Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
2мин
|
Үй жұмысын
тексеру.
|
Оқушылар бірінші үй жұмысын
айналма үстел арқылы тексеріп бағалайды.
|
Әр топ сұраққа жауап
береді
|
АКТ
|
Түсіну
|
5мин
|
«Кім жылдам»
әдісі
арқылы топпен жұмыс жасау
өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар
қою.
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы орындау Жаңа сабақты бастамас бұрын
ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сол
арқылы топен жарыс ұйымдастыру
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
ЖТ
ЖЕ
|
Қолдану
|
5мин
|
Өткен тақырыптарға
байланысты
|
Өткен тақырыпты оқушыларға
қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа
материалдарға байланысты мақал –мәтелдер беріп,сөйлемнің ішінде
кездескен есімдіктерді қорғап шығу, өз бетерінше дайындық
жасату.Өткен сабақ пен жаңа сабақты
біріктіру.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға
салады.
|
СТО
|
Сергіту
сәті
|
2
мин
|
«Жаттығу жұмысын топпен
жасау»
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
Мен,сен,
сіз,ол,олар,
Бәрімізге бір
ұжым.
Мынау сабақ бұл
ұстаз,
Қуанышты күн
бүгін.
|
Барлық оқушылар топпен
жаттығулар жасайды.
|
АКТ
|
Талдау
|
15мин
|
1. «Жылқы сұлбасы
стратегиясы»
2. «Кім
шапшаң»әдісі
3. «Перамида» әдісі бойынша үш
топқа тапсырма беру.
|
Оқушыларға мәтін беріледі.
Мәтін бойынша жылқы суреті арқылы
қорғайды.
«Кім
шапшаң?»
Сандардың орнына әріпті
қойып, мақал-мәтелді
табу.
А1,
Б2, Д3, Ж4, З5, Қ6, Л7, М8, Р9, С10, Т11, Ы12, Н13, Ң14, Ө15, Ұ16,
І17.
1.6.12.7.10.12.5.3.12. 4.16.8.10.1.10.1.14.
1.9.11.12.13.1.13. 15.5.17.14.
2.1.9.1.9.10.12.14.
Дұрыс
жауабы:Ақылсызды жұмсасаң,Артынан
өзің барарсың
Оқушылар берілген есімдіктен
сөйлем құрайды.
|
Интербелсенді тақтада «Әке мен
бала»әңгімесі көрсетіледі.Соған байланысты берілген тапсырманы
уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен шығып
тапсырманы қорғау
|
|
Жинақтау
|
5мин
|
Бұл да қызық «Сөз
жұмбақ».
|
Сөзжұмбақты тауып,толтырады,
жинақтайды бағалау.
Жауабы:
Есімдік
|
Оқушылардың мақсаты берілген
сөзжұмбақты жауабын тауып өз ойларын толтыру арқылы
жеткізу
|
|
Бағалау
|
2
мин
|
Бас бармақ арқылы
оқушылар
|
Бағалау парақшалары мен
бағалау шкаласын беру
|
Топпен және жеке өзін- өзі
бағалайды
|
|
Рефлексия
|
2
мин
|
«Бес саусақ»әдісі бойынша кері
байланыс орнату.
|
1.Бас бармақ-басты
мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай
болды.
2.Балалы үйрек-бірлесу.Мен
топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза
болдым?
3.Ортан терек-ойлау.Мен бүгін
қандай білім мен тәжірибе алдым?
4.Шылдыр шүмек-шынайылық.
Сабақ маған ұнады ма?Неліктен?
5.Кішкентай бөбек-көңіл –күй
ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша
сезіндім.
|
«Бес саусақ» әдісі бойынша
әрбір саусақты таңдау арқылы өз ойын түйіндейді.Оқушылар өзін-өзі
бағалайды.
|
|
|
1мин
|
Үйге тапсырма
беру.
|
Есімдікке байланысты
мақал-мәтелдер жазып келу.
Ережелерге қайталау жұмысын
жүргізу.
|
Оқушылар күнделікке жазып
алады.
|
|