Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Long term plan:

    8.3. fundamentals of thermodynamics

    School: KSU "Secondary school No. 15" of the akimat of the city of Rudny


    Date: 28.11.2019

    Teacher name: Kenbayeva Zh. S.


    CLASS: 8

    Number present:

    Absent:


    Topic of the lesson:


    Environmental problems of operation of thermal machines.






    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    8.3.2.23 estimate the effect of heat engines ecologe of environment

    8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау


    Lesson objectives

    All students can do:

    Determines the negative impact of thermal machines on the environment

    Many students can do: Assessment of the impacts of thermal engines on the environment

    Some students can do:

    Offers ways to improve energy efficiency in the transition to new technologies and improve the environmental situation


    Success criteria /evaluation criteria

    • Они знают роль тепловых двигателей и их роль в жизни и технике.

    • Able to determine the impact of heat machines on the environment.

    • Assessment of the impact of heat engines on environmental pollution


    Level of thinking skills

    Knowledge, understanding, application.


    Language objective

    Basic words and phrases:

    , , heat engines, , oil

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    қозғалтқыш

    двигатель

    engine

    тоңазытқыш

    холодильник

    refrigerator

    қыздырғыш

    нагреватель

    heater

    табиғат

    природа

    nature

    экология

    экология

    ecology

    қоршаған орта

    окружающая среда

    environment

    көмір

    уголь

    coal

    жылу қозғалтқышы

    тепловой двигатель

    heat engines




    Previous learning

    Knowledge from the course of physics class 8.



    Necessary equipment and devices

    Computer, interactive whiteboard, bilimland.kz, kahoot website, textbook 8th grade



    Plan



    Planned timings

    Planned activities

    Resources



    Start

    Warm up

    10 min


    I. Organization moment:

    Greeting. Good morning students. Please, I want you to sit down. I want you to open the copybooks and write down the date.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

    Менің қазіргі көңіл - күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше? Мен саған, өз көңіл-күйімді сыйлаймын.

    My current mood is like a warm, soft sun in the blue sky, and what about yours? I give you my mood!

    1.2 Топқа бөлу «Cуреттер» әдісі. Division into groups.

    The method of «Pictures»

    Each group will be given at the picture.

    Суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді.

    According to the illustrations, you are divided into four groups.

    Суреттерді алыңдар. Take the pictures.

    Сол суреттерді бойынша үш топқа бөлініңдер.

    What figure shows the environmental problems of operation of thermal machines?

    What's the name of your band?

    Group name:

    I топ – Жылу машиналарының оршаған ортаға кері әсері

    II топ – Қалдықтардың адам ағзасына әсері

    IIІ топ – Табиғатты қорғау

    IV топ – Жылу машиналары

    I топ – Negative impact of thermal machines on the environment

    II топ – Effect of waste on the human body

    IIІ топ – Nature protection

    IV топ – Heat engine

    What do you think will be the topic of today's lesson?

    Topic of today's lesson «Environmental problems of operation of thermal machines».

    googlevideo.com












    ustaz.uplc.kz






    Evaluation of the studied

    17 min

    2.1 Terminology «Find the words» Ойын «Кahoot!» Game «Kahoot!»

    https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=4048c46c-e603-472e-a3f9-3b9fbd2ece78

    Visit the site Кahoot play. Find and click on the number. Did you clicked? Then start game. Albert good . You took first place.

    We difine the speaker. Look at the speaker behind the chair. Who is a speaker? Albert is a speaker.

    2.2. Thoughts excited. Illustrations showing polluted atmosphere.

    What are you thinking?

    A picture of a polluted atmosphere

    What does your motivation lead to?

    2.3 The method of «Freeze – frame»

    Let's watch the video for a deep understanding of the meaning of the topic

    http://ustaz.uplc.kz/physics8/8205-2/

    Is smoke from cars, cigarettes, power plants and factories harmful? How does it affect your health? How does it affect nature (air, water, soil, plants, animals)? Why do people use cars, power plants and factories? Are there any alternatives? Вреден ли дым от автомобилей, сигарет, электростанций и заводов? Как это влияет на ваше здоровье? Как это влияет на природу (воздух, воду, почву, растения, животных)? Почему люди используют автомобили, электростанции и заводы? Есть ли какие-то альтернативы?

    I топ – Negative impact of thermal machines on the environment

    First, when burning fuel in atmospheric air, oxygen is used, so the oxygen in the air is gradually reduced. To burn 1 kg of gasoline will require 2.5 kg of oxygen.

    Екіншіден, атмосферада отын жанғанда кезде көмірқышқыл газы бөлінеді.

    Secondly, when fuel is burned in the atmosphere, carbon dioxide is released. Carbon monoxide molecules can absorb infrared radiation. An increase in the amount of carbon dioxide leads to an increase in the temperature of the atmosphere.

    Third, when coal and oil are burned in the atmosphere, nitrogen and sulfur pollution forms acid rain.

    II топ – Effect of waste on the human body.

    Қосымша 1

    IIІ топ – Nature protection

    Қосымша 2

    IV топ – Heat engine

    Қосымша 3

    Бағалау критерийі: Жылу машиналарының қоршаған ортаға және адам ағзасына тигізетін кері әсерін бағалайды

    Дескрипторлар:

    • Жылулық машиналарды қолданудың экологиялық мәселелерін анықтайды

    • Тигізетін кері әсердің әртүрлі факторларын ашады

    • Қалдықтардың адам ағзасына тигізетін кері әсерін айтады

    • Энергияны үнемдеу жолдарын ұсынады

    Vocabulary




    https://quizlet.com



    Creative task

    5 min

    2.4 Шығармашылық тапсырма. Жұптық жұмыс.

    1. ҚР темір қандай бөліктерінде тепловоз қолданады? 1.

    2. Қоршаған ортаны қорғау үшін ҚР ЖЭО-ларында қандай шаралар енгізілген? 2.

    3. Жылу сорғылар және олардың әрекет ету принципі және тиімдідігі 3.

    4. Ластанған атмосфераны тазалауда шөптер қандай рөл атқарады?4.




    Рractical task. Activity

    5 min


    Independent work.

    2.5 Section Practical part Task #3 Жеке жұмыс

    №1 Өз сыныбыңдағы оқушылардың барлық автокөліктерінің жыл бойы шығаратын улы заттарының орта мәнін анықта.

    №2 Егер төрт адамнан тұратын отбасының мәшинасы күніне 3 сағат жұмыс істейтін болса, оларға қанша ағаш отырғызу керек екенін есептеңдер.

    №1 Determine the average value of toxic substances produced year-round by all cars of students in their class.

    №2 If the car of a family of four works 3 hours a day, count how many trees they need to plant.

    Бағалау критерийі: Жылу машиналарының қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін бағалайды

    Дескрипторлар:

    • Жылулық машиналарды қолданудың экологиялық мәселелерін анықтайды

    • Автокөліктерінің жыл бойы шығаратын улы заттарының орта мәнін есептейді

    Автокөліктерінің жыл бойы шығаратын улы заттардан қорғау жолын көрсетеді









    Reflection

    3 mim


    Рефлексия «Табыс сатысы»

    Students summarize the lesson:

    What did we do during the lesson?

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенбаева Жанымкул Саруаровна
    30 Қазан 2020
    508
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Environmental problems of operation of thermal machines. 8-сынып физика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Environmental problems of operation of thermal machines. 8-сынып физика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Long term plan:

    8.3. fundamentals of thermodynamics

    School: KSU "Secondary school No. 15" of the akimat of the city of Rudny


    Date: 28.11.2019

    Teacher name: Kenbayeva Zh. S.


    CLASS: 8

    Number present:

    Absent:


    Topic of the lesson:


    Environmental problems of operation of thermal machines.






    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    8.3.2.23 estimate the effect of heat engines ecologe of environment

    8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау


    Lesson objectives

    All students can do:

    Determines the negative impact of thermal machines on the environment

    Many students can do: Assessment of the impacts of thermal engines on the environment

    Some students can do:

    Offers ways to improve energy efficiency in the transition to new technologies and improve the environmental situation


    Success criteria /evaluation criteria

    • Они знают роль тепловых двигателей и их роль в жизни и технике.

    • Able to determine the impact of heat machines on the environment.

    • Assessment of the impact of heat engines on environmental pollution


    Level of thinking skills

    Knowledge, understanding, application.


    Language objective

    Basic words and phrases:

    , , heat engines, , oil

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    қозғалтқыш

    двигатель

    engine

    тоңазытқыш

    холодильник

    refrigerator

    қыздырғыш

    нагреватель

    heater

    табиғат

    природа

    nature

    экология

    экология

    ecology

    қоршаған орта

    окружающая среда

    environment

    көмір

    уголь

    coal

    жылу қозғалтқышы

    тепловой двигатель

    heat engines




    Previous learning

    Knowledge from the course of physics class 8.



    Necessary equipment and devices

    Computer, interactive whiteboard, bilimland.kz, kahoot website, textbook 8th grade



    Plan



    Planned timings

    Planned activities

    Resources



    Start

    Warm up

    10 min


    I. Organization moment:

    Greeting. Good morning students. Please, I want you to sit down. I want you to open the copybooks and write down the date.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

    Менің қазіргі көңіл - күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше? Мен саған, өз көңіл-күйімді сыйлаймын.

    My current mood is like a warm, soft sun in the blue sky, and what about yours? I give you my mood!

    1.2 Топқа бөлу «Cуреттер» әдісі. Division into groups.

    The method of «Pictures»

    Each group will be given at the picture.

    Суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді.

    According to the illustrations, you are divided into four groups.

    Суреттерді алыңдар. Take the pictures.

    Сол суреттерді бойынша үш топқа бөлініңдер.

    What figure shows the environmental problems of operation of thermal machines?

