігі

Кернеуліктің өлшем бірлігі 1Н/Кл=1 В/м

Күш сызығы деп бағыты өріс нүктесіндегі керенуліктің бағытымен сәйкес келетін, осы нүктеге жүргізілген жанаманы айтады.

Рисунок 11 Рисунок 12

Күш сызықтарының қасиеттері:



1)Күш сызықтары үзіліссіз.

2) Күш сызықтары еш жерде қиылыспайды.

Кернеулік вектрорлары барлық нүктелерде бірдей электр өрісі біртекті өріс деп аталады.E=const

Суперпозиция принципі: зарядтар жүйесі тудыратын өрістің кернеулігі әрбір жеке зарядтар тудыратын өріс кернеуліктерінің векторлық қосындысына тең.

Ē=Ē12+.....

5.Практикалық жұмыс. «конверт» әдісін пайдаланып ,әр топқа тақырыпқа байланысты есептер беріледі.оқушылар топпен жұмыс жасай отырып тапсырманы орындайды.(10 мин)



1- топ



Өрістің қандай да бір нүктесінде 2 нКл зарядқа 0,4 мкН күш әсер етеді. Өрістің осы нүктесіндегі кернеулікті табыңдар.



2-топ

Электр өрісінің кернеулігі 2 кВ/м-ге тең нүктесінде орналасқан 12 нКл зарядқа қандай күш әсер етеді?



3 топ



2*10-8 Кл зарядтан 2*10-2 м қашықтықтағы өрістің кернеулігі қандай?



4-топ

Кернеулігі 3,7*106 Н/Кл өрісте 8,6 мкКл зарядтың осы өрістен қашықтығы қандай?





6. Бекіту.«Қадам басу» /5минут/

Әр топтан бір Оқушы шығып ойына түйгенің әр қадам басу арқылы жеткізеді.



7. Үй тапсырмасы: 16-жаттығыу(11,12,13 есептері . 1 мин)

8. Рефлексия (2 мин)

«Плюс-минус-қызықты» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жасайды.

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза алады;

«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды немесе не жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ түрінде де жазса болады.
















Тақта,оқулықпен жұмыс





































































































































































«+», «-»,
























































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!