Материалдар / Ашық сабақ "Этностардың бейбіт қарым-қатынастарының тәсілдері(халықаралық интеграциясы)"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Этностардың бейбіт қарым-қатынастарының тәсілдері(халықаралық интеграциясы)"

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып оқушыларына арналған. Қазақстан халқы Ассамблеясының этносаралық келісімді сақтаудағы рөлін түсіну және түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Наурыз 2021
2528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп:

Күні: 4.12. 2020

«Новоишим қазақ орта мектебі»КММ

Сынып

10 ә

Мұғалімнің аты-жөні:

Даирова А.Б

қатысқандар

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Этностардың бейбіт қарым-қатынастарының тәсілдері(халықаралық интеграциясы)

Оқу мақсаттары

- этносаралық келісімнің үлгісін қазақстандық моделі арқылы бейбіт қарым-қатынас жасау мүмкіндігін дәлелдеу.

Сабақтың мақсаты

- Қазақстан халқы Ассамблеясының этносаралық келісімді сақтаудағы рөлін түсіну және түсіндіру

Бағалау критерийлері

Оқушы

этносаралық келісімді сақтауда Қазақстан халқы Ассамблеясының тиімділігін түсіндіре алады;

Қазақстан халықтарының Қазақстан тарихынан бейбіт қарым-қатынасы туралы мысалдар келтіреді.

Тілдік мақсаты

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Төзімділік, Қазақстан халқы Ассамблеясы, ұлтаралық татулық

Пән аралық байланыстар

География, Қазақстан тарихы, құқық пәндері

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдер

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Топқа бөліну.Оқушыларға сабақ пен ооқу мақсаттарын түсіндіру.


II. Білімді жаңарту.

(С) Сұрақтар:

- Қазақстан Республикасы Президентінің пікірінше, Қазақстан халқының айрықша ерекшелігі қандай?

- Қазақстандықтардың төзімділігі, Толерантность казахстанцев, бейбітшілік пен келісімде өмір сүру қабілеті.

- Қазақстан Республикасы Үкіметінің саясаты Қазақстан халқының бірлігін сақтауға қалай көмектеседі?

- Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуы арқылы, әлемдік діндер съездерін өткізу, дін бостандығын сақтау, т.б.

2. ТАҚЫРЫПҚА, сабақ мақсаттарына ШЫҒУ. Оқушылар слайд арқылы сабақ тақырыбын және сабақ мақсаттарын анықтайды.

Бағалау критерийлерімен танысу.



Презентация



Видеоролик «Ассамблея народа Казахстана»

https://www.youtube.com/watch?v=kJon0L31U2w

Съезд лидеров мировых и традиционных религий

http://www.akorda.kz/ru/national_projects/sezd-religii-2012_1338973130

http://www.inform.kz/ru/hronika-s-ezdov-liderov-mirovyh-i-tradicionnyh-religiy_a2586990


Сабақтың ортасы

Тапсырма.Саяси жүйедегі халықаралық ұйымдардың рөлін анықтау үшін топтарға тапсырмалар беремін.(постер қорғау)


Топтық жұмыс. «Ойлан. Жұптас . Бөліс» әдісі арқылы оқушыларға оқулықтағы мәтіндерді оқыта, отырып, топтық жұмыс беру.Барлық топтар берілген тапсырманы орындайды.

Зерттеу және талдау

  1. Халықаралық қатынастарды дамытудағы БҰҰ рөлін анықта.

  2. БҰҰ қызметі туралы құжаттарымен жұмыс жаса.

  3. Түрік мәдениетінің халықаралық ұйымының ерекшелігі неде екенін дәлелде.

  4. Қазақстан Халқы Ассамблеясының рөлін анықта.


Дескриптор:

Маңызды халақаралық ұйымдардың негізгі міндеттері мен қызметінің бағыттары жайында біледі.

Интерпретация

Т. Әр топ өзінің зерттеулерін қорғайды.

Оқушылар өздерінің жұмыстарын ұтымды түрде көрсете алуы тиіс.

Тапсырма.

1. Еуропадағы қауіпсіздік пен ынтымақтастық Кеңесінің Қорытынды актісінде көрсетілген ЕҚЫҰ принциптерін /Хельсинки, 1975/ оқып, сұрақтарға жауап беріңдер.

2. Еркіндік теңдігі,дербестікке тән құқықты құрметтеу.

3.Күш қолданбай немесе қауіп төндірмеу.


Халықаралық құқықтар міндеттерін ерікті түрде орындау.Осы принциптерді оқыңдар және сұрақтарға жауап беріңдер:

А. Қорытынды акт 1939-1945 жылдардағы Екінші дүниежүзілік соғыс нәтижелерімен қалай байланысады?

Ә. 1975 жылы қол қойылған Қортытнды актіге сол кезеңдегі халықаралық жағдайдағы «қырғи-қабақ» шиеленісі қалай әсер етті?

Критерилері:

-аргумент келтіреді;

-Креативтілік танытады;

-қорытынды жасады


ҚБ «Өзара бағалау» әдісі арқылы бағалау.

Оқулықпен жұмыс

















































































































Сабақтың соңы

Рефлексия.

-Нені білдім, нені үйрендім;

-нені толық түсінбедім;

-немен жұмысты жалғастыру қажет;


Қорытынды

Үйге тапсырма: эссе жазу, кестені толтыру және аяқтау



Саралау.

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеледі.

Бағалау. Оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі, бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы.

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!