|
Білім беру ұйымының атауы |
КММ «Алтыншшоқы орта мектеп-бақшасы» |
|||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Темирбаев Дарын Тюлевжанулы |
|||||
|
Күні: |
22.12.2022 |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
XI Людовиктің қызметін талдаудың мысалы ретінде орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуының маңыздылығын дәлелдеу. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой салу Мұғалім оқушыларға феодалдық-бытыраңқылық Францияның картасын көрсетіп, қысқаша ақпарат береді: «Франция 14 тәуелсіз мемлекеттерге бөлінді, оларды графтар мен герцогтар биледі». Сұрақтың талқылануы: Бұл жағдай Францияның неге әкелуі мүмкін? Талқылау нәтижесінде оқушылар Францияны біріктірілуі туралы қорытынды шығара алады. Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу. Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады: -Орталықтанған мемлекеттердің құрылу себептерін анықтайды. -Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің ерекшеліктерін анықтайды. -Францияның орталықтандырылуының тарихи маңызын анықтайды. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Карта Сұрақтар жазылған үлестірмелі қағаздар |
||
|
Жаңа білім |
«Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі» атты бейнебаянды көруге ұсынады. Тапсырма: концепт картаны толтыру, бір орталыққа бағынған мемлекеттің құрылу себептерін анықтау. Талқылауға сұрақ: Францияда орталықтандырылған мемлекет құру қажет болды ма? Мұғалім оқушыларға орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері бар ақпаратты таратады. Оқушылар белгілерді екі топқа жіктеу қажет: бытыраңқы және орталықтанған мемлекеттер, оларды екі түрлі –түсті маркермен белгілекі қажет. Жалпысыныптық талқылау. Оқушылар жауаптарын дәлелдейді. Мұғалім оқушылар жауаптарына кері байланыс береді. «Попс формуласы»: XI Людовиктің қызметін 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» Сұрақты талқылау: Орталықтандырылған мемлекет пен бытыраңқы мемлекет арасындағы қандай айырмашылық бар? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуы тиімді деп санаған? Неліктен? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекетке қарсы болды және неге? Мұғалім оқушыларды жазба қорытынды жазуды сұрайды. Францияда орталықтандыру үдерісінің тарихи маңызы неде? |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескрипторлар Бейнебаянды басты ақпаратты алады. бір орталыққа бағынған мемлекеттің кем дегенде 6 себептерін анықтайды. Дескрипторлар: бытыраңқы мемлекеттің белгілерін анықтайды; орталықтанған мемлекеттің белгілерін анықтайды; Дескрипторлар: мемлекеттіңоданәрідамуыүшінорталықтандырылғанмемлекеттіңмаңыздылығынтүсіндіреді; көзқарастыдәлелдейтін кемінде 3 дәлелкелтіреді; дәлелдіқорытындыжасайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар» |
Бейнебаян «Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі» https://www.youtube.com/watch?v=d1MBuMqmno8 Дидактикалық материал Концепт карта Дидактикалық материал: «Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері», маркерлер Презентация |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Жоқушылар келесі сұраққа жауап береді: Бытыраңқы мемлекеттер мен орталықтанған мемлекеттер арасында қандай байланыс бар? Үйге тапсырма Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
«Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін. Чемодан- алған білімім болашақта қажет. Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? "
Ашық сабақ "Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? "
|
Білім беру ұйымының атауы |
КММ «Алтыншшоқы орта мектеп-бақшасы» |
|||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Темирбаев Дарын Тюлевжанулы |
|||||
|
Күні: |
22.12.2022 |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
XI Людовиктің қызметін талдаудың мысалы ретінде орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуының маңыздылығын дәлелдеу. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой салу Мұғалім оқушыларға феодалдық-бытыраңқылық Францияның картасын көрсетіп, қысқаша ақпарат береді: «Франция 14 тәуелсіз мемлекеттерге бөлінді, оларды графтар мен герцогтар биледі». Сұрақтың талқылануы: Бұл жағдай Францияның неге әкелуі мүмкін? Талқылау нәтижесінде оқушылар Францияны біріктірілуі туралы қорытынды шығара алады. Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу. Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады: -Орталықтанған мемлекеттердің құрылу себептерін анықтайды. -Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің ерекшеліктерін анықтайды. -Францияның орталықтандырылуының тарихи маңызын анықтайды. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Карта Сұрақтар жазылған үлестірмелі қағаздар |
||
|
Жаңа білім |
«Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі» атты бейнебаянды көруге ұсынады. Тапсырма: концепт картаны толтыру, бір орталыққа бағынған мемлекеттің құрылу себептерін анықтау. Талқылауға сұрақ: Францияда орталықтандырылған мемлекет құру қажет болды ма? Мұғалім оқушыларға орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері бар ақпаратты таратады. Оқушылар белгілерді екі топқа жіктеу қажет: бытыраңқы және орталықтанған мемлекеттер, оларды екі түрлі –түсті маркермен белгілекі қажет. Жалпысыныптық талқылау. Оқушылар жауаптарын дәлелдейді. Мұғалім оқушылар жауаптарына кері байланыс береді. «Попс формуласы»: XI Людовиктің қызметін 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» Сұрақты талқылау: Орталықтандырылған мемлекет пен бытыраңқы мемлекет арасындағы қандай айырмашылық бар? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуы тиімді деп санаған? Неліктен? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекетке қарсы болды және неге? Мұғалім оқушыларды жазба қорытынды жазуды сұрайды. Францияда орталықтандыру үдерісінің тарихи маңызы неде? |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескрипторлар Бейнебаянды басты ақпаратты алады. бір орталыққа бағынған мемлекеттің кем дегенде 6 себептерін анықтайды. Дескрипторлар: бытыраңқы мемлекеттің белгілерін анықтайды; орталықтанған мемлекеттің белгілерін анықтайды; Дескрипторлар: мемлекеттіңоданәрідамуыүшінорталықтандырылғанмемлекеттіңмаңыздылығынтүсіндіреді; көзқарастыдәлелдейтін кемінде 3 дәлелкелтіреді; дәлелдіқорытындыжасайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар» |
Бейнебаян «Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі» https://www.youtube.com/watch?v=d1MBuMqmno8 Дидактикалық материал Концепт карта Дидактикалық материал: «Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері», маркерлер Презентация |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Жоқушылар келесі сұраққа жауап береді: Бытыраңқы мемлекеттер мен орталықтанған мемлекеттер арасында қандай байланыс бар? Үйге тапсырма Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
«Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін. Чемодан- алған білімім болашақта қажет. Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз













