Бөлім:
|
6-бөлім. Биотехнология және гендік инженерия
келешегі.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Болатова Анар
Рамазанқызы
|
Күні:
|
16.02.2021
ж
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны: 7
Қатыспағандар саны: 1
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Гендік инженерияның пайда
болуы және гендік инженерия
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
9.2.4.1 әр түрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми
еңбектерден алынған деректерді
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім
алушылар белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді
қолдана біледі. Сонымен қатар ғаламтор, энциклопедия,
газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді
дәлел ретінде қолданып, авторына сілтеме жасай
алады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Серпілген
сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
қозғау. Бір-біріне сұрақтар
қояды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Видио
көрсету
|
Ширату
жаттығуы
«Адасқан әріптер» арқылы
жаңа тақырыпты ашу.
«Кассадағы билеттер» арқылы
сыныпты екі топқа бөлу
Оқулықпен
жұмыс.
6-тапсырма
Мәтін мазмұны бойынша екі
топ бір-біріне сұрақ
қойыңдар.
Мәтінге ат
қой.
Мәтін қай стильде
жазылған?
|
Мақсаты: Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№2-тапсырма.
Оқулықтан 17-мәтінді оқып
шығыңдар
№1-тапсырма:
Ген деген
не?
Инженерия деген
не?
Гендік инженерия деген
не?
Пікір алысыңдар,
болжаңдар.
|
Ой
қозғау
Сәйкестендіру
|
Дескриптор:
-мәтінді
тыңдайды.
-сұраққа жауап
береді
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері.
ДК
|
|
№3-тапсырма.
Қосымша ақпарат көздерін
пайдаланып, гендік инженерияның пайдасы мен зиянын
айтады
1-топқа геннің
пайдасы
2-топқа геннің зияны
жағы
|
Қосымша ақпарат көздерін
пайдаланып, гендік инженерия қазір қай салада қолданылатынын
толықтырып постер қорғайды.
|
Дескриптор:
-өз ойымен
бөліседі.
-пікір
алмасады.
-қосымша ақпарат көздерін
пайдаланады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері.
ДК
|
|
№4-тапсырма.
Гендік Инженерия қандай
ғылымдар тоғысында пайда болған?
Түсіндіріңдер
|
Гендік Инженерия қандай
ғылымдар тоғысында пайда болғанын анықтайды.
Түсіндіреді.
|
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді.
Түсіндірме жұмысын
жасайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері.
ДК
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Бекіту
сұрақтары
«
БҰҰ
кестесі» арқылы
мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Топпен
жұмыс
1. «Ген» дегеніміз
не?
2. «Инженерия» деген
не?
3.Гендік инженерия деген
не?
4. Гендік инженерияның мақсаты
не?
5. Алғаш рет гендік инженерия
тәсілі не үшін және қашан
қолданылған?
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Топ басшылары
сабаққа қатысқан оқушыларды белсенділігіне қарай жұлдызшалар арқылы
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10
баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|