Қысқамерзімдіжоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3.А |
Мектеп: Шона Смаханұлы атындағы №44 орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні: Қанатбаева Жанар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Электр тогының химиялық әсерi (Фарадей заңы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) |
8.4.2.18 Сұйықтардағы электр тогын сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну және қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерилері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Терминдер мен лексиканы диалогта және жазылымда қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәндік лексика және терминология |
Фарадей заңы , электролиз, масса, заряд, ток күші, электрохимиялық эквивалент |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, топтық және жұптық жұмыс жасау арқылы дарытылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Химия, математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
электролит, электролиттік диссоциация, электролиз заңдары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Сәлемдесу, түгендеу.Оқушылардың назарын шоғырландыру үшін . «Тілек айту» тәсілі арқылы психологиялық ахуал орнатамын.Тақырыпқа байланысты сөздерді стикерға жазып тақтаға жапыстырамын. Сол стикерлерді таңдау арқылы сыныпты топқа бөлемін. 1 топ Масса-m 2 топ Заряд-q 3 топ Ток күші-I (W) Кинометафора әдісін пайдаланып , алдыңғы білімді еске түсіру үшін сұрақтар слайдта көрсетіледі. Бұл әдіс оқушылардың тыңдылым, логикалық ойлау және жоғарғы деңгейде ойлау, проблемаларды шешу дағдыларын қалыптастырады.
Видео көрсетемін. (W) Оқушыларға «БББ» кестесі беріледі. Алдыңғы білім бойынша әр оқушы не білетінін яғни білемін бағанын толтырады.
Тақырыпқа қарап оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ ОМ анықтаймын. |
Стикерлер
https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/zhalpy-ximiya/ehlektroximiya/lesson/ehlektroliz
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 27 минут |
(
Дескриптор
ҚБ. Бас бармақ әдісі арқылы бағаланады, ауызша кері байланыс ұсынады. (G) «Сенің ойың қандай» әдісі. Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақ қою. Бұл әдіс тақырыпты қаншалықты меңгергенін айқандайды және айтылым, ақпаратты өңдеу, логикалық ойлау дағдыларын дамытады.
Қалыптастырушы бағалау «Жарайсың», «жақсы» деп оқушыларды сабақ барысында ынталандырып отырамын. (G)«Пазл» әдісін пайдаланып оқушылардыңлогикалық ойлауын,топта жұмыс істеу, ынтымақтастық проблемаларды шешу,абстрактылы ойлау дағдыларын қалыптастыру.Алдын ала бөлінген топ өз пазлдарын партада жинастыра алады, сол жинастырылған пазлдың артында әр топқа есептер беріледі. Оқушылар есептерді жеке шығарады.
Қалыптастырушы бағалау. Бағалау парағы арқылы оқушылар өз-өзін бағалайды. Өз – өзін бағалау үшін оқушыларға есептің шығарылуын және жауабын слайдта көрсетемін. «БББ» бойынша оқушылар «Білдім» бағанын толтырады.
|
Мәтін. Қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Слайд. Қосымша-1
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяғы 5 минут |
БББ кестесінің «Білгім келеді» деген бағанын толтырылады. Мұғалімнің үй тапсырмасы бойынша нұсқаулығы:
|
Слайд
Стикер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралаудың "Тапсырма", "Жіктеу" тәсілдерімен үлкен қолдауға мұқтаж оқушыларды саралаймын. Күрделі тапсырмаларды орындай алатын оқушыларды диалог және қолдау көрсету арқылы саралаймын. Саралаудың "Тапсырма" тәсілі Есеп шығару белсенді жаттығуында құрылымдастырылған тапсырмалар беру арқылы оқушылардың жеке қажеттіліктері ескеріледі. Қай тапсырманы орындаса да оқушы оқу мақсатына жетеді «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі Тапсырма орындау барысында ерекше қолдауға мұқтаж оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қою арқылы ойлантуға жағдай жасалады. Сөзбен қолдау көрсетіледі, тапсырманы орындау үшін оларға қосымша уақыт беріледі «Жіктеу» тәсілі «Борт журналы» әдісі бойынша ақпаратты өңдеу үшін оқушылар аралас гендерлік топқа бөлінеді. Мәтінді түсініп, оқу мақсатына жететін түйінді ұғымдарды анықтап, бірлесіп болжам жасайды. Оқушылар бірлесіп ортақ тапсырма орындау барысында ақылдасып, белгілі бір шешімге келуде бір-біріне қолдау көрсетеді. |
|
Сабақ барысында оқушы қауіпсіздігіне қатысты шараларды бақылап отырамын. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдаймын. Техника қауіпсіздігі ережелерінің тармақтарын қадағалаймын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? |
Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша-1
Сұйық өткізгіштер – электролиттердегі электр тогының табиғаты металдарға қарағанда өзгеше.
Тұздардың, қышқылдардың және сілтілердің ерітінділері, сонымен қоса, тұздар мен металдардың қорытпалары электролиттер деп аталады.Электролиттер электр тогын жақсы өткізетіндерге жатады.
Зарядты тасымалдаушы қандай бөлшектер болып табылады және «электролиттердегі ток» дегеніміз не? Ыдыстағы тотияйын ерітіндісіне екі көмір электродты батырып, оларды тұрақты ток көзіне жалғаймыз. Біршама уақыттан кейін біз теріс зарядталған электрондардың біреуінің бетінде мыстың жұқа қабаты түзілетінін байқаймыз. Бұл электролиттердегі ток иондар деп аталатын зарядталған атомдардың немесе зат молекулаларының қозғалысымен қамтамасыз етіледі деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді.
Егер электролит ерітіндісіндеэлектрөрісінтудырса не болады? Көптегензаттардыңмолекулаларыөзаратартукүшіменбіріккеноңжәнетерісиондардантұрады. Суда иондарарасындағыөзаратартукүшіазаяды. Молекула иондарғаыдырайды. Бұл процесс электролиттік диссоциация депаталады:
NaCl Na+ + Cl - CuSO4 Cu2+ + SO4 2-Әдетте, электролиттердеәраттасиондардыңмолекулағабірігуісияқтыкері процесс те жүреді. Бұл процесс рекомбинация депаталады. Ерітіндіде диссоциация мен рекомбинация бірін – бірітеңестіріптұрады. Электр өрісіжоқерітіндідегіиондарретсізқозғалады.
Егерэлектролиткеқандай да бірпотенциалдарайырымы бар екіэлектродты (катод - терісзарядталғанжәне анод – оңзарядталған) енгізсе, ондазарядталғаниондардыңбағытталғанқозғалысыпайдаболады, яғниоңиондар – катодқа, ал терісиондар – анодқақарайқозғалады. Ендеше, электролиттердегізарядтардытасымалдаушылароңжәнетерісиондарболыптабылады.
Электролиттердегі электр тогы дегеніміз – оң және теріс иондардың қарама – қарсы бағыттағы реттелген қозғалысы.Оң зарядталған иондар теріс зарядталған электродқа (катодқа) жеткенде, бейтарап атомдарға және молекулаларға айналады. Оң зарядталған электрод анодтың маңындағы теріс зарядталған иондармен де осындай процесс жүреді. Сондықтанэлектродтардазаттардыңтұнатынынбайқаймыз.
Электролит арқылыэлектртогыөткендеэлектродтардазатбөлінупроцесі электролиз депаталады.Сонымен, тұз, қышқыл және сілті ерітінділері арқылы ток өткенде, электродтарда зат бөліну құбылысын электролиз деп атайды.
Электролит ерітіндісі арқылы электр тогының өту табиғатын біле отырып, электролиз кезінде бөлінген заттың массасын анықтауға болады.
Әр түрлі электролиттерден түрліше токтарды өткізіп және соның барысында электродта бөлінген зат массасын нақты өлшей отырып, ағылшын физигі М. Фарадей 1832 жылы эксперимент жүзінде мынадай заңдылықты ашты:
Электролиз кезіндеэлектродтабөлінгензаттыңмассасы электролит арқылыөткенэлектр (заряд) мөлшерінепропорционал.
Бұлзаң Фарадей заңыдепаталады.
мұндағы m – бөлініпшыққанзаттыңмассасы, q – электролит арқылыөткен заряд, k – берілгензаттыңэлектрохимиялықэквивалентідепаталатынпропорционалдық коэффициент.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Электр тогының химиялық әсері"
Ашық сабақ "Электр тогының химиялық әсері"
Қысқамерзімдіжоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3.А |
Мектеп: Шона Смаханұлы атындағы №44 орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні: Қанатбаева Жанар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Электр тогының химиялық әсерi (Фарадей заңы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) |
8.4.2.18 Сұйықтардағы электр тогын сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну және қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерилері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Терминдер мен лексиканы диалогта және жазылымда қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәндік лексика және терминология |
Фарадей заңы , электролиз, масса, заряд, ток күші, электрохимиялық эквивалент |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, топтық және жұптық жұмыс жасау арқылы дарытылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Химия, математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
электролит, электролиттік диссоциация, электролиз заңдары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Сәлемдесу, түгендеу.Оқушылардың назарын шоғырландыру үшін . «Тілек айту» тәсілі арқылы психологиялық ахуал орнатамын.Тақырыпқа байланысты сөздерді стикерға жазып тақтаға жапыстырамын. Сол стикерлерді таңдау арқылы сыныпты топқа бөлемін. 1 топ Масса-m 2 топ Заряд-q 3 топ Ток күші-I (W) Кинометафора әдісін пайдаланып , алдыңғы білімді еске түсіру үшін сұрақтар слайдта көрсетіледі. Бұл әдіс оқушылардың тыңдылым, логикалық ойлау және жоғарғы деңгейде ойлау, проблемаларды шешу дағдыларын қалыптастырады.
Видео көрсетемін. (W) Оқушыларға «БББ» кестесі беріледі. Алдыңғы білім бойынша әр оқушы не білетінін яғни білемін бағанын толтырады.
Тақырыпқа қарап оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ ОМ анықтаймын. |
Стикерлер
https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/zhalpy-ximiya/ehlektroximiya/lesson/ehlektroliz
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 27 минут |
(
Дескриптор
ҚБ. Бас бармақ әдісі арқылы бағаланады, ауызша кері байланыс ұсынады. (G) «Сенің ойың қандай» әдісі. Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақ қою. Бұл әдіс тақырыпты қаншалықты меңгергенін айқандайды және айтылым, ақпаратты өңдеу, логикалық ойлау дағдыларын дамытады.
Қалыптастырушы бағалау «Жарайсың», «жақсы» деп оқушыларды сабақ барысында ынталандырып отырамын. (G)«Пазл» әдісін пайдаланып оқушылардыңлогикалық ойлауын,топта жұмыс істеу, ынтымақтастық проблемаларды шешу,абстрактылы ойлау дағдыларын қалыптастыру.Алдын ала бөлінген топ өз пазлдарын партада жинастыра алады, сол жинастырылған пазлдың артында әр топқа есептер беріледі. Оқушылар есептерді жеке шығарады.
Қалыптастырушы бағалау. Бағалау парағы арқылы оқушылар өз-өзін бағалайды. Өз – өзін бағалау үшін оқушыларға есептің шығарылуын және жауабын слайдта көрсетемін. «БББ» бойынша оқушылар «Білдім» бағанын толтырады.
|
Мәтін. Қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Слайд. Қосымша-1
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяғы 5 минут |
БББ кестесінің «Білгім келеді» деген бағанын толтырылады. Мұғалімнің үй тапсырмасы бойынша нұсқаулығы:
|
Слайд
Стикер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралаудың "Тапсырма", "Жіктеу" тәсілдерімен үлкен қолдауға мұқтаж оқушыларды саралаймын. Күрделі тапсырмаларды орындай алатын оқушыларды диалог және қолдау көрсету арқылы саралаймын. Саралаудың "Тапсырма" тәсілі Есеп шығару белсенді жаттығуында құрылымдастырылған тапсырмалар беру арқылы оқушылардың жеке қажеттіліктері ескеріледі. Қай тапсырманы орындаса да оқушы оқу мақсатына жетеді «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі Тапсырма орындау барысында ерекше қолдауға мұқтаж оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қою арқылы ойлантуға жағдай жасалады. Сөзбен қолдау көрсетіледі, тапсырманы орындау үшін оларға қосымша уақыт беріледі «Жіктеу» тәсілі «Борт журналы» әдісі бойынша ақпаратты өңдеу үшін оқушылар аралас гендерлік топқа бөлінеді. Мәтінді түсініп, оқу мақсатына жететін түйінді ұғымдарды анықтап, бірлесіп болжам жасайды. Оқушылар бірлесіп ортақ тапсырма орындау барысында ақылдасып, белгілі бір шешімге келуде бір-біріне қолдау көрсетеді. |
|
Сабақ барысында оқушы қауіпсіздігіне қатысты шараларды бақылап отырамын. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдаймын. Техника қауіпсіздігі ережелерінің тармақтарын қадағалаймын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? |
Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша-1
Сұйық өткізгіштер – электролиттердегі электр тогының табиғаты металдарға қарағанда өзгеше.
