Себепті қызығушылығын ояту
кезеңі
|
Таңғажайып
сәт:
-Балалар таңертең топтың
есігінің алдында мынадай үлкен сыйлық жатыр
екен.
-Ішінде не бар екенін ашып
қараймыз ба?(слайд )
Бұл қораптың сыртында бізге
арналған хат бар екен.
( Сәлеметсіздер ме, балалар!
Мен сендерге өзімнің сыйқырлы теледидарымды беріп жібердім. Бұның
ішінде көптеген ертегілер бар, ертегілерді көрейін десем аша
алмаймын, сендерден көмек сұрамақшымын, маған осы ертегілерімді
көруге көмектесіңіздерші?
Сәлеммен: Ертегілер елінің
Ханшайымы)
1 – тапсырма. «Алтын
жұмыртқа» ертегісі
(Луллия сақинасы)
«Ертегіні тауып
айт»
Мақсаты: қиынды суреттерден
бір ертегіні құрастыру арқылы,баланың қызығушылығын арттыру,
танымдық қабілетін дамыту.
2 – тапсырма «Үйшік»
ертегісі
Луллия
сақинасы «Ертегі кейіпкерін
құрастыр»
Мақсаты: балаларды
ізденімпаздыққа, байқағыштыққа, шапшаңдыққа, танымдылыққа
тәрбиелеу.
Шарты: балалар ертегіні көру
арқылы қандай ертегі екенін тауып айтады
|
Балалар сыйлыққа таңдана
қарайды.
-иә,
көмектесеміз
«Алтын жұмыртқа» ертегісінің
тапсырмасын
Балалар ертегілерді дұрыс
тауып айтып, тапсырманы қызығушылықпен
орындайды.
«Үйшік» ертегісінің
тапсырмасын
балалар қызығушылық таныттып
орындады.
|
Ұйымдастырушылық ізденіс
кезеңі
|
Билингвальді
компонент: ертегі-сказка,
пішін-фигура
Сергіту сәті: (
Санамақ)
Отбасы қазақша және ағылшын
тілінде
Father
finqer,
father
finqer
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Mother
finqer,
mother
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Brother
finqer,
brother
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Sister
finqer,
Sister
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Baby
finqer,
baby
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
3-тапсырма. «Үш торай»
ертегісі
(Луллия
сақинасы)
1-топ «Ненің қорегі екенін
тап»
Мақсаты:балаларды жануарлардың
немен қорек ететінін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы
арқылы ақыл ойын дамыту.
|
Балалар сергіту сәтін қимыл
–қозғалыс арқылы жасайды.
Father
finqer,
father
finqer
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Mother
finqer,
mother
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Brother
finqer,
brother
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Sister
finqer,
Sister
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
Baby
finqer,
baby
finqer,
Where are
you?
Here I am, here I
am
How do you
do
балалар үш топқа бөлініп өз
тапсырмаларын қызығушылықпен орындап,
ойнады.
«Үш торай» ертегісінің
тапсырмасы
1-топ «Ненің қорегі екенін
тап»
|
Іс-әрекеттің бағалау
кезеңі
|
2-топ «Ұқсастығын
тап»
Мақсаты:балаларды заттың
пішіндерін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл
ойын дамыту.
3-топ «Түсін
тап»
Мақсаты:балаларды заттың
түстерін ажырата білуге үйрету. Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын
дамыту.
4 – тапсырма. «Түлкі мен
Тырна» ертегісі
«Не
өзгерді?»
Мақсаты: Есте сақтау қабілетін
дамыту.
Шарты: Балаларға үлкендігі
бірдей суреттерді көрсету, олардың атын атайды. Содан соң тәрбиеші
балалардан көздерін жұмуын өтінеді де, суреттердің біреуін алып
тастайды..балалар қандай сурет жоқ екенін
айтады.
-Біздер бүгін кімге
көмектестік?
бүгінгі ұйымдастырылған оқу
қызметінде қандай тапсырмалар орындадық?
-Бүгінгі оқу қызметініе жақсы
қатыстыңдар, рахмет
-Балаларды мадақтау,жақсы
қатынасқан балаларды жеке жеке атап өту.
|
2-топ «Ұқсастығын
тап»
3-топ «Түсін
тап»
«Түлкі мен Тырна»
ертегісі
Балалар өздеріне берілген
тапсырмаларды қызығушылықпен орындады.
-Ертегілер елінің
Ханшайымына
Балалардың
жауабы.
|