Сабақ барысы
|
Жоспарланған кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
|
Презентация
Видеоролик «Ассамблея народа Казахстана» https://www.youtube.com/watch?v=kJon0L31U2w Съезд лидеров мировых и традиционных религий http://www.akorda.kz/ru/national_projects/sezd-religii-2012_1338973130 http://www.inform.kz/ru/hronika-s-ezdov-liderov-mirovyh-i-tradicionnyh-religiy_a2586990
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма.Саяси жүйедегі халықаралық ұйымдардың рөлін анықтау үшін топтарға тапсырмалар беремін.(постер қорғау)
Топтық жұмыс. «Ойлан. Жұптас . Бөліс» әдісі арқылы оқушыларға оқулықтағы мәтіндерді оқыта, отырып, топтық жұмыс беру.Барлық топтар берілген тапсырманы орындайды. Зерттеу және талдау
Дескриптор: Маңызды халақаралық ұйымдардың негізгі міндеттері мен қызметінің бағыттары жайында біледі. Интерпретация Т. Әр топ өзінің зерттеулерін қорғайды. Оқушылар өздерінің жұмыстарын ұтымды түрде көрсете алуы тиіс. Тапсырма. 1. Еуропадағы қауіпсіздік пен ынтымақтастық Кеңесінің Қорытынды актісінде көрсетілген ЕҚЫҰ принциптерін /Хельсинки, 1975/ оқып, сұрақтарға жауап беріңдер. 2. Еркіндік теңдігі,дербестікке тән құқықты құрметтеу. 3.Күш қолданбай немесе қауіп төндірмеу.
Халықаралық құқықтар міндеттерін ерікті түрде орындау.Осы принциптерді оқыңдар және сұрақтарға жауап беріңдер: А. Қорытынды акт 1939-1945 жылдардағы Екінші дүниежүзілік соғыс нәтижелерімен қалай байланысады? Ә. 1975 жылы қол қойылған Қортытнды актіге сол кезеңдегі халықаралық жағдайдағы «қырғи-қабақ» шиеленісі қалай әсер етті? Критерилері: -аргумент келтіреді; -Креативтілік танытады; -қорытынды жасады
ҚБ «Өзара бағалау» әдісі арқылы бағалау. |
Оқулықпен жұмыс
|
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия. -Нені білдім, нені үйрендім; -нені толық түсінбедім; -немен жұмысты жалғастыру қажет;
Қорытынды Үйге тапсырма: эссе жазу, кестені толтыру және аяқтау |
|
|
|
Саралау. Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеледі. |
Бағалау. Оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі, бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы. |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Этностардың бейбіт қарым-қатынастарының тәсілдері(халықаралық интеграциясы)"
Ашық сабақ "Этностардың бейбіт қарым-қатынастарының тәсілдері(халықаралық интеграциясы)"
Сабақ барысы
|
Жоспарланған кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
|
Презентация
Видеоролик «Ассамблея народа Казахстана» https://www.youtube.com/watch?v=kJon0L31U2w Съезд лидеров мировых и традиционных религий http://www.akorda.kz/ru/national_projects/sezd-religii-2012_1338973130 http://www.inform.kz/ru/hronika-s-ezdov-liderov-mirovyh-i-tradicionnyh-religiy_a2586990
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма.Саяси жүйедегі халықаралық ұйымдардың рөлін анықтау үшін топтарға тапсырмалар беремін.(постер қорғау)
Топтық жұмыс. «Ойлан. Жұптас . Бөліс» әдісі арқылы оқушыларға оқулықтағы мәтіндерді оқыта, отырып, топтық жұмыс беру.Барлық топтар берілген тапсырманы орындайды. Зерттеу және талдау
Дескриптор: Маңызды халақаралық ұйымдардың негізгі міндеттері мен қызметінің бағыттары жайында біледі. Интерпретация Т. Әр топ өзінің зерттеулерін қорғайды. Оқушылар өздерінің жұмыстарын ұтымды түрде көрсете алуы тиіс. Тапсырма. 1. Еуропадағы қауіпсіздік пен ынтымақтастық Кеңесінің Қорытынды актісінде көрсетілген ЕҚЫҰ принциптерін /Хельсинки, 1975/ оқып, сұрақтарға жауап беріңдер. 2. Еркіндік теңдігі,дербестікке тән құқықты құрметтеу. 3.Күш қолданбай немесе қауіп төндірмеу.
Халықаралық құқықтар міндеттерін ерікті түрде орындау.Осы принциптерді оқыңдар және сұрақтарға жауап беріңдер: А. Қорытынды акт 1939-1945 жылдардағы Екінші дүниежүзілік соғыс нәтижелерімен қалай байланысады? Ә. 1975 жылы қол қойылған Қортытнды актіге сол кезеңдегі халықаралық жағдайдағы «қырғи-қабақ» шиеленісі қалай әсер етті? Критерилері: -аргумент келтіреді; -Креативтілік танытады; -қорытынды жасады
ҚБ «Өзара бағалау» әдісі арқылы бағалау. |
Оқулықпен жұмыс
|
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия. -Нені білдім, нені үйрендім; -нені толық түсінбедім; -немен жұмысты жалғастыру қажет;
Қорытынды Үйге тапсырма: эссе жазу, кестені толтыру және аяқтау |
|
|
|
Саралау. Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеледі. |
Бағалау. Оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі, бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы. |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс
|
шағым қалдыра аласыз













