Ашық сабақ "Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? "

Материал туралы қысқаша түсінік
Ресурс ретінде пайдалануға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

КММ «Алтыншшоқы орта мектеп-бақшасы»

Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам

Педагогтің аты-жөні:

Темирбаев Дарын Тюлевжанулы

Күні:

22.12.2022

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Сабақтың мақсаты

XI Людовиктің қызметін талдаудың мысалы ретінде орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуының маңыздылығын дәлелдеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой салу

Мұғалім оқушыларға феодалдық-бытыраңқылық Францияның картасын көрсетіп, қысқаша ақпарат береді: «Франция 14 тәуелсіз мемлекеттерге бөлінді, оларды графтар мен герцогтар биледі». Сұрақтың талқылануы: Бұл жағдай Францияның неге әкелуі мүмкін?

Талқылау нәтижесінде оқушылар Францияны біріктірілуі туралы қорытынды шығара алады.

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

-Орталықтанған мемлекеттердің құрылу себептерін анықтайды.

-Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің ерекшеліктерін анықтайды.

-Францияның орталықтандырылуының тарихи маңызын анықтайды.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Карта





Сұрақтар жазылған үлестірмелі қағаздар










Жаңа білім




«Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі» атты бейнебаянды көруге ұсынады. Тапсырма: концепт картаны толтыру, бір орталыққа бағынған мемлекеттің құрылу себептерін анықтау.

Талқылауға сұрақ: Францияда орталықтандырылған мемлекет құру қажет болды ма?

Мұғалім оқушыларға орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері бар ақпаратты таратады. Оқушылар белгілерді екі топқа жіктеу қажет: бытыраңқы және орталықтанған мемлекеттер, оларды екі түрлі –түсті маркермен белгілекі қажет.

Жалпысыныптық талқылау. Оқушылар жауаптарын дәлелдейді. Мұғалім оқушылар жауаптарына кері байланыс береді.

«Попс формуласы»: XI Людовиктің қызметін

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»

Сұрақты талқылау: Орталықтандырылған мемлекет пен бытыраңқы мемлекет арасындағы қандай айырмашылық бар? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуы тиімді деп санаған? Неліктен? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекетке қарсы болды және неге?

Мұғалім оқушыларды жазба қорытынды жазуды сұрайды. Францияда орталықтандыру үдерісінің тарихи маңызы неде?

Мәтінмен жұмыс


Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескрипторлар

Бейнебаянды басты ақпаратты алады.

бір орталыққа бағынған мемлекеттің кем дегенде 6 себептерін анықтайды.

Дескрипторлар:

бытыраңқы мемлекеттің белгілерін анықтайды;

орталықтанған мемлекеттің белгілерін анықтайды;

Дескрипторлар:

мемлекеттіңоданәрідамуыүшінорталықтандырылғанмемлекеттіңмаңыздылығынтүсіндіреді;

көзқарастыдәлелдейтін кемінде 3 дәлелкелтіреді;

дәлелдіқорытындыжасайды


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»


Бейнебаян

«Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі»

https://www.youtube.com/watch?v=d1MBuMqmno8

Дидактикалық материал

Концепт карта


Дидактикалық материал: «Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері», маркерлер



Презентация

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Жоқушылар келесі сұраққа жауап береді: Бытыраңқы мемлекеттер мен орталықтанған мемлекеттер арасында қандай байланыс бар?

Үйге тапсырма Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

«Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді

Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін.

Чемодан- алған білімім болашақта қажет.

Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін.


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2023
686
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі