Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру»
Тақырыбы: «Ертегіде қонақта»
Мақсаты:: Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту.Дәлдікпен жұмыс жасауға үйрету.Логикалық және қисынды логикалық ойлауды дамыту
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап,ойын әрекеті. «Триз» технологиясы, жеке және топтық жұмыс, Ақпараттық технология
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттке дайындау.
Қажетті көрнекі құралдар: сандар, үлестірмелі көрнекіліктер, суреттер,слайд, пішіндер.
Билингвальді компонент: ертегі-сказка, пішін-фигура,
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешенің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Таңғажайып сәт: -Балалар таңертең топтың есігінің алдында мынадай үлкен сыйлық жатыр екен. -Ішінде не бар екенін ашып қараймыз ба?(слайд ) Бұл қораптың сыртында бізге арналған хат бар екен. ( Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен сендерге өзімнің сыйқырлы теледидарымды беріп жібердім. Бұның ішінде көптеген ертегілер бар, ертегілерді көрейін десем аша алмаймын, сендерден көмек сұрамақшымын, маған осы ертегілерімді көруге көмектесіңіздерші? Сәлеммен: Ертегілер елінің Ханшайымы)
1 – тапсырма. «Алтын жұмыртқа» ертегісі (Луллия сақинасы) «Ертегіні тауып айт» Мақсаты: қиынды суреттерден бір ертегіні құрастыру арқылы,баланың қызығушылығын арттыру, танымдық қабілетін дамыту.
2 – тапсырма «Үйшік» ертегісі Луллия сақинасы «Ертегі кейіпкерін құрастыр» Мақсаты: балаларды ізденімпаздыққа, байқағыштыққа, шапшаңдыққа, танымдылыққа тәрбиелеу. Шарты: балалар ертегіні көру арқылы қандай ертегі екенін тауып айтады |
Балалар сыйлыққа таңдана қарайды.
-иә, көмектесеміз «Алтын жұмыртқа» ертегісінің тапсырмасын Балалар ертегілерді дұрыс тауып айтып, тапсырманы қызығушылықпен орындайды.
«Үйшік» ертегісінің тапсырмасын балалар қызығушылық таныттып орындады.
|
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
|
Билингвальді компонент: ертегі-сказка, пішін-фигура Сергіту сәті: ( Санамақ) Отбасы қазақша және ағылшын тілінде Father finqer, father finqer Where are you? Here I am, here I am How do you do Mother finqer, mother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Brother finqer, brother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Sister finqer, Sister finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Baby finqer, baby finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do 3-тапсырма. «Үш торай» ертегісі (Луллия сақинасы)
1-топ «Ненің қорегі екенін тап» Мақсаты:балаларды жануарлардың немен қорек ететінін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту. |
Балалар сергіту сәтін қимыл –қозғалыс арқылы жасайды. Father finqer, father finqer Where are you? Here I am, here I am How do you
do Mother finqer, mother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Brother finqer, brother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Sister finqer, Sister finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Baby finqer, baby finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do балалар үш топқа бөлініп өз тапсырмаларын қызығушылықпен орындап, ойнады. «Үш торай» ертегісінің тапсырмасы 1-топ «Ненің қорегі екенін тап»
|
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
|
2-топ «Ұқсастығын тап» Мақсаты:балаларды заттың пішіндерін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту.
3-топ «Түсін тап» Мақсаты:балаларды заттың түстерін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту.
4 – тапсырма. «Түлкі мен Тырна» ертегісі «Не өзгерді?» Мақсаты: Есте сақтау қабілетін дамыту. Шарты: Балаларға үлкендігі бірдей суреттерді көрсету, олардың атын атайды. Содан соң тәрбиеші балалардан көздерін жұмуын өтінеді де, суреттердің біреуін алып тастайды..балалар қандай сурет жоқ екенін айтады. -Біздер бүгін кімге көмектестік? бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде қандай тапсырмалар орындадық? -Бүгінгі оқу қызметініе жақсы қатыстыңдар, рахмет -Балаларды мадақтау,жақсы қатынасқан балаларды жеке жеке атап өту. |
2-топ «Ұқсастығын тап»
3-топ «Түсін тап»
«Түлкі мен Тырна» ертегісі Балалар өздеріне берілген тапсырмаларды қызығушылықпен орындады.
-Ертегілер елінің Ханшайымына Балалардың жауабы. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: ертегілерді біледі;
Қандай түсініктерді игерді: Дәлдікпен жұмыс жасауды игерді;.
