Материалдар / Ашық сабақ "Ең жас ғалымдар" 7 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ең жас ғалымдар" 7 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалымның басқа әріптестерге көмегі тиер деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2021
2857
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мектеп: Низамхан Сулайманов атындағы орта мектебі ЖШС

Сынып: 7Т2

Мұғалімнің аты-жөні: Шажалилова Г.Х.

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ең жас ғалымдар

Оқу мақсаттары

7.1.6.1. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру

7.5.1.4. Одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда орынды қолданады.

7.5.1.5. Етістіктің шақтары мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап береді

Оқушылардың көпшілігі:

Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап береді

Одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда орынды қолданады.

Оқушылардың кейбірі:

Етістіктің шақтары мен қалау райдың қызметін біледі, ауызша және жазбаша жұмыстарда қолданып, шағын мақала жазады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері

Етістіктің шақтары мен райларын біледі

Шағын мақала жазады


Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:көрме, нарық, бәсекелестік

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер – сұрақтар немесе сөйлем

Құндылықтарды дарыту

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру

Пәнаралық байланыс

география

Жоспар

Жоспар уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

8 минут




















Сабақтың

ортасы

7 минут


5 минут




7 минут




13 минут

1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
2. Психологиялық дайындық.

3. Топқа біріктіру

 
Үй тапсырмасын сұрау «Ыстық орындық» әдісі


3. Тақырыпты болжау.

Бейнеролик көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу

Оқушылар өз ойларын айтады
Сабақ тақырыбы ашылады. Мақсат хабарланады.


Дескриптор:

-Бейнероликті көреді

-Өз ойын нақты айтады


1 - тапсырма. Қанатты сөздерді көшіріп жаз. Етістіктің райларын анықта


Дескрипторлар:

-Қанатты сөздерді көшіріп жазады

-Етістіктің райларын анықтайды


2-тапсырма. «Кім жылдам?»

Көп нүктенің орнына «шіркін», «алақай», «түу», «әттең» одағайларының тиістісін жаз.


Дескриптор:

-Тиісті одағайларды қойып, сөйлемді толықтырады.


4-тапсырма. «Дұрыс – бұрыс» әдісі

Дескриптор:

-Мәтін бойынша ақпараттың дұрыс- бұрыстығын анықтайды


Қорытынды: «Өрмекшінің торы»

Деңгейлік тапсырмалар







Бейнеролик








Кесте


















Қима қағаздар


Сабақтың аяғы

Кері байланыс

3 минут

ПОПС әдісі бойынша кері байланыс беріледі.
Менің ойымша.....
Мен мұны былай дәлелдеймін....
Дәлел ретінде мысалдар келтіремін......
Мынадай қорытынды шешімге келдім.......


Бағалау

2 минут

Топ басшылары әр оқушыны жеткен жетістіктерін айта отырып бағалайды.


Үйге тапсырма.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!