Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Аубакирова А.Б.
|
Пәні: қазақ
тіл
|
Мектебі: «Амангелді
атындағы негізгі метеп» КММ
|
Тақырыбы: «Етістіктің
жіктелуі»
|
Сыныбы:
4
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы
мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды
тұжырымдау.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Етістік туралы алынған
білімдерін пысықтау. Етістіктің жіктелуімен
танысу
|
Сабақ
нәтижесі
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Етістік туралы білімдерін тиянақтайды. Оқулықта
берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Етістікті қай жақта тұрғанын
анықтайды
Оқушылардың кейбіреуі мынаны
орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Етістіктерді табу, оған жіктік
жалғауы жалғану арқылы қай жақта айтылуын біледі
..
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар жұмыс барысында
өзгелердің ойын тыңдайды,
талдайды, өз ойын
жеткізіп айтады, сұрақтарға жауап
береді, мәтін түрлерін анықтап, өз
шешімін түсіндіреді.
Тапсырмаларды орындау
барысында әдемі, сауатты жазады.
Пәндік лексика және
терминология:
-
Етісткі
-
Етістіктің
түрлер
-
Көне, алқабы,
шөмеле..
Сабақта диалог/жазу үшін
пайдаланатын тіл:
-
Сөйлем мүшесі дегеніміз не
?
-
Сөйлемнің дара мүшелері қалай
жасалады?
-
Сөйлемнің күрделі мүшелері
қалай жасалады?
|
Құндылықтарды
дарыту:
|
Мәтінді түсініп
оқуға дағдыландыру, сөздік қорларын молайтудың жолдарын қарастыру;
шәкірттерді өз бетінше ойлай білуге, ізденуге үйрету; ұйымшылдыққа
үйрету.
|
Ресурстар
|
Электронды оқулық,
бейнежазба, оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған түсті
қағаздар топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
дәлелдеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік,
рефлексия.
|
Пәнаралық
байлан
|
Әдебиеттік оқу,
музыка
|
Сабақтың
жоспары
|
Сабақ
кезеңі
|
Жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
-Бүгін сабағымызда етістік
туралы білімдерімізді тиянақтап, жаңа сабақпен танысамыз. Әр түрлі
тапсырмаларды орындай отырып, сабаққа қатысып отырған
қонақтарымызға өз білімдерімізді
көрсетейік.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Қоршаған ортаны қорғаймын
деген тақырып өтіп жатырмыз Ендеше сабағымызды «Құсты аяла» атты
психологиялық дайындықтан
бастаймыз
Топқа
бөліну
Дара күрделі етістіктер арқылы
топқа бөлінеміз
|
«Құсты
аяла»
Топқа
бөлу
Қима қағаздарда жазылған
сөздер
|
Өткенді
қайталау
10
минут
|
Етістікке сипаттама
берейік
-
Етістік нені
білдіреді ?
-
Қурамына байланыста
қалай бөлінеді ?
-
Тұлғасына қарай
қалай бөлінеді?
-
Мағынасына қарай
қалай бөлінеді?
«Өрмекші торы» әдісі арқылы
етістік туралы білімімізді
тиянақтаймыз
Критериалды бағалау Өзін өзі
бағалау
«Жасырын сөзді
тап»
Екі әріп тастай
отырып оқы
ДЭЕТИКІСЛМТІЖЭКТУСІҢИЯ
ЕЭЖІРЕКТМНЕЛЖВУІ
Қандай сөз
шықты?
Ендеше бүгінгі жаңа
сабағымыздың тақырыбы
Етістіктің
жіктелуі
|
Қима
қағаз
«Өрмекші торы»
әдісі
«Жасырын сөзді тап»
ойыны
Жаңа тақырыпты
анықтаймыз
|
Жаңа
білім
|
бейнежазба
көру
65 - жаттығу «Білу және
түсіну» әдісі
1 топ
Оқимын ордамда,
Интернат-мекенім.
Азамат
болғанша,
Аларым көп
менің.
2 топ Аяулы
мекенім,
Оқимын,
жетемін.
Туған жер
кей-кейде
Сағынып
кетемін.
(Мұқағали
Мақатаев)
Критериалды бағалау топ
басшысының бағалауы
|
бейнежазба
Оқулық
|
Ортасы
10
минут
|
66 - жаттығу «Орнын
тап»
Етістіктерді тиісті орына
қой.
көрдің
оқиды
ереді
І І
жақ

көшіресің
жазамын
ІІ ІІ
жақ

санадым
салыстырасың

ІІІ
жақ
Бағалау бірін бірі
бағалау
Сергіту
сәті
«Ақ серек, көк серек»
ойыны
68 - жаттығу Мәтінмен жұмыс
«Оқы да анықта» әдісі
Берілген мәтінді
оқиды
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды
Етістіктерді тауып, қай жақта
тұрғанын жазады.
Бағалау өзін өзі
бағалау
«Сәйкестендіру»
әдісі
|
Оқулық,
Қима
қағаздар
Симатикалық
кесте
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Шығармашылық
тапсырма
Жұмбақтың шешуі Доп, сағат,
шар болатындай етіп жұмбақ құрастыру, жұмбақ мәтіні етістіктен
құралу керек және ол жіктік жалғауында болу
керек
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
Бағалау
3
минут
Кері
байланыс
2
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл
«Жетістік
баспалдағы»
«Жарайсың» «Жақсы»
«Талпын» баспалдағы бойынша жинаған баллдарын есептеп қай
баспалдақта тұрғанын анықтау
|
Бағалау
парақшасы
|