Материалдар / Ашық сабақ "Ғаламшарлар. Ғаламшарлар сипаты" 4 сынып

Ашық сабақ "Ғаламшарлар. Ғаламшарлар сипаты" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материалды орыс мектептеріндегі қазақ тілі пәні мұғалімдері қмж жоспар дайындауға пайдалана алады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім

Ғарышқа саяхат

Педагогтің аты-жөні

Елеусинова Д.У

Күні:

20.04.2021

Сынып 4А

Қатысушылыр саны: Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Ғаламшарлар. Ғаламшарлар сипаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2 -2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/ сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/ кластер құрастыру, болжау

4.5.1.5 сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай және құрмалас сөйлем құрастыру

Сабақтың мақсаты:

тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлемді толықтырады және түйінді тұстарын анықтайды;

орын тәртібін сақтай отырып, жай және құрмалас сөйлемдер құрайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді.  Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Жаңа сабаққа кіріспе

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Айтылым.

Ғарыш құпиялары


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Жаңа сөздер

Ғаламшар – планета

Ірі – крупный

Ұсақ – мелкий

Күн жүйесі – солнечная система

Түзу – прямо (-й)

Сөздік дәптерге жазады, қайталайды, сөз тіркесін немесе сөйлем құрайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың ойлау дағдысы қалыптасады.

Дескриптор:

Жалпы – 1 балл

Көшіріп жазады;

Сөз тіркесін немесе сөйлем құрады.

Сөздік дәптері


Мәтіналды жұмыс

Сөздер мен суреттерді сәйкестендір

Суреттердің атауын табады

Сәйкестендіреді – 1 балл



Тыңдалым

Диалогке қатысқан балалардың көңіл-күйі қандай?

Бүгін кімнің туған күні?

Қуанышқа телескопты кім сыйлады?

Қуаныш неге қуанды?

Сұрақтарға жауап береді.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор:

Жалпы – 2 балл

Сұрақтарға жауап береді;

Сөйлем құрылымын сақтайды.

https://youtu.be/7GmuO9BlL-U


ТБ. Ереже

Лепті сөйлем

4(а)-тапсырма, 30-бет. Тиісті тыныс белгілерін қой

4(ә)-тапсырма, 30-бет.

Диалог құрастыр.

Сөйлем соңына тиісті тыныс телгілерін қояды


Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай, құрмалас сөйлем құрастырады

Тиісті тыныс белгілерін қояды – 2 балл



Дескриптор:

Жалпы – 2 балл

Орын тәртібін сақтайды; Сөйлем құрайды

Кесте, оқулық, жұмыс дәптері


5-тапсырма. Суреттен ғаламшарларды тап

Бейнекөрсетілім бойынша жауабыңды тексер


Ғаламшарларды табады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор:

Жалпы – 2 балл

Сұрақтарға жауап береді;

Сөйлем құрылымын сақтайды.

Бейнежазба

https://youtu.be/7GmuO9BlL-U

Үйге тапсырма

6-тапсырма, 31-бет. Ең үлкен және ең кіші ғаламшарларды жаз

Сұраққа жауап береді


Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон»  әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






20 Сәуір 2021
850
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі