Материалдар / Ашық сабақ "Есімдік түрлерін қайталау" 6-сынып .

Ашық сабақ "Есімдік түрлерін қайталау" 6-сынып .

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаттары: Өткен тақырыптарды қайталау арқылы ой өрісін дамыту, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру . Күтілетін нәтиже Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді. Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
1016
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі:22.12.2017.Пән: Қазақ тіліСынып: 6 «а»сыныпСабақтың тақырыбы: Есімдік түрлерін қайталау .Ашық сабақ.Мақсаттары: Өткен тақырыптарды қайталау арқылы ой өрісін дамыту, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру .Күтілетін нәтиже Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау)Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтарыӘдіс тәсілдер: Миға шабуыл, жылқы стратегиясы,перамида, сөзжұмбақ, кім шапшаң,бес саусақ.

Сабақ кезеңдеріУақыт

ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
2минҮй жұмысын тексеру. Оқушылар бірінші үй жұмысын айналма үстел арқылы тексеріп бағалайды.

Әр топ сұраққа жауап береді АКТ
Түсіну5мин«Кім жылдам» әдісіарқылы топпен жұмыс жасау өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою.Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сол арқылы топен жарыс ұйымдастыруОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасауЖТЖЕ
Қолдану5минӨткен тақырыптарға байланысты Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты мақал –мәтелдер беріп,сөйлемнің ішінде кездескен есімдіктерді қорғап шығу, өз бетерінше дайындық жасату.Өткен сабақ пен жаңа сабақты біріктіру.Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.СТО
Сергіту сәті2 мин«Жаттығу жұмысын топпен жасау»Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасауМен,сен, сіз,ол,олар,Бәрімізге бір ұжым.Мынау сабақ бұл ұстаз,Қуанышты күн бүгін.Барлық оқушылар топпен жаттығулар жасайды.АКТ
Талдау15мин

1. «Жылқы сұлбасы стратегиясы»



















2. «Кім шапшаң»әдісі











3. «Перамида» әдісі бойынша үш топқа тапсырма беру.
Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтін бойынша жылқы суреті арқылы қорғайды.







«Кім шапшаң?»Сандардың орнына әріпті қойып, мақал-мәтелді табу.А1, Б2, Д3, Ж4, З5, Қ6, Л7, М8, Р9, С10, Т11, Ы12, Н13, Ң14, Ө15, Ұ16, І17.1.6.12.7.10.12.5.3.12. 4.16.8.10.1.10.1.14. 1.9.11.12.13.1.13. 15.5.17.14. 2.1.9.1.9.10.12.14.Дұрыс жауабықылсызды жұмсасаң,Артынан өзің барарсың

Оқушылар берілген есімдіктен сөйлем құрайды.











Интербелсенді тақтада «Әке мен бала»әңгімесі көрсетіледі.Соған байланысты берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен шығып тапсырманы қорғау











Жинақтау5мин Бұл да қызық «Сөз жұмбақ». Сөзжұмбақты тауып,толтырады, жинақтайды бағалау.



Жауабы: Есімдік
Оқушылардың мақсаты берілген сөзжұмбақты жауабын тауып өз ойларын толтыру арқылы жеткізу



Бағалау2 минБас бармақ арқылы оқушылар Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беруТоппен және жеке өзін- өзі бағалайды

Рефлексия 2 мин«Бес саусақ»әдісі бойынша кері байланыс орнату.1.Бас бармақ-басты мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды. 2.Балалы үйрек-бірлесу.Мен топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза болдым? 3.Ортан терек-ойлау.Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?4.Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?Неліктен?5.Кішкентай бөбек-көңіл –күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім.«Бес саусақ» әдісі бойынша әрбір саусақты таңдау арқылы өз ойын түйіндейді.Оқушылар өзін-өзі бағалайды.







1мин Үйге тапсырма беру.Есімдікке байланысты мақал-мәтелдер жазып келу.Ережелерге қайталау жұмысын жүргізу.Оқушылар күнделікке жазып алады.























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