Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Дюсенова Кульзира
Калиевна
Ақмола облысы Көкшетау қаласы
«№ 4 ЖОББМ» КММ
|
Пән:
|
Қазақ
тілі
|
Сынып:
|
4-сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
26-сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Қоршаған ортаны
қорғаймын
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Етістіктің
жіктелуі
|
Оқу
мақсаты:
|
4.4.2.2 – жіктік
жалғауларының қолданысын
білу.
4.2.4.1-Мәтіннің
тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы
негізгі ойды тұжырымдау.
4.2.2.1-Тұрақты сөз тіркестері
мен көпмағыналы сөздерді ажырата білу,мағынасын түсіну,сөйлеу
барысында қолдану.
|
Бағалау
критерийі:
|
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстарын
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі;Өткен материалды еске түсіреміз .Етістік дегеніміз не
? Етістіктің жіктелуіне мысалдар келтіру.Ол қалай
жасалады?
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету;
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындау жаттығулары
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушуның
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
2
минут
|
Ұйымдас-тыру
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Қара достым
жан-жаққа,
Дайынсың ба
сабаққа.
Орнында
ма,қараңдар!
Кітап,дәптер,қаламдар?!
Қарадық біз
жан-жаққа,
Дайынбыз біз
сабаққа,
Орнында тұр
барлығы,
Саабақты бастай
берейік.
Құрметті оқушы!
Бүгінгі сабағымызда 4 топ бойынша тапсырмалар
орындаймыз.
Етістіктің жіктелуі
туралы түсінікті әрі қарай
жалғастырамыз.
|
Не меңгеретінін
тапсырмалар орындау арқылы
біледі;
|
Қалыптастыру
шы бағалау
;
Жарайсың , Ақылдым ,
Керемет!
|
Презента
Ция
№ 1-2бет
|
10минут
|
Жаңа
сабақ
|
«Колесо фортуны» ойын арқылы
сұрақтар қою
|
Жаңа тақырыпты меңгергенін
еске түсіреді
|
«Мен білемін!»
әдісі
|
Презентация
№ 3бет
|
8
минут
|
|
Ластану .Су
бейнебаянды көреді.
81-
жаттығу
1.Мәтінді тізбектей
оқу,тыңдау
Дескриптор:
Жіктеу
есімдіктерінің астын сызады;
Оларға сұрақ қойып
қай септікте тұрғанын
айтады.
Бабаларымыздың өсиеттерін
айтады.
|
тақырыпты
меңгереді;
|
Бағалау
критерийлерін ұсыну
Кері
байланыс
Смайликтер Жарайсың
,
Ақылдым ,
Керемет!
|
Презента
ция
№ 4-5бет
|
20
минут
|
Бекіту
|
Топпен
жұмыс
1топ 82-
жаттығу
Көп нүктенің орнына
жіктік жалғауын қойып,сөйлемдерді көшіріп
жазу.
Дескриптор:
Жіктік жалғауын
ажыратып айтады.
2 топ learning apps
бойынша тапсырмалар
3 топ
84-жаттығу.
Көп нүктенің орнына
тиісті сөзді қойып жазу.Уланбаудың жолы қандай?пікірлерін
айту.
Дескриптор:
Сөздерді орнына
дұрыс қояды.
Уланбаудың жолдарын
айтады.
4-топ learning apps бойынша
тапсырмалар
Мақал-мәтелдердің
мағынасын талқылау.
Дескриптор:
Сөздердің мағыналарын ажыратып
айтады.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтайды;
Тақырыпты
меңгергенін анықтайды;
|
Бағалау
критерийлерін ұсыну
Смайликтер
Керемет!,
Тамаша!,
Еңбегің көрініп
тұр!
|
Презента
ция
№ 5бет
|
Презентация
№
6
бет
Презентация
№ 7
бет
|
5минут
|
Қорытынды
Рефлексия
|
Kahoot тест
сұрақтары
Не үйрендік ?Не білдік? Қандай
қиындықтар болды?
|
|
Білім
ағашы
Бағалау
парағы
|
|