Меңгерген іскерліктері мен дағдылары: Логикалық және қисынды логикалық ойлауды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Ертегіде қонақта»
Ашық сабақ «Ертегіде қонақта»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру»
Тақырыбы: «Ертегіде қонақта»
Мақсаты:: Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту.Дәлдікпен жұмыс жасауға үйрету.Логикалық және қисынды логикалық ойлауды дамыту
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап,ойын әрекеті. «Триз» технологиясы, жеке және топтық жұмыс, Ақпараттық технология
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттке дайындау.
Қажетті көрнекі құралдар: сандар, үлестірмелі көрнекіліктер, суреттер,слайд, пішіндер.
Билингвальді компонент: ертегі-сказка, пішін-фигура,
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешенің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Таңғажайып сәт: -Балалар таңертең топтың есігінің алдында мынадай үлкен сыйлық жатыр екен. -Ішінде не бар екенін ашып қараймыз ба?(слайд ) Бұл қораптың сыртында бізге арналған хат бар екен. ( Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен сендерге өзімнің сыйқырлы теледидарымды беріп жібердім. Бұның ішінде көптеген ертегілер бар, ертегілерді көрейін десем аша алмаймын, сендерден көмек сұрамақшымын, маған осы ертегілерімді көруге көмектесіңіздерші? Сәлеммен: Ертегілер елінің Ханшайымы)
1 – тапсырма. «Алтын жұмыртқа» ертегісі (Луллия сақинасы) «Ертегіні тауып айт» Мақсаты: қиынды суреттерден бір ертегіні құрастыру арқылы,баланың қызығушылығын арттыру, танымдық қабілетін дамыту.
2 – тапсырма «Үйшік» ертегісі Луллия сақинасы «Ертегі кейіпкерін құрастыр» Мақсаты: балаларды ізденімпаздыққа, байқағыштыққа, шапшаңдыққа, танымдылыққа тәрбиелеу. Шарты: балалар ертегіні көру арқылы қандай ертегі екенін тауып айтады |
Балалар сыйлыққа таңдана қарайды.
-иә, көмектесеміз «Алтын жұмыртқа» ертегісінің тапсырмасын Балалар ертегілерді дұрыс тауып айтып, тапсырманы қызығушылықпен орындайды.
«Үйшік» ертегісінің тапсырмасын балалар қызығушылық таныттып орындады.
|
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
|
Билингвальді компонент: ертегі-сказка, пішін-фигура Сергіту сәті: ( Санамақ) Отбасы қазақша және ағылшын тілінде Father finqer, father finqer Where are you? Here I am, here I am How do you do Mother finqer, mother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Brother finqer, brother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Sister finqer, Sister finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Baby finqer, baby finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do 3-тапсырма. «Үш торай» ертегісі (Луллия сақинасы)
1-топ «Ненің қорегі екенін тап» Мақсаты:балаларды жануарлардың немен қорек ететінін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту. |
Балалар сергіту сәтін қимыл –қозғалыс арқылы жасайды. Father finqer, father finqer Where are you? Here I am, here I am How do you
do Mother finqer, mother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Brother finqer, brother finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Sister finqer, Sister finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do Baby finqer, baby finqer, Where are you? Here I am, here I am How do you do балалар үш топқа бөлініп өз тапсырмаларын қызығушылықпен орындап, ойнады. «Үш торай» ертегісінің тапсырмасы 1-топ «Ненің қорегі екенін тап»
|
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
|
2-топ «Ұқсастығын тап» Мақсаты:балаларды заттың пішіндерін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту.
3-топ «Түсін тап» Мақсаты:балаларды заттың түстерін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту.
4 – тапсырма. «Түлкі мен Тырна» ертегісі «Не өзгерді?» Мақсаты: Есте сақтау қабілетін дамыту. Шарты: Балаларға үлкендігі бірдей суреттерді көрсету, олардың атын атайды. Содан соң тәрбиеші балалардан көздерін жұмуын өтінеді де, суреттердің біреуін алып тастайды..балалар қандай сурет жоқ екенін айтады. -Біздер бүгін кімге көмектестік? бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде қандай тапсырмалар орындадық? -Бүгінгі оқу қызметініе жақсы қатыстыңдар, рахмет -Балаларды мадақтау,жақсы қатынасқан балаларды жеке жеке атап өту. |
2-топ «Ұқсастығын тап»
3-топ «Түсін тап»
«Түлкі мен Тырна» ертегісі Балалар өздеріне берілген тапсырмаларды қызығушылықпен орындады.
-Ертегілер елінің Ханшайымына Балалардың жауабы. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: ертегілерді біледі;
Қандай түсініктерді игерді: Дәлдікпен жұмыс жасауды игерді;.
Меңгерген іскерліктері мен дағдылары: Логикалық және қисынды логикалық ойлауды
шағым қалдыра аласыз


























