Материалдар / Ашық сабақ Электр тогының жұмысы мен қуаты 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Электр тогының жұмысы мен қуаты 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
1504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тұрақты электр тогы


Мектеп:«№48 жалпы орта мектеп» КММ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні Имантаева.Д

Сынып: 8 сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Электр тогының жұмысы мен қуаты.Электр тогының жылулық әсері .Джоуль-Ленц заңы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.2.12 -жұмыс және қуат формулаларын есептер шығаруда қолдану.

8.4.2.13 -Джоуль-Ленц заңын есептер шығару үшін қолдану.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, есеп шығару.


Сабақтың

мақсаты:

Білімділік(жаңа білім,жаңа түсінік. Электр тогы жұмысының қандай шамаларға тәуелді екенін түсіну

  • Құзырлылық(қолданым әрекеті. талдау әрекеті Жұмыс пен қуаттың формулаларын түрлендіре отырып,есеп шығаруда қолдану

(шығармашылық әрекет,бағамдау әрекеті Токтың жылулық әрекетінің шамасын формулаларды қолданып есептер шығару

Бағалау

критерийі

Электр тогы жұмысының қандай шамаларға тәуелді екенін түсінеді

Жұмыс пен қуаттың формулаларын түрлендіре отырып,есеп шығаруда қолданады


Токтың жылулық әрекетінің шамасын формулаларды қолданып есептер шығарады

Тілдік

мақсаттар

Терминдер: Жұмыс қуат

Сөз тіркестері Токтың жұмысы



Құндылық

тарға баулу

Топтық жұмыс арқылы қарым-қатынас жасау дағдысы, ашық сұрақтар арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдысы мен жауапкершілік дамиды. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дәріптеуді жүзеге асырамын деп отырмын.

Пәнаралық байланыс

Паралелль және тізбектей жалғау заңдылықтарын қолданып есептер шығаруда математика пінімен байланыс.

Алдыңғы білім

Сұлбалармен жұмыс,есептеулерді жүргізуді технология мен математика пәндерінен таныс

Сабақ барысы

Сабақ жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Ақпарат алмасу

Білу

7мин

Алғашқы бекіту

Түсіну

Қолдану



Ұйымдастыру кезеңі.

Үй тапсырмасы «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұралады. Үй тапсырмасын пысықтау үшін және жаңа сабаққа зейінді шоғырландыруға арналған тапсырма.



Ток күшінің формуласы, өлшем бірлігі.

Кернеудің формуласы, өлшем бірлігі.

Кедергі формуласы, өлшем бірлігі.

Жылу мөлшерінің формуласы, өлшем бірлігі.

Жылу сыйымдылығы дегеніміз не?





8 сынып физика оқулық

Құзырлылық қалыптастыру

Талдау

10мин












10 мин

  1. Бейне ролик арқылы оқушыларға жаңа материалды жеткізу. Берілген мәтіндерді оқушылар оқып алады.

1-тапсырма.

«Джигсо» әдісі бойынша оқушыларға тапсырма беру. Топтық жұмыс оқушыларда айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын дамытамын.

  1. Топ. Электр тогының жұмысына түсініктеме беру.

  2. Топ Токтың қуатына және формуласына сипаттама беру

  3. Топ. Джоуль-Ленц заңына сипаттама беру.

Дескриптор

  1. Электр тогының жұмысы,қуаты және Джоуль-Ленц заңының анықтамасын айтады.

  2. Электр тогының жұмысы,қуаты және Джоуль-Ленц заңының формуласын біледі.


2- тапсырма STEM әдісі 1л суды жылытқыш шайнекке құйып қайнатамыз . Оқушылар судың жылу мөлшерін, жұмысты анықтайды.

«Конверттегі есептер»әдісі бойынша әрі тез және жылдам есеп шығаруға қалыптастыру.

1 - топ

1-Есеп. Өткізгіш ұштарындағы кернеу 6В, кедегісі 2 Ом. Ток кұші неге тең?

2-Есеп. Кедергісі 2 Ом ток күші 5 А қыл сымда 100 секунтда қанша жылу мөлшері бөлінеді?

2 – топ

3-Есеп. Қуаты 36 Вт электр лампасы 12 В кернеуге арналған лампаның кедергісін табыңдар?

4-Есеп. Кедергісі 20 Ом өткізгіштен 5 мин ішінде 300Кл мөлшерінде электр өтеді.Берілген уақыт аралығындағы токтың жұмысын есептеңдер.

3 - топ

5-Есеп. Егер тұрақты кернеуде электр кедергісі 2 есе артса, тұрақты токтың қуаты қалай өзгереді.

6-Есеп.Қайнатқыштың элементі 20 минут уақыт аралығында 800кДж энергия бөледі.220 В кернеуде элемент арқылы өтетін ток күшін және оның қуатын анықтаңдар.

Дескриптор.

  1. Есептің шартын құрып, өлшем бірлігін ХБЖ-түрлендіріп электроматордың қуатын табды.

  2. Электр тогының жұмысы мен орамның кедергісін анықтайды

  3. Джоуль- Ленц заңын түрлендіре отырып ,электр тогы мен қуатын анықтайды .













Шығармашылық қалыптастыру

Жинақтау

7 мин


3-тапсырма. «Физикалық диктант » әдісі

Ампер топтың

тапсырмасы:    1.  I = U / …         2.  … = I U Δt

    3.  … = A / t         4.  Q  =  …  R Δt


Вольт топтың

тапсырмасы:    1. I = … / Δt             2.  R = … l / S

3. … = I R                4.  A =  U2 / … t


 Ом топтың

тапсырмасы:   1.  A =  …  U           2.  … = I U

3.  … = I2 R             4.  R  =  …/I











Bilimland.

kz

сайты

Күтілетін нәтиже

Бағалау

6 мин


  1. Кері байланыс

«Табыс баспалдағы» әдісі: кәдімгі баспалдақтың суреті. 
1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 
2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН, 
3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН

Үйге тапсырма § 27


Үйге тапсырма

3 мин

25 Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау


Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

.......................................................................................

......................................................................................

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

......................................................................................

.....................................................................................

Белсенді оқу бойынша қабілетті оқушыларға :

......................................................................................

......................................................................................

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

........................................................................................................................................................

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақ бойынша рефлексия

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Жалпы бағалау

Сабақта өткен ең жақсы екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:....................................................................................................................................................

2:....................................................................................................................................................

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:....................................................................................................................................................

2:.....................................................................................................................................................

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?.....................................................................................................

.........................................................................................................................................................


Тексерілді........................... ДОІЖО......................................











3-тапсырма. «Физикалық диктант » әдісі

Ампер топтың

тапсырмасы:    1.  I = U / …         2.  … = I U Δt

    3.  … = A / t         4.  Q  =  …  R Δt


Вольт топтың

тапсырмасы:    1. I = … / Δt             2.  R = … l / S

3. … = I R                4.  A =  U2 / … t


 Ом топтың

тапсырмасы:   1.  A =  …  U           2.  … = I U

3.  … = I2 R             4.  R  =  …/I

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!