Ашық сабақ "Есеннің кірпісі" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Есеннің кірпісі" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жас мамандарға өз көмегін береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:№28Ақбай жом

Күні:07.09.2018ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Д.Каргабаева

Сынып: 3ә

Қатысқандар саны:12

Қатыспағандар саны:0

Бөлім

Жанды табиғат

3-сабақтың тақырыбы

Есеннің кірпісі

Оқу бағдарла- масына сілтеме

2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды.

Кейбір оқушылар: оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер

келтіре алады.

Құндылық

Мейірімділік, табиғатқа сүйіспеншілік

Пәнаралық

байланыстар

Дүниетану. Өзін-өзі тану

АКТ-ны қолдану дағдылары

Оқу оқып, кітаптан білім алу туралы

Алдыңғы білім

І. Жансүгіров. «Күн шыққанда»

Жоспар



Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың

Қызығушылықты ояту.


басы

Сыныпты қалыпқа келтіремін.



Ойсергек. Топта суреттерді әртүрлі белгісі бойынша



салыстырады.

Суреттер


Топқа бөлу. Үш түсті алма бойынша 3 топқа бөлемін.

Алмалар


Үй жұмысын сұрау. Салған суреттерін топ ішінде



таныстырады.


Сабақтың ортасы

Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.

Бағалау дескрипторы

Бағалау Тап- Дескриптор Балл критерийі сыр- Білім алушы

ма

Жұмбақты 1 Жұмбақтыңдұрыс 1

шешу жауабын табады.

Мәтін 2 Табиғат суреттелген 1

бөлігін жолдардытабады.

анықтау Сол үзінді бойыншасурет салады, таныстырады.

Автор 3 С. Бегалинтуралы 1

туралы әңгімелейді. Әңгімелеу


Интербелсенді тақта


Ұқсас 4 Кірпі туралы немесе 1

оқиғалар достыққамқорлық

туралы туралыоқыған,

әңгімелеу көргендерін топішінде әңгімелейді.



Сұраққа 5 Кірпініңазығы туралы 1

жауапберу айтады.



Мәтіннің 6 Мәтіннің тақырыбын 1

тақырыбы 1-суреткежазады.

менидеясын Идеясын2-суретке 1

табу жазады.

Кейіпкерлерді3-суретке 1

жазады.

Кейіпкер 7 Есенніңіс-әрекетінебаға 1

туралы береді.

көзқарасын Басқаатауұсынады. 1

білдіру












Жұмбақты шеш.

Шешуі: Кірпі.

  • Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы неболмақ?

  • Кірпі қандайжануар?

  • Сабағымыздың мақсаты неболмақ?

  • Топқа не арқылыбөліндік?

  • Алманың кірпіге қандай қатысыбар?

Мағынаны ажырату.

Оқылым. «Есеннің кірпісі»

Автормен танысу айдары. С. Бегалин.


Топтық жұмыс. «Кір жайғыш» әдісі. Топтар тапсырманы кір жайғыштан өздері таңдап алады.

І топ. 4-тапсырма. Әңгімеден табиғат суреттелген жолдарды тауып оқы. Осы үзінді бойынша қандай сурет салар едің?

ІІ топ. 6-тапсырма. Әуен тыңдаған кірпі туралы не айтасың? Осыған ұқсас оқыған, көрген оқиғаларыңды әңгімелеп бер.

Слайд




Кір жаятын жіп, қыстырғыш


































Shape1





































ІІІ топ. 7-тапсырма. Есеннің іс-әрекетіне өз


Интербелсенді тақта Қосымша тапсырма

көзқарасыңды білдір. Мәтінді тағы басқаша қалай атар

едің?

Сергіту сәті. «555» жаттығуы.

Жұптық жұмыс: көршісімен жұптастыру.

Оқулықтағы 5-тапсырма. Есен кірпісіне қандай азық

дайындап қояды деп ойлайсың?

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтіннің тақырыбы

мен идеясын кірпілердің суретіне жаз.

1-кірпі мәтіннің тақырыбы

2-кірпі мәтіннің идеясы

3-кірпі – мәтін кейіпкерлері



1


2

Shape2





3

Ойтолғау.

Жеке жұмыс. ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма. Мәтін

тақырыбына қатысты 2 сұрақ құрастыр.

1.


Shape3

2.


Shape4

Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан

сұрау)? Қалай жеттік? Не істедік?

Үй тапсырмасы. Мәтінді оқып, ойын жеткізу.


Сабақтың соңы

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия.

«Бес саусақ» әдісі

Ақ параққа бес саусақтың суретін салады.

Shape7 Shape5 Shape6

Қосымша мағлұматтар

Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздепотырсыз?

Бағалау Оқушылардың ақпаратты қан- шалықты меңгергенін

қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым

ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ

бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды

сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2019
2576
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі