Білім беру
саласы: Әлеумет
Бөлімі: Қоршаған
орта
Өтпелі
тақырып: Табиғат
әлемі
Тақырыпша: Айналамыздағы табиғат
әлемі
Тақырыбы: «Мені қоршаған
ортам»
Мақсаты: Қоршаған орта туралы жан –
жақты түсінуге ықпал ету
Міндеттері:
Білімділік: Балалардың қоршаған орта
туралы түсініктерін арттыру.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін,
тілдерін дамыту;
Тәрбиелік: Қоршаған ортаны қорғауға,
қастерлеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,
көрнекілік, ойын, ӨТШТ технологиясының әдістері (миға
шабу)
Қолданылатын көрнекі
құралдар: слайд, суреттер,
карточкалар.
Билигвальды
компонент: ағаш - дерево, жануар –
животное, құс – птица.
Алдын ала жүргізілетін
жұмыстар: қыс мезгілі, қоршаған орта
туралы әңгімелесу.
Мотивациялық
қозғаушылық.
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Шаттық
шеңбері:
Армысыз , алтын
Күн!
Армысыз, Жер
ана!
Армысыз,
қонақтар,
Армысыз және
біз!
Балалар бір – бірлерінің
қолдарынан ұстап жылулықтарымен бөліседі.
Қанекей, балалар орнымызға
отырамыз.
Балаларға қыстың суретін
көрсету арқылы, қыс мезгілінің ерекшеліктерін
айтқызу.
Ұйымдастырушылық-ізденіс
кезең.
Тосын
сәт: Есік қағылып саяхатшы
келеді.
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар?!
Мен сендерге бізді қоршаған
ортаға саяхатқа шығуға ұсыныс жасауға
келдім.
-Балалар, біз саяхатшымен
айналамен танысуға шығамыз ба?
Саяхатшы бізге жол көрсетіп
отырады.
-Иә, саяхатқа
шығамыз.
Саяхатқа
шығады.
-Балалар, қандай әдемі дыбыс!
Бұл ненің дыбысы екен?
-Ағаштардың
сыбдыры.
-Балалар, қараңдар мен
жапырақтар тауып алдым.
-Ал, сендер бұл жапырақтарды
сипаттап беріңдерші.
-Мынаны қараңдар, қандай әдемі
ағаштар!
-Біз «ағаштар әлеміне» келіп
қалыппыз.
-Балалар, бұл ағаштардың
атауын айтып беріңдерші.
Балалар ағаштардың атауларын
айтады.
-Қайың, шырша, терек,
емен.
«Иә, жоқ»
ойыны
-Ал, енді қараңдаршы, қайың
ағашының жапырақтары - жоқ.
-Жапырақтары суықтан түсіп
қалған - иә
-Шырша жыл бойы жасыл түсті -
иә
-Жарайсыңдар!
-Енді ары қарай саяхатымызды
жалғастырайық.
Саяхатшы:
-Міне менің қолымда қауырсын
бар.
Бұл
қауырсынмен «Паравоз» ойынын
ойнайық.
-Балалар, бұл не
нәрсе?
-Қауырсын.
-Түсі
қандай?
-Ақ.
Салмағы
қандай?
-Жеңіл.
Ал қауырсынға ұқсайтын тағы
нені білесіңдер?
-Қар.
Оның түсі
қандай?
-Ақ.
Ол
суық.
Ал тағы қандай суық нәрсені
білесіңдер?
Мұз.
-Дұрыс айтасыңдар, «Құстар»
әлеміндегі әуен құлаққа жағымды естіледі екен
.
Қимылды ойын: «Құсты
ағаштан алып үлгер»
Шарты: Музыка әуені ойнап тұрады.
Балалар қимыл – қозғалыста болады. Әуен тоқтаған кезде ағаштан бір
құсты алады. Сол құстың атын атайды.
-Қарға, көгершін, сауысқан,
торғай.
-Жарайсыңдар, сендер біраз
құстардың атауын біледі екенсіңдер!
Саяхатымызды
жалғастырайық.
-Балалар, ана жақтан бір
дауыстар естіледі. Тыңдап көріңдерші. Сол жаққа қарай
барайық.
Мына жерде көп жануарлар
бар екен, бұл - «Жануарлар» әлемі.
Балалар
сендермен «Бөлшектерден жануарлар
құрастыр» ойынын
ойнайық.
Шарты: Балаларды 3 топқа бөліп, үш
түрлі аңның бөлшектелген фотосуреттері беріледі. Балалар
бөлшектерді құрып, сол жауардың атауын айтады, қысқаша сипаттама
береді.
-Жарайсыңдар, балалар! Біз
сендермен «Өсімдіктер», «Жануарлар»,
«Құстар» әлеміне саяхат жасадық. Енді
саяхатымызды аяқтап, сабағымызды орнымызда
жалғастырайық.
Рефлексия –
түзетушілік:
Сабақ басталмас бұрын
көңіл-күйлерің қандай болды?
Сабақтан алған әсерлеріңнен
кейінгі көңіл-күйлерің қандай болды?
Бағалау. Балаларға «мені қоршаған
ортам» атты төс белгілер таратамын.
Күтілетін
нәтиже:
Білу:
Ағаштың, жануарлардың,
құстардың түрлерін.
Игеру:
өзін қоршаған ортадағы
әлемдерді.
Меңгеру:
ұқыптылыққа,
шапшаңдыққа.