    What's the name of your band?

    Group name:

    I топ – Жылу машиналарының оршаған ортаға кері әсері

    II топ – Қалдықтардың адам ағзасына әсері

    IIІ топ – Табиғатты қорғау

    IV топ – Жылу машиналары

    I топ – Negative impact of thermal machines on the environment

    II топ – Effect of waste on the human body

    IIІ топ – Nature protection

    IV топ – Heat engine

    What do you think will be the topic of today's lesson?

    Topic of today's lesson «Environmental problems of operation of thermal machines».

    googlevideo.com












    ustaz.uplc.kz






    Evaluation of the studied

    17 min

    2.1 Terminology «Find the words» Ойын «Кahoot!» Game «Kahoot!»

    https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=4048c46c-e603-472e-a3f9-3b9fbd2ece78

    Visit the site Кahoot play. Find and click on the number. Did you clicked? Then start game. Albert good . You took first place.

    We difine the speaker. Look at the speaker behind the chair. Who is a speaker? Albert is a speaker.

    2.2. Thoughts excited. Illustrations showing polluted atmosphere.

    What are you thinking?

    A picture of a polluted atmosphere

    What does your motivation lead to?

    2.3 The method of «Freeze – frame»

    Let's watch the video for a deep understanding of the meaning of the topic

    http://ustaz.uplc.kz/physics8/8205-2/

    Is smoke from cars, cigarettes, power plants and factories harmful? How does it affect your health? How does it affect nature (air, water, soil, plants, animals)? Why do people use cars, power plants and factories? Are there any alternatives? Вреден ли дым от автомобилей, сигарет, электростанций и заводов? Как это влияет на ваше здоровье? Как это влияет на природу (воздух, воду, почву, растения, животных)? Почему люди используют автомобили, электростанции и заводы? Есть ли какие-то альтернативы?

    I топ – Negative impact of thermal machines on the environment

    First, when burning fuel in atmospheric air, oxygen is used, so the oxygen in the air is gradually reduced. To burn 1 kg of gasoline will require 2.5 kg of oxygen.

    Екіншіден, атмосферада отын жанғанда кезде көмірқышқыл газы бөлінеді.

    Secondly, when fuel is burned in the atmosphere, carbon dioxide is released. Carbon monoxide molecules can absorb infrared radiation. An increase in the amount of carbon dioxide leads to an increase in the temperature of the atmosphere.

    Third, when coal and oil are burned in the atmosphere, nitrogen and sulfur pollution forms acid rain.

    II топ – Effect of waste on the human body.

    Қосымша 1

    IIІ топ – Nature protection

    Қосымша 2

    IV топ – Heat engine

    Қосымша 3

    Бағалау критерийі: Жылу машиналарының қоршаған ортаға және адам ағзасына тигізетін кері әсерін бағалайды

    Дескрипторлар:

    • Жылулық машиналарды қолданудың экологиялық мәселелерін анықтайды

    • Тигізетін кері әсердің әртүрлі факторларын ашады

    • Қалдықтардың адам ағзасына тигізетін кері әсерін айтады

    • Энергияны үнемдеу жолдарын ұсынады

    Vocabulary




    https://quizlet.com



    Creative task

    5 min

    2.4 Шығармашылық тапсырма. Жұптық жұмыс.

    1. ҚР темір қандай бөліктерінде тепловоз қолданады? 1.

    2. Қоршаған ортаны қорғау үшін ҚР ЖЭО-ларында қандай шаралар енгізілген? 2.

    3. Жылу сорғылар және олардың әрекет ету принципі және тиімдідігі 3.

    4. Ластанған атмосфераны тазалауда шөптер қандай рөл атқарады?4.




    Рractical task. Activity

    5 min


    Independent work.

    2.5 Section Practical part Task #3 Жеке жұмыс

    №1 Өз сыныбыңдағы оқушылардың барлық автокөліктерінің жыл бойы шығаратын улы заттарының орта мәнін анықта.

    №2 Егер төрт адамнан тұратын отбасының мәшинасы күніне 3 сағат жұмыс істейтін болса, оларға қанша ағаш отырғызу керек екенін есептеңдер.

    №1 Determine the average value of toxic substances produced year-round by all cars of students in their class.

    №2 If the car of a family of four works 3 hours a day, count how many trees they need to plant.

    Бағалау критерийі: Жылу машиналарының қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін бағалайды

    Дескрипторлар:

    • Жылулық машиналарды қолданудың экологиялық мәселелерін анықтайды

    • Автокөліктерінің жыл бойы шығаратын улы заттарының орта мәнін есептейді

    Автокөліктерінің жыл бойы шығаратын улы заттардан қорғау жолын көрсетеді









    Reflection

    3 mim


    Рефлексия «Табыс сатысы»

    Students summarize the lesson:

    What did we do during the lesson?

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Физика Ашық сабақ 8 сынып
    30.10.2020
    508
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенбаева Жанымкул Саруаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации