7 «А» сыныбында «Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу»
тақырыбында өткізілген ашық сабақтың рефлексивті есебі
Информатика пәнінің мұғалімі: С.Тұтқабаева
|
Мақсаты |
Барлық оқушылар: Электрондық кесте элеметтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: Электрондық кесте элементтерін құра біледі. Кейбір оқушылар: Формуланы қолданып, есептей алады. |
|
Оқыту әдістері |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс, «Кубизм» стратегиясы, «ҚҚҚ» әдісі, екі жұлдыз бір тілек, сәйкестендіру тапсырмалары, деңгейлік тапсырмалар |
|
Бағалау критерийі |
Электронды кесте элементтерін пішімдейді; Электронды кестеде кесте құра алады. Формуланы құрып, есептер шығара алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылыр орындай алады: Кестені пішімдеу, әрекеттерін сипаттай алады. Тақырыбы лексика және терминология: Құрылымы, ұяшық, жол, баған, шекара, кесте. Line, Stage, table, Fractional, numeric, text, common, interest, date, financial, time |
|
Құндылық-тарды дарыту |
|
|
Сілтеме |
7 сынып оқулық, Ғаламтор, интербелсенді тақта, ресурс парақтары. |
|
Көрнекілік-тер |
компьютер құрылғылары, суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ. Ресурс парақтары, денгейлік сұрақтар. |
|
Дерек көздер |
Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті тақта, Mic.Excel бағдарламасы. Оқулық беттері, ресурс парақтары. |
Оқушының өзіне сенімін арттыру, белсенділіктерін қалыптастыру мақсатында мұғалімнің әр сабағы әр түрлі, жан-жақты болуы керек. Сондықтан әр оқушының өз бетімен жұмыс жасауына, шығармашылығын одан әрі арттыруына бағыт беру керек. Осы мақсатта «Электрондық кестені пішімдеу» тақырыбындағы өткізген сабағыма тоқталып өтейін. Бұл сабақтағы менің мақсатым: оқушыларға теория жүзінде кестені құруды, пішімдеуді, формула құруды түсінгенін практика түрінде қолдана білуге дағдыландыру.
Оқушылардың сындарлы білім алуына ықпалын тигізе алатындай әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, өз бетінше оқып үйренуге жетелеу. Салыстыру, талдау, бағалау арқылы қорытынды шығаруға үйрету. Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Осы мақсаттарға сүйене отырып, сабағымды бастап кеттім. Сыныпқа кіріп, амандасып, көңіл-күйлерін сұрап, сабағымды жағымды ахуал қалыптастырудан бастауды жөн көрдім. 3-тілді меңгеру ретінде сабаққа қызығушылықтарын арттыру мақсатында 3-тілде амандасып, көңіл-күйлерін сұрап, сабаққа деген дайындықтарын тексеріп алдым. 3-топқа (кесте, жол, ұяшық) деп 3-ке бөлінді. Жұмбақты шешіп, ол жұмбақтың жауабын 3-тілде айту арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы «Электрондық кестені пішімдеу» екенін тапты. Енді сендер мына сиқырлы сандықтың ішіндегі фигураларды бөліп алыңдар деп, оларды 3-топқа бөлдім.
О
қушылардың
теориялық білімдерін тексеру барысында «Кубизм» стратегиясын
ойнатқыздым. «Кубизм»
стратегиясы арқылы топпен жұмыс жасайды.
3-топқа 3-түрлі тапсырма беріледі.

Топтар арасында талқылап, түсіндіреді. Біткен соң келесі топтармен жұмыстарын алмасып, бірін-бірі дескриптор арқылы стикерге кері байланыстарын жазып, «Екі жұлдыз бір тілек арқылы» бағалап шықты.

