Материалдар / Ашық сабақ Ғабит Мүсіреповтің «Ұлпан» романы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ғабит Мүсіреповтің «Ұлпан» романы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек,әріптестеріммен тәжірибе алмасу мақсатында жарияладым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2018
3293
22 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп:Абай атындағы №26 орта мектебі

Пән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна

Күні:19.04.18ж

Сыныбы:9

Қатысқандар

саны: 25

Қатыспағандар

саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Ғабит Мүсіреповтің «Ұлпан» романы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Жазушының өмірі мен шығармашылығына шолу жасайды;

Шығарманың мазмұнын,тақырыбы мен идеясын ашады;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады:шығарманың мазмұнын,тақырыбы мен идеясын ашады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейіпкерлер бейнесін талдау арқылы өз пікірлерін қалыптастырады; Оқушылардың кейбірі орындай алады:Әңгімедегі заман көрінісін бүгінгі күнмен салыстыра алады;

Бағалау критерийі

- көркем шығарманың мазмұнын түсінеді;

- шығарма мазмұнын айта алады;

- кейіпкерлерді салыстырып баға бере алады;



Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: тақырыбы мен идеясын анықтайды;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсініп жауап береді;

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу,білім алу,еңбек ету.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі,Тарих,география

Алдыңғы оқу

Ғабит Мүсіреповтің өмірі мен шығармашылығы

Сабақ барысы,әдістер:

«Мозайка»,«ПОПКОРН»,«Ойлан, жұптас, бөліс», «Раунд»әдісі,постер

Жоспарланған уақыт

Сабақ жоспары

Ресурстар

Сабақтың басы





Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпты ақын өлеңдері арқылы 3 топқа бөлемін.«Раунд»әдісі бойынша үй тапсырмасын (бір сөйлеммен)

1-топ:Ғ.Мүсірепов туралы не білесіздер?

2-топ:Жазушының қандай шығармаларын оқыдыңыздар?

3-топ: «Ана» сөзін топтастырыңыздар

«Мозайка»әдісі



«ПОПКОРН» әдісі

Сабақтың ортасы

Кітаппен жұмыс









Конверттегі сұрақтар














1 тапсырма:

1-топ:Романға (СКТ) жасайды.

2-топ: «Топтастыру»

3-топ:Кестелі сөз,ой орамдарын тап.

Дескриптор;

-сатылай кешенді талдау жасайды;

-кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды,топтастырады;

-сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. (басбармақ)

2-тапсырма:

1-топ: «Ұлпан»романында қазақ өмірінің қандай оқиғалары қамтылған?Нақты мысалдар келтіре отырып баяндаңыздар?

2-топ:Ұлпан бойына жазушы қандай қасиеттерді дарытқан?Ұлпан қазақ даласына қандай өзгерістер мен жаңалықтар әкелген адам?

3-топ:Композициялық құрылымына талдау

Дескриптор

-романға талдау жасайды;

-композициялық құрылымына талдайды;

- сұрақтарға жауап береді;

ҚБ. (басбармақ)

Постер










«Ойлан, жұптас, бөліс»

Сабақтың соңы Интервью

3-тапсырма (барлық топқа)

-Әңгіменің басты кейіпкері Ұлпан ойлаған мақсатына жетті ме?

-Ұлпанның бойындағы қасиет қазіргі таңда,қаракөз қыздарымыздың бойынан табыла ма?

Дескриптор

-сұрақтарға сыни тұрғыда жауап бере алады;

-бүгінгі өмірмен салыстыра алады;

Эссе: «Ана-үйдің шамшырағы...»

«Кезбе тілші» әдісі

Кері байланыс





Бүгінгі жетістігім

Себебі

Бүгінгі кемшілігім

Себебі









Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы.

Барынша қолдау көрсету: Әр түрлі күтілетін нәтижеге байланысты тапсырмаларды

оқушылардың қабілетіне қарай,күрделендіремін .

Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын сыни тұрғыда айтуға жағдай жасаймын.

Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді.

Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі

( басбармақтар арқылы,ынталандыру сөздері,қолдау қошеметтеулер).

Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )

1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.

2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.

2. Аудиожазба көрсету.

Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?

1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.

2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!