Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Ең алғашқы қорықты білесің бе?" 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал мұғалімге сабақ жоспарын құрып,сабақта қолдануға көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
3691
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті | Мектеп: «Қызылжар ЖОББМ» КММ | |
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Қазақстан қорықтары | Мұғалімнің аты-жөні: Исаханова С.У. | |
Сынып: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | |
Күні: | Қатыспаған оқушылар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | 1-2 – сабақтар. Ең алғашқы қорықты білесің бе? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу6.3.1.1 - мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру6.5.1.5 - етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды.Көптеген оқушы ауыспалы осы шақтың қызметін біледі.Кейбір оқушылар тура және ауыспалы мағынада сөздерді қолданады. | |
Бағалау критерийлері | Ең алғашқы қорықтар жайлы ақпаратпен танысады, мәтін құрайды, тақырыпқа байланысты өз ойын айтады, негізгі, жанама ақпаратты анықтайды, ауыспалы осы шақты ажыратады. | |
Тілді мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: қорық, алуан, аң-құс, таутеке, суыр, кесіртке, мекендейді, шөлейт, ну. | |
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ақсу-Жабағалы қорығы, қорықтың таулы бөлігі. | ||
Бастапқы білім | Астана туралы айтады, сипаттайды. Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады. Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Тілдік бағдар. Мұғалім оқушыларға болжалдқ сан есімді меңгертеді. Грамматикалық тақырып туралы мағлұмат береді, мысалдар келтіреді. Айтылымға қатысты 3-тапсырманы орындатады, қою қаріппен берілген етістіктердің қай шақты білдіретінін анықтайды. | Тренинг жазылған парақшалар Интерактивті тақта, тұсаукесер, оқулық |
Сабақтың ортасы | Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады, жаңа сөздерді тапқызады. Оқушылар қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды, әрқайсысына екі сөз тіркесін құрайды, ойбөліктеріне бөледі, жанама ақпаратты табады, ойын айтады, мәтіннен етістіктерді табады, қай шақта тұрғанын анықтайды.Жазылымға арналған 7, 8-тапсырмаларды орындатады. Көп нүктенің орынына қажетті сөздрді жазады, қорықта кездесетін өсімдік, аң-құс, жәндік түрлерін кестеге түсіреді. 9-таапсырма. Мәтіннен етістіктерді табады, қай шақта тұрғанын анықтайды.Сергіту сәті. Топтық жұмыс. Мұғалім оқушыларға А4 парағы мен түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, тақырыпқа қатысты суреттер таратады. «Қазақстан қорықтары» тақырыбына фотоколлаж жасатады. Мәтінсоңы жұмыс. «Ойлан тап!» тәсілін пайдаланып, берілген тапсырманың шарты бойынша оқушылар қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтады, тура немесе ауыспалы мағынада тұрғанын табады (10-тапсырма).11-тапсырма. Youtube kz сайтынан Ақсу-Жабағылы қорығы туралы бейне материалды көреді, түсінгенін айтады | Оқулық,аудиотаспа, кесте А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, тақырыпқа қатысты суреттер Youtube kz сайты |
Сабақтың соңы | Топтық жұмыс. «Броундық қозғалыс» әдісі. Оқушыларға мәтін құрау үшін «Ең алғашқы қорықтар» деген тақырып береді. Аталған оқушы тақырыпқа қатысты сыныпты аралап, ақпарат жинайды. Басқаларға ой бөліседі. Мәтін құрастырады.Қалыптастырушы бағалау. «Бас бармақ» әдісі арқылы әр топ бір-бірінің жауаптарын бағалады. Кері байланыс. «Рефлексиялық шеңбер» тәсілі. Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді: Сабақ барысында көңіл күйің қандай болды? Неліктен? Бүгін сабақта не білдің? Сен үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңды қалай бағалайсың? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғандағы көңіл күйің қандай? Неліктен? Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 2-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалуы қажет екені түсіндіріледі. | Оқулық Ғаламтор ресурсы Рефлексиялық шеңбер |
Қосымша ақпарат | ||
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады). | |
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________ |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)