Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»

    Бөлім:

    9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

    Педагогтің аты-жөні:

    Б.К.Ербалюкова

    Күні:

    10.02.2022ж.

    Сыныбы: 9ә

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Азот.№11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.1.15-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Азоттың қасиеттерін анықтайды.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Табиғаттағы азот айналымдарын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Азот молекуласының моделін жасайды

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    2 мин.



    "Кім білімпаз?" әдісі

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) “Күн шуағы” әдісі арқылы оқушылар тілек таңдау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



    Топ ережесін еске түсіру.



    Топтастыру.

    Жұптық топтарға біріктіруді ұйымдастыру:







    Топтық жұмыс:

    1. Қатені тап, сәйкестендір

    1. -1 Br2

    2. 0 HClO

    3. +1 Br2O

    4. +3 I2O3

    5. +5 HF

    6. +7 Cl2O7

    1. Не артық

    1. S Cl F Br

    2. SO SO2 SO3

    1. Халькогендер ......................................

    2. Галогендер ......................................

    3. Ерте заманнан бастап үйді аластауға, түрлі жараларды емдеуге қолданылатын, сары түсті, айдаһар бейнесіне ұқсайтын элемент? ......................................

    4. Қышқыл жамбырдың құрамы ................


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Слайд 1

    Жаңа сабаққа кіріспе




    "Мағынаны ашу."әдісі Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.





    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1.

    Маңызды элементті табу үшін сөз жұмбақ шешеміз

    1. Жердің ауа қабығы

    2. Денені құрайтын материал

    3. Жердің беткі құнарлы қабығы

    4. Отын тұтанып лапылдап жануы

    Өлен жолдары

    Ауада ол негізгі газ,

    Бізді барлық жерде қоршайды.

    Өсімдіктердің тіршілігі азайып барады

    Онсыз, тыңайтқышсыз.


    Біздің жасушаларымызда өмір сүреді


    2.ЖҰМЫС ПАРАҒЫ

    Сабақтың тақырыбы: 15 (5А) тобы АЗОТ

    1-тапсырма Электрондық конфигурациясы, электрондық қабаттар

    1. 15 (VIA)

    N+7 ______________________

    P+15________________________

    As+33 ______________________

    Sb +51__________________

    Bi+83_____________________

    Қорытынды: ……………………………………………………………………

    Азоттың ХЭПЖ да орналасуы

    1. Период

    2. Қатар

    3. Топ

    4. Топша

    5. №

    6. Ядро заряды

    7. Электрон саны

    8. Х/э таңбасы

    9. Аr(N)=

    10. Ме, бейМе, екідайлы элемент


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Жұмбақсөз парағы

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.


    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Азоттың қасиеттерін анықтайды.


    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3-тапсырма Атом құрылысы:

    Np=…….., Nn=……….

    4-тапсырма

    Азоттың табиғатта айналымын сипаттап береді

    видео

    5-тапсырма Физикалық қасиеті…………………оқулық 30бет.




    Дескриптор:

    Жалпы - 3 балл

    1.Суретті талдау

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    (слайд-4)



    (слайд-5-9)

























    . (слайд-10)







    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді

    6-тапсырма Азоттың химиялық қасиетін анықтайды

    : оқулық 9-10бет. 46-сурет 9б

    1. + Н2

    2. + В (III)

    3. +Si (IV)

    4. + Ca

    5. + O2

    7-тапсырма Қолданылуы: оқулық 30 бет

    Үй жұмысы: &36 № 8,10 12 б.


    Дескриптор:

    Жалпы - 3 балл

    1.Қасиеттерін түсіндіреді.

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    . (слайд-11)















    . (слайд-12)





    . (слайд-13)

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    - бүгін сабақта қуантқаны.....

    - мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    - маған ерекше ұнағаны.....

    - сабақтан соң маған........келді

    - бүгін маған..........сәті түсті.

    - қызықты болғаны.....

    - ......қиындық тудырды.

    - менің түсінгенім.....

