|
САБАҚ: Есептер шығару. |
Мектеп:Жанқожа батыр атындағы №70 мектеп |
||||
|
Күні:7.12.2017ж |
Мұғалімнің есімі:Р. Абишаева |
||||
|
СЫНЫП: 2в |
Қатысқандар саны: 22 |
Қатыспағандар: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. 2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару 2.5.1.8** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
-Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады; -Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады; |
||||
|
Тілдік мақсат: |
Пəндік лексика жəне терминология. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдері, саннан қосындыны азайтуға жəне қосындыдан санды азайтуға арналған есептер. Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау. Екі таңбалы санды қалай қосуға болады? Берілген есепке кері есепті қалай құруға болады? Жазу. Екі таңбалы жəне үш таңбалы сандар, екі таңбалы сандарды бағанмен қосу жəне азайту, есеп шартын қысқаша жазу нысаны |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
-Оқушылардың бір-бірінң пікірін тыңдауға, құрметпен қарау; -Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасау; |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек |
||||
|
Бастапқы білім |
«Менің мектебім» »Саннан қосындыны азайтуға және қосуға арналған есептерді шығара алады. |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларға жайлы ахуал ұйымдастыру. Менің ұраным Шаршама, талма, тек алға! |
|
|||
|
|
Сыныпты жалаушалардың түстеріне қарай арқылы топтарға бөлу. 1топ –Ондықтар 2топ- Бірліктер 3топ-Жүздіктер 4топ-Сандар «Стоп кадр» әдісі арқылы математикалық олимпиада туралы бейнебаян көрсетіледі. Сұрақ: -Балалар, біз көрген бейнебаян не туралы? |
.
Бейнебаян |
|||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Қолдану Т. «Бірге ойланамыз» әдісі №1 Балалар қалада өтетін математикалық олимпиадаға автобуспен барады. Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. Автобуста 50жолаушы бар. Оның 18 ұл 17 қыз. Автобуста ерерсек адам нешеу?
Бағалау: Медаль беріп отыру. №2 Есептеудегі қатені тап. Дұрыстығын тексер. 1топ. 2топ. 3топ. 4топ. 66 80 100 49см +18 - 46 -82 +27см 84 34 18 76см Ж. №3 «Желпеуіш әдісі». Есепте. 25+26=51 27-19=8 38+57=95 74-48=26 34+57=91 73-18=55 71-53=18 62-35=27 19+58=77 63-28=35 37+34=71 75-47=28 Бағалау: Медаль беріп отыру. Ж. №4 «Ойлан, жұптас, пікірлес» Сәйкестендіру.
3
3 35+65=100 3жүзд.+4жүзд
9
9 45-23=22 9жүзд.-5жүзд. Бағалау : Бір-бірін бағалау.Бас бармақ |
Желпеуіш қағаздаар. Сәйкестендіру парақтары Есептер жазылған парақтар
Би карточкалар |
|||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті Мики Маус -Балалар,сендерге Мики Маус сыйлық әкеліп тұр. -Қане ашып көрейік. -Ой, қандай керемет! -Есепті жақсы шығарған ұтып алған балаларға мына кубкті бер деп жатыр. Т. №5 «Бинго» ойыны Есепті шығаруға карточкаларды таңда. Карточкаларды пайдаланып, есептер шығар. Саябаққа үш күн ішінде 30 ағаш отырғызылды. Бірінші күні 15 ағаш, екінші күні 7 ағаш отырғызылды. Үшінші күні неше ағаш отырғызылды? 30-15, 30-7, 30-22, 15-7, 23 -15, 15+7. Т. Бағалау: Медеаль беріп отыру. №6 «Бес жұлдыз» 60-25=35 40-24=16 50-15=35 30-11=19 60-35=25 80-42=38 59-30=29 50-16=34 70-35=35 80-54=26 50-32=18 90-45=45 Бағалау: Медаль «Фотокөз» әдісі Сандарды мұғалім іледі, оны екі рет оқып береді. Сандарды қайтадан алып тастайды. Оқушылар санды қайталап айтады. 1топ 83, 14, 18, 49 2топ 54,25,13,70 3топ 11,15,92, 86 |
||||
|
Соңы |
Кері байланыс «Телефон» Оқушылар бір-бірімен сөйлесеу арқылы сабақта түсінген түсінбеген сұрау. |
Телефон |
|||
|
|
Жеңімпаз топты анықтау |
|
|||
|
Үйге тапсырма: 33-бет. 7 есеп. |
|||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Топтық жұмыс Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс |
Медаль Медаль смайлик Медаль Медаль
|
|
|||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Рефлекция «Тірек сөздер» Бүгін біз сабақта қандай сөздерді пайдандыдық? Қосу Көңілді Азайту Жәрменке Әртүрлі тәсіл Саяхат Карточка Сырғанау Есептеу Спорт Сәйкестендіру Достар Жолаушылар |
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағ |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Есептер шығару 2сынып
Ашық сабақ Есептер шығару 2сынып
|
САБАҚ: Есептер шығару. |
Мектеп:Жанқожа батыр атындағы №70 мектеп |
||||
|
Күні:7.12.2017ж |
Мұғалімнің есімі:Р. Абишаева |
||||
|
СЫНЫП: 2в |
Қатысқандар саны: 22 |
Қатыспағандар: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. 2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару 2.5.1.8** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
-Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады; -Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады; |
||||
|
Тілдік мақсат: |
Пəндік лексика жəне терминология. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдері, саннан қосындыны азайтуға жəне қосындыдан санды азайтуға арналған есептер. Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау. Екі таңбалы санды қалай қосуға болады? Берілген есепке кері есепті қалай құруға болады? Жазу. Екі таңбалы жəне үш таңбалы сандар, екі таңбалы сандарды бағанмен қосу жəне азайту, есеп шартын қысқаша жазу нысаны |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
-Оқушылардың бір-бірінң пікірін тыңдауға, құрметпен қарау; -Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасау; |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек |
||||
|
Бастапқы білім |
«Менің мектебім» »Саннан қосындыны азайтуға және қосуға арналған есептерді шығара алады. |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларға жайлы ахуал ұйымдастыру. Менің ұраным Шаршама, талма, тек алға! |
|
|||
|
|
Сыныпты жалаушалардың түстеріне қарай арқылы топтарға бөлу. 1топ –Ондықтар 2топ- Бірліктер 3топ-Жүздіктер 4топ-Сандар «Стоп кадр» әдісі арқылы математикалық олимпиада туралы бейнебаян көрсетіледі. Сұрақ: -Балалар, біз көрген бейнебаян не туралы? |
.
Бейнебаян |
|||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Қолдану Т. «Бірге ойланамыз» әдісі №1 Балалар қалада өтетін математикалық олимпиадаға автобуспен барады. Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. Автобуста 50жолаушы бар. Оның 18 ұл 17 қыз. Автобуста ерерсек адам нешеу?
Бағалау: Медаль беріп отыру. №2 Есептеудегі қатені тап. Дұрыстығын тексер. 1топ. 2топ. 3топ. 4топ. 66 80 100 49см +18 - 46 -82 +27см 84 34 18 76см Ж. №3 «Желпеуіш әдісі». Есепте. 25+26=51 27-19=8 38+57=95 74-48=26 34+57=91 73-18=55 71-53=18 62-35=27 19+58=77 63-28=35 37+34=71 75-47=28 Бағалау: Медаль беріп отыру. Ж. №4 «Ойлан, жұптас, пікірлес» Сәйкестендіру.
3
3 35+65=100 3жүзд.+4жүзд
9
9 45-23=22 9жүзд.-5жүзд. Бағалау : Бір-бірін бағалау.Бас бармақ |
Желпеуіш қағаздаар. Сәйкестендіру парақтары Есептер жазылған парақтар
Би карточкалар |
|||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті Мики Маус -Балалар,сендерге Мики Маус сыйлық әкеліп тұр. -Қане ашып көрейік. -Ой, қандай керемет! -Есепті жақсы шығарған ұтып алған балаларға мына кубкті бер деп жатыр. Т. №5 «Бинго» ойыны Есепті шығаруға карточкаларды таңда. Карточкаларды пайдаланып, есептер шығар. Саябаққа үш күн ішінде 30 ағаш отырғызылды. Бірінші күні 15 ағаш, екінші күні 7 ағаш отырғызылды. Үшінші күні неше ағаш отырғызылды? 30-15, 30-7, 30-22, 15-7, 23 -15, 15+7. Т. Бағалау: Медеаль беріп отыру. №6 «Бес жұлдыз» 60-25=35 40-24=16 50-15=35 30-11=19 60-35=25 80-42=38 59-30=29 50-16=34 70-35=35 80-54=26 50-32=18 90-45=45 Бағалау: Медаль «Фотокөз» әдісі Сандарды мұғалім іледі, оны екі рет оқып береді. Сандарды қайтадан алып тастайды. Оқушылар санды қайталап айтады. 1топ 83, 14, 18, 49 2топ 54,25,13,70 3топ 11,15,92, 86 |
||||
|
Соңы |
Кері байланыс «Телефон» Оқушылар бір-бірімен сөйлесеу арқылы сабақта түсінген түсінбеген сұрау. |
Телефон |
|||
|
|
Жеңімпаз топты анықтау |
|
|||
|
Үйге тапсырма: 33-бет. 7 есеп. |
|||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Топтық жұмыс Топтық жұмыс Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс |
Медаль Медаль смайлик Медаль Медаль
|
|
|||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Рефлекция «Тірек сөздер» Бүгін біз сабақта қандай сөздерді пайдандыдық? Қосу Көңілді Азайту Жәрменке Әртүрлі тәсіл Саяхат Карточка Сырғанау Есептеу Спорт Сәйкестендіру Достар Жолаушылар |
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағ |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















