Сабақтың
басы:
Ұйымдастыру
кезеңі
/2
минут/
|
Мұғалім оқушылармен
амандасады, оқушылардың сабаққа дайындығын
тексереді.
«Жүректен жүрекке»
тренингі
Психологиялық хал ахуал
тудырады.
|
Оқушылар
амандасады;
Сабаққа
дайындалады;
Бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
|
Оқушылар дескрипторлар
бойынша
бағаланады
|
Тақырыпқа сай суреттер,
презентация
|
Сабақтың
ортасы:
/3
минут/
Мәтіналды
кезең:
Айтылым,
жазылым
/5
минут/
Мәтінмен
жұмыс
кезеңі
/7
минут/
Мәтіннен кейінгі
кезең
/10
минут/
Сергіту
сәті
/3
минут/
Жазылым
жұмысы
/7
минут/
|
Миға шабуыл. «Галереяға
саяхат» әдісі.
Мұғалім оқушыларға тірек
сөздер мен суреттерді көрсету арқылы тақырыпты
болжатады.
- Балалар берілген суреттер
бойынша не айта аласыңдар? Бұл адамдар
кімдер?
Ендеше, бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы
–
«Ер есімі ел
есінде!».
Жаңа сөздермен
таныстыру
Жаңа сөздерді оқиды, мағынасын
түсіндіреді, жазады, жаңа сөздермен сөйлем
құратады.
Соғыс –
шайқас
Батырлық –
ерлік
Жау –
қас
1.Мұғалім мәтінді оқиды,
оқушыларға іштей
оқытады және тізбектеп
оқытады.
2. сұраққа жауап
береді;
3.Мәтіндегі негізгі ойды
анықтау;
4. Оқылым. Айтылым «Дұрыс,
бұрыс» әдісі
Сөйлемдердің мәтін
мазмұнына қарай дұрыс, бұрыстығын
анықта.
Сөйлемдер
|
дұрыс
|
бұрыс
|
Он жыл бойы соғыс жүріп
жатты.
|
|
|
Қазақтың батыр қыздары -
М.Мәметова және Ә.
Молдағұлова.
|
|
|
Р.Қошқарбаев Рейхстагқа Жеңіс
туын тіккен.
|
|
|
1945 жылы фашистік Германия
соғыс ашты.
|
|
|
Б.Момышұлы – қолбасшы, әскери
жазушы болды.
|
|
|
5. Жазылым. Айтылым. Мәтін
мазмұны бойынша «SWOT талдау» әдісін пайдаланып күшті, әлсіз,
мүмкіндіктерін және қауіптерін
анықтайды.
Күшті
|
Әлсіз
|
Мүмкіндіктері
|
Қауіптері
|
«Көңілді күн!» әуенімен
билетеді
Жазылым. Жағдаяттық
тапсырма:
9 мамыр мерекесіне
орай «Ер есімі ел есінде!» атты концерттік бағдарлама өткізілетіні
туралы хабарландыру жаз.
Қажетті сөздер:
Құрметті, Ұлы Отан соғысы, батырлар, еске алу, сағат
т.б.
|
Суреттер мен тірек сөздер
арқылы тақырыпты
болжайды.
Суреттер мен тірек сөздер
бойынша болжамдарын, пікірлерін,
айтады.
Жаңа сөздерді дұрыс айтып,
жазады, сөйлем
құрайды;
Мәтінді іштерінен және
тізбектеп оқиды.
Сұрақтарға жауап
береді;
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды
Мәтін бойынша ақпараттың
дұрыс-бұрыстығын
анықтайды;
Оқушылар берілген кестені
тапсырмалар бойынша кестені толтырады, сыныпта
талқылайды.
Оқушылар
билейді
Жағдаяттық тапсырма бойынша
хабарландыру жазады;
|
Дескрипторы:
-суреттер мен тірек сөздерді
қолданады;
-тақырыпты
болжайды;
Өзара
бағалау:
«Бас бармақ»
әдісі
Дескрипторы:
-сұраққа жауап
береді;
-мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды.
Дескрипторы:
Мәтін мазмұны бойынша дұрыс
және бұрыс ақпаратты
анықтайды;

Дескрипторы: мәтін бойынша
негізгі ақпараттарды анықтайды,
ажыратады;

Дескрипторы:
-ресми стильдің тілдік
ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс
қолданады;
-жағдаяттық тапсырма негізінде
хабарландыру жазады.
|
Ұлы Отан соғысының батырлары,
соғыс туралы суреттер мен тірек
сөздер
Таратпа
материал
Таратпа
материал
Кесте
< |