Мерзімі:22.12.2017.
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 6 «а»сынып
Сабақтың тақырыбы: Есімдік түрлерін қайталау .Ашық сабақ.
Мақсаттары: Өткен тақырыптарды қайталау арқылы ой өрісін дамыту, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру .
Күтілетін нәтиже Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, жылқы стратегиясы,перамида, сөзжұмбақ, кім шапшаң,бес саусақ.
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
2мин |
Үй жұмысын тексеру. |
Оқушылар бірінші үй жұмысын айналма үстел арқылы тексеріп бағалайды. |
Әр топ сұраққа жауап береді |
АКТ |
|
Түсіну |
5мин |
«Кім жылдам» әдісі арқылы топпен жұмыс жасау өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою. |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сол арқылы топен жарыс ұйымдастыру |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
ЖТ ЖЕ |
|
Қолдану |
5мин |
Өткен тақырыптарға байланысты |
Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты мақал –мәтелдер беріп,сөйлемнің ішінде кездескен есімдіктерді қорғап шығу, өз бетерінше дайындық жасату.Өткен сабақ пен жаңа сабақты біріктіру. |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
СТО |
|
Сергіту сәті |
2 мин |
«Жаттығу жұмысын топпен жасау» |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Мен,сен, сіз,ол,олар, Бәрімізге бір ұжым. Мынау сабақ бұл ұстаз, Қуанышты күн бүгін. |
Барлық оқушылар топпен жаттығулар жасайды. |
АКТ |
|
Талдау |
15мин |
1. «Жылқы сұлбасы стратегиясы» 2. «Кім шапшаң»әдісі
3. «Перамида» әдісі бойынша үш топқа тапсырма беру. |
Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтін бойынша жылқы суреті арқылы қорғайды.
«Кім шапшаң?» Сандардың орнына әріпті қойып, мақал-мәтелді табу. А1, Б2, Д3, Ж4, З5, Қ6, Л7, М8, Р9, С10, Т11, Ы12, Н13, Ң14, Ө15, Ұ16, І17. 1.6.12.7.10.12.5.3.12. 4.16.8.10.1.10.1.14. 1.9.11.12.13.1.13. 15.5.17.14. 2.1.9.1.9.10.12.14. Дұрыс жауабы:Ақылсызды жұмсасаң,Артынан өзің барарсың
Оқушылар берілген есімдіктен сөйлем құрайды. |
Интербелсенді тақтада «Әке мен бала»әңгімесі көрсетіледі.Соған байланысты берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен шығып тапсырманы қорғау
|
|
|
Жинақтау |
5мин |
Бұл да қызық «Сөз жұмбақ». |
Сөзжұмбақты тауып,толтырады, жинақтайды бағалау.
|
Оқушылардың мақсаты берілген
сөзжұмбақты жауабын тауып өз ойларын толтыру арқылы
жеткізу |
|
|
Бағалау |
2 мин |
Бас бармақ арқылы оқушылар |
Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру |
Топпен және жеке өзін- өзі бағалайды |
|
|
Рефлексия |
2 мин |
«Бес саусақ»әдісі бойынша кері байланыс орнату. |
1.Бас бармақ-басты мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды. 2.Балалы үйрек-бірлесу.Мен топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза болдым? 3.Ортан терек-ойлау.Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4.Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?Неліктен? 5.Кішкентай бөбек-көңіл –күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім. |
«Бес саусақ» әдісі бойынша әрбір саусақты таңдау арқылы өз ойын түйіндейді.Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
|
|
|
|
1мин |
Үйге тапсырма беру. |
Есімдікке байланысты мақал-мәтелдер жазып келу. Ережелерге қайталау жұмысын жүргізу. |
Оқушылар күнделікке жазып алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Есімдік түрлерін қайталау" 6-сынып .
Ашық сабақ "Есімдік түрлерін қайталау" 6-сынып .
Мерзімі:22.12.2017.
