|
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған орта Етістік |
Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Б Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу 2.4.2.5* - дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: етістік деген не екенін,қандай сұрақтарға жауап беретінін біледі Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Етістік қандай сұрақтарға жауап беретінін айта алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Етістікті таба алады |
||||
|
Бағалау критерийі Етістік деген не екенін,қандай сұрақтарға жауап беретінін біледі |
Ойлау дағдылары Білу Түсіну Қолдану Талдау |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Көңіл-күйлерің қандай? Егер көңіл-күйлерің жабырқаулы болса,жұдырығымызды жұмып,бұлтты көрсетеміз,ал егер көтеріңкі болса,алақанымызды ашып,күнді көрсетеміз. -Біз қолымызбен не істедік? -Қолымызды аштық,жұмдық,яғни іс-қимыл жасадық. -Балалар күнделікті өмірде біз сан қилы әрекеттер жасаймыз,яғни қимыл-қозғалыссыз өмір сүре алмаймыз. |
. |
|||
|
Ортасы 30-32 минут |
Өткенді еске түсіру. "Сұрақ-жауап"әдісі Сұрақтарға жауап алу. -Сөз таптары нешеге бөлінеді? -Зат есім деген не? -Зат есімнің қандай сұрақтарын білесіңдер? -Жалқы есім деген не? -Жалпы есім деген не? -Зат есімнің жекеше түрі деген не? -Зат есімнің көпше түрі деген не? Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. №1. Суреттерге қара.
«Қалай дыбыстайды?» ойыны.Жан-жануарлардың суреттері дыбыстарымен қоса беріледі.Олардың қалай дыбыстайтынын айтып,етістікті табу. Қоддану. Дәптермен жұмыс. №2. Оқы. Сөйлемдердің қатесін түзеп жаз. Ережені оқыту
Заттардың қимылын, іс әрекетін
білдіретін сөздерді етістік
дейміз. Сергіту сәті-2 минут Қоян қайтеді?Қоян секіреді. Аю қайтеді?Аю қорбандайды. Жылан ше?Жылан ирелеңдейді. Бүркіт ше?Бүркіт аспанда қалықтап ұшады. Талдау.Топпен жұмыс. Өлең құрастыру 1-топ. Атам жылқы бағады, ------- -------- шабады. ------- ------- сауады, ------ ------ қағады.
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||
|
Соңы 3 минут |
Рефлексия: -Сабақ ұнады ма? -Не қызықты болды? -Не қиын болды? -Өздеріңнің түсініктеріңді бас бармақ арқылы көрсетіңдер. Сабақтағы іс-әрекеттеріңді смайлик таңдау арқылы көрсетіңдер. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Етістік" 2сынып
Ашық сабақ "Етістік" 2сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған орта Етістік |
Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Б Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу 2.4.2.5* - дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: етістік деген не екенін,қандай сұрақтарға жауап беретінін біледі Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Етістік қандай сұрақтарға жауап беретінін айта алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Етістікті таба алады |
||||
|
Бағалау критерийі Етістік деген не екенін,қандай сұрақтарға жауап беретінін біледі |
Ойлау дағдылары Білу Түсіну Қолдану Талдау |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Көңіл-күйлерің қандай? Егер көңіл-күйлерің жабырқаулы болса,жұдырығымызды жұмып,бұлтты көрсетеміз,ал егер көтеріңкі болса,алақанымызды ашып,күнді көрсетеміз. -Біз қолымызбен не істедік? -Қолымызды аштық,жұмдық,яғни іс-қимыл жасадық. -Балалар күнделікті өмірде біз сан қилы әрекеттер жасаймыз,яғни қимыл-қозғалыссыз өмір сүре алмаймыз. |
. |
|||
|
Ортасы 30-32 минут |
Өткенді еске түсіру. "Сұрақ-жауап"әдісі Сұрақтарға жауап алу. -Сөз таптары нешеге бөлінеді? -Зат есім деген не? -Зат есімнің қандай сұрақтарын білесіңдер? -Жалқы есім деген не? -Жалпы есім деген не? -Зат есімнің жекеше түрі деген не? -Зат есімнің көпше түрі деген не? Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. №1. Суреттерге қара.
«Қалай дыбыстайды?» ойыны.Жан-жануарлардың суреттері дыбыстарымен қоса беріледі.Олардың қалай дыбыстайтынын айтып,етістікті табу. Қоддану. Дәптермен жұмыс. №2. Оқы. Сөйлемдердің қатесін түзеп жаз. Ережені оқыту
Заттардың қимылын, іс әрекетін
білдіретін сөздерді етістік
дейміз. Сергіту сәті-2 минут Қоян қайтеді?Қоян секіреді. Аю қайтеді?Аю қорбандайды. Жылан ше?Жылан ирелеңдейді. Бүркіт ше?Бүркіт аспанда қалықтап ұшады. Талдау.Топпен жұмыс. Өлең құрастыру 1-топ. Атам жылқы бағады, ------- -------- шабады. ------- ------- сауады, ------ ------ қағады.
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||
|
Соңы 3 минут |
Рефлексия: -Сабақ ұнады ма? -Не қызықты болды? -Не қиын болды? -Өздеріңнің түсініктеріңді бас бармақ арқылы көрсетіңдер. Сабақтағы іс-әрекеттеріңді смайлик таңдау арқылы көрсетіңдер. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