Тапсырмаларды қорғaу кезiнде қиындыққa тaп болып, өз пiкiрлерiн aшық aйтa aлмaғaн оқушылaр дa кездесіп жaтты. Жaңa әдic – тәciлдердi қолдaнып, берiлген тaпcырмaлaрды орындaудa оқушылaрдың шынaйы бiр–бiрiне көмектеciп, шешiмдi топпен қaбылдaп, ойлaрын aшық және еркiн жеткiзiп отырғaндaрынa өзiм де қызығa қaрaдым. Нәтижесінде топтық жұмыс кезінде оқушылaрдың өзіне деген сенімділіктері aртып, топ мүшелері aрaсындa достық қaрым-қaтынaс орнaй бaстaғaнын бaйқaдым.
Практикалық жұмыс. Оқушылармен жұптық тапсырма ретінде компьютерде отырып орындады. Біткен соң, бірін-бірі жұптармен алмасып, бірін-бірі дескриптор арқылы бағалап шықты.
3-топқа да деңгейлік тапсырма беріледі.
А-деңгей: Электрондық кесте элементтерін пішімдеу (Сан, бөлшек, пайыз, мерзім) түрінде жазу.
В-деңгей: Мәліметтерді жазып, түстерін өзгерту.
Жұптар бірін-бірі осы дескриптор арқылы бағалайды.
Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін тексеру барысында сәйкестендіру тапсырмасы, жеке жұмыс. Әр оқушы берілген парақшаға жазып, сәйкестендіріп шығады. Берілген мәтіннің орысшасы мен ағылшыншасын сәйкестендіріп шығу керек.
|
Орысша |
Ағылшынша |
|
1.дробный |
common |
|
2.числовой |
date |
|
3.текстовый |
text |
|
4.общий |
percent |
|
5. процентный |
financial |
|
6.дата |
numeric |
|
7.финасовый |
time |
|
8.время |
fractional |

С
әйкестендіру тапсырмасы, терминология,
доллор арқылы
бағалау,

Рефлексия ретінде «Қызық, құнды, қиын» әдісі бойынша өздеріңе бүгінгі сабақта не қиын болды, қандай нәрсе қызық болды және қандай құнды ақпарат алдыңдар соны стикерге жазып, тақтадағы кестеге жабыстырып шығасыңдар.
Cонымен, caбaқ бaрыcындa кездеcкен кедергiлер: Жеке жұмыс ретінде оқушылар компьютерге жазғанда және өз ойларын ашық айтудан қиналғанын байқадым. Оқушыларды көбірек компьютермен жұмыс жасату керектігін және тапсырма бергенде өз ойларын ашық айту керектігін ұқтым. Оcығaн қaрaп мен aлдaғы өтетiн caбaқтaрымдa оқушылaрдың топпен жұмыc icтеулерiне, оның нәтижелi болуынa көп көңiл бөлу керек екенiн түciндiм. «Cебебi жaқcы ұйымдacтырылғaн топтық жұмыc оқушылaр aрacындa әлеуметтiк өзaрa қaрым-қaтынacты, тиiмдi aрaлacу және проблемaлaрды шешу дaғдылaрын дaмытуғa ықпaл етедi. Бұл өз кезегiнде оқушылaрды өздерiнiң оқулaрынa белcендi қaтыcуғa итермелейдi. Оқушылaрды aлынғaн aқпaрaтты ойлacтыруғa және тaлқылaуғa, өзгелердiң пiкiрлерiн түciнуге немеcе терicке шығaруғa ынтaлaндырғaн жaғдaйдa топтық жұмыc тиiмдi болaды.
Оқушыларға әр тапсырмаларға критерий құрып, оған дискрепторлармен ұпайларын көрсеткен дұрыс екенін түсіндім. Әр оқушы өз алған бағаларына қанағаттанып, кері байланыс парағында сабақты түсінгендігін, жазыпты. Әр сабақта жеті модульді басшылыққа ала отырып, жаңа әдіс-тәсілдермен және критерий арқылы бағалауды қолданып өткен сабақтың тиімді боларына көзім жетеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу" 7 сынып Рефлексивті есеп
Ашық сабақ "Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу" 7 сынып Рефлексивті есеп
7 «А» сыныбында «Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу»
тақырыбында өткізілген ашық сабақтың рефлексивті есебі
Информатика пәнінің мұғалімі: С.Тұтқабаева
|
Мақсаты |
Барлық оқушылар: Электрондық кесте элеметтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: Электрондық кесте элементтерін құра біледі. Кейбір оқушылар: Формуланы қолданып, есептей алады. |
|
Оқыту әдістері |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс, «Кубизм» стратегиясы, «ҚҚҚ» әдісі, екі жұлдыз бір тілек, сәйкестендіру тапсырмалары, деңгейлік тапсырмалар |
|
Бағалау критерийі |
Электронды кесте элементтерін пішімдейді; Электронды кестеде кесте құра алады. Формуланы құрып, есептер шығара алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылыр орындай алады: Кестені пішімдеу, әрекеттерін сипаттай алады. Тақырыбы лексика және терминология: Құрылымы, ұяшық, жол, баған, шекара, кесте. Line, Stage, table, Fractional, numeric, text, common, interest, date, financial, time |
|
Құндылық-тарды дарыту |
|
|
Сілтеме |
7 сынып оқулық, Ғаламтор, интербелсенді тақта, ресурс парақтары. |
|
Көрнекілік-тер |
компьютер құрылғылары, суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ. Ресурс парақтары, денгейлік сұрақтар. |
|
Дерек көздер |
Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті тақта, Mic.Excel бағдарламасы. Оқулық беттері, ресурс парақтары. |
Оқушының өзіне сенімін арттыру, белсенділіктерін қалыптастыру мақсатында мұғалімнің әр сабағы әр түрлі, жан-жақты болуы керек. Сондықтан әр оқушының өз бетімен жұмыс жасауына, шығармашылығын одан әрі арттыруына бағыт беру керек. Осы мақсатта «Электрондық кестені пішімдеу» тақырыбындағы өткізген сабағыма тоқталып өтейін. Бұл сабақтағы менің мақсатым: оқушыларға теория жүзінде кестені құруды, пішімдеуді, формула құруды түсінгенін практика түрінде қолдана білуге дағдыландыру.
Оқушылардың сындарлы білім алуына ықпалын тигізе алатындай әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, өз бетінше оқып үйренуге жетелеу. Салыстыру, талдау, бағалау арқылы қорытынды шығаруға үйрету. Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Осы мақсаттарға сүйене отырып, сабағымды бастап кеттім. Сыныпқа кіріп, амандасып, көңіл-күйлерін сұрап, сабағымды жағымды ахуал қалыптастырудан бастауды жөн көрдім. 3-тілді меңгеру ретінде сабаққа қызығушылықтарын арттыру мақсатында 3-тілде амандасып, көңіл-күйлерін сұрап, сабаққа деген дайындықтарын тексеріп алдым. 3-топқа (кесте, жол, ұяшық) деп 3-ке бөлінді. Жұмбақты шешіп, ол жұмбақтың жауабын 3-тілде айту арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы «Электрондық кестені пішімдеу» екенін тапты. Енді сендер мына сиқырлы сандықтың ішіндегі фигураларды бөліп алыңдар деп, оларды 3-топқа бөлдім.
О
қушылардың
теориялық білімдерін тексеру барысында «Кубизм» стратегиясын
ойнатқыздым. «Кубизм»
стратегиясы арқылы топпен жұмыс жасайды.
3-топқа 3-түрлі тапсырма беріледі.

Топтар арасында талқылап, түсіндіреді. Біткен соң келесі топтармен жұмыстарын алмасып, бірін-бірі дескриптор арқылы стикерге кері байланыстарын жазып, «Екі жұлдыз бір тілек арқылы» бағалап шықты.

