Материалдар / Ашық сабақ Ербалюкова Б.К.

Ашық сабақ Ербалюкова Б.К.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Азот 9класс Ербалюкова Б.К. Азоттың ХЭПЖ орналасуы, табиғатта таралуы, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
355
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»

Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Б.К.Ербалюкова

Күні:

10.02.2022ж.

Сыныбы: 9ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Азот.№11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.15-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Азоттың қасиеттерін анықтайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Табиғаттағы азот айналымдарын сипаттайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Азот молекуласының моделін жасайды

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 мин.



"Кім білімпаз?" әдісі

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Күн шуағы” әдісі арқылы оқушылар тілек таңдау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



Топ ережесін еске түсіру.



Топтастыру.

Жұптық топтарға біріктіруді ұйымдастыру:







Топтық жұмыс:

  1. Қатені тап, сәйкестендір

  1. -1 Br2

  2. 0 HClO

  3. +1 Br2O

  4. +3 I2O3

  5. +5 HF

  6. +7 Cl2O7

  1. Не артық

  1. S Cl F Br

  2. SO SO2 SO3

  1. Халькогендер ......................................

  2. Галогендер ......................................

  3. Ерте заманнан бастап үйді аластауға, түрлі жараларды емдеуге қолданылатын, сары түсті, айдаһар бейнесіне ұқсайтын элемент? ......................................

  4. Қышқыл жамбырдың құрамы ................


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Слайд 1

Жаңа сабаққа кіріспе




"Мағынаны ашу."әдісі Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.

Маңызды элементті табу үшін сөз жұмбақ шешеміз

  1. Жердің ауа қабығы

  2. Денені құрайтын материал

  3. Жердің беткі құнарлы қабығы

  4. Отын тұтанып лапылдап жануы

Өлен жолдары

Ауада ол негізгі газ,

Бізді барлық жерде қоршайды.

Өсімдіктердің тіршілігі азайып барады

Онсыз, тыңайтқышсыз.


Біздің жасушаларымызда өмір сүреді


2.ЖҰМЫС ПАРАҒЫ

Сабақтың тақырыбы: 15 (5А) тобы АЗОТ

1-тапсырма Электрондық конфигурациясы, электрондық қабаттар

  1. 15 (VIA)

N+7 ______________________

P+15________________________

As+33 ______________________

Sb +51__________________

Bi+83_____________________

Қорытынды: ……………………………………………………………………

Азоттың ХЭПЖ да орналасуы

  1. Период

  2. Қатар

  3. Топ

  4. Топша

  5. Ядро заряды

  6. Электрон саны

  7. Х/э таңбасы

  8. Аr(N)=

  9. Ме, бейМе, екідайлы элемент


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Жұмбақсөз парағы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Азоттың қасиеттерін анықтайды.


Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма Атом құрылысы:

Np=…….., Nn=……….

4-тапсырма

Азоттың табиғатта айналымын сипаттап береді

видео

5-тапсырма Физикалық қасиеті…………………оқулық 30бет.




Дескриптор:

Жалпы - 3 балл

1.Суретті талдау

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

(слайд-4)



(слайд-5-9)

























. (слайд-10)







Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді

6-тапсырма Азоттың химиялық қасиетін анықтайды

: оқулық 9-10бет. 46-сурет 9б

  1. + Н2

  2. + В (III)

  3. +Si (IV)

  4. + Ca

  5. + O2

7-тапсырма Қолданылуы: оқулық 30 бет

Үй жұмысы: &36 № 8,10 12 б.


Дескриптор:

Жалпы - 3 балл

1.Қасиеттерін түсіндіреді.

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

. (слайд-11)















. (слайд-12)





. (слайд-13)

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