    - енді мен......аламын.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ербалюкова Бибигуль Казиевна
    10 Мамыр 2022
    441
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ербалюкова Б.К.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ербалюкова Б.К.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Азот 9класс Ербалюкова Б.К. Азоттың ХЭПЖ орналасуы, табиғатта таралуы, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»

    Бөлім:

    9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

    Педагогтің аты-жөні:

    Б.К.Ербалюкова

    Күні:

    10.02.2022ж.

    Сыныбы: 9ә

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Азот.№11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.1.15-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Азоттың қасиеттерін анықтайды.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Табиғаттағы азот айналымдарын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Азот молекуласының моделін жасайды

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    2 мин.



    "Кім білімпаз?" әдісі

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) “Күн шуағы” әдісі арқылы оқушылар тілек таңдау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



    Топ ережесін еске түсіру.



    Топтастыру.

    Жұптық топтарға біріктіруді ұйымдастыру:







    Топтық жұмыс:

    1. Қатені тап, сәйкестендір

    1. -1 Br2

    2. 0 HClO

    3. +1 Br2O

    4. +3 I2O3

    5. +5 HF

    6. +7 Cl2O7

    1. Не артық

    1. S Cl F Br

    2. SO SO2 SO3

    1. Халькогендер ......................................

    2. Галогендер ......................................

    3. Ерте заманнан бастап үйді аластауға, түрлі жараларды емдеуге қолданылатын, сары түсті, айдаһар бейнесіне ұқсайтын элемент? ......................................

    4. Қышқыл жамбырдың құрамы ................


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Слайд 1

    Жаңа сабаққа кіріспе




    "Мағынаны ашу."әдісі Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.





    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1.

    Маңызды элементті табу үшін сөз жұмбақ шешеміз

    1. Жердің ауа қабығы

    2. Денені құрайтын материал

    3. Жердің беткі құнарлы қабығы

    4. Отын тұтанып лапылдап жануы

    Өлен жолдары

    Ауада ол негізгі газ,

    Бізді барлық жерде қоршайды.

    Өсімдіктердің тіршілігі азайып барады

    Онсыз, тыңайтқышсыз.


    Біздің жасушаларымызда өмір сүреді


    2.ЖҰМЫС ПАРАҒЫ

    Сабақтың тақырыбы: 15 (5А) тобы АЗОТ

    1-тапсырма Электрондық конфигурациясы, электрондық қабаттар

    1. 15 (VIA)

    N+7 ______________________

    P+15________________________

    As+33 ______________________

    Sb +51__________________

    Bi+83_____________________

    Қорытынды: ……………………………………………………………………

    Азоттың ХЭПЖ да орналасуы

    1. Период

    2. Қатар

    3. Топ

    4. Топша

    5. №

    6. Ядро заряды

    7. Электрон саны

    8. Х/э таңбасы

    9. Аr(N)=

    10. Ме, бейМе, екідайлы элемент


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Жұмбақсөз парағы

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.


    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Азоттың қасиеттерін анықтайды.


    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3-тапсырма Атом құрылысы:

    Np=…….., Nn=……….

    4-тапсырма

    Азоттың табиғатта айналымын сипаттап береді

    видео

    5-тапсырма Физикалық қасиеті…………………оқулық 30бет.




    Дескриптор:

    Жалпы - 3 балл

    1.Суретті талдау

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    (слайд-4)



    (слайд-5-9)

























    . (слайд-10)







    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді

    6-тапсырма Азоттың химиялық қасиетін анықтайды

    : оқулық 9-10бет. 46-сурет 9б

    1. + Н2

    2. + В (III)

    3. +Si (IV)

    4. + Ca

    5. + O2

    7-тапсырма Қолданылуы: оқулық 30 бет

    Үй жұмысы: &36 № 8,10 12 б.


    Дескриптор:

    Жалпы - 3 балл

    1.Қасиеттерін түсіндіреді.

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    . (слайд-11)















    . (слайд-12)





    . (слайд-13)

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    - бүгін сабақта қуантқаны.....

    - мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    - маған ерекше ұнағаны.....

    - сабақтан соң маған........келді

    - бүгін маған..........сәті түсті.

    - қызықты болғаны.....

    - ......қиындық тудырды.

    - менің түсінгенім.....

    - енді мен......аламын.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 9 сынып
    10.05.2022
    441
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ербалюкова Бибигуль Казиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации