МҚКК №7 балалар бақшасы
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Ғажайып математика»
Орындаған:Рустанбекова А.Е
Павлодар қаласы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
|
Білім беру саласы: |
«Таным» |
|
Бөлімі: |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру |
|
Тақырыбы: |
8 саны және цифры. |
|
Мақсаты: |
-Сан және цифр туралы түсініктерін одан әрі жетілдіру.Сандарды тура және кері санауға,сандар көршісін дұрыс атауға,кеңістікті бағдарлай білуді жетілдіру,санды сала білу және есептеу дағдыларын қалыптастыру. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Карта, сандар таңбасы,карточкалар,тапрсырмалар,әдемі сандық тапсырмалармен. |
|
Билингвалды компонент |
Сан –цифра, жолдың сұлбасы-карта,кілт-ключи,саңдық-сундук. |
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
- |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Балалар қарандаршы,бүгін сондай ерекше күн,сендер де,сондай әдемі болып келіпсіндер жәнеде бүгін біздерге өздерін сияқты әдемі апайлар қонаққа келген екен,кәники, «сәлем-сөздің атасы» демекші,келген қонақтармен амандасып,бүгінгі күніміз көңілді де,қызықты өту үшін «дөңгеленіп тұрайық,шаттық шеңбер құрайық» Шаттық шеңбері Қайырлы күн апайлар! Қайырлы күн достым, Қайырлы күн болсын. Бейсенбінің сәті. Сәттілікке толсын! Біздің алар бағымыз, Кілең бестік болсын. Жарайсындар балалар орнымызға жайғасайық. - Балалар бүгінгі күнімізді мейіріммен,қуанышпен бастайық. -Балалар бір жылда неше жыл мезгілі бар? Балалар ,біз бұл жыл мезгілдерін үш тілінде айтып,есімізге түсірейкші -Қазір жылдың қандай мезгілі? -Қыс мезгілінде қандай ай бар? -Балалар қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Бір аптада неше күн бар? -Бугін аптаның қай күні? Тыныштық сәтін жүргізу: -Балалар,денелеріңді түзеу ұстап, Бастарыңды жоғары көтеріп, Ыңғайланып отырыңдар.Ауаны терең жұтып,еркін тыныс алыңдар. -Балалар ,еңді назарларыңды тақтаға аударыңыздар. -7 санының ішінде бірлік неше рет кездеседі? -7 бірлікке 1 бірлікті қосқанда неше бірлік болады? -8 саны қандай саннан кейін турады? 7 ден кейін 8 санының цифрын қояды. Міне бүгінгі біздің танысатфн жаңа санымыз 8 саны. |
Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап шеңберге тұрып, Көңілді болып жүретіндерін қимыл қозғалыспен білдіреді. - Бір жылда 4 мезгіл бар. -қыс-зима-winter,көктем-весна-spring,жаз-лето-summer,күз-осень-autumn. -Қыс мезгілі -Желтоқсан,қантар,ақпан -Қыс мезгілінде күн суытып,аяз болады,кейде боран соғады,жер қарға жамылады,адамдар жылы киіне бастайды. -7күн -Бейсенбі -7бірлік болады. -8 бірлік болады. -7 санынан кейін тұрады |
|
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі. Рефлексивті-түзетушілік Сабақты қорытындылау. |
( факстын дыбысы шығып,факспен жіберген хат шығады) -«Сәлеметсіздер ме балалар! Сендерге «Геокешинг» ойынды жаңа тақырыпқа байланысты ойнауға ұсынамын.Қазына сандықтын ішінде ,сендердың топтарында жасырып қойдым,оны табу үшін , жолдың сұлбасы арқылы кілтерді табу керек ,кілтерде берген тапсырмаларды сендерге орындауларыныз қажет....».Пират Фокс -Балалар сендер «Геокешинг» ойынды білесіндерме? Оның мағынасы «жердың астында қазына іздеу»,бірақ қазынасын жер де емес ,біздің топта жасырып қойған. -Балалар хатта тағыда бірдеме жазылып түр «жолдың сулбасы ,үстелдін астында жасырып қойған...» оны табайық. -Міне мынау сол алтын сандыққа баратын жолдың сұлбасы(картасы). -Балалар сендер «Геокешинг» ойын ойнауға дайынсындырма? -Мына карта бойынша кілтерді тауіп ,тапсырмаларды орындайық: (Балалар картаға түсіп,оны зерттейді.Картада топтың 5 фотосурет бар «1)өсімдіктер бұрышы,2)жатын бөлме ,3)кітаптардың бұрышы, 4)киім шкафтары,5) театр бұрышы,Балалар маршрутты үйренеді,кілтерді тауып,тапсырманы орындайды. 1-тапсырма. (Өсімдіктер бұрышыда ,шкафтың ішінде -кілт бар) 1-ден 8-ге дейін тура және кері санау(үш тілінде-қазақша,орысша, ағылшынша).Тапсырма орындалды кілті алуға болады! 2-тапсырма. (Жатын бөлмеде оң жағыңда-3-ші кроватьта,астында - кілт бар) Дәптермен жұмыс: -7 сары жұлдызды қосу арқылы 8 санымен танысу;
-8 санды дұрыс жазуға үйренеміз.
Тапсырма орындалды кілті алуға болады! 3-тапсырма. (кітаптардың бұрышында кілт бар) Логикалық есептер: 1).Екі сиырдың мүйізі неше? 2).Екі мысықтың аяғы нешеу? 3).Оң қолда және сол қолда неше саусақ бар? 4)Адамда екі-екіден бар дене мүшелерін ата? 5)Аспанда неше жұлдыз бар? 6).Табақта 3 алма Қолымда 2 алма Қосқанда барлығы, Болады неше алма? (5) Тапсырма орындалды кілті алуға болады! 4-тапсырма. (Киім шкафтары бөлмесінде сол жағында-санап 5-ші шкаф ишінде- кілт бар) Д/ойын. « Жоғалған сан» Сандардың көршісін табу.( 1-ден -10ға дейін цифрлардың алдында немесе ортасында,соңында жоқ сандарды тауып ,атау,орналыстыру).
5-тапсырма. театр бұрышында,сол жағында-кілт бар Берілген есептер ды шығару.
6-тапсырма. Ыдыс-аяқ жуатын бөлме де ,шкаф тын ішінде саңдық ты табу және ішіңдегін алып ,орына 5 кітті салуға. Қорытынды: -Балалар сендерге «геокешинг»ойын ұнадыма? -Балалар , сонымен біздер бүгін қандай санмен таныстық . -8 саны неше бірліктен тұрады - 4+4 қосқанда неше болады екен? -Балалар , бүгін бәрің де өте жақсы жауап бердіңдер , рахмет сендерге , қонақтарымызға сау болыңыздар айтып қоштасайық . |
-жоқ. -Ия. -Балалар картаны тауып,оны зерттейді. Тапсырмаларды орындайды. -8 жұлдыз. -4. -4. -10. -екі қолы,екі көзі,екі құлағы,екі аяғы. -аспанда көп жұлдыз бар. -5алма бар. |
|
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
8 санының жазылуын, санның құрамын біледі. |
|
Нені игереді: |
Сандардың құрамын анықтауды игереді. |
|
Нені біледі: |
Тапсырмаларды орындау дағдысын меңгереді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ғажайып математика"
Ашық сабақ "Ғажайып математика"
МҚКК №7 балалар бақшасы
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Ғажайып математика»
Орындаған:Рустанбекова А.Е
Павлодар қаласы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
|
Білім беру саласы: |
«Таным» |
|
Бөлімі: |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру |
|
Тақырыбы: |
8 саны және цифры. |
|
Мақсаты: |
-Сан және цифр туралы түсініктерін одан әрі жетілдіру.Сандарды тура және кері санауға,сандар көршісін дұрыс атауға,кеңістікті бағдарлай білуді жетілдіру,санды сала білу және есептеу дағдыларын қалыптастыру. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Карта, сандар таңбасы,карточкалар,тапрсырмалар,әдемі сандық тапсырмалармен. |
|
Билингвалды компонент |
Сан –цифра, жолдың сұлбасы-карта,кілт-ключи,саңдық-сундук. |
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
- |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Балалар қарандаршы,бүгін сондай ерекше күн,сендер де,сондай әдемі болып келіпсіндер жәнеде бүгін біздерге өздерін сияқты әдемі апайлар қонаққа келген екен,кәники, «сәлем-сөздің атасы» демекші,келген қонақтармен амандасып,бүгінгі күніміз көңілді де,қызықты өту үшін «дөңгеленіп тұрайық,шаттық шеңбер құрайық» Шаттық шеңбері Қайырлы күн апайлар! Қайырлы күн достым, Қайырлы күн болсын. Бейсенбінің сәті. Сәттілікке толсын! Біздің алар бағымыз, Кілең бестік болсын. Жарайсындар балалар орнымызға жайғасайық. - Балалар бүгінгі күнімізді мейіріммен,қуанышпен бастайық. -Балалар бір жылда неше жыл мезгілі бар? Балалар ,біз бұл жыл мезгілдерін үш тілінде айтып,есімізге түсірейкші -Қазір жылдың қандай мезгілі? -Қыс мезгілінде қандай ай бар? -Балалар қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Бір аптада неше күн бар? -Бугін аптаның қай күні? Тыныштық сәтін жүргізу: -Балалар,денелеріңді түзеу ұстап, Бастарыңды жоғары көтеріп, Ыңғайланып отырыңдар.Ауаны терең жұтып,еркін тыныс алыңдар. -Балалар ,еңді назарларыңды тақтаға аударыңыздар. -7 санының ішінде бірлік неше рет кездеседі? -7 бірлікке 1 бірлікті қосқанда неше бірлік болады? -8 саны қандай саннан кейін турады? 7 ден кейін 8 санының цифрын қояды. Міне бүгінгі біздің танысатфн жаңа санымыз 8 саны. |
Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап шеңберге тұрып, Көңілді болып жүретіндерін қимыл қозғалыспен білдіреді. - Бір жылда 4 мезгіл бар. -қыс-зима-winter,көктем-весна-spring,жаз-лето-summer,күз-осень-autumn. -Қыс мезгілі -Желтоқсан,қантар,ақпан -Қыс мезгілінде күн суытып,аяз болады,кейде боран соғады,жер қарға жамылады,адамдар жылы киіне бастайды. -7күн -Бейсенбі -7бірлік болады. -8 бірлік болады. -7 санынан кейін тұрады |
|
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі. Рефлексивті-түзетушілік Сабақты қорытындылау. |
( факстын дыбысы шығып,факспен жіберген хат шығады) -«Сәлеметсіздер ме балалар! Сендерге «Геокешинг» ойынды жаңа тақырыпқа байланысты ойнауға ұсынамын.Қазына сандықтын ішінде ,сендердың топтарында жасырып қойдым,оны табу үшін , жолдың сұлбасы арқылы кілтерді табу керек ,кілтерде берген тапсырмаларды сендерге орындауларыныз қажет....».Пират Фокс -Балалар сендер «Геокешинг» ойынды білесіндерме? Оның мағынасы «жердың астында қазына іздеу»,бірақ қазынасын жер де емес ,біздің топта жасырып қойған. -Балалар хатта тағыда бірдеме жазылып түр «жолдың сулбасы ,үстелдін астында жасырып қойған...» оны табайық. -Міне мынау сол алтын сандыққа баратын жолдың сұлбасы(картасы). -Балалар сендер «Геокешинг» ойын ойнауға дайынсындырма? -Мына карта бойынша кілтерді тауіп ,тапсырмаларды орындайық: (Балалар картаға түсіп,оны зерттейді.Картада топтың 5 фотосурет бар «1)өсімдіктер бұрышы,2)жатын бөлме ,3)кітаптардың бұрышы, 4)киім шкафтары,5) театр бұрышы,Балалар маршрутты үйренеді,кілтерді тауып,тапсырманы орындайды. 1-тапсырма. (Өсімдіктер бұрышыда ,шкафтың ішінде -кілт бар) 1-ден 8-ге дейін тура және кері санау(үш тілінде-қазақша,орысша, ағылшынша).Тапсырма орындалды кілті алуға болады! 2-тапсырма. (Жатын бөлмеде оң жағыңда-3-ші кроватьта,астында - кілт бар) Дәптермен жұмыс: -7 сары жұлдызды қосу арқылы 8 санымен танысу;
-8 санды дұрыс жазуға үйренеміз.
Тапсырма орындалды кілті алуға болады! 3-тапсырма. (кітаптардың бұрышында кілт бар) Логикалық есептер: 1).Екі сиырдың мүйізі неше? 2).Екі мысықтың аяғы нешеу? 3).Оң қолда және сол қолда неше саусақ бар? 4)Адамда екі-екіден бар дене мүшелерін ата? 5)Аспанда неше жұлдыз бар? 6).Табақта 3 алма Қолымда 2 алма Қосқанда барлығы, Болады неше алма? (5) Тапсырма орындалды кілті алуға болады! 4-тапсырма. (Киім шкафтары бөлмесінде сол жағында-санап 5-ші шкаф ишінде- кілт бар) Д/ойын. « Жоғалған сан» Сандардың көршісін табу.( 1-ден -10ға дейін цифрлардың алдында немесе ортасында,соңында жоқ сандарды тауып ,атау,орналыстыру).
5-тапсырма. театр бұрышында,сол жағында-кілт бар Берілген есептер ды шығару.
6-тапсырма. Ыдыс-аяқ жуатын бөлме де ,шкаф тын ішінде саңдық ты табу және ішіңдегін алып ,орына 5 кітті салуға. Қорытынды: -Балалар сендерге «геокешинг»ойын ұнадыма? -Балалар , сонымен біздер бүгін қандай санмен таныстық . -8 саны неше бірліктен тұрады - 4+4 қосқанда неше болады екен? -Балалар , бүгін бәрің де өте жақсы жауап бердіңдер , рахмет сендерге , қонақтарымызға сау болыңыздар айтып қоштасайық . |
-жоқ. -Ия. -Балалар картаны тауып,оны зерттейді. Тапсырмаларды орындайды. -8 жұлдыз. -4. -4. -10. -екі қолы,екі көзі,екі құлағы,екі аяғы. -аспанда көп жұлдыз бар. -5алма бар. |
|
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
8 санының жазылуын, санның құрамын біледі. |
|
Нені игереді: |
Сандардың құрамын анықтауды игереді. |
|
Нені біледі: |
Тапсырмаларды орындау дағдысын меңгереді. |
шағым қалдыра аласыз
