Тұздардың, қышқылдардың және сілтілердің ерітінділері, сонымен қоса, тұздар мен металдардың қорытпалары электролиттер деп аталады.Электролиттер электр тогын жақсы өткізетіндерге жатады.
Зарядты тасымалдаушы қандай бөлшектер болып табылады және «электролиттердегі ток» дегеніміз не? Ыдыстағы тотияйын ерітіндісіне екі көмір электродты батырып, оларды тұрақты ток көзіне жалғаймыз. Біршама уақыттан кейін біз теріс зарядталған электрондардың біреуінің бетінде мыстың жұқа қабаты түзілетінін байқаймыз. Бұл электролиттердегі ток иондар деп аталатын зарядталған атомдардың немесе зат молекулаларының қозғалысымен қамтамасыз етіледі деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді.
Егер электролит ерітіндісіндеэлектрөрісінтудырса не болады? Көптегензаттардыңмолекулаларыөзаратартукүшіменбіріккеноңжәнетерісиондардантұрады. Суда иондарарасындағыөзаратартукүшіазаяды. Молекула иондарғаыдырайды. Бұл процесс электролиттік диссоциация депаталады:
NaCl Na+ + Cl - CuSO4 Cu2+ + SO4 2-Әдетте, электролиттердеәраттасиондардыңмолекулағабірігуісияқтыкері процесс те жүреді. Бұл процесс рекомбинация депаталады. Ерітіндіде диссоциация мен рекомбинация бірін – бірітеңестіріптұрады. Электр өрісіжоқерітіндідегіиондарретсізқозғалады.
Егерэлектролиткеқандай да бірпотенциалдарайырымы бар екіэлектродты (катод - терісзарядталғанжәне анод – оңзарядталған) енгізсе, ондазарядталғаниондардыңбағытталғанқозғалысыпайдаболады, яғниоңиондар – катодқа, ал терісиондар – анодқақарайқозғалады. Ендеше, электролиттердегізарядтардытасымалдаушылароңжәнетерісиондарболыптабылады.
Электролиттердегі электр тогы дегеніміз – оң және теріс иондардың қарама – қарсы бағыттағы реттелген қозғалысы.Оң зарядталған иондар теріс зарядталған электродқа (катодқа) жеткенде, бейтарап атомдарға және молекулаларға айналады. Оң зарядталған электрод анодтың маңындағы теріс зарядталған иондармен де осындай процесс жүреді. Сондықтанэлектродтардазаттардыңтұнатынынбайқаймыз.
Электролит арқылыэлектртогыөткендеэлектродтардазатбөлінупроцесі электролиз депаталады.Сонымен, тұз, қышқыл және сілті ерітінділері арқылы ток өткенде, электродтарда зат бөліну құбылысын электролиз деп атайды.
Электролит ерітіндісі арқылы электр тогының өту табиғатын біле отырып, электролиз кезінде бөлінген заттың массасын анықтауға болады.
Әр түрлі электролиттерден түрліше токтарды өткізіп және соның барысында электродта бөлінген зат массасын нақты өлшей отырып, ағылшын физигі М. Фарадей 1832 жылы эксперимент жүзінде мынадай заңдылықты ашты:
Электролиз кезіндеэлектродтабөлінгензаттыңмассасы электролит арқылыөткенэлектр (заряд) мөлшерінепропорционал.
Бұлзаң Фарадей заңыдепаталады.
мұндағы m – бөлініпшыққанзаттыңмассасы, q – электролит арқылыөткен заряд, k – берілгензаттыңэлектрохимиялықэквивалентідепаталатынпропорционалдық коэффициент.

шағым қалдыра аласыз
G) «Борт
журналы» әдісін