Тапсырмаларды қорғaу кезiнде қиындыққa тaп болып, өз пiкiрлерiн aшық aйтa aлмaғaн оқушылaр дa кездесіп жaтты. Жaңa әдic – тәciлдердi қолдaнып, берiлген тaпcырмaлaрды орындaудa оқушылaрдың шынaйы бiр–бiрiне көмектеciп, шешiмдi топпен қaбылдaп, ойлaрын aшық және еркiн жеткiзiп отырғaндaрынa өзiм де қызығa қaрaдым. Нәтижесінде топтық жұмыс кезінде оқушылaрдың өзіне деген сенімділіктері aртып, топ мүшелері aрaсындa достық қaрым-қaтынaс орнaй бaстaғaнын бaйқaдым.
Практикалық жұмыс. Оқушылармен жұптық тапсырма ретінде компьютерде отырып орындады. Біткен соң, бірін-бірі жұптармен алмасып, бірін-бірі дескриптор арқылы бағалап шықты.
3-топқа да деңгейлік тапсырма беріледі.
А-деңгей: Электрондық кесте элементтерін пішімдеу (Сан, бөлшек, пайыз, мерзім) түрінде жазу.
В-деңгей: Мәліметтерді жазып, түстерін өзгерту.
Жұптар бірін-бірі осы дескриптор арқылы бағалайды.
Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін тексеру барысында сәйкестендіру тапсырмасы, жеке жұмыс. Әр оқушы берілген парақшаға жазып, сәйкестендіріп шығады. Берілген мәтіннің орысшасы мен ағылшыншасын сәйкестендіріп шығу керек.
|
Орысша |
Ағылшынша |
|
1.дробный |
common |
|
2.числовой |
date |
|
3.текстовый |
text |
|
4.общий |
percent |
|
5. процентный |
financial |
|
6.дата |
numeric |
|
7.финасовый |
time |
|
8.время |
fractional |

С
әйкестендіру тапсырмасы, терминология,
доллор арқылы
бағалау,

Рефлексия ретінде «Қызық, құнды, қиын» әдісі бойынша өздеріңе бүгінгі сабақта не қиын болды, қандай нәрсе қызық болды және қандай құнды ақпарат алдыңдар соны стикерге жазып, тақтадағы кестеге жабыстырып шығасыңдар.
Cонымен, caбaқ бaрыcындa кездеcкен кедергiлер: Жеке жұмыс ретінде оқушылар компьютерге жазғанда және өз ойларын ашық айтудан қиналғанын байқадым. Оқушыларды көбірек компьютермен жұмыс жасату керектігін және тапсырма бергенде өз ойларын ашық айту керектігін ұқтым. Оcығaн қaрaп мен aлдaғы өтетiн caбaқтaрымдa оқушылaрдың топпен жұмыc icтеулерiне, оның нәтижелi болуынa көп көңiл бөлу керек екенiн түciндiм. «Cебебi жaқcы ұйымдacтырылғaн топтық жұмыc оқушылaр aрacындa әлеуметтiк өзaрa қaрым-қaтынacты, тиiмдi aрaлacу және проблемaлaрды шешу дaғдылaрын дaмытуғa ықпaл етедi. Бұл өз кезегiнде оқушылaрды өздерiнiң оқулaрынa белcендi қaтыcуғa итермелейдi. Оқушылaрды aлынғaн aқпaрaтты ойлacтыруғa және тaлқылaуғa, өзгелердiң пiкiрлерiн түciнуге немеcе терicке шығaруғa ынтaлaндырғaн жaғдaйдa топтық жұмыc тиiмдi болaды.
Оқушыларға әр тапсырмаларға критерий құрып, оған дискрепторлармен ұпайларын көрсеткен дұрыс екенін түсіндім. Әр оқушы өз алған бағаларына қанағаттанып, кері байланыс парағында сабақты түсінгендігін, жазыпты. Әр сабақта жеті модульді басшылыққа ала отырып, жаңа әдіс-тәсілдермен және критерий арқылы бағалауды қолданып өткен сабақтың тиімді боларына көзім жетеді.
шағым қалдыра аласыз