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 6 «а»сынып
Сабақтың тақырыбы: Есімдік түрлерін қайталау .Ашық сабақ.
Мақсаттары: Өткен тақырыптарды қайталау арқылы ой өрісін дамыту, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру .
Күтілетін нәтиже Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, жылқы стратегиясы,перамида, сөзжұмбақ, кім шапшаң,бес саусақ.
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
2мин |
Үй жұмысын тексеру. |
Оқушылар бірінші үй жұмысын айналма үстел арқылы тексеріп бағалайды. |
Әр топ сұраққа жауап береді |
АКТ |
|
Түсіну |
5мин |
«Кім жылдам» әдісі арқылы топпен жұмыс жасау өткен тақырыптарға байланысты сұрақтар қою. |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сол арқылы топен жарыс ұйымдастыру |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
ЖТ ЖЕ |
|
Қолдану |
5мин |
Өткен тақырыптарға байланысты |
Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты мақал –мәтелдер беріп,сөйлемнің ішінде кездескен есімдіктерді қорғап шығу, өз бетерінше дайындық жасату.Өткен сабақ пен жаңа сабақты біріктіру. |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
СТО |
|
Сергіту сәті |
2 мин |
«Жаттығу жұмысын топпен жасау» |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Мен,сен, сіз,ол,олар, Бәрімізге бір ұжым. Мынау сабақ бұл ұстаз, Қуанышты күн бүгін. |
Барлық оқушылар топпен жаттығулар жасайды. |
АКТ |
|
Талдау |
15мин |
1. «Жылқы сұлбасы стратегиясы» 2. «Кім шапшаң»әдісі
3. «Перамида» әдісі бойынша үш топқа тапсырма беру. |
Оқушыларға мәтін беріледі. Мәтін бойынша жылқы суреті арқылы қорғайды.
«Кім шапшаң?» Сандардың орнына әріпті қойып, мақал-мәтелді табу. А1, Б2, Д3, Ж4, З5, Қ6, Л7, М8, Р9, С10, Т11, Ы12, Н13, Ң14, Ө15, Ұ16, І17. 1.6.12.7.10.12.5.3.12. 4.16.8.10.1.10.1.14. 1.9.11.12.13.1.13. 15.5.17.14. 2.1.9.1.9.10.12.14. Дұрыс жауабы:Ақылсызды жұмсасаң,Артынан өзің барарсың
Оқушылар берілген есімдіктен сөйлем құрайды. |
Интербелсенді тақтада «Әке мен бала»әңгімесі көрсетіледі.Соған байланысты берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, топпен шығып тапсырманы қорғау
|
|
|
Жинақтау |
5мин |
Бұл да қызық «Сөз жұмбақ». |
Сөзжұмбақты тауып,толтырады, жинақтайды бағалау.
|
Оқушылардың мақсаты берілген
сөзжұмбақты жауабын тауып өз ойларын толтыру арқылы
жеткізу |
|
|
Бағалау |
2 мин |
Бас бармақ арқылы оқушылар |
Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру |
Топпен және жеке өзін- өзі бағалайды |
|
|
Рефлексия |
2 мин |
«Бес саусақ»әдісі бойынша кері байланыс орнату. |
1.Бас бармақ-басты мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды. 2.Балалы үйрек-бірлесу.Мен топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза болдым? 3.Ортан терек-ойлау.Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4.Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?Неліктен? 5.Кішкентай бөбек-көңіл –күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім. |
«Бес саусақ» әдісі бойынша әрбір саусақты таңдау арқылы өз ойын түйіндейді.Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
|
|
|
|
1мин |
Үйге тапсырма беру. |
Есімдікке байланысты мақал-мәтелдер жазып келу. Ережелерге қайталау жұмысын жүргізу. |
Оқушылар күнделікке жазып алады. |
|
шағым қалдыра аласыз





















